Kaffeslabberaset

Svar
DoktorS

Re: Kaffeslabberaset

Legg inn av DoktorS »

Og, om alt går bra, så er jeg her igjen, om sju måneder....

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Eh, hvis man ser på Slavena her, så er det slik å forstå at bulgarere rister på hodet når man mener "ja", og omvent.... ganskje morsomt, når man tror det settes strek for øl,....

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ai - her var det lite nytt siden jeg skrev sånn halv fire om natta for en uke siden. Slik går det når man skal tømme noen "slanter" whisky, som egentlig er flere desiliter. Det skjer noen lørdag i året da jeg egentlig synes det er hyggelig å sitte hjemme alene å drikke whisky utpå natten. Men ikke oftere - og det vil ikke skje i dag.

For så vidt kjekt med en jobbtur til Tallinn. Men merkelige greier. Det er blitt en del politikk i Tallinn-kontoret. Det var jo "vi" som opprettet det, men med nye eiere er det de som styrer. Og de vil utvide. De utvider mye og ansetter. Men så er spørsmålet om det er en god ide å fortsette med dette, når det stadig blir vanskeligere å få folk og når Estland har en inflasjon på 25 prosent... Hvor mye billigere er det nå... .

Nok om det - pga veksten har vi også fått noen nye sjefer der, og sjefer er det nok av - dette betyr at jeg og min kollega ikke lenger har så mye direkte kontakt med de "ansatte" og det blir mer "ledermøter". Nok om det. Så effektivt er det ikke.

Men det jeg stusser på - vi var ute både på "ledermiddag" og "teammiddag" - det feil og mangler hos de som formelt inviterer ut. Når jeg inviterer ut på slike middager tar jeg tydelig initiativet til en drink før maten, der det er naturlig - høver det med sprit og drink, bestiller jeg dette - er dagen mer en øl- eller vin-dag bestiller jeg dette. Dette for å sette standarden for hva det sømmer seg andre å bestille - selvsagt dog helt innafor å bestille noe annet, eller sprit når jeg bestiller øl, men det er for at folk skal føle seg komfortable med å bestille.

Og det er også viktig, når det er halvt fremmede, at folk får noe ganske raskt i glassene. Under den ene middagen, med teamet, gikk det over en halvtime før noen fikk noe å drikke på....

... begge gangene var det veldig til kløning. Og nok en gang ble man sittende der å bestille glass etter glass med vin, i stedet for å si at vi tar to-tre flasker av den vinen, ferdig med det...Det er dyrere med glass-servering, og det er klønete fordi den ene kan ha tomt glass, den ene halvtomt, og så skal det bestilles mer... En kommer ut av rytme. Men fremfor alt er jo dette med å dele en flaske vin noe symbolsk og hyggelig også.

Samme gjelder maten - den som er vert kan jo på diskret måte antyde hva som passer, om man skal tre retter eller bare en rett.....

... og om ikke samtalen går litt trått, så kan jo den som sitter rett foran brødet gjøre et lite initiativ til så sende rundt rugbrødet (servert med smør og salt) som stod på en ganske tung tallerken på midten av bordet. Jeg satt for enden, og etter over 15 minutter, ba jeg om å få tilsendt......

Jaja - jeg er ikke perfekt, men et minimum av forståelse av hvordan man opptrer på restaurant har jeg. Og jeg prøver også å være en litt bestemt vert, når det er min oppgave. :-)

Sentry

Legg inn av Sentry »

DoktorS skrev: lør des 03, 2022 10:05 am Ai - her var det lite nytt siden jeg skrev sånn halv fire om natta for en uke siden. Slik går det når man skal tømme noen "slanter" whisky, som egentlig er flere desiliter. Det skjer noen lørdag i året da jeg egentlig synes det er hyggelig å sitte hjemme alene å drikke whisky utpå natten. Men ikke oftere - og det vil ikke skje i dag.

For så vidt kjekt med en jobbtur til Tallinn. Men merkelige greier. Det er blitt en del politikk i Tallinn-kontoret. Det var jo "vi" som opprettet det, men med nye eiere er det de som styrer. Og de vil utvide. De utvider mye og ansetter. Men så er spørsmålet om det er en god ide å fortsette med dette, når det stadig blir vanskeligere å få folk og når Estland har en inflasjon på 25 prosent... Hvor mye billigere er det nå... .

