Orderud

Svar
rommegrot

Orderud

Legg inn av rommegrot »

Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå? Savner tråden fra VGD.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Per har byttet advokat til Arvid Sjødin, så siste ord i denne saken er neppe sagt.

Sisyfos

Legg inn av Sisyfos »

Zanick skrev: fre mai 13, 2022 1:30 pm Per har byttet advokat til Arvid Sjødin, så siste ord i denne saken er neppe sagt.
Det stemmer, det:

Per Orderud har byttet advokat til Arvid Sjødin

Ellers litt oppdatering om saken:

Peker på ny person: «Jeg drepte henne også»

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå? Savner tråden fra VGD.
Dette er historie. En ny tråd om dette, bør vel ligge under historie. Legg det bak deg?

Sisyfos

Legg inn av Sisyfos »

LANISTA skrev: fre mai 13, 2022 6:06 pm
rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå? Savner tråden fra VGD.
Dette er historie. En ny tråd om dette, bør vel ligge under historie. Legg det bak deg?
Så lenge saken ligger til behandling hos Gjenopptakelseskommisjonen og venter på en avgjørelse vil det være noe merkelig å plassere den under historie.

Optimist1

Legg inn av Optimist1 »

LANISTA skrev: fre mai 13, 2022 6:06 pm
rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå? Savner tråden fra VGD.
Dette er historie. En ny tråd om dette, bør vel ligge under historie. Legg det bak deg?
Enig . Overgangen fra naturalhushold til industrielt landbruk , og dens historie , bør jo ikke stoppe i Sørum. Nå er vi jo iferd med å utvikle oss fra industrielt landbruk til parkeringshus/kjøpesentre og boligfelter og innfunnet oss med at den viktigste beredskapen vi har i vårt samfunn er tilgang på toalettpapir. Noe koronadagene i 2020 viste oss er at vi virkelig trenger tenke nytt rundt alt som heter beredskap i dette landet .. sentraliseringen gir behov for at , som i bodø , masse matjord blit til ny fotballarena , som skal huse svære intl idrettsstevner osv , mer om galskap en til bodøværinger senere, behovet for å leve i nuet, bli kvitt alt av privateid utmarksbeite og matjord , for noen slanter som kan gi oss noen pakketurer til syden. For dem som er eiere, når vi dør , trekker vi opp stigen etter oss. Koronakrisens første uker viste oss hva som var viktigst , mat, nei, dopapir , ja.
Men kanskje vi skal stoppe og se litt på orderud-saken allikevel. I dette ligger mye av den indisieetterforskningen som ble rettet mot dem..

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Jeg sa i de gamle VGD-trådene at hvis ikke Viggo Kristiansen fikk saken sin gjenopptatt kunne Per og Veronica bare glemme å få sin sak tatt opp på nytt.

Men nå vet vi jo at Kristiansen fikk sin sak gjennopptatt og høyst sannsynlig blir helt renvasket. Kritikken mot gjenopptakelseskommisjonen er også stigende og vil sannsynligvis eksplodere når Kristiansen blir frikjent.

Dette øker jo mulighetene for Per og Veronica. Listen for å få en sak gjennopptatt er nok sunket noe nå sett i lys av det som har foregått i Baneheiasaken.

Det har forøvrig vært veldig stille fra den kanten i lang tid nå. Nettsiden orderudsaken.no var jo en stund veldig aktiv med stadig nye blogginnlegg fra Tore Sandberg. Men etter at han ble syk har det vært stille.

Heller ikke GK har vel sagt noe om når de tror de kan få behandlet saken.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Jeg savner også VGD-tråden, og Fjøsbonden. Den eneste fornuftige figuren her inne.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

oddvar_kjempebra skrev: man sep 12, 2022 9:21 am Jeg sa i de gamle VGD-trådene at hvis ikke Viggo Kristiansen fikk saken sin gjenopptatt kunne Per og Veronica bare glemme å få sin sak tatt opp på nytt.

