Southampton - Liverpool

Svar
Knaxern

Re: Southampton - Liverpool

Legg inn av Knaxern »

johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 10:51 pm Minamino krevd av banen av knaxern
Hæ? Skjønner at ting er en prøvelse for deg når du serverer slikt tull.

Til det andre, Firmino var langt fra banens beste bare fordi Carragher mener det. Konate og Tsimikas var bedre. Midtbanen handler mer enn press og gjenvinning, såpass burde man jo lære seg. Tok seg dog opp når Henderson kom innpå.
Sist redigert av Knaxern den tir mai 17, 2022 11:02 pm, redigert 2 ganger totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Skal du skli denne gangen også Steven, eller holder du deg på beina på søndag?

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 9:57 pm Den midtbanen har vært svak altså. Ikke mye å hente fra Elliott og Jones denne matchen her.
Oh, yeah!

MentalM

Legg inn av MentalM »

Bare for å få dere ned på jorden igjen.

https://www.11v11.com/teams/manchester- ... n%20Villa/

johwi68

Legg inn av johwi68 »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 10:04 pm Diaz for Minamino. Nå.
Sorry, knaxern, denne var ikke fra deg...

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 10:15 pm Firmino er ren sabotasje utpå der, der ble det en stygg skade på Milner pga kløneriet hans.
Ikke spesielt glad i Firmino.

Carra hadde forøvrig Minamino som BB, det samme hadde Jamie Redknap. Det er vel seerne som kårer Man of the Match, og det ble Bobby.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 11:03 pm Oh, yeah!
Vi har et annet syn på fotball du og jeg. Jeg forventer at midtbanespillere gjør mer enn gjenvinning og press.

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:03 pm Bare for å få dere ned på jorden igjen.

https://www.11v11.com/teams/manchester- ... n%20Villa/
Jojo, men husk de store talls lov. Pluss at halve laget deres (forhåpentligvis) elsker oss.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 11:06 pm
johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 11:03 pm Oh, yeah!
Vi har et annet syn på fotball du og jeg. Jeg forventer at midtbanespillere gjør mer enn gjenvinning og press.
Så du ser ikke at midtbanen skaper 6-7 store sjanser. Elliott hadde puttet om han var samme avslutteren som Minamino. Jota bør sette minst et av skuddene mellom stengene. Jones kommer til flere gode skuddposisjoner. Bobby får skyte upresset fra 15-16 meter.

En viktig del av jobben til Klopps midtbanespillere er å holde motstanderne unna vårt mål, og det gjør de meget bra. Forsvaret vårt får en lett jobb på dagen pga midtbanen vår.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 11:06 pm
Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 10:15 pm Firmino er ren sabotasje utpå der, der ble det en stygg skade på Milner pga kløneriet hans.
Ikke spesielt glad i Firmino.

Carra hadde forøvrig Minamino som BB, det samme hadde Jamie Redknap. Det er vel seerne som kårer Man of the Match, og det ble Bobby.
Nei, jeg synes ikke han var spesielt god. Svake pasninger og avslutninger stort sett hele kampen. Null anelse hvem som kårer banens beste der, men jeg ser at Konate rettmessig stikker av med banens beste de fleste andre steder.

johwi68

Legg inn av johwi68 »

Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 11:09 pm
johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 11:06 pm
Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 10:15 pm Firmino er ren sabotasje utpå der, der ble det en stygg skade på Milner pga kløneriet hans.
Ikke spesielt glad i Firmino.

Carra hadde forøvrig Minamino som BB, det samme hadde Jamie Redknap. Det er vel seerne som kårer Man of the Match, og det ble Bobby.
Nei, jeg synes ikke han var spesielt god. Svake pasninger og avslutninger stort sett hele kampen. Null anelse hvem som kårer banens beste der, men jeg ser at Konate rettmessig stikker av med banens beste de fleste andre steder.
Nå trenger du ikke debattere Konates prestasjon, for jeg kåret han selv til BB i sesongtråden for 20 minutter siden. Men, jeg synes det var mange gode utpå der i dag, noe Klopp selv poengterte i intervjuet han nettop ga.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Eldon skrev: tir mai 17, 2022 11:07 pm
MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:03 pm Bare for å få dere ned på jorden igjen.

https://www.11v11.com/teams/manchester- ... n%20Villa/
Jojo, men husk de store talls lov. Pluss at halve laget deres (forhåpentligvis) elsker oss.
Ganske sikker på at de fleste på laget vårt ikke bryr seg nevneverdig om Liverpool.

Det å hindre Grealish i å vinne noe derimot 😎

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:14 pm
Ganske sikker på at de fleste på laget vårt ikke bryr seg nevneverdig om Liverpool.

Det å hindre Grealish i å vinne noe derimot 😎
Hvis dere ikke vinner så blir Emilie Heskey forbanna.

Det burde være motivasjon nok.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

johwi68 skrev: tir mai 17, 2022 10:51 pm Å lese i kamptråden er litt av en øvelse. Firmino Man of the Match på Sky, slaktet av knaxern, Minamino krevd av banen av knaxern - Carragher har han som BB, midtbanen er så svak (knaxern?) - vi dominerer midten så djevelsk at det er sjukt, noe som er et faktum.

14-3 i avslutninger
9-1 i cornere
75-25 i ballbesittelse

Hvilken kamp har gått på norsk tv?
Det er nok fordi Thiago ikke spillte. Veldig lite å bry seg om. Vi snakker han med mest rigid ryggmarksrefleks.

MentalM

Legg inn av MentalM »

Faquarl skrev: tir mai 17, 2022 11:18 pm
MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:14 pm
Ganske sikker på at de fleste på laget vårt ikke bryr seg nevneverdig om Liverpool.

Det å hindre Grealish i å vinne noe derimot 😎
Hvis dere ikke vinner så blir Emilie Heskey forbanna.

Det burde være motivasjon nok.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:26 pm
Faquarl skrev: tir mai 17, 2022 11:18 pm
MentalM skrev: tir mai 17, 2022 11:14 pm
Ganske sikker på at de fleste på laget vårt ikke bryr seg nevneverdig om Liverpool.

Det å hindre Grealish i å vinne noe derimot 😎
Hvis dere ikke vinner så blir Emilie Heskey forbanna.

Det burde være motivasjon nok.
Make a change, fffs.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

En gang må være den første, eller hva..? 🫣

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 11:24 pm Det er nok fordi Thiago ikke spillte.
Skjønner at denne svir for deg, du som mente at Thiago ikke er god nok for klubben 😂😂😂.

Brukeravatar
bønna1/2
Innlegg: 2837

Legg inn av bønna1/2 »

Knaxern skrev: tir mai 17, 2022 11:32 pm
bønna1/2 skrev: tir mai 17, 2022 11:24 pm Det er nok fordi Thiago ikke spillte.
Skjønner at denne svir for deg, du som mente at Thiago ikke er god nok for klubben 😂😂😂.
Tramper du virkelig så katastrofalt frivillig i blautmyra?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Tror dere SirOwen kommer til å feire i denne tråd om to dager?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»