Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Svar
VifteKopp

Re: Viaplays Premier League-satsing fra 2022/23

Legg inn av VifteKopp »

Bojan går Bakke en høy gang.

For det første går det an å høre hva han sier. For det andre har han egne meninger. Ja, Bojan er cocky, men heller det enn en person som lirer av seg selvfølgeligheter som det knapt går an å tyde for folk uten for Sogn og Fjordane.

Men gud, dette Viaplay-mannskapet er jevnt over ganske svakt hva?

Kukost

Legg inn av Kukost »

Er det noen her som bruker Strim.no til å se Premier League? Hvordan er kvaliteten der vs Viaplay? Får man sett kampene viaplay sender i UHD på strim?

Koffer

Legg inn av Koffer »

Det lagger fortsatt hos meg. Altibox og appen fra Viaplay. Noen flere som har problemet? De greier ikke løse dette i 2022..?

Kukost

Legg inn av Kukost »

Koffer skrev: man aug 29, 2022 10:16 pm Det lagger fortsatt hos meg. Altibox og appen fra Viaplay. Noen flere som har problemet? De greier ikke løse dette i 2022..?
Ja dem har problemer der, så du bør bruke nettleser, smart tv app eller apple tv

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Koffer skrev: man aug 29, 2022 10:16 pm Det lagger fortsatt hos meg. Altibox og appen fra Viaplay. Noen flere som har problemet? De greier ikke løse dette i 2022..?
Jepp, det har vel vært slik helt siden 1. runde. Helt ellevilt elendig. De har fortsatt ingen estimert rettetid for dette da jeg pratet med dem i helgen.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

ulfarne skrev: søn aug 21, 2022 3:05 pm
ulfarne skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm
Mysterio19 skrev: fre aug 19, 2022 2:39 pm "Gratis"-kampen denne uken er Leeds-Chelsea på søndag kl 15, og Chelsea-Leicester neste runde lørdag 27. august kl 16.
City - Forest i runde 5 (31. august kl. 20:30).
Tottenham - Fulham i runde 6 (3. september kl. 16:00)
Liverpool-Wolves i runde 7 (10. sep kl 16) og United-Leeds i runde 8 (18. sep kl 15).

Koffer

Legg inn av Koffer »

Noen som vet om en bra stream uten registrering o.l. ? Tenker på EPL-kamper..

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

20220830_204357.jpg
Ser Fulham vs Brighton og må si det er meget spesielt å se Craven Cottage slik. Når startet de med så høyt kamera der?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


arknath

Legg inn av arknath »

Hmm er det ikke noe Goalshow på midtukekampene? De går jo samtidig alle sammen :/ Finner det i allefall ikke der den vanligvis var på viaplay. Tror det ikke blir ny måned med PL for meg. Prisen for høy for et skranglende produkt.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

arknath skrev: ons aug 31, 2022 8:20 pm Hmm er det ikke noe Goalshow på midtukekampene?
Lurer på det samme 😐

Robin

Legg inn av Robin »

Kamptidspunktene ble vurdert for spredt.

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

Tror dere at TV2 er litt irriterte for å ikke ha PL-rettighetene lenger når både Haaland og Ødegaard storspiller for sine klubber?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvor vanskelig kan det være?


Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2427

Legg inn av BrannLFC »

Fikk første regning som gjaldt 2 mnd forrige .måned. fikk ny regning denne mnd som gjelder de neste 3 mnd. Skal de fortsette slik hver mnd blir det i praksis veldig dyrt hver mnd. Og man binder seg veldig langt frem i tid. Er dette bevisst taktikk? Og blir dere trukket på samme måte?

Bongis

Legg inn av Bongis »

Ingen deadline sending heller?

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

BrannLFC skrev: tor sep 01, 2022 6:47 am Fikk første regning som gjaldt 2 mnd forrige .måned. fikk ny regning denne mnd som gjelder de neste 3 mnd. Skal de fortsette slik hver mnd blir det i praksis veldig dyrt hver mnd. Og man binder seg veldig langt frem i tid. Er dette bevisst taktikk? Og blir dere trukket på samme måte?
Fikk regning på 2 mnd. i forrige måned - for august og september, og fikk nå ny regning på 599,- for oktober.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Greit at Viaplay har kjøpt rettighetene, men vi trenger vel ikke samme reklamen 8 ganger i samme pause?

