Notts County

Svar
Konstantinovič
Innlegg: 53

Notts County

Legg inn av Konstantinovič »

Da er sesongen over for Magpies. Femteplass og 12 poeng bak Stockport på topp og ny sesong i National League etter tap for Grimsby i playoff.

18/19 - nedrykk fra League Two
19/20 - tap playoff-finale
20/21 - tap playoff-semifinale
21/22 - tap playoff-kvartfinale

Så vi ser at å komme seg ut av nivå fem og opp i Football League er en vrien øvelse. Tapet for Grimsby var litt typisk Notts. Gir bort et unødvendig frispark som til slutt ender i utligning seks minutter på overtid. Taper kampen med ett minutt igjen av ekstraomgangene. Mistet sin beste spiller i Cal Roberts som gikk ut med skade halvveis i første omgang, og senere i kampen Ruben Rodrigues.

Så får vi se om klubben klarer å beholde nøkkelspillere, og ikke minst manager Ian Burchnall. Han er nå sterkt linket til den ledige stillingen hos Forest Green Rovers. Spissen Kyle Wootton er også et navn som er nevnt som target for klubber lengre opp, bl.a. Portsmouth.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Da var Ian Burchnall reist. Som man fryktet har han takket ja til den ledige stillingen hos Forest Green Rovers. Han tar i tillegg med seg sin assistent Michael Doyle. Da er det bare å vente på hva de danske brødrene som eier Notts County har i ermet. Klubben burde være relativt attraktiv med stabilitet i styrerommet, et Meadow Lane som holder Championship-standard, og ikke minst byen Nottingham i seg selv.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Da er et par signeringer allerede i boks. Førstemann inn var høyrebacken Tobi Adebayo-Rowling. 25 åringen kom fra Ebbsfleet og har hatt en omflakkende karriere så langt, inklusive noen sesonger i irsk fotball. Men mest spennende er spissen Macauley Langstaff, også han 25 år gammel - født i Stockton-on-Tees. Ble toppscorer i fjor for Gateshead i National League North med 32 nettkjenninger, og ble 'Player of the Year' i divisjonen. Forøvrig er hans manager i Gateshead, Mike Williamson, ett av navnene som linkes til den ledige posten som ny sjef i Notts County. Annet nytt er at belgiske Elisha Sam er løst fra sin kontrakt, etter eget ønske. Han vil bli husket for sitt eksepsjonelle hælspark-mål som gikk viralt.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Da er toppscorer Kyle Wootton reist. Han har takket nei til videre kontrakt og har signert for tre år med Stockport County. 25-åringen scoret 22 mål totalt sist sesong og blir selvfølgelig vrien å erstatte. Det er bare å ønske lykke til videre...

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Det nærmer seg sesongstart også på Meadow Lane. Det er store hull som skal fylles etter at manager Ian Burchnall forsvant, og ikke minst nøkkelspillere som Kyle Wootton og nå nylig vingen Cal Roberts som gikk til Aberdeen for rundt £100 000. Spørsmålet nå er om klubben klarer å beholde ettertraktede Ruben Rodrigues før transfervinduet lukkes.

Som ny manager falt valget på 41-åringen Luke Williams som har fått med seg Ryan Harley som assistent. Williams husker vi fra Swindon og var senest i Swansea som coach.

Det blir det interessant å se hva de nye tilvekstene på spillerfronten kan tilføre. Det stilles forventninger til spissen Macaulay Langstaff som kom sammen med spissmakker Cedwyn Scott fra Gateshead. Ellers har klubben hentet Sam Austin og Geraldo Bajrami fra Kidderminster og Aden Baldwin fra MK Dons.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Solid sesongåpning med 3-0 over Maidenhead lørdag foran 6.331 tilskuere. Macaulay Langstaff debuterte med to flotte scoringer mens Joel Taylor bidro med en 'screamer' i vinkelen fra 20 meter.

