Pride - er det nok nå?

Svar
Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Re: Pride - er det nok nå?

Legg inn av kytec »

Soteria skrev: tir jun 13, 2023 12:13 am Bilde
Bilde

Noen av årets bergenske deltakere. Den ene med maske som minner om maska til han der Hannibal. Ser dama i bakgrunnen skremt ut? Forstår jeg godt, i tilfelle.
Det skulle i alle fall vært forbud mot så flate patter på display.

Er det derfor de kalles flatbankere?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Soteria skrev: tir jun 13, 2023 12:13 am
► Show Spoiler
Noen av årets bergenske deltakere. Den ene med maske som minner om maska til han der Hannibal. Ser dama i bakgrunnen skremt ut? Forstår jeg godt, i tilfelle.
Hun graver gull i nesegrevet...

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

kytec skrev: tir jun 13, 2023 12:16 am
Soteria skrev: tir jun 13, 2023 12:13 am Bilde
Bilde

Noen av årets bergenske deltakere. Den ene med maske som minner om maska til han der Hannibal. Ser dama i bakgrunnen skremt ut? Forstår jeg godt, i tilfelle.
Det skulle i alle fall vært forbud mot så flate patter på display.

Er det derfor de kalles flatbankere?
Etter denne kommentaren din ky, antar jeg at dine ikke er fullt så flate?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

busemannen skrev: tir jun 13, 2023 12:03 am Stå på Rainmaker👍
Ja, dette er jo bare et diskusjonsforum, hvorfor diskutere noe da. Mye bedre bare å komme med spørsmål som eneste formål er å ødelegge og sabotere debatten, ved å la motdebattanter bruke tid på vås, så dere slipper en debatt dere ikke ønsker.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Soteria skrev: tir jun 13, 2023 12:13 am Noen av årets bergenske deltakere. Den ene med maske som minner om maska til han der Hannibal. Ser dama i bakgrunnen skremt ut? Forstår jeg godt, i tilfelle.
Er ikke noe seksuelt å se her nei, bare gå videre.

Håper barnevernet er på vakt, ser noen unger som er med.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

ehall skrev: tir jun 13, 2023 12:20 am
busemannen skrev: tir jun 13, 2023 12:03 am Stå på Rainmaker👍
Ja, dette er jo bare et diskusjonsforum, hvorfor diskutere noe da. Mye bedre bare å komme med spørsmål som eneste formål er å ødelegge og sabotere debatten, ved å la motdebattanter bruke tid på vås, så dere slipper en debatt dere ikke ønsker.
De som ikke er enig med dere er selvsagt sabotører.
Har jo forstått det.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

busemannen skrev: tir jun 13, 2023 12:23 am
ehall skrev: tir jun 13, 2023 12:20 am
busemannen skrev: tir jun 13, 2023 12:03 am Stå på Rainmaker👍
Ja, dette er jo bare et diskusjonsforum, hvorfor diskutere noe da. Mye bedre bare å komme med spørsmål som eneste formål er å ødelegge og sabotere debatten, ved å la motdebattanter bruke tid på vås, så dere slipper en debatt dere ikke ønsker.
De som ikke er enig med dere er selvsagt sabotører.
Har jo forstått det.
Det er ikke kun denne saken, er slik Rainmaker holder på med i alle tråder. Typisk eksempel på et troll.

Brukeravatar
Soteria
Innlegg: 274

Legg inn av Soteria »

Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 12:18 am Hun graver gull i nesegrevet...
Typisk bergensk byaktivitet.

Forskjellen for barn er at rundt 1940 kunne det bo homofile sammen, uten at en var sikker på om de var gode venner eller noe annet. Etter at homofile par begynte å få barn, må barna forklares dette i detalj for at de ikke skal reagere negativt. Da disse foreldrene ankommer til barnehage og skole på samme måte som andre (ikke helt på samme måte, meeen..)

