Mbappé fornyer med PSG

Svar
Saliph

Mbappé fornyer med PSG

Legg inn av Saliph »

Offisielt:



La Liga (ikke Real Madrid altså, men La Liga (!)) er ikke fornøyde:

https://www.laliga.com/en-GB/news/offic ... tay-at-psg

Tanker om at Mbappé blir i PSG?
Tanker om at La Liga oppfører seg som Real Madrid cucks?
Tanker om at pengedoperne vinner?

Kjør thread.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Hvis ryktene om hva han tjener samt det andre stemmer HALVVEIS, så er dette galskap.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Her tror jeg vi snakker om gigantiske pengesummer. Lurer på hva han fikk i sign on fee, og lurer på hva lønnen hans ligger på.

Orker ellers ikke involvere meg i nok en diskusjon om disse arabersheikene som pøser penger inn i fotballen for å forbedre sitt eget rykte og vaske blod av hendene, men skjønner jo at jeg gjør mitt standpunkt klart med å skrive dette.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Trenger ikke å kjøpe First Price kneip på butikken nå, Kylian

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:16 pm Offisielt:



La Liga (ikke Real Madrid altså, men La Liga (!)) er ikke fornøyde:

https://www.laliga.com/en-GB/news/offic ... tay-at-psg

Tanker om at Mbappé blir i PSG?
Tanker om at La Liga oppfører seg som Real Madrid cucks?
Tanker om at pengedoperne vinner?

Kjør thread.
PSG, Manchester City og sikkert Newcastle i fremtiden måtte gjere utestenges fra alle europeiske cupper for meg
Men det gjelder også klubbene som fortsatt er med i Europa League

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Både Haaland og Mbappe, etter å ha blitt snakket opp som neste generasjons Ronaldo og Messi, valgte altså kun å bry seg om penger.

Enda et nytt bunnivå nådd.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Utesteng faenskapen.

BVB1909

Legg inn av BVB1909 »

Et nytt steg mot avgrunnen for internasjonal fotball.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Det som er litt "heldig" i denne saken, i mangel på bedre ord, er at det er UEFAs to kjæledegger som er oppe mot hverandre. PSG og Real (her representert av La Liga av en eller annen grunn).

Men liker ikke at PSG får det som de vil. Selv om det er Real (the original pengedoper) det går utover

Koffer

Legg inn av Koffer »

Forrige sommer gråt Mbappe fordi PSG ikke aksepterte budet fra RM. Nå gikk kontrakten hans ut fordi han ville signere for Real Madrid, favorittklubben hans som barn.

Men så, mine damer og herrer, forandret ting seg når hans kamerunsk/franske familie og agent + Mbappe selv ble tilbudt milliarder i NOK for å fortsette i ligue 1 i tre år. En serie som er utenfor topp fire.

Ekstremt mye korrupsjon i fotballen, og araberne skulle aldri fått lov til å drive slik de gjør. Fotball er en utrolig lite imponerende idrett mtp hva spillerne presterer. Tenk hvor mye mer imponerende en god turner er, eller svømmer.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Oljeklubbene har fått kloa i verdens to mest ettertraktede spillere denne sommeren. Dit har vi altså kommet.

Bølgenisse

Legg inn av Bølgenisse »

Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:16 pm
La Liga (ikke Real Madrid altså, men La Liga (!)) er ikke fornøyde:
Hvor var denne energien fra Tebas da PSG signerte Neymar?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Bølgenisse skrev: lør mai 21, 2022 9:40 pm
Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:16 pm
La Liga (ikke Real Madrid altså, men La Liga (!)) er ikke fornøyde:
Hvor var denne energien fra Tebas da PSG signerte Neymar?
I rettferdighetens navn furtet vel Tebas (eller La Liga, i alle fall) ganske greit da Neymar gikk til PSG også? Vurderte å endre trådstart, men har drukket såpass mye vin at jeg ga faen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:39 pm Oljeklubbene har fått kloa i verdens to mest ettertraktede spillere denne sommeren. Dit har vi altså kommet.
Braut drar til en klubb han nok har en softspot for, i en toppliga, og skal man tro ryktene er jo pengene involvert her mye mindre. Syns det er en forskjell i de to overgangene. Mbappe var jo klar på at han ville dra lenge men velger å bli pga penger. Braut tar, uansett hva man syns om idiot-regimet til City, et steg opp i karrieren.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Så hva tjener han?

