Tv under OL

Svar
ms_8

Re: Tv under OL

Legg inn av ms_8 »

Helt enig. Dette er ein skam

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

JODDEMM skrev: man aug 02, 2021 8:53 pm Og jeg begynner å se med lettere bekymring for hvilke krumspring de kan finne på fremover- ikke bare i dette OL, men der kommer et OL til vinteren også hvor vel Discovery & co har rettighetene
NENT som har meste av vintersporten nå til vinteren. Men de vil nok selge inn Viaplay de også, men forhåpentligvis ikke like mye som Discovery.
Denne runkingen av D+ er for øvrig ikke noe nytt for de som følger C. Ruud. Alle kampene hans i Australian Open gikk blant annet eksklusivt der. Helt håpløst!

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

JODDEMM skrev: man aug 02, 2021 8:11 pm Egentlig feil tråd- for her går resten av sandvolleyballen :shock:

https://www.eurosport.no/ol/tokyo-2020/ ... tory.shtml
Burde det ikke være mulig å ta juridiske skritt mot dem. De reklamerte med alle norske medaljesjanser på TV i forkant av OL.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

Idrettsministeren i OL-Studio nå: kom igjen- si nå din mening om D+ og sandvolleyen!

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Kjetil-e skrev: tir aug 03, 2021 1:36 pm
JODDEMM skrev: man aug 02, 2021 8:11 pm Egentlig feil tråd- for her går resten av sandvolleyballen :shock:

https://www.eurosport.no/ol/tokyo-2020/ ... tory.shtml
Burde det ikke være mulig å ta juridiske skritt mot dem. De reklamerte med alle norske medaljesjanser på TV i forkant av OL.
Det er ikke juridisk bindende så lenge de ikke solgte noe som baserte seg på løgnen.

Kjetil-e

Legg inn av Kjetil-e »

oddvar_kjempebra skrev: tir aug 03, 2021 7:20 pm
Kjetil-e skrev: tir aug 03, 2021 1:36 pm
JODDEMM skrev: man aug 02, 2021 8:11 pm Egentlig feil tråd- for her går resten av sandvolleyballen :shock:

https://www.eurosport.no/ol/tokyo-2020/ ... tory.shtml
Burde det ikke være mulig å ta juridiske skritt mot dem. De reklamerte med alle norske medaljesjanser på TV i forkant av OL.
Det er ikke juridisk bindende så lenge de ikke solgte noe som baserte seg på løgnen.
Vel hvis du skal ha Eurosport i kanalpakken må du velge den. Og det koster faktisk penger. Og da vil jeg påstå at folk som har valgt Eurosport nettopp for OL så er de faktisk LURT.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

"– Vi har forståelse for at det kan oppleves uvant for mange å se live-sport på en strømmetjeneste, men vi håper nye kunder kan få øynene opp for hvilke muligheter strømming kan by på. I stedet for kun å følge det som til enhver tid blir løftet fram av vår redaksjon på de lineære kanalene, kan discovery+' brukere velge helt selv hvilke øvelser de ønsker å følge, sier McBride."

Det her sier vel egentlig det meste om hva de prøver på, handler kun om seere. Discovery og McBride bryr nok seg svært lite og er nok mest fornøyd med at hun slipper å kommentere voldsdømte reality-deltakere for n-te gang. Måtte NRK eller TV2 vinne neste gang OL går på anbud.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Gutta i beachbolleyball har altså klart å komme seg til en semifinale i OL for første gang i historien og så blir det ikke vist på tv. Hva faen er det Discovery holder på med? Dette er et viktig og historisk sportsøyeblikk og så får ikke folk sett det på tv. Det er en stor skam.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

HeskeyTime skrev: ons aug 04, 2021 8:46 am "– Vi har forståelse for at det kan oppleves uvant for mange å se live-sport på en strømmetjeneste, men vi håper nye kunder kan få øynene opp for hvilke muligheter strømming kan by på. I stedet for kun å følge det som til enhver tid blir løftet fram av vår redaksjon på de lineære kanalene, kan discovery+' brukere velge helt selv hvilke øvelser de ønsker å følge, sier McBride."

Det her sier vel egentlig det meste om hva de prøver på, handler kun om seere. Discovery og McBride bryr nok seg svært lite og er nok mest fornøyd med at hun slipper å kommentere voldsdømte reality-deltakere for n-te gang. Måtte NRK eller TV2 vinne neste gang OL går på anbud.
Det kommer ikke til å skje. Man må ha internasjonale pengemuskler i ryggen for å ha en sjanse. Discovery har allerede sikret seg 2022 og 2024.
Sist redigert av oddvar_kjempebra den ons aug 04, 2021 9:56 am, redigert 1 gang totalt.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

dobbel

ms_8

Legg inn av ms_8 »

HeskeyTime skrev: ons aug 04, 2021 8:46 am "– Vi har forståelse for at det kan oppleves uvant for mange å se live-sport på en strømmetjeneste, men vi håper nye kunder kan få øynene opp for hvilke muligheter strømming kan by på. I stedet for kun å følge det som til enhver tid blir løftet fram av vår redaksjon på de lineære kanalene, kan discovery+' brukere velge helt selv hvilke øvelser de ønsker å følge, sier McBride."

