Mbappé fornyer med PSG

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Re: Mbappé fornyer med PSG

Legg inn av GiPazzini_85 »

Lezah skrev: lør mai 21, 2022 9:56 pm Å lol meg i ræva etc..."level", ja...

Da kunne det nå umulig ha vært så nøye med den lønna.

Corvus

Legg inn av Corvus »

Feil valg om han hadde hatt litt ambisjoner. Hvor gøy er det å lett vinne ligaen år etter år. Blir ikke bedre av å ikke få utfordringer, holder ikke med noen kamper CL hver sesong.
Merkelig valg.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mjordan23 skrev: lør mai 21, 2022 11:49 pm Gigatabbe av Mbappe å bli i PSG, tror han kommer til å angre på det når alt skal oppsummeres.
veeeeeeel....
Klarer ikke helt å se hvordan det å sikre seg noen milliarder inn på konto kan sees på som en gigatabbe. Han skal altså bo som milliardær i en relativt fin storby, så hvis det er en gigatabbe så er jeg mer enn klar for å gjøre en tilsvarende tabbe hvis bare noen er villig til å gi meg muligheten.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

"Alle" ser vel egentlig hva som er i ferd med å skje med fotballen, men tør vel egentlig ikke å si eller tenke det. Men folkene som styrer klubbene og stjernene skjønner det jo. Derfor melkes de siste skvettene ut av kua nå de neste årene før det er temmelig slutt. En slags superliga fikk de jo også skreket seg til. At de skulle få såpass som det CL-konseptet som kommer neste sesong etter det overambisiøse Superliga-utspillet hadde de vel ikke kunnet håpe på selv engang.

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm
Wa11in skrev: lør mai 21, 2022 10:29 pm Jeg kan forstå at mye penger er forlokkende og alt det der, men altså ... Når man når et visst punkt, så slutter jo også pengene å bety noe, og Mbappe er jo way beyond det punktet, omtrent samme hvilken topp 10-klubb han signerer for i Europeisk fotball. Om man har 1 eller 5 fantasillioner har liksom ikke så mye å si til slutt, når summen uansett er så svimlende.

Det jeg virkelig ikke forstår, er at den mest talentfulle fotballspilleren i sin generasjons velger å kaste bort enda flere av sine peak-år i en bakgårdsliga som den franske. Det er for meg den største skuffelsen her, ved å gjøre det kommer han aldri til å ende opp som en av de største uansett. At folk har lyst på mye penger kan jeg liksom forstå, så kan ikke si at jeg er hverken skuffet eller overrasket der. Men at ære og anerkjennelse er redusert til en parentes for de største spillerne? Ja, det synes jeg er litt trist faktisk.

Det døde litt hen for meg da Messi signerte for det samme sølet i fjor sommer.

Æsj altså.
Nå vet man aldri helt hva som sitter i bakgrunnen der og holder på. Både mor, far, søsken, venner, nabo, ja alt mulig rart som skal inn og påvirke litt og gjerne hinte litt i retning av "Ja men du, den ekstra milliarden frister da en god del eller hva tenker du?".

Også har man vel argumentert litt i retning av at etter de 3 årene har gått så kan du eventuelt dra til Real Madrid om du fremdeles skulle ønske det.
(Jeg tror dog uansett nå at Mbappe blir en temmelig irrelevant spiller for RM's del framover).
Enig, bortsett fra i siste setningen (den i parantes)

Mehell

Legg inn av Mehell »

