Hvilken film så du sist?

Svar
Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Re: Hvilken film så du sist?

Legg inn av Frank.N.Steen »

mashadar skrev: søn aug 22, 2021 11:23 pm Gjensyn med to klassikere denne helga:

Alien 9/10
Aliens 7,5/10

Det har vært mange diskusjoner rundt hvilken av disse som er den beste filmen, men i mine øyne er det ingen tvil. Ridley Scotts film er uovertruffen på oppbygging og uhygge (her i en positiv forstand).
Oppfølgeren til James Cameron er absolutt en finfin actionfilm, men dog - det er nettopp det den er - en actionfilm og ikke en thriller/grøsser som den første filmen. Underholdende, noen badass-karakterer (Vasquez bl.a.) og kvikke replikker. Men den mangler i mine øyne spenningen og oppbyggingen til den første, der man sitter på kanten av stolen og venter på hva som skal skje. I Aliens kan man i større grad lene seg tilbake med popcornet/potetgullet og se skuddsalvene og eksplosjonene utfolde seg.
Hadde et fint gjensyn med begge tilbake i høst 2019, og mulig man var noe "snill", men ble full pott på begge, og mente vel at Alien var den beste, og av typen filmen man ikke trenger å se for ofte, den henger igjen lenge i ettertid, mens Aliens var mer som du nevner, herlig, fartsfylt og tøff 80-talls popcorn action underholdning, men likevel der fortsatt sitter som bare det, og for min del er helt der oppe med Predator (1987) som det beste av den type sci-fi/action film som ble gjort på 80-tallet.

Tror jeg skal forsøke meg på Alien3 og Alien Resurrection senere i høst, men fullt klart på at det nok vil bli et ganske så solid fall i kvalitet/underholdning, hvert fall slik man husker fra tidligere besøk.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Baba’s Bilar (2006) av Rafael Edholm

Svensk action-komedie, der forsøker å blande litt mørk komedie ala Coen brødrene og Tarantino samt hva danskene lyktes så godt med, via I Kina spiser de Hunder og Gamle menn i nye biler aktige karakterer, men hvor settingen foregår utpå frosne og snødekte lokaler. Og en må kanskje være litt i det rette humøret, for noen stor film var det så absolutt ikke. Man har sett denne type handling og figurer utallige ganger før, og en annen (og langt mer underholdende film, kom jo samme tid, med The Big White og hvor Robin Williams leverte en fin prestasjon) men ja, her får man skyteglade finnjævler, stereotypiske russer-mafia drittsekker, amerikanske gangstere (kortlivd rolle), en nordbagge klisje uten like, spilt av Per Christian Ellefsen, samt et svært norsk troll, og ja det blir likevel en viss underholdning ut av alt sammen. Spilletiden går kjapt unna, og man drar på smilet et par steder ut, men selvsagt ingen stor film.

5/10

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Greyhound (2021)

Tom Hanks spiller kaptein på et krigsskip som skal støtte en handelskonvoi fra USA til England under andre verdenskrig.

Med en spilletid på rundt 90 minutter sier det seg selv at det vil bli tatt snarveier. Man rekker ikke bli kjent med karakterene eller bygge sympati med noen av de involverte. Kunne godt ha spandert på seg en time ekstra og tatt ned popcornfaktoren et hakk og heller skrudd opp det psykologiske aspektet ved en slik nervepirrende reise.

Det overrasket meg at Hanks takket ja til en såpass enkel og lettbeint film om dette temaet.

Men det var jo sånn passe spennende, så det var ikke bortkastet å se den.

6/10

Men om man skal se én film om det som skjedde til sjøs i andre verdenskrig og man er ute etter et mesterverk så er det et opplagt valg og det er Das Boot. Finnes jo mange varianter og utgaver, men directors cut på 209 minutter anbefales spesielt. Jeg så den første gang da jeg var 12-13 år. Nattkino på NRK. Delt opp og sendt over to lørdagskvelder. Jeg ble fengslet da og jeg blir fortsatt fengslet nå. Alt er bra. Musikken, skuespillet og regien er suveren. Man føler nesten man er med nede i ubåten. 10/10

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Ble skikkelig kino-helg i helga.

