Millwall FC - The Pride Of London

Svar
Leeds_ModernTalking

Re: Millwall FC - The Pride Of London

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

I dag er det Svartbrent Rovers som står for tur.

Kom igjen, Millwall!

På tide med sesongens første borteseier i dag.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Middlesbrough hjemme i dag.

Blir det ikke tre poeng, mener jeg de bør vurdere å tuppe ut Rowett.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

1-0 ved pause etter scoring av Flemming.

GO ON MILLWALL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Da ble det 2-0 til slutt. Flemming hadde dagen!

MILLWALL FC - LONDON`S GREATEST FOOTBALL CLUB SINCE 1885

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Gary Rowett ryktes å være aktuell som ny manager i West Bromwich.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Laget mot WBA :

Long
McNamara - Hutchinson - Cooper - Malone
Shackleton - Mitchell - Styles
Voglsammer - Flemming
Bradshaw

COME ON YOU LIONS!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ketchupeffekten har ankommet The Den.

Etter 2-1 seieren over West Bromwich i dag har de nå 4 trepoengere på rad. Sjelden kost for Millwall.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Sterk 4-2 seier borte mot forsvarskongene Preston i dag.

Zian Flemming har vært en super signering.
Hat-trick i dag og nominert til månedens spiller i Championship i oktober.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Målet til Zian Flemming mot Rotherham er nominert til månedens scoring i oktober.

Den fantastiske gållen kan man se på 1:09 i dette klippet :


Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Charlie Cresswell og - ikke overraskende - Zian Flemming med på månedens lag i november i Championship.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Sheffield United in The Lions Den i FA-cupen.

Ta en "Jesse Marsch" og still med bortimot rent juniorlag, og gå 100% for opprykk.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

På lørdag er endelig Championship (såvidt) i gang igjen før det blir full runde neste helg.

Millwall mot det Sunderlandlaget som nesten everyone and everything fikk sympati med sånn over natta bare pga den opphausa netflixserien.

Leonard, Afobe og Burey uaktuelle til kampen. Shaun Hutchinson spilte i treningskampen mot Brøndby, men er vel neppe 100% klar til kamp igjen. Sitter nok i beste fall på benken. Blir vel stort sett de samme som mot Preston, tenker jeg.
Tipper på dette laget :

Long
McNamara - Cooper - Cresswell - Wallace
Saville - Mitchell
Voglsammer - Flemming - Styles
Bradshaw

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Samme lag som mot Preston.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

F A E N 😢😢😢😢

Millwall hang bra med før Sunderland tok ledelsen.

Bør bli tre poeng mot Wigan neste helg da Championship starter for fullt igjen.
But it`s Wall after all...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Kampen mot Luton-Tuton utsatt.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Millwall må hente inn en ny spiss denne måneden om det skal bli håp om play-off. Bradshaw er ikke god nok.

Afobe ble gitt fri transfer og dro til en klubb i Emiratene. Like greit, har vært en fiasko og nivået der nede passer han nok bedre samt at klubben med det morsomme navnet Hatta Club sikkert kan gi han en feitere lønn.

Tøff kamp borte mot Boro i dag som har kommet som ei kule etter en dårlig start på sesongen.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Duncan Watmore kommer permanent fra Middlesbrough, mens Ollie Burke er hentet på lån fra Werder Bremen.

Watmore ble beskrevet som et stort talent i Sunderland for cirka 10-11 år siden, men har ikke klart å levere det man hadde forventet.

Watmore og Burke kan bli det Millwall trenger for å sikre seg en play-off plass.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Laget mot Burnley i kveld :

Long
McNamara - Cresswell - Cooper - Wallace
Saville - Shackleton
Voglsammer - Flemming - Honeyman
Watmore

Merkelig at Bradshaw er benka etter hat-tricket mot Blades sist.
Irriterende at denne kampen ikke går på TV`en. Kan bli en underholdende kamp.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

JADDDAAAAAAAA!!!!!!! Bradshaw!!!!!!