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

ehall skrev: tir jun 13, 2023 12:25 am
busemannen skrev: tir jun 13, 2023 12:23 am
ehall skrev: tir jun 13, 2023 12:20 am

Ja, dette er jo bare et diskusjonsforum, hvorfor diskutere noe da. Mye bedre bare å komme med spørsmål som eneste formål er å ødelegge og sabotere debatten, ved å la motdebattanter bruke tid på vås, så dere slipper en debatt dere ikke ønsker.
De som ikke er enig med dere er selvsagt sabotører.
Har jo forstått det.
Det er ikke kun denne saken, er slik Rainmaker holder på med i alle tråder. Typisk eksempel på et troll.
Er det kjipt for deg at du/dere får spørsmål hvor dere må skrive i klartekst hva dere mener, og ikke kan skjule meningene deres bak fyndord og diverse formuleringer?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Soteria skrev: tir jun 13, 2023 12:26 am
Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 12:18 am Hun graver gull i nesegrevet...
Typisk bergensk byaktivitet.

Forskjellen for barn er at rundt 1940 kunne det bo homofile sammen, uten at en var sikker på om de var gode venner eller noe annet. Etter at homofile par begynte å få barn, må barna forklares dette i detalj for at de ikke skal reagere negativt. Da disse foreldrene ankommer til barnehage og skole på samme måte som andre (ikke helt på samme måte, meeen..)
Hvor mye detalj trenger du å gå i egentlig?

Trenger du mer detaljer enn å forklare hvorfor Pappaen til Per sitter i rullestol? Eller hvorfor moren til Tina har en annen hudfarge? Eller hvorfor Trond har bare en forelder?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 11:56 pm
Neptun skrev: man jun 12, 2023 11:08 pm
Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 9:25 pm

Så hvorfor er dere på islamistenes lag her?
Det er jo regelrett løgn å antyde noe slikt.
Homofili har vært lovlig i årtier i Norge. Den kampen er vunnet for lenge siden - man kan elske den man vil i Norge, ha sex med dem og gifte seg.

Hvorfor serveres det slike hårreisende argumenter i stedet for å gå i rette med dem som ikke er enige i at homofili er tillatt -og som har dødsstraff for dette? Berøringsangst er svaret.
JA, hvorfor angripe de homofile og deres arrangementer?
Nei, hvorfor ha andre meninger enn deg - om arrangementer?
Det er å sammenligne med islamister som dreper homofile.

Fytterakkern, nå har du plassert deg godt ute på venstresiden.
Jeg er helt målløs.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Neptun skrev: tir jun 13, 2023 12:58 am
Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 11:56 pm
Neptun skrev: man jun 12, 2023 11:08 pm

Det er jo regelrett løgn å antyde noe slikt.
Homofili har vært lovlig i årtier i Norge. Den kampen er vunnet for lenge siden - man kan elske den man vil i Norge, ha sex med dem og gifte seg.

Hvorfor serveres det slike hårreisende argumenter i stedet for å gå i rette med dem som ikke er enige i at homofili er tillatt -og som har dødsstraff for dette? Berøringsangst er svaret.
JA, hvorfor angripe de homofile og deres arrangementer?
Nei, hvorfor ha andre meninger enn deg - om arrangementer?
Det er å sammenligne med islamister som dreper homofile.

Fytterakkern, nå har du plassert deg godt ute på venstresiden.
Jeg er helt målløs.
Du klarte ikke svare nei...

I stedet setter du opp strålende.

Brukeravatar
Eagle
Innlegg: 4

Legg inn av Eagle »

Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 11:55 pm
Eagle skrev: man jun 12, 2023 10:49 pm
Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 9:46 pm

Hvorfor er det galt at barn får vite at ikke alle er "som Ola og Kari, og et er ok". Det er faktisk innholdet i de arrangementene som er viklet mot barn.
Fordi det er perverst og sjukt?

La barn være barn!
Er det "perverst og sjukt" at man kan elske den man vil?
Når du drar inn barn?
JA!

Er du en av diise sjuke MAP'ene?

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 1:00 am
Neptun skrev: tir jun 13, 2023 12:58 am
Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 11:56 pm

JA, hvorfor angripe de homofile og deres arrangementer?
Nei, hvorfor ha andre meninger enn deg - om arrangementer?
Det er å sammenligne med islamister som dreper homofile.

Fytterakkern, nå har du plassert deg godt ute på venstresiden.
Jeg er helt målløs.
Du klarte ikke svare nei...

I stedet setter du opp strålende.
Både jeg og andre har kommentert hundrevis av ganger hva vi har i mot denne feiringen.
Godt gjort fremdeles ikke å skjønne noe som helst av svarene.