The Suicide Squad - 8/10
Hadde ikke troen etter å ha sett traileren, men denne var gøy altså. Og betydelig mer tro mot karakterene.

Free Guy - 8/10
Startet litt forutsigbart, men blir bedre og bedre og unngår veldig mange opplagte feller. Meget gøy.

Black Widow - 7/10
Fantastisk kampkoreografi trekker mye opp, men lengre dødpartier trekker litt ned. De nye karakterene er gode, men får alt for lite skjermtid. Fikk meg til å få lyst å lese mer om Black Widow.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ser for det meste dokumentarer for tiden

Zappa (2020)

Alex Winter har regi og sønnen til Frank Zappa, Ahmet Zappa er produsent på denne. Varer i 2 timer så veldig omfattende og mye arkiv-materiale. Jeg lærte veldig mye om Zappa jeg ikke visste fra før. 9/10

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Palm Springs (Viaplay)

Bilde

Må innrømme at jeg er svak for Andy Samberg og humoren hans. Pluss på ett groundhog-day plott, og jeg er solgt.

Masse sjarm, en god historie og kjemien mellom skuespillerne er on point.

Leser også at filmen satte en ny salgsrekord under Sundance festivalen, og slo den gamle rekorden med 69 cent.

Bilde

8/10, anbefales på det varmeste. JK Simmons har en flott birolle i tillegg hvis du ikke var helt solgt på filmen enda.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 12:07 am god historie og kjemi
Title of your sex tape.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Bilde
Blackout aka Midnight Heat (1996) av Allan A. Goldstein

En "vanlig" bankansatt (Brian Bosworth) blir ved et uhell påkjørt av en bil, og som følge opplever han å få et kortvarig hukommelsestap.
Men i det hverdagens brikker begynner å returnere tilbake til normalen, dukker samtidig følelsen av et tidligere liv opp. Et langt mer kaotisk og uforutsigbart, der plutselig gjerne vil gjøre et permanent comeback.


Visstnok den andre filmen til Brian Bosworth, og gikk hele 5 lange år, siden han slo igjennom som b-film actionstjerne, da med kult-hiten Stone Cold (1991). Hva som skjedde i mellomtiden, vites ikke. Men skulle jo tro at man ønsket å forsøke å melke på nevnte films suksess, hvert fall innen videomarkedet, med noe nye utgivelser, men tja, Blackout eller Midnight Heat viser dessverre hvor det hele bærer hen for actionskuespilleren. Rett til tv-film verden, og tja, denne filmen er langt fra så fæl eller tam, faktisk tvert i mot.
Bosworth forsøker faktisk å spille en langt mer "vanlig" sliter, en der er nokså klumsete og forvirra, fremfor tøff og dødelig.
Klart, det hjelper alltid godt på, å ha tilgang på en herlig skurkekarakter, ala Brad Dourif, selv om han dessverre ikke får så veldig mye å jobbe uti fra her.

Resten av karakterene er lett forglemmelige. Action scenene er heller ikke gærne, men tja, fallet fra de mer brutale og eksplosive benyttet fullt ut i nevnte Stone Cold, og til denne man så i natt, ja, ganske kjipt, men som b-film like før leggetid, så gikk det unna, og ender så med en:

5/10

Garfield: A Tail of Two Kitties (2006) av Tim Hill

Tja, ingen bedring siden forrige visitt, som var i sommer 2017. En sånn film man faktisk hadde helt glemt, at man har sett. Men ja, slik går dagene.
Første filmen, om det smellfeite matvraket Garfield, var heller ingen vinner, men likevel noen små artige scener og aldri kjedelig eller for irriterende. Oppfølgeren derimot, er helt klart hakket ned, og de mange fryktelige dyrekarakterene og klisjeene er bare fæle, kanskje mest er det å høre typer som Bob Hoskins kaste bort tid på slikt, men regningene måtte vel betales. Hva Bill Murray gjør i disse filmene er tja, ikke godt å si, men ja, sikkert også en grei lønningsdag.