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Koffer skrev: lør mai 21, 2022 9:36 pm Forrige sommer gråt Mbappe fordi PSG ikke aksepterte budet fra RM. Nå gikk kontrakten hans ut fordi han ville signere for Real Madrid, favorittklubben hans som barn.

Men så, mine damer og herrer, forandret ting seg når hans kamerunsk/franske familie og agent + Mbappe selv ble tilbudt milliarder i NOK for å fortsette i ligue 1 i tre år. En serie som er utenfor topp fire.

Ekstremt mye korrupsjon i fotballen, og araberne skulle aldri fått lov til å drive slik de gjør. Fotball er en utrolig lite imponerende idrett mtp hva spillerne presterer. Tenk hvor mye mer imponerende en god turner er, eller svømmer.
Du var god helt til de to siste setningene kom.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Lezah skrev: lør mai 21, 2022 9:44 pm
Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:39 pm Oljeklubbene har fått kloa i verdens to mest ettertraktede spillere denne sommeren. Dit har vi altså kommet.
Braut drar til en klubb han nok har en softspot for, i en toppliga, og skal man tro ryktene er jo pengene involvert her mye mindre. Syns det er en forskjell i de to overgangene. Mbappe var jo klar på at han ville dra lenge men velger å bli pga penger. Braut tar, uansett hva man syns om idiot-regimet til City, et steg opp i karrieren.
City-fan Lezah. Trodde aldri vi ville komme dit.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Lezah skrev: lør mai 21, 2022 9:44 pm Mbappe var jo klar på at han ville dra lenge men velger å bli pga penger.
Grådigheten kjenner virkelig ingen grenser. Nå vet jeg ikke eksakt hvilke summer som er involvert, men en skulle tro at det ikke var så mye forskjell på å tjene 300 millioner kontra 500 millioner i året.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:47 pm
Lezah skrev: lør mai 21, 2022 9:44 pm
Saliph skrev: lør mai 21, 2022 9:39 pm Oljeklubbene har fått kloa i verdens to mest ettertraktede spillere denne sommeren. Dit har vi altså kommet.
Braut drar til en klubb han nok har en softspot for, i en toppliga, og skal man tro ryktene er jo pengene involvert her mye mindre. Syns det er en forskjell i de to overgangene. Mbappe var jo klar på at han ville dra lenge men velger å bli pga penger. Braut tar, uansett hva man syns om idiot-regimet til City, et steg opp i karrieren.
City-fan Lezah. Trodde aldri vi ville komme dit.

Blue Moooon, I ejaculated to soooon, then I was raped until nooooon....

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Er det så stor forskjell på om han er i PSG eller Real Madrid?

Han var neppe aktuell for Leeds. Liverpool hadde vært interessant og bra for fotballen.
Sist redigert av Ka9nen den lør mai 21, 2022 9:50 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Koffer skrev: lør mai 21, 2022 9:36 pm Fotball er en utrolig lite imponerende idrett mtp hva spillerne presterer. Tenk hvor mye mer imponerende en god turner er, eller svømmer.
Snakk hvor mye du vil om grådighet og alt det, for der er jeg enig. Men fotballspillere på toppnivå er hinsides imponerende, spesielt dagens fotballspillere. Alt av kosthold, ekstreme mengder med trening fysisk, det taktiske de må ta til seg, presset de har, hva de kan gjøre og ikke gjøre privat.