GiPazzini_85 skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm "Alle" ser vel egentlig hva som er i ferd med å skje med fotballen, men tør vel egentlig ikke å si eller tenke det. Men folkene som styrer klubbene og stjernene skjønner det jo. Derfor melkes de siste skvettene ut av kua nå de neste årene før det er temmelig slutt. En slags superliga fikk de jo også skreket seg til. At de skulle få såpass som det CL-konseptet som kommer neste sesong etter det overambisiøse Superliga-utspillet hadde de vel ikke kunnet håpe på selv engang.
Ja, det er skremmende å tenke på hvordan det kommer til å være noen år fremover i tiden. Ting må jo stoppe av seg selv før eller senere, og jeg ser for meg veldig store ringvirkninger når den tiden kommer.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm
peraleks skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm
Wa11in skrev: lør mai 21, 2022 10:29 pm Jeg kan forstå at mye penger er forlokkende og alt det der, men altså ... Når man når et visst punkt, så slutter jo også pengene å bety noe, og Mbappe er jo way beyond det punktet, omtrent samme hvilken topp 10-klubb han signerer for i Europeisk fotball. Om man har 1 eller 5 fantasillioner har liksom ikke så mye å si til slutt, når summen uansett er så svimlende.

Det jeg virkelig ikke forstår, er at den mest talentfulle fotballspilleren i sin generasjons velger å kaste bort enda flere av sine peak-år i en bakgårdsliga som den franske. Det er for meg den største skuffelsen her, ved å gjøre det kommer han aldri til å ende opp som en av de største uansett. At folk har lyst på mye penger kan jeg liksom forstå, så kan ikke si at jeg er hverken skuffet eller overrasket der. Men at ære og anerkjennelse er redusert til en parentes for de største spillerne? Ja, det synes jeg er litt trist faktisk.

Det døde litt hen for meg da Messi signerte for det samme sølet i fjor sommer.

Æsj altså.
Nå vet man aldri helt hva som sitter i bakgrunnen der og holder på. Både mor, far, søsken, venner, nabo, ja alt mulig rart som skal inn og påvirke litt og gjerne hinte litt i retning av "Ja men du, den ekstra milliarden frister da en god del eller hva tenker du?".

Også har man vel argumentert litt i retning av at etter de 3 årene har gått så kan du eventuelt dra til Real Madrid om du fremdeles skulle ønske det.
(Jeg tror dog uansett nå at Mbappe blir en temmelig irrelevant spiller for RM's del framover).
Enig, bortsett fra i siste setningen (den i parantes)
Nå skal man ikke ta COPE alt for seriøst(og man vet heller ikke hva klubben tenker om 3 år), men Real Madrid skal være mildt sagt forbannet over det valget Mbappe har tatt, mye i retning av "Mbappe kommer aldri til å spille for denne klubben".

peraleks

Legg inn av peraleks »

Mehell skrev: lør mai 21, 2022 11:55 pm
Mjordan23 skrev: lør mai 21, 2022 11:49 pm Gigatabbe av Mbappe å bli i PSG, tror han kommer til å angre på det når alt skal oppsummeres.
veeeeeeel....
Klarer ikke helt å se hvordan det å sikre seg noen milliarder inn på konto kan sees på som en gigatabbe. Han skal altså bo som milliardær i en relativt fin storby, så hvis det er en gigatabbe så er jeg mer enn klar for å gjøre en tilsvarende tabbe hvis bare noen er villig til å gi meg muligheten.
Kommer jo helt og holdent an på hva slags ettermæle spilleren ønsker å ha.
Eksepsjonelt rik blir han uansett hvilken av de topp 10 klubbene han skulle velge å spille for.

Ingen tvil om at den faller betraktelig når store deler av karrieren skal spilles i Ligue 1.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Er iallfall villig til å vedde en tusenlapp på at Mbappe aldri vinner CL med PSG. Skal han ha den tittelen, må han bytte klubb.

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:18 am
Hodor skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm
peraleks skrev: lør mai 21, 2022 11:47 pm

Nå vet man aldri helt hva som sitter i bakgrunnen der og holder på. Både mor, far, søsken, venner, nabo, ja alt mulig rart som skal inn og påvirke litt og gjerne hinte litt i retning av "Ja men du, den ekstra milliarden frister da en god del eller hva tenker du?".