Nok om det - pga veksten har vi også fått noen nye sjefer der, og sjefer er det nok av - dette betyr at jeg og min kollega ikke lenger har så mye direkte kontakt med de "ansatte" og det blir mer "ledermøter". Nok om det. Så effektivt er det ikke.

Men det jeg stusser på - vi var ute både på "ledermiddag" og "teammiddag" - det feil og mangler hos de som formelt inviterer ut. Når jeg inviterer ut på slike middager tar jeg tydelig initiativet til en drink før maten, der det er naturlig - høver det med sprit og drink, bestiller jeg dette - er dagen mer en øl- eller vin-dag bestiller jeg dette. Dette for å sette standarden for hva det sømmer seg andre å bestille - selvsagt dog helt innafor å bestille noe annet, eller sprit når jeg bestiller øl, men det er for at folk skal føle seg komfortable med å bestille.

Og det er også viktig, når det er halvt fremmede, at folk får noe ganske raskt i glassene. Under den ene middagen, med teamet, gikk det over en halvtime før noen fikk noe å drikke på....

... begge gangene var det veldig til kløning. Og nok en gang ble man sittende der å bestille glass etter glass med vin, i stedet for å si at vi tar to-tre flasker av den vinen, ferdig med det...Det er dyrere med glass-servering, og det er klønete fordi den ene kan ha tomt glass, den ene halvtomt, og så skal det bestilles mer... En kommer ut av rytme. Men fremfor alt er jo dette med å dele en flaske vin noe symbolsk og hyggelig også.

Samme gjelder maten - den som er vert kan jo på diskret måte antyde hva som passer, om man skal tre retter eller bare en rett.....

... og om ikke samtalen går litt trått, så kan jo den som sitter rett foran brødet gjøre et lite initiativ til så sende rundt rugbrødet (servert med smør og salt) som stod på en ganske tung tallerken på midten av bordet. Jeg satt for enden, og etter over 15 minutter, ba jeg om å få tilsendt......

Jaja - jeg er ikke perfekt, men et minimum av forståelse av hvordan man opptrer på restaurant har jeg. Og jeg prøver også å være en litt bestemt vert, når det er min oppgave. :-)
Hehe. Nei, det derre med skikk og bruk og vertskapsplikter er visst ikke så enkelt. Jeg skjønner hva du snakker om, og pleier stort sett å gjøre det på samme måten unntatt de gangene man gjør det enda litt mer formelt og sørger for et glass eller to med noe sprudlende til alle fremmøtte før maten.

Nuvel.

Jeg var i New Orleans i forrige uke, og det skortet ikke på hverken mat eller drikke. Mye og godt av begge deler. Men hotellet var en gedigen skuffelse! Når man betaler ganske mye for å bo på Le Meridien forventer man en viss standard. Da jeg sjekket inn på tirsdagen sto det eet brett med rester etter et room service måltid ute i korridoren lie utenfor rommet mitt, og da jeg dro fredag formiddag sto brettet der fremdeles. Joda, de slo av $50 på regningen, men de pengene ser jo ikke jeg noe til, og jeg vil uansett heller ha det noenlunde hygienisk rundt meg enn slike ting. I tillegg var baren underbemannet, og de stattarene som sto der hadde ikke peiling på hva de drev med, så heller ikke den biten var noe å rope hurra for. Dette blir siste gang jeg bor på Le Meridien!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Har hengt ut plast-rør mater til fuglene både foran og bak rekkehuset.
Tror det er ulovlig å mate dyr i dette fuckings borettslaget.
De tåler knapt trær og i hvertfall ikke dyr.

Sentry

Legg inn av Sentry »

Big George skrev: ons des 07, 2022 12:33 pm Har hengt ut plast-rør mater til fuglene både foran og bak rekkehuset.
Tror det er ulovlig å mate dyr i dette fuckings borettslaget.
De tåler knapt trær og i hvertfall ikke dyr.
Det hadde da vært mye bedre å lære folk hvordan man mater dyr og fugler slik at man unngår de uønskede gjestene (rotter), men likevel kan glede seg over naturens mangfold!