Sam Slocombe: Played as a sweeper keeper and was often calm on the ball, but did hand over possession with ease at times and missed crosses inside his area. Was always offering himself up for passes from his defence and displayed the confidence you want to see from the goalkeeper. 6

Richard Brindley: Despite playing in the back three, Brindley showed his attacking ability with overlaps past Taylor on the right. Gave possession away on various occasions but was more expressive in his pass selections and forward runs. 6

Aden Baldwin: Was solid in the centre of Williams' back three with his pace and strength. Composed in possession, but was too safe at times. Maidenhead didn't offer too much of a threat and rarely pressed, but the safety belt remained on at all times. 6

Kyle Cameron: Linked up play well with Chicksen further up the field and Baldwin in defence. Often played the simple pass rather than showing his expressive side, but defensively solid and very rarely gave the ball away when playing out from the back. 6

Aden Chicksen: Played almost like a winger, the wing-back spent most of the game making darting runs in behind Zico Asare. Was busy in the first half but once County were comfortable, he saw less of the ball. Like most of the squad, never stopped running down the flank. 6

Joel Taylor: Scored the best goal of the game with his stronger left-foot and looked comfortable on the right. Often doubled up with Austin to cause problems down the County right and was one of the most impressive players on the day. 7

Ed Francis: Played the holding midfielder role perfectly just in front of the back three. Didn't get forward often to cover the space left by the wing-backs, but you wouldn't have caught him stood still and was subbed off after running himself into the ground. 6

Jim O'Brien: Calm and composed in possession, the midfielder followed up his part in the opener by being involved in everything County did when going forward. His partnership with Francis looks strong, but the lack of quality from Maidenhead certainly helped him on the day. 7

Ruben Rodrigues: Despite the victory and three goals, the forward was quiet. Had two free-kicks that whisked just wide, but he didn't see much of the ball compared to Austin and Langstaff. However, his attitude never dropped and he seemed eager to make his mark on the game. 6

Sam Austin: Started out wide on the right but very often drifted inside to form an attacking trio alongside Rodrigues and Langstaff. Always keen to get onto the ball and carve out opportunities and was unlucky not to score on his debut in the first half. Plenty of positive signs from the new signing. 7

Macaulay Langstaff: If there was any doubt about Langstaff's capability of scoring goals in the National League, there won't be after the opener. Two superb finishes, with glimpses of excellent forward play off-the-ball. Was so unlucky not to grab his hat-trick from Austin's cross 9


Subs:Cedwyn Scott: The game was done by the time he was introduced and the ball rarely made it's way into the final third. He didn't let that stop him from making runs in behind though. Positive signs early on. 5

Geraldo Bajrami: Sat in front of the defence alongside Palmer and saw plenty of the ball to ease into the action. His physical advantage he has over opponents is clear to see. Look's a very good arrival. 5

Matt Palmer: Came on when County were in full control. Progressed play through the middle well and didn't stop running to provide passing options. 5

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Det må ikke forbigås i stillhet at Notts County fylte 160 år i går. 25.november 1862 er altså offisiell fødselsdag. Et lite skriv fra Guardian ved 150 års jubileet:

https://www.theguardian.com/football/bl ... tts-county

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Mens Wrexham var opptatt med å slå ut Coventry i FA-Cupens tredje runde benyttet Notts County anledningen til å øke forspranget til fem poeng. Borteoppgjøret mot Aldershot endte med 3-0-seier der Jim O'Brien, Ruben Rodrigues og Aaron Nemane besørget scoringene. Nå har Wrexham to hengekamper, så de vil passere Notts med full pott. Vi får håpe klubben klarer å beholde Macauley Langstaff i transfervinduet. Når du scorer så ellevilt som den tidligere Gateshead-spissen blir det straks interesse hos klubber lengre opp i systemet.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Vi skriver 12.mars og 37 kamper er spilt. Gårsdagens match mot Dorking på Meadow Lane resulterte i 3-1-seier foran over 7 000 tilskuere og to nye scoringer for Macaulay Langstaff - hans 35. for sesongen....et vilt antall med tanke på at han ikke tar straffene. Men direkte opprykk synes vanskelig når Wrexham fortsetter å vinne - fire poeng opp til waliserne. Men topp to bør være sikret - hele 19 poeng ned til Woking på tredjeplass.