Tenåringsstjerner fra tampen av 90-tallet, ala Breckin Meyer (Road Trip) og Jennifer Love Hewitt, der sistnevnte fremstår som ei konstant oversprudlende tenåringsjente, og ja, igjen teaser oss med sitt barmfagre og dissende frontparti, der blir tidlig ut dytta opp i kameralinsa, men jeg klager ikke over det.
Særlig mer er det ikke å si om hennes "skuespilltalent".

Alt i alt, sikkert moro for de aller minste. Men ja, holdt vel egentlig med en film, og knapt nok det.

3/10

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

The Suicide Squad

Akkurat hva denne filmen trengte å være etter den elendige 2016-filmen. Koste meg godt med denne filmen gjennom sine 2+ timer. Det å ha fri denne uken, sånn at man kunne se den på ettermiddagen og dermed helt alene i kinosalen er også et stort pluss for meg.

En god 7/10. Slettes ikke verst når det kommer til meg vs superheltfilmer.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Gjennsyn med The Exorcist-1973 i dag
holder seg som faen,åpningen er jo ett kapittel for seg selv
9/10

The Kwames

trønderen

Legg inn av trønderen »

Free Guy - 7/10

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Back in Business (1997) av Philippe Mora

Ny runde med Brian Bosworth, og denne gang virker det som at budsjettet på filmen har falt betraktelig siden Midnight Heat (1996).
En ganske skuffende og kjedelig forsøk, i å melke langt mer suksessfulle og bedre buddy-cop filmserier, ala Bad Boys og Lethal Weapon, men tross en del action, og noe små komiske scener, blir det aldri noe særlig mer enn en ei under middels rating.
Filmen virket å bli forsøkt solgt som Heart of Stone, eller Stone Cold 2, som en slags oppfølger til den langt bedre og mer hardtslående action-kult filmen fra 1991.
Men vil tro det var mest gjort i forsøk å kapre noen ekstra suckers, på videomarkedet i enkelte land, tilbake på tampen av 90-tallet.

Alt i alt, Bosworth forsøker igjen, men ja, foruten en alltids slesk og åpenbart ikke helt i toppform Brion James, så er dette meget forglemmelige saker, kun for die hard fansen av buddy-cop genren.

4/10

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Dobbelpost
Sist redigert av Gringorilla den tor aug 26, 2021 9:50 am, redigert 1 gang totalt.

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 12:07 am Palm Springs (Viaplay)

Bilde

Må innrømme at jeg er svak for Andy Samberg og humoren hans. Pluss på ett groundhog-day plott, og jeg er solgt.

Masse sjarm, en god historie og kjemien mellom skuespillerne er on point.

Leser også at filmen satte en ny salgsrekord under Sundance festivalen, og slo den gamle rekorden med 69 cent.

Bilde

8/10, anbefales på det varmeste. JK Simmons har en flott birolle i tillegg hvis du ikke var helt solgt på filmen enda.
Helt enig i denne. Herlig film!

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 12:07 am Palm Springs (Viaplay)

Bilde

Må innrømme at jeg er svak for Andy Samberg og humoren hans. Pluss på ett groundhog-day plott, og jeg er solgt.

Masse sjarm, en god historie og kjemien mellom skuespillerne er on point.

Leser også at filmen satte en ny salgsrekord under Sundance festivalen, og slo den gamle rekorden med 69 cent.

8/10, anbefales på det varmeste. JK Simmons har en flott birolle i tillegg hvis du ikke var helt solgt på filmen enda.
Måtte se denne jeg også i går etter god anmeldelse her, havner på samme rating jeg også, 8/10. Overrasket meg positivt denne.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Så The Green Knight her om dagen, hadde gledet meg til den i et år eller så, men fy faen så skuffet jeg ble! Så den med to kompiser der han ene hadde gledet seg like lenge som meg, de skjønte heller ikke bæret av hva denne filmen skulle forestille.