Også har man vel argumentert litt i retning av at etter de 3 årene har gått så kan du eventuelt dra til Real Madrid om du fremdeles skulle ønske det.
(Jeg tror dog uansett nå at Mbappe blir en temmelig irrelevant spiller for RM's del framover).
Enig, bortsett fra i siste setningen (den i parantes)
Nå skal man ikke ta COPE alt for seriøst(og man vet heller ikke hva klubben tenker om 3 år), men Real Madrid skal være mildt sagt forbannet over det valget Mbappe har tatt, mye i retning av "Mbappe kommer aldri til å spille for denne klubben".
Hvis det er tilfelle tror jeg Mbappe lever greit med det.
Cristiano skrev vel under på to forlengelser med United under den pågående flørten med Real. Det stoppet ikke Real når sjansen først bød seg. Men kudos til Real hvis de nå har svartelistet Mbappe (og faktisk står ved det)

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Karim Benzema on Instagram: A photo of Tupac and his friend who betrayed him

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:26 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:18 am
Hodor skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm

Enig, bortsett fra i siste setningen (den i parantes)
Nå skal man ikke ta COPE alt for seriøst(og man vet heller ikke hva klubben tenker om 3 år), men Real Madrid skal være mildt sagt forbannet over det valget Mbappe har tatt, mye i retning av "Mbappe kommer aldri til å spille for denne klubben".
Hvis det er tilfelle tror jeg Mbappe lever greit med det.
Cristiano skrev vel under på to forlengelser med United under den pågående flørten med Real. Det stoppet ikke Real når sjansen først bød seg. Men kudos til Real hvis de nå har svartelistet Mbappe (og faktisk står ved det)
Altså han vil sitte igjen super-rik uansett.
Men jeg tror nok at det kan komme noen angrende stunder der om tiden i PSG blir preget av de sedvanlige fiaskoene i CL, samtidig som man går seg inn til ligatittelen hvert eneste år.
Og dette igjen spesielt når spillere for andre storlag hylles i øst og vest under påfølgende CL-kampanjer og større serietitler i La Liga og PL.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Mehell skrev: søn mai 22, 2022 12:02 am
GiPazzini_85 skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm "Alle" ser vel egentlig hva som er i ferd med å skje med fotballen, men tør vel egentlig ikke å si eller tenke det. Men folkene som styrer klubbene og stjernene skjønner det jo. Derfor melkes de siste skvettene ut av kua nå de neste årene før det er temmelig slutt. En slags superliga fikk de jo også skreket seg til. At de skulle få såpass som det CL-konseptet som kommer neste sesong etter det overambisiøse Superliga-utspillet hadde de vel ikke kunnet håpe på selv engang.
Ja, det er skremmende å tenke på hvordan det kommer til å være noen år fremover i tiden. Ting må jo stoppe av seg selv før eller senere, og jeg ser for meg veldig store ringvirkninger når den tiden kommer.
Den siste skvisingen skjer jo av en grunn. Fotball, akkurat som f.eks amerikansk fotball, hockey etc, sliter noe voldsomt med rekrutteringen på TV-siden. Unger og ungdom driver i større grad med andre ting, som f.eks gaming. Mange av disse aktørene som nå melker ut siste skvetten av fotballen blir nok å satse knallhardt på e-sport i årene fremover. Samtidig legger de nok ned eller reduserer satsingen betraktelig på fotballsiden. Og de får "lobbet" inn nok til UEFA og FIFA om å løfte på kvinnefotballkravene i samme slengen.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

Albania skrev: søn mai 22, 2022 12:30 am Karim Benzema on Instagram: A photo of Tupac and his friend who betrayed him
Hm.... Da sitter ikke Benzema på en sextape med Mbappe altså.

peraleks

Legg inn av peraleks »