Sentry

Legg inn av Sentry »

fargerik skrev: tor nov 24, 2022 5:48 am
Sentry skrev: man nov 21, 2022 6:33 pm
Big George skrev: søn nov 13, 2022 9:06 am Advarer mot kåt og forvirret elg. Det settes opp busser.
Oslo By invaderes av rev som spiser rotter. De tar jobben som ingen andre vil ha..

Hvor skal dette ende ?
For dem av dere som er interessert i dyr kan jeg berette at jeg på lørdag måtte sende en tekstmelding til naboen og si at han måtte passe bedre på katten sin. Et par dager tidligere hadde han nemlig fortalt meg at han - igjen - hadde sett en puma (cougar, mountain lion) på eiendommen sin, og natt til torsdag var det et eller annet som hadde drept en hjort ca 30 m fra stuevinduene våre. Gribbene renset opp restene torsdag morgen, men det var nok igjen til at vi kunne se at det hadde vært en liten hjort. Og i og med at vi ikke hadde hørt noe leven kunne vi raskt eliminere coyote som synderen. Da er det ikke så mange alternativer igjen...

Og da skjønnr jeg plutselig hva slags dyr det var jeg så bak på eiendommen i skumringen for noen uker siden, og jeg begynner også å ane hvordan et par av de firbente fikk noen skadre på ryggen tidligere i år. Jeg antar at katta fikk sitt pass påskrevet den gangen - de firbente passer på hverandre, og fire mot en er ganske rått parti.
Puma er en stor katt!
De er vel ganske vanlige dyr der borte, er de ikke?
Så vidt jeg vet er de utbredt helt fra nordligst i nordamerika til det sydligste syd i søramerika.
De har heldigvis ikke mennesker på menyen, da. Det er et pluss.
Nå skal jeg lage kaffe.
Knipse en kapsel inn i maskinen og trykke på knappen.
Det er dønn mørkt og guffent vær med vemmelig, kald vind.
Fyrer med ved. 24 grader inne.
Jeg skal pusse opp et rom, da. Fin vintersyssel.
Ikke så veldig vanlige her vi bor, men de observeres med jevne mellomrom. Vanligvis ikke farlige for folk, selv om det jo hender at de går til angrep og tar livet av noen.

Kapselkaffe i koppen. Godt og varmt ute. Livet er ikke så verst.

Sentry

Legg inn av Sentry »

Litt tidlig, men jeg ønsker alle slabberantene en riktig god jul! Nå skal jeg jobbe hjemmefra frem til over nyttår, og jeg husker ikke hverken passord eller brukernavn her på dette forumet, så jeg poster bare når jeg er på kontoret der jeg allerede er logget inn.

Og nå blir det kaldt på prærien! En liten uke med 5+6+7 kalde om natten er ikke noe hverken jeg eller de firbente ser frem til. Men vi klarer oss nok denne gangen også. Jeg skal rigge opp infrarød varmelampe nede i stallen, så jeg forventer ingen klager.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Takk! Her er det pakking av den ganske store kofferten og så blir det flyreise midt på dagen i morgen. Fint når man er tidlig på jobb... Jobb - sukk, nå er det så mye problemer at ulik art at jeg nesten tror det bare er at kunder er i juleferiemodus som kan berge oss. Nok om det!

I kofferten har jeg med diverse marsipan fra Niederegger og Estland. Dessuten litt småtterier av annet slag. Tradisjonen tro har jeg også med 1,5 kg geitost, som de siste årene har vært fra Prestholt. Den er best! Gaver er stort sett bøker, men også en liten kjøkkenting som jeg tror kan være til nytte......

... så skal det småhandles litt i morgen også. Så blir det god julestemning når jeg setter meg til bords i morgen kveld, med diverse mør fra lokale leverandører på Møre. Så får jeg håpe at julen blir fin og sykdomsfri.

Og sannelig: Det er Vintersolsnu. Og jeg har en flaske med Vinetersolsnu, faktisk. Så da blir det et lite glass...

Med ønske om en riktig god jul til alle her inne!

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

God jul alle sammen fra meg også. Jul blir feiret i tosomhet i år. Mulig ei søster til frua kommer også, ikke helt avgjort enda. Rolig blir det okke som .
Mat er det ikke mangel på. Gaver er veldig tonet ned. Jeg har ikke fått handlet noe til noen i år....det får jeg gjøre noe med en annen gang. Nå er jeg i hvertfall hjemme.
God jul folkens

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Godt å høre fra deg, Bjoro! Håper du får god behandling og ikke minst gode dager!!