Treg, treg, og atter treg. En hel rekke intetsigende metaforer og langtekkelige dialoger, og en handling som føles som at den aldri, og jeg mener aldri kommer til poenget. Det føltes som at den varte i en halv evighet, og det var noen scener som fikk meg til å føle at det var en dårlig komedie fremfor et drama.

David Lowery, det her var en enorm skivebom, pretensiøs og altfor ambisiøs i forhold til hva filmen faktisk leverte. Kan ikke fatte at den har blitt så godt mottatt av kritikerne, men skjønner godt at den er lavt ratet fra brukerbasen på IMDB. Spar pengene deres om noen har vurdert å se denne på kino er mitt tips, dessverre.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Machine_Head skrev: tor aug 26, 2021 10:44 am Så The Green Knight her om dagen, hadde gledet meg til den i et år eller så, men fy faen så skuffet jeg ble! Så den med to kompiser der han ene hadde gledet seg like lenge som meg, de skjønte heller ikke bæret av hva denne filmen skulle forestille.

Treg, treg, og atter treg. En hel rekke intetsigende metaforer og langtekkelige dialoger, og en handling som føles som at den aldri, og jeg mener aldri kommer til poenget. Det føltes som at den varte i en halv evighet, og det var noen scener som fikk meg til å føle at det var en dårlig komedie fremfor et drama.

David Lowery, det her var en enorm skivebom, pretensiøs og altfor ambisiøs i forhold til hva filmen faktisk leverte. Kan ikke fatte at den har blitt så godt mottatt av kritikerne, men skjønner godt at den er lavt ratet fra brukerbasen på IMDB. Spar pengene deres om noen har vurdert å se denne på kino er mitt tips, dessverre.
Bilde

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Machine_Head skrev: tor aug 26, 2021 10:44 am Så The Green Knight her om dagen, hadde gledet meg til den i et år eller så, men fy faen så skuffet jeg ble! Så den med to kompiser der han ene hadde gledet seg like lenge som meg, de skjønte heller ikke bæret av hva denne filmen skulle forestille.

Treg, treg, og atter treg. En hel rekke intetsigende metaforer og langtekkelige dialoger, og en handling som føles som at den aldri, og jeg mener aldri kommer til poenget. Det føltes som at den varte i en halv evighet, og det var noen scener som fikk meg til å føle at det var en dårlig komedie fremfor et drama.

David Lowery, det her var en enorm skivebom, pretensiøs og altfor ambisiøs i forhold til hva filmen faktisk leverte. Kan ikke fatte at den har blitt så godt mottatt av kritikerne, men skjønner godt at den er lavt ratet fra brukerbasen på IMDB. Spar pengene deres om noen har vurdert å se denne på kino er mitt tips, dessverre.
Den traff virkelig ikke meg heller slik jeg trodde, spesielt ikke rett etter jeg så den. Det har hjulpet å få den litt på avstand for min del, da jeg synes at det er mye bra i den, men enig i mye av det du skriver.

Likte heller ikke A Ghost Story som var David Lowery sitt forrige prosjekt. Så tror hele han som regissør ikke er noe jeg kommer til å oppsøke i fremtiden.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

HeskeyTime skrev: tor aug 26, 2021 10:09 am
Chromeback skrev: tir aug 24, 2021 12:07 am Palm Springs (Viaplay)

Bilde

Må innrømme at jeg er svak for Andy Samberg og humoren hans. Pluss på ett groundhog-day plott, og jeg er solgt.

Masse sjarm, en god historie og kjemien mellom skuespillerne er on point.

Leser også at filmen satte en ny salgsrekord under Sundance festivalen, og slo den gamle rekorden med 69 cent.

8/10, anbefales på det varmeste. JK Simmons har en flott birolle i tillegg hvis du ikke var helt solgt på filmen enda.
Måtte se denne jeg også i går etter god anmeldelse her, havner på samme rating jeg også, 8/10. Overrasket meg positivt denne.
Skriver meg under på denne. Meget underholdende film, og en god kjemi mellom Samberg og Milioti.