GiPazzini_85 skrev: søn mai 22, 2022 12:34 am
Mehell skrev: søn mai 22, 2022 12:02 am
GiPazzini_85 skrev: lør mai 21, 2022 11:59 pm "Alle" ser vel egentlig hva som er i ferd med å skje med fotballen, men tør vel egentlig ikke å si eller tenke det. Men folkene som styrer klubbene og stjernene skjønner det jo. Derfor melkes de siste skvettene ut av kua nå de neste årene før det er temmelig slutt. En slags superliga fikk de jo også skreket seg til. At de skulle få såpass som det CL-konseptet som kommer neste sesong etter det overambisiøse Superliga-utspillet hadde de vel ikke kunnet håpe på selv engang.
Ja, det er skremmende å tenke på hvordan det kommer til å være noen år fremover i tiden. Ting må jo stoppe av seg selv før eller senere, og jeg ser for meg veldig store ringvirkninger når den tiden kommer.
Den siste skvisingen skjer jo av en grunn. Fotball, akkurat som f.eks amerikansk fotball, hockey etc, sliter noe voldsomt med rekrutteringen på TV-siden. Unger og ungdom driver i større grad med andre ting, som f.eks gaming. Mange av disse aktørene som nå melker ut siste skvetten av fotballen blir nok å satse knallhardt på e-sport i årene fremover. Samtidig legger de nok ned eller reduserer satsingen betraktelig på fotballsiden. Og de får "lobbet" inn nok til UEFA og FIFA om å løfte på kvinnefotballkravene i samme slengen.
Kan skrive under på gaming, min vennegjeng er langt mer opptatt av hvordan diverse lag gjør det i e-sport enn hvilket fotballag som skal spille mot hvilket fotballag. For en 5 år siden var det null problem å samle sammen en gjeng for å dra på pub å se fotball, nå er det nesten umulig.
Altså jeg selv satt heller å så på Dota 2 Major i Stockholm i dag(Og jeg kommer til å gjøre det samme i morgen) enn å se på fotball.

I tillegg følger man mindre på lag, nå går det mer i hvilken kamp det er snakk om(CL-semfinale/finale, VM-semifinale/finale etc).

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:30 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:26 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:18 am

Nå skal man ikke ta COPE alt for seriøst(og man vet heller ikke hva klubben tenker om 3 år), men Real Madrid skal være mildt sagt forbannet over det valget Mbappe har tatt, mye i retning av "Mbappe kommer aldri til å spille for denne klubben".
Hvis det er tilfelle tror jeg Mbappe lever greit med det.
Cristiano skrev vel under på to forlengelser med United under den pågående flørten med Real. Det stoppet ikke Real når sjansen først bød seg. Men kudos til Real hvis de nå har svartelistet Mbappe (og faktisk står ved det)
Altså han vil sitte igjen super-rik uansett.
Men jeg tror nok at det kan komme noen angrende stunder der om tiden i PSG blir preget av de sedvanlige fiaskoene i CL, samtidig som man går seg inn til ligatittelen hvert eneste år.
Og dette igjen spesielt når spillere for andre storlag hylles i øst og vest under påfølgende CL-kampanjer og større serietitler i La Liga og PL.
Fiaskoer i CL er han vant til. Ikke noe nytt der. Han klarer det i 3 år til. Om tre år vil han kunne velge hvilken klubb han vil (han kan til og med bli i PSG!). Er ikke slik at RM vil takke nei til en Mbappe på free transfer om tre år

Edit: Men enig i at "jeg ville valgt noe annet"

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:40 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:30 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:26 am

Hvis det er tilfelle tror jeg Mbappe lever greit med det.
Cristiano skrev vel under på to forlengelser med United under den pågående flørten med Real. Det stoppet ikke Real når sjansen først bød seg. Men kudos til Real hvis de nå har svartelistet Mbappe (og faktisk står ved det)
Altså han vil sitte igjen super-rik uansett.
Men jeg tror nok at det kan komme noen angrende stunder der om tiden i PSG blir preget av de sedvanlige fiaskoene i CL, samtidig som man går seg inn til ligatittelen hvert eneste år.
Og dette igjen spesielt når spillere for andre storlag hylles i øst og vest under påfølgende CL-kampanjer og større serietitler i La Liga og PL.
Fiaskoer i CL er han vant til. Ikke noe nytt der. Han klarer det i 3 år til. Om tre år vil han kunne velge hvilken klubb han vil (han kan til og med bli i PSG!). Er ikke slik at RM vil takke nei til en Mbappe på free transfer om tre år
Kan nok trygt si det med ny kontrakt på 3 år.