Fazam

Legg inn av Fazam »

Steen & Strøm satser på en kjønnsnøytral mote.
Det 226 år gamle varemagasinet har planer om å avvikle herre- og kvinneavdelinger.

https://www.minmote.no/nyheter/a/abLmEL ... ytral-mote

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

På Edison High School i Huntington Beach i overliberale California reagerer en hel skoleklasse med avsky og forakt når læreren setter på Pride-propaganda i klasserommet. I mattetimen (ja du leser riktig)
"Hvorfor viser du dette til unger ? " spør en elev. Læren får raskt nok av reaksjonene og truer alle med lørdagsskole om de ikke positivt aksepterer budskapet.

Nye tider- The breakfast club 2023 blir elever som ikke vil se på Pride.


DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Frank Rossavik, som jo selv er homofil, skriver en vettug kommentar i Aftenposten i dag, med overskriften - "Pride-motstand er et varslet tilbakeslag". Han trekker først og fremst frem debatten rundt transpersoner som årsak - og den omfattende aktivismen.

Trekker ut et lite parti. Jeg har også klart å irritere meg over disse ganske hypigge og store oppslagene om at noen har tent på et flagg... Det er da ikke verdens undergang.

"En selvsikker skeiv bevegelse har stemplet stort sett alle innsigelser som «transfobi» eller «hat» At det kommer en reaksjon, er ingen bombe. Det er fristende å si at skeive aktivister fikk gode kort på hånd og spilte dem dårlig. Ingen strateger Så enkelt er det ikke nødvendigvis. Tilbakeslaget kan være midlertidig. Kanskje er det ikke så stort heller. Man behøver ikke å lage drama av enhver dust som river ned et regnbueflagg"

Guttorm123
Innlegg: 5307

Legg inn av Guttorm123 »

Maxus5 skrev: tir jun 13, 2023 9:03 am På Edison High School i Huntington Beach i overliberale California reagerer en hel skoleklasse med avsky og forakt når læreren setter på Pride-propaganda i klasserommet. I mattetimen (ja du leser riktig)
"Hvorfor viser du dette til unger ? " spør en elev. Læren får raskt nok av reaksjonene og truer alle med lørdagsskole om de ikke positivt aksepterer budskapet.
Hva som er det reelle budskapet med denne dritten, kan en jo saktens begynne å lure på.... En skummel tanke streifer meg....

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Her er Pride saken (en av mange) som IKKE fikk oppmerksomhet av riksmediene - i motsetning til barne-Pride i Bergen og Thon Hotels som ville være nøytral.
https://www.drm24.no/ingen-pride-flagg- ... ram/256328

Forsøkt dysset ned av både lærere og medier.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

DoktorS skrev: tir jun 13, 2023 9:11 am Frank Rossavik, som jo selv er homofil, skriver en vettug kommentar i Aftenposten i dag, med overskriften - "Pride-motstand er et varslet tilbakeslag". Han trekker først og fremst frem debatten rundt transpersoner som årsak - og den omfattende aktivismen.

Trekker ut et lite parti. Jeg har også klart å irritere meg over disse ganske hypigge og store oppslagene om at noen har tent på et flagg... Det er da ikke verdens undergang.

"En selvsikker skeiv bevegelse har stemplet stort sett alle innsigelser som «transfobi» eller «hat» At det kommer en reaksjon, er ingen bombe. Det er fristende å si at skeive aktivister fikk gode kort på hånd og spilte dem dårlig. Ingen strateger Så enkelt er det ikke nødvendigvis. Tilbakeslaget kan være midlertidig. Kanskje er det ikke så stort heller. Man behøver ikke å lage drama av enhver dust som river ned et regnbueflagg"
Franken var en ivrig debattant på gamle VGD, savner han er det noen som kan be han over?

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Neptun skrev: tir jun 13, 2023 9:32 am Her er Pride saken (en av mange) som IKKE fikk oppmerksomhet av riksmediene - i motsetning til barne-Pride i Bergen og Thon Hotels som ville være nøytral.
https://www.drm24.no/ingen-pride-flagg- ... ram/256328

Forsøkt dysset ned av både lærere og medier.
Ganske heftig når foreldrene sier, "barna våre er så dritt at her kan ikke pride-flagget heises.