Gringorilla

Legg inn av Gringorilla »

Machine_Head skrev: tor aug 26, 2021 10:44 am Så The Green Knight her om dagen, skjønner godt at den er lavt ratet fra brukerbasen på IMDB.
Kaller du 6,8 for lav rating på IMDB? Til sammenligning har f.eks. Bridge to Terabithia 7,2. The King of Comedy har 6,6. Rocky IV har 6,9. For min del virker det som det meste over 6,5 kan kalles gode filmer. Men de like under kan ikke akkurat kalles dårlige.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ellers «interessant» å se at The Green Knight ligger på 3.8 på Letterboxd( så 7.5/10 ish) kontra Imdb sin 6.8.

Forskjellige folk som bruker det riktignok.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

ElGuaje skrev: tor aug 26, 2021 8:57 pm Ellers «interessant» å se at The Green Knight ligger på 3.8 på Letterboxd( så 7.5/10 ish) kontra Imdb sin 6.8.

Forskjellige folk som bruker det riktignok.
Opplevd store forskjeller på enkelte filmer og serier på Letterboxd og IMDb i det siste selv. Kanskje spesielt serier.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 9:41 pm Opplevd store forskjeller på enkelte filmer og serier på Letterboxd og IMDb i det siste selv. Kanskje spesielt serier.
Mulig det er fortsatt lettere å jukse opp raske og falske skyhøye ratings og få i stand antall nye "brukere" på IMDb enn hos Letterboxd?
Har vært flust av tvilsomme østblokk DTV/VOD titler, med sinnssvakt gode ratings, men så leser man de få anmeldelsene nederst, og der viser det seg straks, en litt annen sannhet.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Frank.N.Steen skrev: fre aug 27, 2021 5:25 pm
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 9:41 pm Opplevd store forskjeller på enkelte filmer og serier på Letterboxd og IMDb i det siste selv. Kanskje spesielt serier.
Mulig det er fortsatt lettere å jukse opp raske og falske skyhøye ratings og få i stand antall nye "brukere" på IMDb enn hos Letterboxd?
Har vært flust av tvilsomme østblokk DTV/VOD titler, med sinnssvakt gode ratings, men så leser man de få anmeldelsene nederst, og der viser det seg straks, en litt annen sannhet.
Mye mulig, tror også Letterboxd også er hakket mer snobbete enn IMDb.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Chromeback skrev: fre aug 27, 2021 7:37 pm
Frank.N.Steen skrev: fre aug 27, 2021 5:25 pm
Chromeback skrev: tor aug 26, 2021 9:41 pm Opplevd store forskjeller på enkelte filmer og serier på Letterboxd og IMDb i det siste selv. Kanskje spesielt serier.
Mulig det er fortsatt lettere å jukse opp raske og falske skyhøye ratings og få i stand antall nye "brukere" på IMDb enn hos Letterboxd?
Har vært flust av tvilsomme østblokk DTV/VOD titler, med sinnssvakt gode ratings, men så leser man de få anmeldelsene nederst, og der viser det seg straks, en litt annen sannhet.
Mye mulig, tror også Letterboxd også er hakket mer snobbete enn IMDb.
Absolutt. Slik jeg også tenker det. IMDB er det «vanlige» folket og LB er for litt mer filmsnobber som «kan» film.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Cruella

Her er jeg splittet altså.

Jeg er litt fundementalt imot denne typen filmer, men det føler jeg at jeg kanskje har skrevet nok om på VGD, særlig rundt Pheonix sin Joker. Jeg klarer bare ikke å bry meg om denne typen karakterer.

Allikevel så gjør den noe riktig, og jeg tror at det ligger i supporting castet. Jasper og Horace er fantastiske, og Art er også ett fint tilskudd. Mark Stone liker jeg nesten uansett hva han er med i.

Emma Stone gjør også en fantastisk Cruella, det skal sies.

Jeg gir den en 7/10, bare fordi den overrasket meg positivt.

Cruella er derimot tidenes LB-anmeldelse;

Five ladies walked into the showing late and spent a few minutes continually changing their seats and whispering loudly to each other. They finally got settled in, and then this kid started making noise.

One of the women got up, walked over to the kid and told him to "please shut the fuck up."