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Dersom jeg ikke dukker opp i tråden før jul ønsker jeg dere alle god jul
Julehilsen også til Ukraina, selvfølgelig.

fargerik

Legg inn av fargerik »

Big George skrev: ons des 21, 2022 5:25 pm Dersom jeg ikke dukker opp i tråden før jul ønsker jeg dere alle god jul
Julehilsen også til Ukraina, selvfølgelig.
Ja, god jul til alle travere i både det gamle og nye slabberaset.
Her er det ganske lugnt, mye dreier seg om å holde ut mørketid med is og guff, putte en kubbe i vedovnen nå og da og ellers gjøre lite.
Jeg har krydret ribba i dag, da. Skal jo stå og godgjøre seg litt i knøleskapet før steking.
Vi har kun noen gjester på julaften, ellers ingen planer. Og det syns vi er passe.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Festdødaren meg......invitert til party nyttårsaften. Kanskje si ja og skremme litt
Humre humre

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ja, fint å ikke stresse i jula... Ikke den beste starten på oppholdet her for min del, for det ble litt vel mange jobbekymringer - normalt er det et par stille dager før jul, nå ble det bare masse frustrasjoner overalt. Dette vil nok også merkes inn i januar - men men, når januar er over - så skal jeg til Cape Town. Det er dermed til å holde ut...

... jul i barndomsheimen er både og - noe det har vært de siste årene for egen del. Det blir jo litt sånn at det ikke er mitt hjem, samtidig som jeg vil bestemme litt og sørge for mye av matlaging etc. F.eks. ville jeg gjerne ha åpnet kjellerstua som alternativt rom for opphold, men dette har ikke blitt tatt godt imot... Det blir ytterligere komplisert av at den eldste blir stadig eldre, samtidig som enslig onkel kommer på besøk - han velter seg stort sett mellom seng, bord og sofa, bidrar ikke med noe og snakker stort sett om seg selv. Når dette skal pågå i nær 1,5 uke i ei lita stue, så forstår jeg ikke at de andre orker - jeg sier dog ærlig fra om hva jeg mener, så kanskje i alle fall neste gang at invitasjonen går på 3-4 dager, ikke 1,5 uke...

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Nebbete oppførsel på bussen ?

Politiet i Bergen har fått meldinger om en hissig svane som har gått til «verbalt» angrep mot en bussjåfør og bussens passasjerer.

– Meldt frå bussjåfør om en hissig svane som freser og angriper passasjerer som skal både av og på rutevognen, skriver politiet på Twitter.

– Det er uvisst hva svanen har imot busspassasjerene nå i utgangen av 2022, men vi prøver å få tak i fagfolk som kan få han på bedre tanker, heter det videre.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Godt nyttår godtfolk!
Siste dag av året i morra, og et nytt starter. Et år vi ikke aner hva bringer. Personlig dkal jeg tidlig på nyåret i gang med div. Nå i jula ha jeg jobbet med å ete. Lagt på meg nesten 8 kilo på 14 dager. Herlig. Så nå kan de snart sette i gang med tingene de vil utsette meg for. Vi tar det som det kommer. Trener og bygger kropp. Herlig å merke framgang.
Så jeg skaffer meg kalender også for 2023

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Kalender for 2023 ble vel skaffet i slutten av august for min del - bestilt på nett. Jeg trenger slike kalendere i A4-format med et halvt år på hver side for å få perspektiv på livet. Jeg bare elsker disse kalendrene, det gir et helt annet overblikk enn å bare telle dag for dag, uke etter uke.... Allerede nå har jeg talt meg fram til at det er fire hele arbeidsuker fram til første ferie, og så er det hele seks uker sammenhengende arbeidsuker, før det er påske, maidager og enda mer ferie...

.... jeg trenger ikke gå opp i vekt, men ned, og jeg tror det skal gå bra i januar. I julen og ukene før er det altfor mye mat - det formelig tyter ut av skap, kjøleskap og alle plasser. Ja, jeg er heldig som har god nok økonomi og jeg er også heldig ved at alle jeg kjenner har det bra økonomisk. Til overmål fikk jeg overført et ganske betydelig beløp fra min mor nå før nyttår, ettersom hun har spurt meg to ganger om jeg ønsker å forskudd på farsarven. Det er godt å slippe økonomiske bekymringer, i alle fall så lenge man har jobb.

