Din verste one night stand opplevelse?

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Din verste one night stand opplevelse?

Legg inn av 4pLaY »

På tide å få litt liv i dette sub forumet :).

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Siden alle er sjenerte, får jeg kjøre på med en av mine mange opplevelser fra mine yngre dager-

Var ute en fuktig kveld med en kompis gjeng, møtte på noen andre ute og blant de var en ganske pen dame, i det minste så hun sånn ut etter noen øl.

Kvelden gikk som så mange andre og vi ente opp med nachspiel hos en kompis, dama begynte å flørte med meg og jeg ble med på leken, innen nå var hun enda finere.

Ender opp med å dra henne med meg hjem på morningskvisten, drar henne til køys og i det jeg flekker av henne trusa... kommer en stank jeg aldri siden har kjent maken til, jeg begynte faktisk å brekke meg, hun hadde tydeligvis noe seriøst galt der nede, for jeg har kjent andre uhyggelige dufter fra kvinnekjønn, men ingenting kan måles med det her.

Det lukta en blanding av stram råtten fisk og gammel spy. Needles to say, jeg gikk å la meg på sofaen og håpet hun var borte til jeg våkna.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Ale skrev: man jun 13, 2022 11:56 pm Har en historie på lur. Kan ta den her i morgen.

Stikkord: 39-åring.
Flott, ser frem til den :).

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Har egentlig ingen ille one night stands. Den "merkeligste" er jo på papiret i familie, og familiene våre pleide ofte feire jul og nyttår sammen. Nyttårsaften for mange herrens år siden, ganske så god stemning. Møtte henne på byen etter familiemiddagen, siden hun var med en gruppe venner så spurte jeg om hun ikke skulle kjøre nachspiel hos seg etterpå, plutselig ble det så sent at det eneste alternativet var å komme seg hjem med taxi (og på nyttårsaften var det ikke så forferdelig enkelt). Flere av vennene hennes skulle overnatte, så hun sa det ikke var noe problem å overnatte der. Før jeg visste ordet av det så var vi begge i køyesengen på det ene gjesterommet, og bare pratet, før hun begynte å insistere på at jeg måtte jo kle av meg. Det ene førte til det andre og vi hadde sex i den øverste køyesengen mens to av venninnene hennes lå meteren under.

Generelt trivelig, og hun er litt fri av seg så det var kraftig bush å forholde seg til, men familiemiddagene var litt kleine i en periode.

Number4

Legg inn av Number4 »

Hvor lang tid har dere?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Ale skrev: man jun 13, 2022 11:56 pm Har en historie på lur. Kan ta den her i morgen.

Stikkord: 39-åring.
Ale, du lovte!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Må ha vært den gangen hun sa "den er så liten. Jeg kjenner ingenting"

Måtte trekke meg ut, og jeg ble erstattet av en ostepølse.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Number4 skrev: tir jun 14, 2022 7:14 pm Hvor lang tid har dere?
Lang!

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Queenie skrev: tir jun 14, 2022 11:56 pm
Ale skrev: man jun 13, 2022 11:56 pm Har en historie på lur. Kan ta den her i morgen.

Stikkord: 39-åring.
Ale, du lovte!
@Ale kan det med å love.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Ohlaien skrev: ons jun 15, 2022 3:20 pm Må ha vært den gangen hun sa "den er så liten. Jeg kjenner ingenting"

Måtte trekke meg ut, og jeg ble erstattet av en ostepølse.
Var Den grillet eller raw?

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Chromeback skrev: fre jun 17, 2022 3:11 pm
Ohlaien skrev: ons jun 15, 2022 3:20 pm Må ha vært den gangen hun sa "den er så liten. Jeg kjenner ingenting"

Måtte trekke meg ut, og jeg ble erstattet av en ostepølse.
Var Den grillet eller raw?
Selvsakkten helt Raw ut fra kjøleskapen

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Trådtittel: Din verste one night stand opplevelse?
4pLaY skrev: man jun 13, 2022 11:52 pm
Needles to say, jeg gikk å la meg på sofaen og håpet hun var borte til jeg våkna.
Tenk å lage en slik tråd som dette, og så klarer mannen ikke å følge sine egne direktiver. Makan.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Jolla skrev: fre jun 17, 2022 5:43 pm Trådtittel: Din verste one night stand opplevelse?
4pLaY skrev: man jun 13, 2022 11:52 pm
Needles to say, jeg gikk å la meg på sofaen og håpet hun var borte til jeg våkna.
Tenk å lage en slik tråd som dette, og så klarer mannen ikke å følge sine egne direktiver. Makan.
Jeg burde kanskje bare holdt meg for nesen og kjørt på, for å glede tråden mer.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Huff, har dessverre flere av dem.

Ene var en gang naboen hadde femtiårslag, dattera og jeg var på en annen fest og gikk sammen hjem.
Da dro hun meg inn på laget til faren, så gikk vi på rommet hennes, hadde lyset av, og hadde god sex der hun sugde meg av på slutten.
Gikk på do etterpå og så jeg var full av blod..
Fy faene, jeg kom meg hjem og dusjet, kastet klærne så ikke noen så dem og snakket ikke til henne på flere år etterpå.