3 år i fotballen er mye, for RM's del akkurat nå med både Haaland og Mbappe ute av bildet så man satse knallhardt på både Rodrygo og Vinicius samtidig som man måker over markedet på jakt etter et nytt 9'er talent. Får man på plass dette, samtidig som de to brasilianske gutta fortsetter å skinne videre så blir den veien for Mbappe til RM temmelig lang, spesielt når man tar i betraktning av at fyren kommer til å ha noen helt latterlige lønnskrav når den tiden kommer.

Brukeravatar
Albania
Innlegg: 1211

Legg inn av Albania »

Tviler meget sterkt på at Real Madrid da henter en 26 år gammel Mbappe, ja langt ifra gammel men av prinsipp tror jeg de kommer til å nekte. Finn heller en annen kvalitetspiss.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Albania skrev: søn mai 22, 2022 12:44 am Tviler meget sterkt på at Real Madrid da henter en 26 år gammel Mbappe, ja langt ifra gammel men av prinsipp tror jeg de kommer til å nekte. Finn heller en annen kvalitetspiss.
Jeg tror det er mer aktuelt om Benzema spiller i 3 år til, slik at Mbappe blir den naturlige arvtageren.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:38 am
GiPazzini_85 skrev: søn mai 22, 2022 12:34 am
Mehell skrev: søn mai 22, 2022 12:02 am

Ja, det er skremmende å tenke på hvordan det kommer til å være noen år fremover i tiden. Ting må jo stoppe av seg selv før eller senere, og jeg ser for meg veldig store ringvirkninger når den tiden kommer.
Den siste skvisingen skjer jo av en grunn. Fotball, akkurat som f.eks amerikansk fotball, hockey etc, sliter noe voldsomt med rekrutteringen på TV-siden. Unger og ungdom driver i større grad med andre ting, som f.eks gaming. Mange av disse aktørene som nå melker ut siste skvetten av fotballen blir nok å satse knallhardt på e-sport i årene fremover. Samtidig legger de nok ned eller reduserer satsingen betraktelig på fotballsiden. Og de får "lobbet" inn nok til UEFA og FIFA om å løfte på kvinnefotballkravene i samme slengen.
Kan skrive under på gaming, min vennegjeng er langt mer opptatt av hvordan diverse lag gjør det i e-sport enn hvilket fotballag som skal spille mot hvilket fotballag. For en 5 år siden var det null problem å samle sammen en gjeng for å dra på pub å se fotball, nå er det nesten umulig.
Altså jeg selv satt heller å så på Dota 2 Major i Stockholm i dag(Og jeg kommer til å gjøre det samme i morgen) enn å se på fotball.

I tillegg følger man mindre på lag, nå går det mer i hvilken kamp det er snakk om(CL-semfinale/finale, VM-semifinale/finale etc).
For 20 år siden gikk nok det å se på fotball og det å spille CM mer parallelt med hverandre enn hva gjelder esport og det å se på fotball i dag. Og koronaperioden forsterket nok denne gaming-trenden blant de unge.

Og følger de med på fotball i dag så er vel flere og flere i ferd med å bikke over til at det går i FIFA, kanskje FootballManager og at det forer seg på Twitter og via programmer som xG for å "forstå" fotball i stedet for å faktisk se kampene. Man blir temmelig 1-0-1-0-1-0-1-0.... i nepa over tid om man holder på sånn.

Jeg hadde nok ikke giddet å følge med på fotball om jeg hadde vært 20-25 år yngre, men jeg gjør det av vane i søken etter at kanskje det jeg en gang syntes var så fint kanskje skal kunne bli det igjen.

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:43 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:40 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:30 am

Altså han vil sitte igjen super-rik uansett.
Men jeg tror nok at det kan komme noen angrende stunder der om tiden i PSG blir preget av de sedvanlige fiaskoene i CL, samtidig som man går seg inn til ligatittelen hvert eneste år.
Og dette igjen spesielt når spillere for andre storlag hylles i øst og vest under påfølgende CL-kampanjer og større serietitler i La Liga og PL.
Fiaskoer i CL er han vant til. Ikke noe nytt der. Han klarer det i 3 år til. Om tre år vil han kunne velge hvilken klubb han vil (han kan til og med bli i PSG!). Er ikke slik at RM vil takke nei til en Mbappe på free transfer om tre år
Kan nok trygt si det med ny kontrakt på 3 år.