Spillerbørs fra gårsdagen: Tiernan Brooks - 7

Rarely troubled after conceding the opener, showcasing some nice touches and progressive passes into midfield.

Adam Chicksen - 8

Took on the role of filling the gap left by Cameron, with his performance replicant of the Notts skipper, driving forward from defence and looking to aid attacks from the wide areas - influential in the third goal of the evening.

Connell Rawlinson - 7

Guilty of giving away possession that led to the Dorking opener - and did give away possession when not under any real pressure, however remained defensively solid throughout.

Geraldo Bajrami - 7.5

A confidence boosting performance from the Albanian. Has taken a lot of criticism in recent weeks but looked solid for the entirety of the contest.

Jodi Jones - 7.5

The threat from the wide positions was consistent, with Jones picking out some dangerous balls into the area and making light work of one of the best defensive full-backs in Bobby-Joe Taylor.

Aaron Nemane - 8

His pace and directness caused no ends of problems all evening, with his runs in behind allowing him to create several opportunities with dangerous deliveries into the area.

Matty Palmer - 9

Dictated the play from minute one, combining well with the defence to alleviate any Dorking pressure while also offering another option going forward and getting his rewards with his goal late on.

Jim O'Brien - 7

Another effective midfield display, working well alongside Palmer and providing that bite into the tackle when Dorking had their tails up for a period in the second half.

Sam Austin - 7

Another tireless performance from the midfielder - with his running rewarded by forcing the mistake which led to Langstaff's second of the evening.

Ruben Rodrigues - 8

Fluttered in and out of the game during the first half, but when he was involved he was extremely effective - perfecting that ball in behind defences and unfortunate not to have an assist to his name.

Macaulay Langstaff - 9

35 National League goals. Simply incredible. Took both his goals extremely well, with the stand-in captain leading from the front for his side in a must-win game.

SUBS:

Connor Lemonheigh-Evans - 6.5


Looked to effect the game from the minute he came on - buzzing around the Dorking defence and looking to capitalise on any mistakes.

John Bostock - 6

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

Konstantinovič skrev: søn mar 12, 2023 11:41 am Adam Chicksen - 8
Jeg minnes ham som et temmelig spennende MK Dons-produkt for et tiårs tid siden eller så, hvorpå han nok forsvant fra min radar, uten at jeg skal gjøre ham til skyld i det. Han forsøkte å slå seg inn i elleveren i Milton Keynes som venstreback, en bortimot umulig oppgave all den tid den evig foretrukne Dean Lewington for lengst hadde gjort den posisjonen til sin. Tro om han ikke fikk enkelte opptredner i en mer offensivt orientert posisjon på venstresiden i stedet?

Jaggu er Chicksen blitt 31, og jeg forstår hvor lenge siden det er jeg hadde en viss snøring på de forskjellige spillerne hos de forskjellige Football League-klubbene. Jeg ser videre at han er landslagsspiller for Zimbabwe, noe som skyldes at faren kommer derfra. Mora er, så vidt jeg husker, opprinnelig enten fra Malaysia eller Indonesia, så han er bærer av eksotiske trekk.

Kjekt å se at den tidligere Gateshead-spissen Langstaff fortsetter å pøse inn mål. Han gikk for å være noe av et unikum under tiden på Tyneside.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Legger for øvrig merke til at Scunthorpe er i ferd med å rykke ned. Helt vilt med tanke på hvor veldrevet den klubben var for noen år siden. Da virket en stabil Championshiptilværelse som noe realistisk etter å ha prøvd seg der litt. Nå er det de i ferd med å vinke farvel til proff-fotballen på alvor.

Man får håpe den nye eieren Hilton får dreis på sakene. Men for jævlig om de rykker ned.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

mikemodano skrev: søn mar 12, 2023 12:02 pm
Konstantinovič skrev: søn mar 12, 2023 11:41 am Adam Chicksen - 8
Jeg minnes ham som et temmelig spennende MK Dons-produkt for et tiårs tid siden eller så, hvorpå han nok forsvant fra min radar, uten at jeg skal gjøre ham til skyld i det. Han forsøkte å slå seg inn i elleveren i Milton Keynes som venstreback, en bortimot umulig oppgave all den tid den evig foretrukne Dean Lewington for lengst hadde gjort den posisjonen til sin. Tro om han ikke fikk enkelte opptredner i en mer offensivt orientert posisjon på venstresiden i stedet?