Men nå vet vi jo at Kristiansen fikk sin sak gjennopptatt og høyst sannsynlig blir helt renvasket. Kritikken mot gjenopptakelseskommisjonen er også stigende og vil sannsynligvis eksplodere når Kristiansen blir frikjent.

Dette øker jo mulighetene for Per og Veronica. Listen for å få en sak gjennopptatt er nok sunket noe nå sett i øya av det som har foregått i Baneheiasaken.

Det har forøvrig vært veldig stille fra den kanten i lang tid nå. Nettsiden orderudsaken.no var jo en stund veldig aktiv med stadig nye blogginnlegg fra Tore Sandberg. Men etter at han ble syk har det vært stille.

Heller ikke GK har vel sagt noe om når de tror de kan få behandlet saken.
Vel, ser ikke helt sammenhengen her og synes din problemstilling er søkt!
Dette er 2 høyst forskjellige saker og det å bruke kritikk mot gjenopptakelseskommisjonen sin praksis som grunnlag i én sak, for å forsøke å sette presedens i andre saker blir for enkelt og framstår kun som spekulativt!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Hva skjedde egentlig med gården? Arvet Per selv om han drepte sine foreldre?

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

oddvar_kjempebra skrev: man sep 12, 2022 9:21 am Jeg sa i de gamle VGD-trådene at hvis ikke Viggo Kristiansen fikk saken sin gjenopptatt kunne Per og Veronica bare glemme å få sin sak tatt opp på nytt.

Men nå vet vi jo at Kristiansen fikk sin sak gjennopptatt og høyst sannsynlig blir helt renvasket. Kritikken mot gjenopptakelseskommisjonen er også stigende og vil sannsynligvis eksplodere når Kristiansen blir frikjent.

Dette øker jo mulighetene for Per og Veronica. Listen for å få en sak gjennopptatt er nok sunket noe nå sett i lys av det som har foregått i Baneheiasaken.

Det har forøvrig vært veldig stille fra den kanten i lang tid nå. Nettsiden orderudsaken.no var jo en stund veldig aktiv med stadig nye blogginnlegg fra Tore Sandberg. Men etter at han ble syk har det vært stille.

Heller ikke GK har vel sagt noe om når de tror de kan få behandlet saken.
Jeg har, uten å overdrive, sikkert sett serien 6-7 ganger. Jeg har også lest boka. Dette er en sak som har brent seg inn i hodetmitt, og det er veldig trist å tenke på at denne saken sannsyneligvis ikke blir oppklart.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Jeg savner også Fjøsbonden, han var den eneste som virkelig elsket å bli satt på plass. Men foreslår at Orderudtråden lever videre i denne.

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

Haugzu skrev: man sep 12, 2022 9:15 pm Hva skjedde egentlig med gården? Arvet Per selv om han drepte sine foreldre?
Google it!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

B.O.B. skrev: man sep 12, 2022 11:39 pm
Haugzu skrev: man sep 12, 2022 9:15 pm Hva skjedde egentlig med gården? Arvet Per selv om han drepte sine foreldre?
Google it!
Hva tenker du om saken? Har du noen teorier?

B.O.B.

Legg inn av B.O.B. »

rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå? Savner tråden fra VGD.
Da er du jævlig dårlig til å søke for du kunne bare søkt Orderud så ville Orderud-tråden kommet opp. Men har du gleden av å stjele en tråd så kjør på.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Kristin Kirkemo forsnakker seg jo under rettsaken.. Sier "vi" før hun retter seg og sier de.. For ikke å snakke om den rosa bagen som var funnet hos faren hennes, som inneholdt ødelagte strømper og blodige håndklær som var merket " O.G 23/12-98".

Og hva skal man si om Per Orderud? Denne byttehandelen med Lars Grønnerød, all kontakt de hadde før dette skjedde. PO hadde ringt ekstremt mange ganger til LG. Hva er grunnen til dette? Åpenbart ikke datasupport som han mener selv.