3 år i fotballen er mye, for RM's del akkurat nå med både Haaland og Mbappe ute av bildet så man satse knallhardt på både Rodrygo og Vinicius samtidig som man måker over markedet på jakt etter et nytt 9'er talent. Får man på plass dette, samtidig som de to brasilianske gutta fortsetter å skinne videre så blir den veien for Mbappe til RM temmelig lang, spesielt når man tar i betraktning av at fyren kommer til å ha noen helt latterlige lønnskrav når den tiden kommer.
Uenig. Mbappes vei til RM er rimelig enkel, hvis det er det han ønsker. Men som du er inne på, om lønn er det viktigste for Mbappe, så blir han nok ikke RM-spiller

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:10 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:43 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 12:40 am

Fiaskoer i CL er han vant til. Ikke noe nytt der. Han klarer det i 3 år til. Om tre år vil han kunne velge hvilken klubb han vil (han kan til og med bli i PSG!). Er ikke slik at RM vil takke nei til en Mbappe på free transfer om tre år
Kan nok trygt si det med ny kontrakt på 3 år.

3 år i fotballen er mye, for RM's del akkurat nå med både Haaland og Mbappe ute av bildet så man satse knallhardt på både Rodrygo og Vinicius samtidig som man måker over markedet på jakt etter et nytt 9'er talent. Får man på plass dette, samtidig som de to brasilianske gutta fortsetter å skinne videre så blir den veien for Mbappe til RM temmelig lang, spesielt når man tar i betraktning av at fyren kommer til å ha noen helt latterlige lønnskrav når den tiden kommer.
Uenig. Mbappes vei til RM er rimelig enkel, hvis det er det han ønsker. Men som du er inne på, om lønn er det viktigste for Mbappe, så blir han nok ikke RM-spiller
Ikke med 3 unge designerte førstevalg på topp som presterer for RM.
Da spiller det ingen rolle hvor mye Mbappe eventuelt ønsker en overgang til Spania.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Real kjøper Salah nå, Haaland om tre år når Benz er på krykker og dropper Mbappe helt selv når han ber på sine knær om å komme på besøk.

Sa det selv her først

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:13 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:10 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 12:43 am

Kan nok trygt si det med ny kontrakt på 3 år.

3 år i fotballen er mye, for RM's del akkurat nå med både Haaland og Mbappe ute av bildet så man satse knallhardt på både Rodrygo og Vinicius samtidig som man måker over markedet på jakt etter et nytt 9'er talent. Får man på plass dette, samtidig som de to brasilianske gutta fortsetter å skinne videre så blir den veien for Mbappe til RM temmelig lang, spesielt når man tar i betraktning av at fyren kommer til å ha noen helt latterlige lønnskrav når den tiden kommer.
Uenig. Mbappes vei til RM er rimelig enkel, hvis det er det han ønsker. Men som du er inne på, om lønn er det viktigste for Mbappe, så blir han nok ikke RM-spiller
Ikke med 3 unge designerte førstevalg på topp som presterer for RM.
Da spiller det ingen rolle hvor mye Mbappe eventuelt ønsker en overgang til Spania.
Tja. Er vel lite som tyder på at RM er den hellige gral for Mbappe. Han har alle muligheter åpne i løpet av en tre-års periode. At Perez må ta en prat med spillerne i RM om at Mbappe ikke kommer nå endrer ikke på det

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:29 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:13 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:10 am

Uenig. Mbappes vei til RM er rimelig enkel, hvis det er det han ønsker. Men som du er inne på, om lønn er det viktigste for Mbappe, så blir han nok ikke RM-spiller
Ikke med 3 unge designerte førstevalg på topp som presterer for RM.
Da spiller det ingen rolle hvor mye Mbappe eventuelt ønsker en overgang til Spania.
Tja. Er vel lite som tyder på at RM er den hellige gral for Mbappe. Han har alle muligheter åpne i løpet av en tre-års periode. At Perez må ta en prat med spillerne i RM om at Mbappe ikke kommer nå endrer ikke på det
Nei, det er nok penger som er den hellige gral for Mbappe.
At Mbappe har et tålelig sterkt ønske om å spille for RM på eller annet tidspunkt tror jeg nok ikke at man skal kimse av(Tror nok man kan føye inn Haaland her og), men det er overhodet ikke like sterkt som ønsket til CR en gang i tiden for eks.