Jaggu er Chicksen blitt 31, og jeg forstår hvor lenge siden det er jeg hadde en viss snøring på de forskjellige spillerne hos de forskjellige Football League-klubbene. Jeg ser videre at han er landslagsspiller for Zimbabwe, noe som skyldes at faren kommer derfra. Mora er, så vidt jeg husker, opprinnelig enten fra Malaysia eller Indonesia, så han er bærer av eksotiske trekk.

Kjekt å se at den tidligere Gateshead-spissen Langstaff fortsetter å pøse inn mål. Han gikk for å være noe av et unikum under tiden på Tyneside.
Har Langstaff noe slektskap til disse Newcastle-Langstaffene?

Nei, det var Longstaff det..

Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Legg inn av mikemodano »

GiPazzini_85 skrev: søn mar 12, 2023 12:39 pm Legger for øvrig merke til at Scunthorpe er i ferd med å rykke ned.
Både de og Torquay står sannelig i fare for å forsvinne ned til sjette nivå. Nå behøver ikke dét være ensbetydende med kroken på døra, og enkelte klubber beholder sin proffstatus selv der. Stockport var et eksempel i så måte. Tro om ikke også York forble helproffe selv under tiden i National League North (som det i grunn byr meg imot å skrive, men la gå). For all del: Selv om en klubb beholder statusen sin som profesjonell, trenger ikke det bety sportslig suksess selv i en liga mer eller mindre dominert av semiprofesjonelt drevne klubber. Da tror jeg mer på fotballens gravitasjonslover, som med tid og stunder nesten på en form for seig automatikk vil sørge for at en klubb returnerer til sitt tidligere habitat.

Ps. Gateshead er en annen klubb jeg helst ser forblir på femte nivå framfor å ta turen ned. Hva opprykk gjelder, så blir det som trådstarter sier vrient å nekte Wrexham gullmedaljene, men samtidig bør Nottinghamshire County være vel så skikket til å håndtere et playoff som noen av de andre kandidatene. Chesterfield var en gang en ordentlig likandes klubb. Nå? Ikke så mye. Southend virker dessverre litt akterutseilte. Oldham har havnet i et ingenmannsland. Og av klubber vi tidligere ikke har sett i Football League, så vet jeg ikke om jeg synes så mye om verken Eastleigh eller Boreham Wood. Da er Woking, blant de som opererer i det tabellsjiktet, klart å foretrekke.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

2-0 mot Altrincham på Moss Lane i går kveld. Macaulay Langstaff ga laget ledelsen på et hurtig tatt frispark mens Ruben Rodrigues økte på straffe. Blomster til keeper Archie Mair som reddet en straffe i 1.omgang. Den 198 cm høye skotske keeperen er på lån fra Norwich ut sesongen. Forøvrig Langstaff's mål nummer 40 for sesongen som er ny klubbrekord. Laget har nå 103 scoringer på 41 kamper og står med 97 poeng - likt med Wrexham som har to kamper mindre spilt. Man kjemper selvsagt til the bitter end, men mye rart skal skje om ikke Wrexham tar direkte opprykk. Klarer Notts å rote det vekk i nok en playoff etter en så god sesong vil det bli følt på en blodig urettferdighet av episke dimensjoner. Men la oss nå ikke foregripe begivenhetenes gang, som Arne Scheie ville sagt.

Laget som slo The Robins: Mair; Cameron, Bajrami, Rawlinson (Brindley 68); Chicksen, Nemane (Vincent 73'); Bostock, Palmer, Austin, Rodrigues (O'Brien 55'); Langstaff

Lezah

Legg inn av Lezah »

Er jeg hipster, purist eller fasanist når jeg sier at Notts County mistet mye av glansen sammen med Mark Draper?