Det her sier vel egentlig det meste om hva de prøver på, handler kun om seere. Discovery og McBride bryr nok seg svært lite og er nok mest fornøyd med at hun slipper å kommentere voldsdømte reality-deltakere for n-te gang. Måtte NRK eller TV2 vinne neste gang OL går på anbud.
Ja sletta abonnementet mitt etter OL. Fekk til svar at då mister eg tilgang til Neste sommer, How i meet your mother, Big bang Theory og 1 anna serier. Akkurat som at grunnen til at eg ville sjå OL var å sjå desse seriene etter OL :lol: :lol:

Viss Discovery ynskjer at vi skal beholde våre abonnement etter OL, så må dei tilby store sportsarrangement. Einaste eg veit dei har er eliteserien og obos. Dette kan eg uansett sjå på tv-en.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

oddvar_kjempebra skrev: ons aug 04, 2021 9:54 am
HeskeyTime skrev: ons aug 04, 2021 8:46 am "– Vi har forståelse for at det kan oppleves uvant for mange å se live-sport på en strømmetjeneste, men vi håper nye kunder kan få øynene opp for hvilke muligheter strømming kan by på. I stedet for kun å følge det som til enhver tid blir løftet fram av vår redaksjon på de lineære kanalene, kan discovery+' brukere velge helt selv hvilke øvelser de ønsker å følge, sier McBride."

Det her sier vel egentlig det meste om hva de prøver på, handler kun om seere. Discovery og McBride bryr nok seg svært lite og er nok mest fornøyd med at hun slipper å kommentere voldsdømte reality-deltakere for n-te gang. Måtte NRK eller TV2 vinne neste gang OL går på anbud.
Det kommer ikke til å skje. Man må ha internasjonale pengemuskler i ryggen for å ha en sjanse. Discovery har allerede sikret seg 2022 og 2024.
Anniken Huitfeldt fra AP sa på Dagsnytt 18 at noe sannsnynligvis må gjøres med loven eller så må de lager en forskrift for å rette opp i dette. Slik det er nå forholder jo Discovery seg til loven, så de gjør jo egentlig ikke noe galt.

Brukeravatar
rexenes
Innlegg: 698

Legg inn av rexenes »

Har ikke discovery noe morgensending som oppsummerer nattens hendelser? NRK brukte vel alltid det? Likedan på ettermiddagen for folk som har vært på jobb. Presentert uten spoilere slik at ma. Har mulighet for å føle på spenningen. Eller er det kun i vinter-OL det er få nok øvelser til at det blir tid til sånt?

anbessa

Legg inn av anbessa »

TvNorge har "OL i dag". Der har de fokus på ballsport (og norske utøvere). Og ALL form for spenning drepes molentant. "Over til håndball. Norge tapte semifinalen mot Russland blablabla" før de viser bilder av gråtende nordmenn. Helt utrolig merkelig grep av produsent. Det klikket for min ellers sindige mor når de spoilet en kamp på denne måten.
Sist redigert av anbessa den lør aug 07, 2021 7:51 am, redigert 1 gang totalt.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Feil...

Kent

Legg inn av Kent »

JODDEMM skrev: tir aug 03, 2021 5:13 pm Idrettsministeren i OL-Studio nå: kom igjen- si nå din mening om D+ og sandvolleyen!
Hehe, den idioten der er jo bare interessert i mest mulig skjermtid.

anbessa

Legg inn av anbessa »

Hadde jeg fått en dansende Raja over meg etter å ha vunnet OL-gull skulle han blitt ignorert og oversett etter alle kunstens regler. Gjort en ufattelig dårlig jobb siste året.

Number4

Legg inn av Number4 »

Kent skrev: lør aug 07, 2021 7:51 am
JODDEMM skrev: tir aug 03, 2021 5:13 pm Idrettsministeren i OL-Studio nå: kom igjen- si nå din mening om D+ og sandvolleyen!
Hehe, den idioten der er jo bare interessert i mest mulig skjermtid.
Regjeringens store klovn.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

anbessa skrev: lør aug 07, 2021 7:52 am Hadde jeg fått en dansende Raja over meg etter å ha vunnet OL-gull skulle han blitt ignorert og oversett etter alle kunstens regler.
Skåret i den norske Gullgleden var så absolutt at "idrettsministeren vår" fikk juble ringside! Selvsagt var han førstemann som stormet til og gratulerte :P

Number4

Legg inn av Number4 »

Det ryktes at Raja stiller i Melodi Grand Prix. Gud hjelpe oss!

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Enig med resten. Trist at Raja får feire dette i Tokyo, mens fans og ikkje minst familie må være heime. Eg veit at han representere Norge, men samstundes har han som minister våre svært svakt for Norsk idrett.

William_S

Legg inn av William_S »

Og nå reklame. Irriterende greier.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Da var OL over. Så da er det bare for ALLE å trykke på følgende link:
https://www.discoveryplus.no/myaccount/ ... bscription

Ikke la de tjene mer penger enn de har gjort!

janesaj

Legg inn av janesaj »

lok1 skrev: søn aug 08, 2021 3:17 pm Da var OL over. Så da er det bare for ALLE å trykke på følgende link:
https://www.discoveryplus.no/myaccount/ ... bscription

Ikke la de tjene mer penger enn de har gjort!
Selvsagt gjort for lengst. De kommer ikke til å få en eneste krone av meg i nærmeste fremtid etter den horrible dekningen de har hatt av disse lekene.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

lok1 skrev: søn aug 08, 2021 3:17 pm Da var OL over. Så da er det bare for ALLE å trykke på følgende link:
https://www.discoveryplus.no/myaccount/ ... bscription

Ikke la de tjene mer penger enn de har gjort!
Allereie gjort og det var eit enkelt val. Sjølv eg som alltid har stemt Høgre og vært for fri konkurranse har savnet NRK i dette ol. Håper ny regjering lager eit strengare regelverk ved neste ol tildeling

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «OL»