1-1 mot Burnley er bra, men det er fortsatt tid til hjemmeseier.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Finish. Uavgjort mot Burnley er sterkt!
Til hælja skal Gary Rowett si takk for sist, da de skal til Stoke. Bør bli tre poeng til The Lions der.
Millwall har pdd en eller to kamper færre spilt enn de andre lagene som kjemper om en plass i play-off.

COME ON MILLWALL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.

Millwall ligger godt an nå. Vinner de hengekampen mot Luton tirsdag, blir det vanskelig å stikke kjepper i hjulene for The Lions.

COYL!

morrisey

Legg inn av morrisey »

La gå at Millwall ikke bestandig har hatt det beste ryktet, eller de mest stuerene supporterne, men i dag hadde de besøk av en skapning som får Harry the Dog til å fremstå som en kjælen kattunge.
Selveste Infantino var på lekterna i dag. Trist at han ikke fikk en tradisjonell velkomst...

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tom Bradshaw nominert til månedens spiller i Championship i februar.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Bradshaw med i troppen til Wales for første gang på fem år. Wales skal opp mot Kroatia og Latvia.

Fullt fortjent! Har hatt en fin periode etter jul og ble kåret til månedens spiller i Championship i februar.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Leeds_ModernTalking skrev: lør feb 25, 2023 6:10 pm Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.
Jeg tror jeg er enig. (Her ekskluderer jeg låne-signeringer, de tells ikke) ((Trodde Gyökeres kom i år men det er jo BS))

Manuel Benson er kanskje min "favoritt", men det er rent subjektivt og basert på spillestil. objektivt har Flemming ved første tenkerunde vel vært den signeringen, særlig mtp pris, som har levert best ja. Tror jeg.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Lezah skrev: tor mar 23, 2023 11:19 am
Leeds_ModernTalking skrev: lør feb 25, 2023 6:10 pm Og da ble det seier 1-0. Zian Flemming, my man!!!! MÅ jo bare være årets signering i Championship.
Jeg tror jeg er enig. (Her ekskluderer jeg låne-signeringer, de tells ikke) ((Trodde Gyökeres kom i år men det er jo BS))

Manuel Benson er kanskje min "favoritt", men det er rent subjektivt og basert på spillestil. objektivt har Flemming ved første tenkerunde vel vært den signeringen, særlig mtp pris, som har levert best ja. Tror jeg.
Jeg må innrømme at jeg skrev innlegget i et gledens øyeblikk. Men Flemming har absolutt levert varene og det er nok bare Jake Cooper som kan matche han i kampen om å være Millwalls viktigste spiller i år.

En annen av innkjøpte/freebies foran denne sesongen jeg har sansen for er Anel Ahmedhodzic i Blades.
Tøff spiller uten at han er en "råtass". God, gammeldags championshipspiller etter mitt hjerte.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Millwalls formspiller Tom Bradshaw kom inn 20 minutter før slutt for Wales i et sterkt 1-1 borte mot kroatene.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Tøff sekspoengkamp på The Hawthorns i morgen. Meg bekjent er det ingen nye på skadelisten.
Kjør på Millwall! Her er det bare å reise seg fra det flaue tapet mot Huddersfield samt gi den tidligere The Den-favoritten Jed Wallace en på trynet.

COYL!

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Uavgjort borte mot WBA er et greit resultat.

Ble en bra runde for Millwall siden både Blackburn, Norwich og Coventry tapte.

Leeds_ModernTalking

Legg inn av Leeds_ModernTalking »

Ser lyst på at The Lions klarer play-off nå.

Har bl.a. kamper mot Birmingham, Hull, Wigan og Blackpool i de siste sju kampene. Forventer seier i de matchene og det bør i så fall være nok til å kapre en topp 6 plass.

COYL!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»