Everenga

Legg inn av Everenga »

Lezah skrev: ons mar 29, 2023 12:21 pm Er jeg hipster, purist eller fasanist når jeg sier at Notts County mistet mye av glansen sammen med Mark Draper?
For meg var det Steve Cherry og Don O'Riordan.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Lezah skrev: ons mar 29, 2023 12:21 pm Er jeg hipster, purist eller fasanist når jeg sier at Notts County mistet mye av glansen sammen med Mark Draper?
Mark Draper er absolutt noe av det beste egenproduserte fra Meadow Lane...en drivende god midtbanespiller med bra skuddbein. For meg bleknet heller glansbildet i den tiden Lee Hughes var i klubben. Han scoret i bøtter & spann og ble av den grunn populær på tribunen. Men han var en tvilsom fyr, og hadde mange svin på skogen. Verst var nok bilulykken han forårsaket der en person ble drept og to andre hardt skadet. Han og kompisen stakk fra åstedet uten å varsle eller hjelpe og meldte seg først 36 timer etter ulykken.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Konstantinovič skrev: man apr 03, 2023 4:04 pm
Lezah skrev: ons mar 29, 2023 12:21 pm Er jeg hipster, purist eller fasanist når jeg sier at Notts County mistet mye av glansen sammen med Mark Draper?
Mark Draper er absolutt noe av det beste egenproduserte fra Meadow Lane...en drivende god midtbanespiller med bra skuddbein. For meg bleknet heller glansbildet i den tiden Lee Hughes var i klubben. Han scoret i bøtter & spann og ble av den grunn populær på tribunen. Men han var en tvilsom fyr, og hadde mange svin på skogen. Verst var nok bilulykken han forårsaket der en person ble drept og to andre hardt skadet. Han og kompisen stakk fra åstedet uten å varsle eller hjelpe og meldte seg først 36 timer etter ulykken.
En ting som er litt sykt, om ikke like ille som å kjøre i hjel samt kveste folk for så å pigge av; han spilte så nylig som i21-22 sesongen. For Stourport Swifts, som høres ut som en type øl.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Det har vært noe som ligner på unntakstilstand siste uken etter at klubbens populære daglige leder, Jason Turner, døde brått og uventet forrige torsdag kveld. Turner ble bare 50 år gammel.

We are devastated to report the loss of our much-loved chief executive, Jason Turner.

Jason, who passed away suddenly last night aged 50, was appointed in 2016 and devoted himself to the club thereafter.

He was an outstanding CEO who was respected across football having also worked for Bath City, Newport County, Plymouth Argyle and Cardiff City.

A statement from his mother, Jen, and father, David, reads: “Words cannot describe our sadness following the loss of our beloved son, Jason.

“We know this feeling will be shared by all of his colleagues and his many, many friends.

“While we come to terms with this news, we ask for our family’s privacy to be respected.”

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Opprykkskampen tok en ny vending i går da Wrexham overraskende klarte å gå på en 1-3-smell i Halifax mens Notts vant oppskriftsmessig 3-0 mot Wealdstone. Begge lag på 100 poeng før mandagens høyinteressante tungvektsoppgjør i Wales. Sam Austin ga Magpies ledelsen før Langstaff scoret nummer 41 for sesongen, mens Francis Vincent besørget det siste foran 9 786 tilskuere på Meadow Lane.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Ligger under 0-2 hjemme mot Boreham Wood, har lufta regelrett gått ut av dem ?

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Nei det har den ikke. County snur kampen og vinner 3-2 etter ekstraomganger.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Scoret 2-2 målet i det 97. min og 3-2 i siste min av 2. ekstraomgang. Glad jeg ikke har noe forhold til Boreham Wood nå.