Den klubben som eventuelt skal ta i mot han om 3 år(Med mindre PSG ikke bare kliner til med 10 milliarder i årslønn) må jo igjen forberede seg på at lønnsbudsjettet deres kommer til å få seg en kraftig påkjenning. Hvor mange klubber rundt om vil eventuelt gidde det?

Soldado

Legg inn av Soldado »

Hva blir i så fall neste for Mbappé? Det finnes ingen klubber i verden som med vettet i behold kan matche lønnen han får i PSG, selv ikke City. Og jeg kan ikke forestille meg at han ønsker å gå NED i lønn når han blir 26 år, er i sin prime og kontrakten går ut.

Nei, nå gror han nok fast i Paris skal du se, sammen med resten av sirkuset.

Hodor

Legg inn av Hodor »

peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:32 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:29 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:13 am

Ikke med 3 unge designerte førstevalg på topp som presterer for RM.
Da spiller det ingen rolle hvor mye Mbappe eventuelt ønsker en overgang til Spania.
Tja. Er vel lite som tyder på at RM er den hellige gral for Mbappe. Han har alle muligheter åpne i løpet av en tre-års periode. At Perez må ta en prat med spillerne i RM om at Mbappe ikke kommer nå endrer ikke på det
Nei, det er nok penger som er den hellige gral for Mbappe.
At Mbappe har et tålelig sterkt ønske om å spille for RM på eller annet tidspunkt tror jeg nok ikke at man skal kimse av(Tror nok man kan føye inn Haaland her og), men det er overhodet ikke like sterkt som ønsket til CR en gang i tiden for eks.

Den klubben som eventuelt skal ta i mot han om 3 år(Med mindre PSG ikke bare kliner til med 10 milliarder i årslønn) må jo igjen forberede seg på at lønnsbudsjettet deres kommer til å få seg en kraftig påkjenning. Hvor mange klubber rundt om vil eventuelt gidde det?
Tja. Nå har Haaland valgt City. Mbappe har valgt PSG. CR skrev to forlengelser med United i en periode der RM gikk "all inn".

Så vil det jo vise seg om tre år hvorvidt Mbappe egentlig ønsker å spille for RM. Ingen ting så langt som tyder på at det å spille for RM er viktig for Mbappe. Han har alle muligheter om 2-3 år. Kan gå til PL. Kan gå til RM. Kan blir i Frankrike. Blir spennende å se

Ghost

Legg inn av Ghost »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:41 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:32 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:29 am

Tja. Er vel lite som tyder på at RM er den hellige gral for Mbappe. Han har alle muligheter åpne i løpet av en tre-års periode. At Perez må ta en prat med spillerne i RM om at Mbappe ikke kommer nå endrer ikke på det
Nei, det er nok penger som er den hellige gral for Mbappe.
At Mbappe har et tålelig sterkt ønske om å spille for RM på eller annet tidspunkt tror jeg nok ikke at man skal kimse av(Tror nok man kan føye inn Haaland her og), men det er overhodet ikke like sterkt som ønsket til CR en gang i tiden for eks.

Den klubben som eventuelt skal ta i mot han om 3 år(Med mindre PSG ikke bare kliner til med 10 milliarder i årslønn) må jo igjen forberede seg på at lønnsbudsjettet deres kommer til å få seg en kraftig påkjenning. Hvor mange klubber rundt om vil eventuelt gidde det?
Tja. Nå har Haaland valgt City. Mbappe har valgt PSG. CR skrev to forlengelser med United i en periode der RM gikk "all inn".