The kid's mom yelled at her and called her a "white trash bitch" and she yelled back and called her fat, and a major shouting match broke out. They walked out and continued fighting right outside, and at this point half the audience had gotten up to watch them instead of the movie (I was sitting all the way in the back, so I was able to do both).

AND THEN I HEARD THE SOUND OF A TASER. THE MOM TASED THE OTHER LADY. TWICE. The mom stormed back into the theater, grabbed her child (she was still holding the taser) and rushed out SO FAST. About a minute later the movie paused and soon after the cops showed up. They listened to all our accounts, and then the theater manager offered us refunds or to just go into the next showing. The movie was alright, but the experience was unforgettable.

Living in NYC is so fun.


10/10

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Chromeback skrev: fre aug 27, 2021 10:30 pm
Cruella er derimot tidenes LB-anmeldelse;

Five ladies walked into the showing late and spent a few minutes continually changing their seats and whispering loudly to each other. They finally got settled in, and then this kid started making noise.

One of the women got up, walked over to the kid and told him to "please shut the fuck up."

The kid's mom yelled at her and called her a "white trash bitch" and she yelled back and called her fat, and a major shouting match broke out. They walked out and continued fighting right outside, and at this point half the audience had gotten up to watch them instead of the movie (I was sitting all the way in the back, so I was able to do both).

AND THEN I HEARD THE SOUND OF A TASER. THE MOM TASED THE OTHER LADY. TWICE. The mom stormed back into the theater, grabbed her child (she was still holding the taser) and rushed out SO FAST. About a minute later the movie paused and soon after the cops showed up. They listened to all our accounts, and then the theater manager offered us refunds or to just go into the next showing. The movie was alright, but the experience was unforgettable.

Living in NYC is so fun.


10/10
Den der var det noen som skrev på VGD for noen måneder siden også (om det ikke var du da?), så spørs om det ikke har blitt en slags «vandrehistorie» av klipp og lim. Har vel mest sannsynlig skjedd på en eller annen film dog.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Astonstian skrev: lør aug 28, 2021 10:13 am
Chromeback skrev: fre aug 27, 2021 10:30 pm
Cruella er derimot tidenes LB-anmeldelse;

Five ladies walked into the showing late and spent a few minutes continually changing their seats and whispering loudly to each other. They finally got settled in, and then this kid started making noise.

One of the women got up, walked over to the kid and told him to "please shut the fuck up."

The kid's mom yelled at her and called her a "white trash bitch" and she yelled back and called her fat, and a major shouting match broke out. They walked out and continued fighting right outside, and at this point half the audience had gotten up to watch them instead of the movie (I was sitting all the way in the back, so I was able to do both).

AND THEN I HEARD THE SOUND OF A TASER. THE MOM TASED THE OTHER LADY. TWICE. The mom stormed back into the theater, grabbed her child (she was still holding the taser) and rushed out SO FAST. About a minute later the movie paused and soon after the cops showed up. They listened to all our accounts, and then the theater manager offered us refunds or to just go into the next showing. The movie was alright, but the experience was unforgettable.

Living in NYC is so fun.


10/10
Den der var det noen som skrev på VGD for noen måneder siden også (om det ikke var du da?), så spørs om det ikke har blitt en slags «vandrehistorie» av klipp og lim. Har vel mest sannsynlig skjedd på en eller annen film dog.
Tror kanskje det var meg, ja. Elsker dårlig publikum-historier, og denne er prikken over i’en.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Ale-Jet skrev: lør aug 28, 2021 3:23 am In Bruges - 9/10
En av få filmer jeg har på tieren, fantastisk!

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

HeskeyTime skrev: lør aug 28, 2021 10:17 am En av få filmer jeg har på tieren, fantastisk!
Hadde endelig et gjensyn med en av disse ytterst få "perfekte" 10erne i går kveld:

Cobra (1986)
► Show Spoiler
Skulle egentlig bli et par filmer til, men Ronaldo til United og utallige sider og innlegg lest via Redcafe og andre steder, tok opp mesteparten av tiden. Så nei, får håpe man kan slå til sterkere utover helgen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»