PO blir jo også tatt for å juge og holde viktig informasjon inne, som f.eks denne pistolen under juleselskapet. Og hvem snakker sant der? Veronica mener at Kristin sto og siktet på henne i stua, og pistolen plutselig gikk av. Tegningen av posisjonene som Veronica tegnet stemmer ikke overens med hvordan merkene etter kulene var.

Denne gårdstvisten kjenner vi alle til, og det er svært uheldig for Veronicas del at hun skriver i sin egen dagbok at hun ønsker svigerforeldrene døde..Er det Veronica som har fått med seg PO på dette? Men er det virkelig verdt å kjøre på med et trippeldrap for en gård? Mot sine foreldre og sin egen søster? Hver gang jeg ser denne serien så blir jeg usikker på hva jeg faktisk tror.

Vil veldig gjerne høre andres teorier her, fordi saken er sykt facinerende.

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

B.O.B. skrev: man sep 12, 2022 6:34 pm Jeg savner også VGD-tråden, og Fjøsbonden. Den eneste fornuftige figuren her inne.
Bonden hadde grått en skvett, om han leste de to innleggene over ditt. Og tent et lys for Per og Veronica.
Hehe, artig type som jeg og savner.
Tror du han ville vært/er enig i Pers bytte av advokat?
Men forøvrig enig, at vidre diskusjon bør taes i din opprinnelige tråd.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

B.O.B. skrev: man sep 12, 2022 6:34 pm og Fjøsbonden. Den eneste fornuftige figuren her inne.
Nå må du ikke glemme deg selv helt, da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå?
Fant den etter 20 sekunder.

viewtopic.php?p=12860&hilit=orderud#p12860

Queenie

Legg inn av Queenie »

Lew_Ashby skrev: tir sep 13, 2022 10:52 am
rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå?
Fant den etter 20 sekunder.

viewtopic.php?p=12860&hilit=orderud#p12860
Denne er jo mest aktiv og med mest informasjon p.t

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »


Vil veldig gjerne høre andres teorier her, fordi saken er sykt facinerende.
Jeg har kvernet denne saken i hodet så mange ganger , men klarer ikke å lande på en sikker gjerningsperson. Det er så mange løse tråder som delvis er innom alle personene. Og gårdskonflikten og attentatene mot Anne og mannen er så langt fra hverandre men må likevel ha en viss link. Det er for utrolig at Anne som ble forsøkt tatt livet av flere ganger skal bli drept en tilfeldig helg hun overnatter på foreldrenes gård.

Vi vet hvem som kjøpte våpen, vi vet hvor det har vært våpen, vi vet om at det har blitt løyet om våpene, vi vet om dårlige forhold mellom Per og foreldrene. Vi vet om gårdskonflikten og risikoen som låg ved. Vi vet også om den kriminelle bakgrunnen til Kristin, hennes relasjoner til kriminelle fra ex-jugoslavia, og vi vet mye om Lars-

Men hvem som faktisk gjorde hva under drapene vet vi ikke. Kan noen være helt uskyldig? Jeg kommer ikke til noen konklusjon.

Queenie

Legg inn av Queenie »

rommegrot skrev: tir sep 13, 2022 12:49 am Kristin Kirkemo forsnakker seg jo under rettsaken.. Sier "vi" før hun retter seg og sier de.. For ikke å snakke om den rosa bagen som var funnet hos faren hennes, som inneholdt ødelagte strømper og blodige håndklær som var merket " O.G 23/12-98".

Og hva skal man si om Per Orderud? Denne byttehandelen med Lars Grønnerød, all kontakt de hadde før dette skjedde. PO hadde ringt ekstremt mange ganger til LG. Hva er grunnen til dette? Åpenbart ikke datasupport som han mener selv.

PO blir jo også tatt for å juge og holde viktig informasjon inne, som f.eks denne pistolen under juleselskapet. Og hvem snakker sant der? Veronica mener at Kristin sto og siktet på henne i stua, og pistolen plutselig gikk av. Tegningen av posisjonene som Veronica tegnet stemmer ikke overens med hvordan merkene etter kulene var.