Nyttårsaften blir tilbrakt i ensom ettertenksomhet - akkurat som jeg foretrekker det. Det er greiere å være delvis melankolsk, delvis oppstemt med tanke på hva som kan skje neste år - alene, enn sammen med andre, som kan dra opp eller ned, eller forstyrre tankene. På årets siste dag synes jeg det er fint å bare slappe av alene, med god mat - litt vin, noen drinker og litt sosiale medier.

Og så kan jeg finne frem igjen Sølvguttene fra julaften. Jeg var matansvarlig og var litt av og på, men jeg måtte tørke litt tårer på kjøkkenet - helt alene, fordi jeg tok meg i å savne min far, egentlig ganske rart, for vi var aldri så nære - når Hemsing spilte en av sangene han selv hadde skrevet ned som et ønske- og som han fikk spilt av en utmerket organist i sin egen begravelse - Jesus bleibt mein Freunde, som er sang nummer 2 her....

https://tv.nrk.no/serie/soelvguttene-sy ... /avspiller

fargerik

Legg inn av fargerik »

DoktorS skrev: lør des 31, 2022 10:53 pm Kalender for 2023 ble vel skaffet i slutten av august for min del - bestilt på nett. Jeg trenger slike kalendere i A4-format med et halvt år på hver side for å få perspektiv på livet. Jeg bare elsker disse kalendrene, det gir et helt annet overblikk enn å bare telle dag for dag, uke etter uke.... Allerede nå har jeg talt meg fram til at det er fire hele arbeidsuker fram til første ferie, og så er det hele seks uker sammenhengende arbeidsuker, før det er påske, maidager og enda mer ferie...

.... jeg trenger ikke gå opp i vekt, men ned, og jeg tror det skal gå bra i januar. I julen og ukene før er det altfor mye mat - det formelig tyter ut av skap, kjøleskap og alle plasser. Ja, jeg er heldig som har god nok økonomi og jeg er også heldig ved at alle jeg kjenner har det bra økonomisk. Til overmål fikk jeg overført et ganske betydelig beløp fra min mor nå før nyttår, ettersom hun har spurt meg to ganger om jeg ønsker å forskudd på farsarven. Det er godt å slippe økonomiske bekymringer, i alle fall så lenge man har jobb.

Nyttårsaften blir tilbrakt i ensom ettertenksomhet - akkurat som jeg foretrekker det. Det er greiere å være delvis melankolsk, delvis oppstemt med tanke på hva som kan skje neste år - alene, enn sammen med andre, som kan dra opp eller ned, eller forstyrre tankene. På årets siste dag synes jeg det er fint å bare slappe av alene, med god mat - litt vin, noen drinker og litt sosiale medier.

Og så kan jeg finne frem igjen Sølvguttene fra julaften. Jeg var matansvarlig og var litt av og på, men jeg måtte tørke litt tårer på kjøkkenet - helt alene, fordi jeg tok meg i å savne min far, egentlig ganske rart, for vi var aldri så nære - når Hemsing spilte en av sangene han selv hadde skrevet ned som et ønske- og som han fikk spilt av en utmerket organist i sin egen begravelse - Jesus bleibt mein Freunde, som er sang nummer 2 her....

https://tv.nrk.no/serie/soelvguttene-sy ... /avspiller
Det er stille og rolig her også, men vi er jaffal to som har det stille og rolig sammen.
Vi venter bare på at de skal slutte med fyrverkeri en gang etter midnatt, slik at vi kan ta en tuppelur.
Til ære for deg skal jeg hente fram en mainstream Whisky og ta ett glass (uten is) før midnatt.
Jeg er også ettertenksom. Det er psykedelisk at det er fred her. Mens det ikke er det i nabolaget.
Tigerens år er historie snart. Tenk positivt.

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

De der dyrenes år.. er ike det kinesisk da? VVarer vel en måned til?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7745

Legg inn av Big George »

Godt nytt år folkens !

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Tid til ettertanke her også. Minstemann forsvant ut døren for en halvtime siden. Det blir første tolvslaget alene på minst tyve år.
Avsluttet et syv år langt forhold i august, min drømmedame og mitt livs store kjærlighet. Men det må være nogenlunde gjensidig om det skal ha livets rett. Gjør fortsatt fysisk vondt, selv etter 4 mnd, men det er samtidig veldig deilig å ha full kontroll over eget liv igjen, aldri ha dårlig samvittighet for helgejobbing eller overtid.