Regner med det er sånn hos flere (lineær)? Nå må det være 12 gang samme reklamen går i strekk "fem nye kanaler" osv. Ikke noe studio, får håpe vi får se kampen.... Der ja, nå fikk jeg "normal" reklame.
Sist redigert av Thecokeman den tor sep 01, 2022 8:53 pm, redigert 2 ganger totalt.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Jeg liker Sigrid jeg.

Helland er litt derp men greit nok. Bedre enn Eirik "the black hole of charisma" Bakke i det minste.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Saliph skrev: tor sep 01, 2022 8:48 pm Jeg liker Sigrid jeg.

Helland er litt derp men greit nok. Bedre enn Eirik "the black hole of charisma" Bakke i det minste.
Vil du gå så langt å si at du elsker henne?
Synes også Toldnes er mye mer behagelig i studio enn Børrestad i "kokain-rus"

Saliph

Legg inn av Saliph »

Elgen skrev: tor sep 01, 2022 8:53 pm
Saliph skrev: tor sep 01, 2022 8:48 pm Jeg liker Sigrid jeg.

Helland er litt derp men greit nok. Bedre enn Eirik "the black hole of charisma" Bakke i det minste.
Vil du gå så langt å si at du elsker henne?
Synes også Toldnes er mye mer behagelig i studio enn Børrestad i "kokain-rus"
Ikke enda, men hvem vet hva fremtiden bringer?

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Jokkemedkniven skrev: ons aug 31, 2022 9:16 pm Tror dere at TV2 er litt irriterte for å ikke ha PL-rettighetene lenger når både Haaland og Ødegaard storspiller for sine klubber?
Børrestad gråter nå

Saliph

Legg inn av Saliph »

Flere som sliter med buffring/drittkvalitet/feilkode 4001 nå?

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Saliph skrev: lør sep 03, 2022 4:16 pm Flere som sliter med buffring/drittkvalitet/feilkode 4001 nå?
Er tydeligvis et internasjonalt problem.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Saliph skrev: tor sep 01, 2022 8:48 pm Jeg liker Sigrid jeg.

Helland er litt derp men greit nok. Bedre enn Eirik "the black hole of charisma" Bakke i det minste.
Deilig med partysvenske i studio idag, matcher mannen uten følelser Eirik Bakke på en ypperlig måte. Når man i tillegg har knullegutten John Arne på indre bane fra Goodison kan man ikke si annet enn at Viasat leverer igjen!

Wellé

Legg inn av Wellé »

Machine_Head skrev: lør sep 03, 2022 4:20 pm
Saliph skrev: tor sep 01, 2022 8:48 pm Jeg liker Sigrid jeg.

Helland er litt derp men greit nok. Bedre enn Eirik "the black hole of charisma" Bakke i det minste.
Deilig med partysvenske i studio idag, matcher mannen uten følelser Eirik Bakke på en ypperlig måte. Når man i tillegg har knullegutten John Arne på indre bane fra Goodison kan man ikke si annet enn at Viasat leverer igjen!
Høres ut som mitt verste mareritt

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Store tekniske utfordringer hos Viaplay i 16.00-runden. Jeg håper at samtlige sier i fra og rapporterer dette.

Bongis

Legg inn av Bongis »

Jeg trodde virkelig ikke viaplay sitt studio kunne blitt kjedeligere. Eirik Bakke leser tydeligvis ikke internett, han. fortsetter...... i..... samme.... stil..... Så må de slutte med svensker i studio, eller be dem snakke engelsk. Jeg forstår ikke et kvidder!

arknath

Legg inn av arknath »

Svensk er veldig lett å forstå. I allefall for meg som ble oppfostret med Vi på Saltkråkan og Pippi :P Da er det heller en del norske dialekter som er problematiske :P

Bakkus

Legg inn av Bakkus »

Flere av deres kommentatorer er så ufattelig tafatte. De trenger nytt blod inn ASAP.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»