Denne gårdstvisten kjenner vi alle til, og det er svært uheldig for Veronicas del at hun skriver i sin egen dagbok at hun ønsker svigerforeldrene døde..Er det Veronica som har fått med seg PO på dette? Men er det virkelig verdt å kjøre på med et trippeldrap for en gård? Mot sine foreldre og sin egen søster? Hver gang jeg ser denne serien så blir jeg usikker på hva jeg faktisk tror.

Vil veldig gjerne høre andres teorier her, fordi saken er sykt facinerende.
Ingen skal fortelle meg at det var to uskyldige og sørgende slektninger vi så i begravelsen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Queenie skrev: tir sep 13, 2022 12:04 pm
Lew_Ashby skrev: tir sep 13, 2022 10:52 am
rommegrot skrev: ons mai 11, 2022 4:36 pm Jeg finner ingen tråd om Orderud saken. Er det sånn at folk har gitt opp og gir faen nå?
Fant den etter 20 sekunder.

viewtopic.php?p=12860&hilit=orderud#p12860
Denne er jo mest aktiv og med mest informasjon p.t
Poenget var at trådstarter hevdet at man ikke fant en tråd om Orderud-saken, og startet en tråd med et åpningsinnlegg med null innhold. Synes man kan lete frem og bruke tråder som eksisterer istedenfor å "kuppe" temaet.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Maxus5 skrev: tir sep 13, 2022 12:05 pm

Vil veldig gjerne høre andres teorier her, fordi saken er sykt facinerende.
Jeg har kvernet denne saken i hodet så mange ganger , men klarer ikke å lande på en sikker gjerningsperson. Det er så mange løse tråder som delvis er innom alle personene. Og gårdskonflikten og attentatene mot Anne og mannen er så langt fra hverandre men må likevel ha en viss link. Det er for utrolig at Anne som ble forsøkt tatt livet av flere ganger skal bli drept en tilfeldig helg hun overnatter på foreldrenes gård.

Vi vet hvem som kjøpte våpen, vi vet hvor det har vært våpen, vi vet om at det har blitt løyet om våpene, vi vet om dårlige forhold mellom Per og foreldrene. Vi vet om gårdskonflikten og risikoen som låg ved. Vi vet også om den kriminelle bakgrunnen til Kristin, hennes relasjoner til kriminelle fra ex-jugoslavia, og vi vet mye om Lars-

Men hvem som faktisk gjorde hva under drapene vet vi ikke. Kan noen være helt uskyldig? Jeg kommer ikke til noen konklusjon.
Med mindre Kristin plaprer får vi nok aldri vite noe.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

rommegrot skrev: tir sep 13, 2022 12:49 am Kristin Kirkemo forsnakker seg jo under rettsaken.. Sier "vi" før hun retter seg og sier de.. For ikke å snakke om den rosa bagen som var funnet hos faren hennes, som inneholdt ødelagte strømper og blodige håndklær som var merket " O.G 23/12-98".

Og hva skal man si om Per Orderud? Denne byttehandelen med Lars Grønnerød, all kontakt de hadde før dette skjedde. PO hadde ringt ekstremt mange ganger til LG. Hva er grunnen til dette? Åpenbart ikke datasupport som han mener selv.

PO blir jo også tatt for å juge og holde viktig informasjon inne, som f.eks denne pistolen under juleselskapet. Og hvem snakker sant der? Veronica mener at Kristin sto og siktet på henne i stua, og pistolen plutselig gikk av. Tegningen av posisjonene som Veronica tegnet stemmer ikke overens med hvordan merkene etter kulene var.

Denne gårdstvisten kjenner vi alle til, og det er svært uheldig for Veronicas del at hun skriver i sin egen dagbok at hun ønsker svigerforeldrene døde..Er det Veronica som har fått med seg PO på dette? Men er det virkelig verdt å kjøre på med et trippeldrap for en gård? Mot sine foreldre og sin egen søster? Hver gang jeg ser denne serien så blir jeg usikker på hva jeg faktisk tror.