12dd

Legg inn av 12dd »

Neptun skrev: tir jun 13, 2023 9:32 am Her er Pride saken (en av mange) som IKKE fikk oppmerksomhet av riksmediene - i motsetning til barne-Pride i Bergen og Thon Hotels som ville være nøytral.
https://www.drm24.no/ingen-pride-flagg- ... ram/256328

Forsøkt dysset ned av både lærere og medier.
Ble kraftig provosert av dette her. Man må faen meg være svenske før 2023 for å være på et sånt nivå.
Men så tett i huet blir man når ideologien man har forfektet i alle år ikke stemmer med virkeligheten. Sånne folk som denne rektoren er hovedårsaken til rasisme.

Ledelsen avviser uønsket adferd
DRM24 har fått bekreftet sammenfallende opplysninger om hendelsene i skolegården fra både uavhengige kilder med kjennskap til saken, øyenvitner og andre. Det skal etter det DRM24 kjenner til også ha vært både ansatte og elever som har observert flere av hendelsene mens dette pågikk.

De vitnene og personene som kjenner saken ønsker imidlertid ikke å stå frem med navn eller kommentere det som skjedde av frykt for konsekvenser som følge av sakens følsomhet.

Konstituert rektor på skolen, Tonje Gaukstad Baardsen, avviser alle påstander om uønskede hendelser knyttet til Pride-markeringen og flaggheising da DRM24 kom på uanmeldt besøk til skolen torsdag formiddag.

- Snoren røk, og da måtte vi ta det ned (flagget, red. anm). Så har vi bestilt lift som kommer og tar ned snora så vi kan henge det opp igjen, forteller Gaukstad Baardsen til DRM24 på spørsmål om hvorfor det ikke flagges på skolen.

Vil ikke si hvorfor snora røk
- Så dette dreier seg om et praktisk spørsmål?

- Ja.

- Vi har flere kilder på at muslimske elever har dratt ned flagget, tråkket på det og forsøkt å rive det i stykker?

- Det stemmer ikke.

- Det er ikke riktig?

- Det er ikke riktig.

- Det har ikke vært noen uønskede hendelser knyttet til elever i forbindelse med pride-flaggingen?

- Nei.

- Så det er fri fantasi dette her da?

- Det vet jeg ikke, du får høre med kildene dine hva som har skjedd.

- Vet ikke du som ansvarlig på skolen hva som har skjedd eller ikke skjedd?

- Snora har røket.

- Men hva er årsaken til at snora røk? Noe må jo ha skjedd?

- Det kan jeg ikke uttale meg om.

- Men hvis snora røk, har det vært i forbindelse med en hendelse hvor elever er involvert?

- Dette er det jeg kan si. Snora røk.

- Kan du svare ja eller nei på om det har vært i forbindelse med elever som har forsøkt å rive ned flagget?

- Jeg kan ikke snakke mer med deg. Jeg er nødt for å gå i et møte, sier Gaukstad Baardsen før hun forlot DRM24 i et møterom på skolen.

Ifølge Baardsen er det ingen andre på skolen som kjenner saken bedre og kan uttale seg til avisa. Hun avviser også senere overfor DRM24 at muslimske elever er holdt hjemme i forbindelse med markeringen.

- Vi hadde ikke noe høyere fravær enn normalt denne dagen, og vi har ikke fått søknader om fritak, sier Baardsen.

Baardsen uttaler senere i en epost til DRM24 at hun ønsker å komme med følgende presisering:

«Vi har fra tid til annen også tidligere hatt problemer knyttet til at elever løsner snora til flaggstanga. Dette har skjedd uavhengig av hva som har hengt eller ikke hengt i den. Dette skjedde igjen på onsdag, men kan ikke ses i sammenheng med pridemarkeringen på skolen».

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Eagle skrev: tir jun 13, 2023 1:08 am
Rainmaker skrev: man jun 12, 2023 11:55 pm
Eagle skrev: man jun 12, 2023 10:49 pm

Fordi det er perverst og sjukt?

La barn være barn!
Er det "perverst og sjukt" at man kan elske den man vil?
Når du drar inn barn?
JA!

Er du en av diise sjuke MAP'ene?
Så det er "perverst og sjukt" at barn får vite at man kan elske den man vil?

Hvorfor?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

Neptun skrev: tir jun 13, 2023 1:14 am
Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 1:00 am
Neptun skrev: tir jun 13, 2023 12:58 am

Nei, hvorfor ha andre meninger enn deg - om arrangementer?
Det er å sammenligne med islamister som dreper homofile.