Så vil det jo vise seg om tre år hvorvidt Mbappe egentlig ønsker å spille for RM. Ingen ting så langt som tyder på at det å spille for RM er viktig for Mbappe. Han har alle muligheter om 2-3 år. Kan gå til PL. Kan gå til RM. Kan blir i Frankrike. Blir spennende å se
Jeg tror heller ikke det å spille for Real Madrid er sååå viktig for Mbappe. Da hadde han selvsagt gått nå. Ingen vet hvordan ting ser ut om 3 år. Madrid kan bli ræva, han kan bli skadet... Med mindre Madrid skulle dominere Europa og Spania de neste tre årene (lite trolig) har jeg vanskelig for å se en bedre timing enn nå.

Ronaldo hadde nok et mye sterkere ønske feks. Hans nøling skyldes nok i større grad lojalitet til klubb, manager og lagkamerater og at han på det tidspunktet faktisk spilte i en bedre klubb. Kan ikke si det samme om. Mbappe.

Ser heller ikke at Haaland skal ha et enormt ønske. Han er flasket opp på engelsk fotball.
Sist redigert av Ghost den søn mai 22, 2022 1:49 am, redigert 1 gang totalt.

peraleks

Legg inn av peraleks »

Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:41 am
peraleks skrev: søn mai 22, 2022 1:32 am
Hodor skrev: søn mai 22, 2022 1:29 am

Tja. Er vel lite som tyder på at RM er den hellige gral for Mbappe. Han har alle muligheter åpne i løpet av en tre-års periode. At Perez må ta en prat med spillerne i RM om at Mbappe ikke kommer nå endrer ikke på det
Nei, det er nok penger som er den hellige gral for Mbappe.
At Mbappe har et tålelig sterkt ønske om å spille for RM på eller annet tidspunkt tror jeg nok ikke at man skal kimse av(Tror nok man kan føye inn Haaland her og), men det er overhodet ikke like sterkt som ønsket til CR en gang i tiden for eks.

Den klubben som eventuelt skal ta i mot han om 3 år(Med mindre PSG ikke bare kliner til med 10 milliarder i årslønn) må jo igjen forberede seg på at lønnsbudsjettet deres kommer til å få seg en kraftig påkjenning. Hvor mange klubber rundt om vil eventuelt gidde det?
Tja. Nå har Haaland valgt City. Mbappe har valgt PSG. CR skrev to forlengelser med United i en periode der RM gikk "all inn".

Så vil det jo vise seg om tre år hvorvidt Mbappe egentlig ønsker å spille for RM. Ingen ting så langt som tyder på at det å spille for RM er viktig for Mbappe. Han har alle muligheter om 2-3 år. Kan gå til PL. Kan gå til RM. Kan blir i Frankrike. Blir spennende å se
Nå tror jeg ikke at Mbappe hadde dratt dette her så langt med RM uten at det faktisk var et viss ønske om å spille for klubben.
Både Benzema og Vinicius Jr. skal ha vært tålelig sikre på at de kom til å ha han i klubben fra sommeren av, men uansett ikke viktigere enn at pengene vant.

Hvem tenker du skal signere Mbappe om 3 år med den lønnen han kommer til å heve fremover?
Hvor sannsynlig tror du det eventuelt er at Mbappe for eksempel går på et 50-75 % kutt i lønningene for å spille for en annen klubb?

peraleks

Legg inn av peraleks »

Soldado skrev: søn mai 22, 2022 1:34 am Hva blir i så fall neste for Mbappé? Det finnes ingen klubber i verden som med vettet i behold kan matche lønnen han får i PSG, selv ikke City. Og jeg kan ikke forestille meg at han ønsker å gå NED i lønn når han blir 26 år, er i sin prime og kontrakten går ut.

Nei, nå gror han nok fast i Paris skal du se, sammen med resten av sirkuset.
Og når den tiden kommer sitter nok igjen PSG med enda et tilbud som ingen andre klubber kan matche.
Nei jeg tror som deg at han gror seg fast i PSG nå.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»