Vil veldig gjerne høre andres teorier her, fordi saken er sykt facinerende.
Datasupporten virker helt tåpelig. I 1999 så tok det tid å komme på internett. Alle som hadde PC den gang husker godt at dette var et makkverk som tok ofte tid. Og her stusser jeg på at PO i starten er så kjølig til at han knapt kjenner Lars. Han hadde møtt han drøssevis av ganger, han var i juleselskapet - også ser man fra loggen at de har snakket mange ganger. Samtaler på alt fra 2 min til 20 sek, der de fleste var under minuttet vitner om konkrete spørsmål og ikke datasupport der noen må forklare et problem også få hjelp. Så hvorfor juge her? Har hele din nærmeste familie blitt drept så hadde en sånn bagatell som hvem man kjenner ikke vært noe å juge om . Videre gjelder det med våpenet. Igjen om du er uskyldig og vet at din litt ustabile svigerinne og hennes småkriminelle venn har hatt våpen med på gården så hadde det vært bedre for etterforskningen å fortelle det. Og iallefall ikke nekte.

Men så igjen, hvorfor kvittet de seg ikke med bord og bilde ? De hadde et halvt år på seg før drapene å gjøre dette. Det samme gjelder dagbøkene.

--

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »


Ingen skal fortelle meg at det var to uskyldige og sørgende slektninger vi så i begravelsen.
Var ikke Per helt knust og måtte støttes mens han gikk ? Veronicas reaksjon og væremåte er jeg litt mer i tvil om .
Også var det vel noe med reaksjonen deres på Nesbyen når de fikk beskjeden. Har også lurt på om de brukte å reise bort i helgene, om de hadde vært på hundeutstilling før eller om dette var noe de meldte seg på for å ha et alibi. Det var vel slik at de kunne gjennomført drapene selv også reist på hundeutstillingen. Leietakeren deres mente iallefall at de var fortsatt hjemme drapsnatta.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Maxus5 skrev: tir sep 13, 2022 12:26 pm

Ingen skal fortelle meg at det var to uskyldige og sørgende slektninger vi så i begravelsen.
Var ikke Per helt knust og måtte støttes mens han gikk ? Veronicas reaksjon og væremåte er jeg litt mer i tvil om .
Også var det vel noe med reaksjonen deres på Nesbyen når de fikk beskjeden. Har også lurt på om de brukte å reise bort i helgene, om de hadde vært på hundeutstilling før eller om dette var noe de meldte seg på for å ha et alibi. Det var vel slik at de kunne gjennomført drapene selv også reist på hundeutstillingen. Leietakeren deres mente iallefall at de var fortsatt hjemme drapsnatta.
Jo, Per måtte fysisk bli støttet i begravelsen, noe det kan være flere grunner til. Det som er litt rart er at ingen av dem spurte om hva som faktisk skjedde med de drepte.

Det eneste jeg føler meg ganske sikker på er at alle de 4 er involvert på en eller annen måte.

Men hva med 180 mannen? Lqrs Grønnerød var jo et navn som dukket opp.

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

Også kan man spørre seg hvem kunne vite at Anne var på Orderud i pinsen? Per Paust dør 6.mai 199. Han begraves 14.mai. Ingen av de tiltalte var i begravelsen. En knapp uke senere drar Anne Orderud Paust til foreldrene sine i pinsen. Hvem kunne vite at hun skulle dit? Har noen som deltok i begravelsen fått denne informasjonen? Jeg kan ikke tro at det var noe som var planlagt. Og uansett planer så vil de fort endres når noen dør 16.dager før. Men Anne drog altså til Orderud, hun overnatter og blir drept. Hun blir drept som nr 3, etter å ha selv kommet opp i 2.etasje og møtt gjerningspersonene. Var Anne målet ? Eller var det en ekstrem tilfeldighet at hun som hadde overlevd flere attentatforsøk tilfeldigvis er på åstedet akkurat da ?