Fytterakkern, nå har du plassert deg godt ute på venstresiden.
Jeg er helt målløs.
Du klarte ikke svare nei...

I stedet setter du opp strålende.
Både jeg og andre har kommentert hundrevis av ganger hva vi har i mot denne feiringen.
Godt gjort fremdeles ikke å skjønne noe som helst av svarene.
Fortsatt ingen svar...

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 10:09 am
Neptun skrev: tir jun 13, 2023 1:14 am
Rainmaker skrev: tir jun 13, 2023 1:00 am

Du klarte ikke svare nei...

I stedet setter du opp strålende.
Både jeg og andre har kommentert hundrevis av ganger hva vi har i mot denne feiringen.
Godt gjort fremdeles ikke å skjønne noe som helst av svarene.
Fortsatt ingen svar...
Jo, men svaret er ikke forståelig for den som spør.

Her er en av de mange kommentarer om HVORFOR mange er lei av Pride (ettersom du ikke gidder å lese kommentarene i tråden). Denne er fra meg;

Det er akkurat dette, de sparker inn åpne dører.
Den overdrevne feiringen i dag er egentlig en feiring av seg selv og sin legning. De vil ha oppmerksomhet!
Den minste lille kritikk av dimensjonene og omfanget er "homohat". En del personer i tråden vinkler det endog mot "ytre høyre" og "rasisme". De greier knapt å skrive ei setning uten disse slagordene.

Kamp for de homofiles rettigheter og parader er det behov for andre steder enn i tolerante Vesten - i muslimske land, Afrika og Øst-Europeiske land der de forfølges.
Men kampen den skal kun tas her i Vesten hvor de altså kan leve ut sin legning så mye de vil. Heller ikke homofile vil snakke om de nevnte verdensdelene der de forfølges. Det inngir ikke akkurat respekt...!
Blir som med kjente miljøforkjempere som utelukkende angriper Vesten - hvor miljøvern står meget sterkt. De vil aldri finne på å kritisere f.eks. miljøsvinet Kina eller India som bruker elver som renovasjon og fyller verdenshavene med plast. Hyklerisk og feigt.




- uten at jeg tror det hjelper.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

"Lesbian [sexual orientation]: A non-man attracted to non-men. While past definitions refer to ‘lesbian’ as a woman who is emotionally, romantically, and/or sexually attracted to other women, this updated definition includes non-binary people who may also identify with the label." https://studentaffairs.jhu.edu/lgbtq/ed ... /glossary/

Dette er ingen spøk. Og jeg gjetter på at det er en bakgrunn for en form for "motbevegelse". Ting blandes sammen, og irritasjon over én ting, utvides.

Ps. Homofile menn får være menn: Gay Man: A man who is emotionally, romantically, sexually, affectionately, or relationally attracted to other men, or who identifies as a member of the gay community. At times, “gay” is used to refer to all people, regardless of gender, who have their primary sexual and or romantic attractions to people of the same gender. “Gay” is an adjective (not a noun) as in “He is a gay man.”

Brukeravatar
Maxus5
Innlegg: 1582

Legg inn av Maxus5 »

1980:
Homofile voksne som lever sammen = OK for mange
Homoparade for voksne i byer = OK for noen, ikke OK for mange
Homofile karakterer i filmer for voksne = OK for noen, ikke OK for mange
Homofile karakterer i barnefilmer = ikke et tema engang.
Homofile parader og arrangement som inkludere barn = ikke et tema engang
Homofil markering i en mnd, flagging i offentligheten og tilnærmet pålagt deltakelse for offentlig personer og organisasjoner = Ingen har forestilt seg dette en gang


1990:
Homofile voksne som lever sammen = OK for svært mange
Homoparade for voksne i byer = OK for endel , ikke OK for endel
Homofile karakterer i filmer for voksne = OK for endel , ikke OK for endel
Homofile karakterer i barnefilmer = ikke et tema engang.
Homofile parader og arrangement som inkludere barn = ikke et tema engang
Homofil markering i en mnd, flagging i offentligheten og tilnærmet pålagt deltakelse for offentlig personer og organisasjoner = Ingen har forestilt seg dette en gang