Downlight

Legg inn av Downlight »

Knaxern skrev: lør mai 21, 2022 9:50 pm
Koffer skrev: lør mai 21, 2022 9:36 pm Fotball er en utrolig lite imponerende idrett mtp hva spillerne presterer. Tenk hvor mye mer imponerende en god turner er, eller svømmer.
Snakk hvor mye du vil om grådighet og alt det, for der er jeg enig. Men fotballspillere på toppnivå er hinsides imponerende, spesielt dagens fotballspillere. Alt av kosthold, ekstreme mengder med trening fysisk, det taktiske de må ta til seg, presset de har, hva de kan gjøre og ikke gjøre privat.
Høres slitsomt ut å være fotballspiller, at de gidder å ofre så mye for å bli så gode. Burde valgt noe annet.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Å lol meg i ræva etc..."level", ja...


Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Lezah skrev: lør mai 21, 2022 9:56 pm Å lol meg i ræva etc..."level", ja...

Det er rett og slett til å bli kvalm av.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Æsj

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Ka9nen skrev: lør mai 21, 2022 9:50 pm Liverpool hadde vært interessant og bra for fotballen.
Helt enig, synes både Haaland og Mbappe burde velge det moralske valget ved neste korsvei.
Sist redigert av Faquarl den lør mai 21, 2022 10:25 pm, redigert 1 gang totalt.

b0lle

Legg inn av b0lle »

Litt overaskende. Men deilig at idioten Florentino Perez ikke får viljen sin.

The Kwames

Legg inn av The Kwames »

Hvis man skal tru kontrakten,som vel Sky Sport hadde noe om,så blir det bra peng i banken...men resten da? han skal bestemme trener,manager,nye spillerkjøp??? da drar jeg på landet...vel jeg er jo på landet...gå til sengs kanskje
Hvis en ny spiller kommer inn,så sier Kylian...hei! jeg liker ikke trynet ditt forsvinn,hvis han var for hard i taklingen imot han?...næh! kan ikke være så gale...men saken går vel til topps da...Utesteng iallefall denne klubben...noe FFP er ikke her

The Kwames

peraleks

Legg inn av peraleks »

Wa11in skrev: lør mai 21, 2022 10:29 pm Jeg kan forstå at mye penger er forlokkende og alt det der, men altså ... Når man når et visst punkt, så slutter jo også pengene å bety noe, og Mbappe er jo way beyond det punktet, omtrent samme hvilken topp 10-klubb han signerer for i Europeisk fotball. Om man har 1 eller 5 fantasillioner har liksom ikke så mye å si til slutt, når summen uansett er så svimlende.

Det jeg virkelig ikke forstår, er at den mest talentfulle fotballspilleren i sin generasjons velger å kaste bort enda flere av sine peak-år i en bakgårdsliga som den franske. Det er for meg den største skuffelsen her, ved å gjøre det kommer han aldri til å ende opp som en av de største uansett. At folk har lyst på mye penger kan jeg liksom forstå, så kan ikke si at jeg er hverken skuffet eller overrasket der. Men at ære og anerkjennelse er redusert til en parentes for de største spillerne? Ja, det synes jeg er litt trist faktisk.

Det døde litt hen for meg da Messi signerte for det samme sølet i fjor sommer.

Æsj altså.
Nå vet man aldri helt hva som sitter i bakgrunnen der og holder på. Både mor, far, søsken, venner, nabo, ja alt mulig rart som skal inn og påvirke litt og gjerne hinte litt i retning av "Ja men du, den ekstra milliarden frister da en god del eller hva tenker du?".

Også har man vel argumentert litt i retning av at etter de 3 årene har gått så kan du eventuelt dra til Real Madrid om du fremdeles skulle ønske det.
(Jeg tror dog uansett nå at Mbappe blir en temmelig irrelevant spiller for RM's del framover).

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

Gigatabbe av Mbappe å bli i PSG, tror han kommer til å angre på det når alt skal oppsummeres.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»