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Konstantinovič skrev: tor jun 09, 2022 7:29 pm Da er toppscorer Kyle Wootton reist. Han har takket nei til videre kontrakt og har signert for tre år med Stockport County. 25-åringen scoret 22 mål totalt sist sesong og blir selvfølgelig vrien å erstatte. Det er bare å ønske lykke til videre...
Akkurat dette gikk jo veldig bra. Ikke så dumt når erstatteren setter ny scoringsrekord i ligaen.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Det ble en playoff-semifinale som nesten gikk galt. I stedet ble det en episk forestilling. Boreham Wood gikk til hvilen med 2-0-ledelse. Men så ble det en kamp for unsung heroes. Aden Baldwin reduserte like etter pause med et susende langskudd i hjørnet og skapte håp. Mer fortvilelse ble det da vanligvis sikre Ruben Rodrigues misset en straffe. Det hele syntes å ende i katastrofe før Baldwin headet inn 2-2 seks minutter på overtid. 25-åringens første scoringer for klubben. Ekstraomgangene gikk i retning av straffespark da Jodi Jones, som var kommet inn for venstreback Chicksen, langet ut et skudd med venstrebeinet etter 120 minutter. Boreham Wood-keeper McDonnell, som var hentet inn som emergency-lån, hadde fingrene på ballen men maktet ikke å holde skuddet ute. Dette var, i likhet med Baldwin, første Notts-scoring for innlånte Jones, som også har landskamper for Malta. En match for historiebøkene. 15 616 tilskuere på Meadow Lane.

Sesongen endte med 107 poeng for Notts County, fire bak Wrexham. 35 foran Boreham Wood, så velfortjent finaleplass. Macaulay Langstaff, med utrolige 42 ligascoringer, og Ruben Rodrigues har i stor grad båret laget gjennom sesongen, men klarte aldri å treffe blink når det gjaldt som mest i semifinalen. Nå skal Magpies møte Chesterfield på Wembley lørdag 13.mai. Da er håpet at nøkkelspillere også står fram og sørger for at klubben kan vende tilbake til en plass i Football League-familien.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Notts County kan atter en gang smykke seg med tittelen "world's oldest football league club". Playoff-finalen på Wembley foran 38 000 tilskuere er definitivt det mest utmattende, frustrerende og til slutt tilfredsstillende jeg har opplevd i engelsk fotball denne sesongen. Jaget kampen hele ordinær tid etter at Chesterfield tok ledelsen på straffe allerede etter fem minutter. Bostock utlignet etter 87 da alt syntes tapt. Havnet nesten umiddelbart under i ekstraomgangene da Dobra scorer i lengste og måtte begynne på nytt. Rodrigues utligner etter 108 og må ut i straffe-lotteriet. Helten blir reservekeeper Archie Mair, på lån fra Norwich. Dyttes innpå like før slutt og redder to straffer på ekstraordinært vis. Det er bestandig synd på tapende part i slike himmel-eller-helvete-matcher, men det er nå veldig fortjent at Notts County rykker opp. 117 scoringer og 107 poeng på 46 ligakamper tilsier det. De to offensive hjørnesteinene Macaulay Langstaff, årets spiller i divisjonen, og Ruben Rodrigues skuffet igjen. Rodrigues scoret riktig nok utligningsmålet, og begge satte sine straffer, men var ellers ordinære når man trenger trenger det lille ekstra.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

To markante forandringer i troppen - Ruben Rodrigues går til Oxford, mens David McGoldrick er kommet fra Derby. Litt skuffende at Rodrigues forsvinner nå som klubben er på god glid oppover, men tre fine sesonger hos Notts. McGoldrick hadde en god sesong hos Rams og fikk player of the year-statuetten. Men han fyller 36 i slutten av november, så voldsomt framtidsrettet er ikke signeringen. Startet karrieren på Meadow Lane, og kanskje avslutter han også hos moderklubben.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Ny keeper er ankommet Meadow Lane. Aidan Stone har signert for to år etter at han ble frigitt av Port Vale. Har tidligere bl.a. vært innom Burnley og Mansfield. Stone er 23 år og sies å ha god distribusjon, spilte midtstopper en periode i tenårene før han gikk mellom stengene. Det er forventet at han vil bli førstevalg i kampen om keepertrøya med Sam Slocombe.

Konstantinovič
Innlegg: 53

Legg inn av Konstantinovič »

Røff start på tilbakekomsten i League Two. Keeper Stone utvist etter kvarteret og fem baklengs borte mot Sutton. Trøstemål av McGoldrick.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»