2000:
Homofile voksne som lever sammen = OK for de aller fleste
Homoparade for voksne i byer = OK for mange, ikke OK for noen
Homofile karakterer i filmer for voksne = OK for mange , ikke OK for noen
Homofile karakterer i barnefilmer = ikke et tema engang.
Homofile parader og arrangement som inkludere barn = ikke et tema engang
Homofil markering i en mnd, flagging i offentligheten og tilnærmet pålagt deltakelse for offentlig personer og organisasjoner = Ingen har forestilt seg dette en gang

2010:
Homofile voksne som lever sammen = OK for så godt som alle
Homoparade for voksne i byer = OK for de fleste , ikke OK for noen få
Homofile karakterer i filmer for voksne = OK for de fleste, ikke OK for noen få
Homofile karakterer i barnefilmer = Noe man sjeldent hører om. Folk flest kan ikke forestille seg dette
Homofile parader og arrangement som inkludere barn = Noe man sjeldent hører om. Folk flest kan ikke forestille seg dette
Homofil markering i en mnd, flagging i offentligheten og tilnærmet pålagt deltakelse for offentlig personer og organisasjoner = Ingen har forestilt seg dette en gang

2023:
Homofile voksne som lever sammen = OK for så godt som alle
Homoparade for voksne i byer = OK for så godt som alle, ikke OK for noen få
Homofile karakterer i filmer for voksne = OK for så godt som alle, ikke OK for noen svært få
Homofile karakterer i barnefilmer = Noe man hører om hele tiden og de fleste syns ikke dette er OK/nødvendig
Homofile parader og arrangement som inkludere barn = Noe man hører om hele tiden og de fleste syns ikke dette er OK
Homofil markering i en mnd, flagging i offentligheten og tilnærmet pålagt deltakelse for offentlig personer og organisasjoner = Noe man hører om hele tiden og mange syns ikke dette er begynner å bli nok nå.



Reaksjonene blir da: "SE SE SE . HOMOHATET ØKER !!!!!

Det blir litt som at man går på fest 1 gang i mnd og alle er OK med det, også begynner man å drikke seg kanon 2-3 ganger i uka og opplever at folk rundt har plutselig blitt så mye mer negativ til alkohol. De var jo ikke sånn før, hva har skjedd?

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

missChance skrev: tir jun 13, 2023 11:06 am "Lesbian [sexual orientation]: A non-man attracted to non-men. While past definitions refer to ‘lesbian’ as a woman who is emotionally, romantically, and/or sexually attracted to other women, this updated definition includes non-binary people who may also identify with the label." https://studentaffairs.jhu.edu/lgbtq/ed ... /glossary/

Dette er ingen spøk. Og jeg gjetter på at det er en bakgrunn for en form for "motbevegelse". Ting blandes sammen, og irritasjon over én ting, utvides.

Ps. Homofile menn får være menn: Gay Man: A man who is emotionally, romantically, sexually, affectionately, or relationally attracted to other men, or who identifies as a member of the gay community. At times, “gay” is used to refer to all people, regardless of gender, who have their primary sexual and or romantic attractions to people of the same gender. “Gay” is an adjective (not a noun) as in “He is a gay man.”
Motbevegelsen skjer naturlig og kommer i form av barnløshet og muslimsk masseinnvandring som vil sette en stopper for dette en gang for alle en eller annen gang mellom 2050 og 2100.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

Fazam skrev: tir jun 13, 2023 8:04 am Steen & Strøm satser på en kjønnsnøytral mote.
Det 226 år gamle varemagasinet har planer om å avvikle herre- og kvinneavdelinger.

https://www.minmote.no/nyheter/a/abLmEL ... ytral-mote
De lærte ingenting av Bud Light, altså. Ølmerket som gikk woke og mistet en voldsom markedsandel over natta

ABI saw a market loss of US$27 billion after an ill-advised marketing partnership with transgender influencer Dylan Mulvaney that rolled out on April 1. https://www.westernstandard.news/busine ... 92137.html

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Bud Light er jo like woke som feks Coors Light, som mange byttet ut Bud’en sin med.

Bud Light lagde én boks som ekstremhøyre ikke likte. Én boks. Man skulle jo tro at det var noen ekstremt såre sjeler som ble truffet av denne boksen som de ikke likte. Nesten så man kan kalle dem snowflakes.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»