Pussig egentlig, skrev i denne tråden på gamle VGD i august 2015 om hvordan jeg følte meg litt invadert ved å få kjæreste og at eldstemann flyttet til meg for å studere. Eldstemann flyttet etter tre år, men da kom yngstemann og ble her i fire år. Så i august i år forsvant både sønn og kjæreste på en gang, det ble litt tomt.

Men livet går videre, må bare finne tilbake til det deilige ved å være alene igjen, for det er absolutt mange fordeler. Merker det godt på lommeboka også.😅

God nytt år til dere alle!

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Håper det ordner seg KingKong.
Gjør nok det...har vært der noen ganger.. sikkert de fleste.
Godt nytt år til deg og alle andre.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Det kan virke som om en usedvanlig god anledning til at man i løpet av året kan få til en liten seanse med tre gode mannfolk på en bar i Oslo .... Felles bekjentskap, men samtidig ikke så kjente, gjennom over ti år...

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

DoktorS skrev: lør des 31, 2022 11:44 pm Det kan virke som om en usedvanlig god anledning til at man i løpet av året kan få til en liten seanse med tre gode mannfolk på en bar i Oslo .... Felles bekjentskap, men samtidig ikke så kjente, gjennom over ti år...
Det hadde vært hyggelig👌🏼👍🏼

keizersoze
Innlegg: 1716

Legg inn av keizersoze »

Show must go on...tror aldri jeg har møtt noen fra vgd eller FD.
Har o vært stelt i stand slikt tidligere?
Kunne vært artig...uten å anta at jeg er invitert, eller gidder oslo :P

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

keizersoze skrev: lør des 31, 2022 11:51 pm Show must go on...tror aldri jeg har møtt noen fra vgd eller FD.
Har o vært stelt i stand slikt tidligere?
Kunne vært artig...uten å anta at jeg er invitert, eller gidder oslo :P
Tror ikke det har vært mye av det, men mener bilfolka har holdt noe greier...

... ja, hadde vært artig, Bjoro også selvsagt med her. Det var noe for mange år siden at det var snakk om en seanse, men ble borte, jeg selv er ørlite skeptisk - men Fargerik og KingKH mener jeg å kjenne såpass at jeg vet at det blir hyggelig - om ikke annet, i allle fall en slags gjensidighet om at vi har hatt det hyggelig sammen, før vi ble kjent ...

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Etterhvert blir anonymitet på forum mindre viktig for meg. Avslipte hjørner og forsiktigere i formuleringer og mindre troll gjør at jeg ikke er redd for å møte face to face. Og gjengen herfra hadde bare vært gøy å møte . Men ikke inviter hu danske.....fra mange år tilbake. Hva var det hu kalte seg tro....

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Bjoro33 skrev: søn jan 01, 2023 12:51 am Etterhvert blir anonymitet på forum mindre viktig for meg. Avslipte hjørner og forsiktigere i formuleringer og mindre troll gjør at jeg ikke er redd for å møte face to face. Og gjengen herfra hadde bare vært gøy å møte . Men ikke inviter hu danske.....fra mange år tilbake. Hva var det hu kalte seg tro....
Hehe, er det Sanila du tenker på?
Hun var en helt utrolig provokatør og kverulant. Fikk meg utestengt noen dager da jeg blåste en sikring.😅

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

KingKongHalvor skrev: søn jan 01, 2023 12:56 am
Bjoro33 skrev: søn jan 01, 2023 12:51 am Etterhvert blir anonymitet på forum mindre viktig for meg. Avslipte hjørner og forsiktigere i formuleringer og mindre troll gjør at jeg ikke er redd for å møte face to face. Og gjengen herfra hadde bare vært gøy å møte . Men ikke inviter hu danske.....fra mange år tilbake. Hva var det hu kalte seg tro....
Hehe, er det Sanila du tenker på?
Hun var en helt utrolig provokatør og kverulant. Fikk meg utestengt noen dager da jeg blåste en sikring.😅
Det var det hu hette. Herlig provoserende, så hissige meg beit på hundre ganger.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Mat og Drikke»