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Maxus5 skrev: tir sep 13, 2022 12:26 pm

Ingen skal fortelle meg at det var to uskyldige og sørgende slektninger vi så i begravelsen.
Var ikke Per helt knust og måtte støttes mens han gikk ? Veronicas reaksjon og væremåte er jeg litt mer i tvil om .
Også var det vel noe med reaksjonen deres på Nesbyen når de fikk beskjeden. Har også lurt på om de brukte å reise bort i helgene, om de hadde vært på hundeutstilling før eller om dette var noe de meldte seg på for å ha et alibi. Det var vel slik at de kunne gjennomført drapene selv også reist på hundeutstillingen. Leietakeren deres mente iallefall at de var fortsatt hjemme drapsnatta.
Ja...
"De knakk sammen som fyrstikker og vi måtte ta vare på de", som et vitne og deltager på utstillingen forklarte i retten.
Det samme uttalte politibetjenten som overbrakte beskjeden ansikt til ansikt, siden P&V ikke ble nådd pr.tlf.

Ut ifra menneskers naturlige reaksjonsmønstre, skilles det vel mellom reaksjon på forventet beskjed og overraskende/sjokkerende.

OM én/flere personer er syke og forventes å gå bort, er det en forventet hendelse, den overraskende/sjokkerte fasen er over, og man går rett i sorg og gråt.
Om de samme blir brått revet bort i en ulykke eller drept er det en ikke forventet hendelse og da går man i sjokk og blir nummen, stille og fraværende i lengre tid (dager, uker?) før man går over i sorgfasen med gråt.

Et trippeldrap er vel mildt sagt å regne som en ikke-forventet hendelse, men P&V hopper altså over sjokk-fasen, går rett i sorgfasen og reagerer da som mennesker gjør på en forventet hendelse.

Det er bare indisier og én av mange, jeg vet, men legger man til diverse andre i denne saken så....!

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

InsVerderben skrev: tir sep 13, 2022 3:32 pm
Maxus5 skrev: tir sep 13, 2022 12:26 pm

Ingen skal fortelle meg at det var to uskyldige og sørgende slektninger vi så i begravelsen.
Var ikke Per helt knust og måtte støttes mens han gikk ? Veronicas reaksjon og væremåte er jeg litt mer i tvil om .
Også var det vel noe med reaksjonen deres på Nesbyen når de fikk beskjeden. Har også lurt på om de brukte å reise bort i helgene, om de hadde vært på hundeutstilling før eller om dette var noe de meldte seg på for å ha et alibi. Det var vel slik at de kunne gjennomført drapene selv også reist på hundeutstillingen. Leietakeren deres mente iallefall at de var fortsatt hjemme drapsnatta.
Ja...
"De knakk sammen som fyrstikker og vi måtte ta vare på de", som et vitne og deltager på utstillingen forklarte i retten.
Det samme uttalte politibetjenten som overbrakte beskjeden ansikt til ansikt, siden P&V ikke ble nådd pr.tlf.

Ut ifra menneskers naturlige reaksjonsmønstre, skilles det vel mellom reaksjon på forventet beskjed og overraskende/sjokkerende.

OM én/flere personer er syke og forventes å gå bort, er det en forventet hendelse, den overraskende/sjokkerte fasen er over, og man går rett i sorg og gråt.
Om de samme blir brått revet bort i en ulykke eller drept er det en ikke forventet hendelse og da går man i sjokk og blir nummen, stille og fraværende i lengre tid (dager, uker?) før man går over i sorgfasen med gråt.

Et trippeldrap er vel mildt sagt å regne som en ikke-forventet hendelse, men P&V hopper altså over sjokk-fasen, går rett i sorgfasen og reagerer da som mennesker gjør på en forventet hendelse.

Det er bare indisier og én av mange, jeg vet, men legger man til diverse andre i denne saken så....!
Så du tenker at det er Per og Veronica som står bak dette? Jeg heller litt i mot at det kanskje er Kristin og Veronica som har avfyrt skuddene. Hadde Per klart å gå inn der og henrette sine foreldre og søster?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»