En annen gang våknet jeg av at ei ropte om jeg ville ha egg og bacon også, så meg rundt, ante ikke hvor jeg var, og den feiteste dama jeg noe sinne hadde sett stod smilende i åpningen til soverommet.
Sa jeg måtte hjem løp gjennom noen hager, kom meg til en veie, og der kom det en buss.
Etter litt kjøring fant jeg ut at jeg var på Tranby.
Håper fortsatt at jeg ikke var i stand til å få til no den natten, at jeg må ha blitt dopet av noe på byen.
Så ja, finnes jenter også som utnytter folk som ikke kan ta vare på seg

Number4

Legg inn av Number4 »

seriemester2013 skrev: fre jun 17, 2022 10:44 pm Huff, har dessverre flere av dem.

Ene var en gang naboen hadde femtiårslag, dattera og jeg var på en annen fest og gikk sammen hjem.
Da dro hun meg inn på laget til faren, så gikk vi på rommet hennes, hadde lyset av, og hadde god sex der hun sugde meg av på slutten.
Gikk på do etterpå og så jeg var full av blod..
Fy faene, jeg kom meg hjem og dusjet, kastet klærne så ikke noen så dem og snakket ikke til henne på flere år etterpå.

En annen gang våknet jeg av at ei ropte om jeg ville ha egg og bacon også, så meg rundt, ante ikke hvor jeg var, og den feiteste dama jeg noe sinne hadde sett stod smilende i åpningen til soverommet.
Sa jeg måtte hjem løp gjennom noen hager, kom meg til en veie, og der kom det en buss.
Etter litt kjøring fant jeg ut at jeg var på Tranby.
Håper fortsatt at jeg ikke var i stand til å få til no den natten, at jeg må ha blitt dopet av noe på byen.
Så ja, finnes jenter også som utnytter folk som ikke kan ta vare på seg
Takk, det holder nå. :mrgreen:

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

4pLaY skrev: man jun 13, 2022 11:52 pm Siden alle er sjenerte, får jeg kjøre på med en av mine mange opplevelser fra mine yngre dager-

Var ute en fuktig kveld med en kompis gjeng, møtte på noen andre ute og blant de var en ganske pen dame, i det minste så hun sånn ut etter noen øl.

Kvelden gikk som så mange andre og vi ente opp med nachspiel hos en kompis, dama begynte å flørte med meg og jeg ble med på leken, innen nå var hun enda finere.

Ender opp med å dra henne med meg hjem på morningskvisten, drar henne til køys og i det jeg flekker av henne trusa... kommer en stank jeg aldri siden har kjent maken til, jeg begynte faktisk å brekke meg, hun hadde tydeligvis noe seriøst galt der nede, for jeg har kjent andre uhyggelige dufter fra kvinnekjønn, men ingenting kan måles med det her.

Det lukta en blanding av stram råtten fisk og gammel spy. Needles to say, jeg gikk å la meg på sofaen og håpet hun var borte til jeg våkna.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

seriemester2013 skrev: fre jun 17, 2022 10:44 pm Huff, har dessverre flere av dem.

Ene var en gang naboen hadde femtiårslag, dattera og jeg var på en annen fest og gikk sammen hjem.
Da dro hun meg inn på laget til faren, så gikk vi på rommet hennes, hadde lyset av, og hadde god sex der hun sugde meg av på slutten.
Gikk på do etterpå og så jeg var full av blod..
Fy faene, jeg kom meg hjem og dusjet, kastet klærne så ikke noen så dem og snakket ikke til henne på flere år etterpå.

En annen gang våknet jeg av at ei ropte om jeg ville ha egg og bacon også, så meg rundt, ante ikke hvor jeg var, og den feiteste dama jeg noe sinne hadde sett stod smilende i åpningen til soverommet.
Sa jeg måtte hjem løp gjennom noen hager, kom meg til en veie, og der kom det en buss.
Etter litt kjøring fant jeg ut at jeg var på Tranby.
Håper fortsatt at jeg ikke var i stand til å få til no den natten, at jeg må ha blitt dopet av noe på byen.
Så ja, finnes jenter også som utnytter folk som ikke kan ta vare på seg
Nyedelige historier.

Har lignendes historier selv, men de får jeg spare til en annen gang ;).

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

4pLaY skrev: man jun 13, 2022 11:52 pm Siden alle er sjenerte, får jeg kjøre på med en av mine mange opplevelser fra mine yngre dager-

Var ute en fuktig kveld med en kompis gjeng, møtte på noen andre ute og blant de var en ganske pen dame, i det minste så hun sånn ut etter noen øl.

Kvelden gikk som så mange andre og vi ente opp med nachspiel hos en kompis, dama begynte å flørte med meg og jeg ble med på leken, innen nå var hun enda finere.

Ender opp med å dra henne med meg hjem på morningskvisten, drar henne til køys og i det jeg flekker av henne trusa... kommer en stank jeg aldri siden har kjent maken til, jeg begynte faktisk å brekke meg, hun hadde tydeligvis noe seriøst galt der nede, for jeg har kjent andre uhyggelige dufter fra kvinnekjønn, men ingenting kan måles med det her.

Det lukta en blanding av stram råtten fisk og gammel spy. Needles to say, jeg gikk å la meg på sofaen og håpet hun var borte til jeg våkna.
Denne minner meg litt om en historie jeg har hørt. Det var en blind mann som hadde kommet til et sagbruk og ville ha seg jobb der. Han kunne fortelle at han kunne lukte seg frem til nær sagt alle tresorter som fantes i landet. Denne påstanden ville de teste så de ba han stille seg opp. Og de kjørte inn den ene tresorten etter den andre. Det gikk unna som hakka møkk. Eik, furu, bjørk, osp, gran, alm ble korrekt avgitt i tur og orden. Men så ville de ikke ansette denne blinde mannen så til slutt tok de og kledde av vaskekjerringa på bruket og ba han svare. Og han begynte å lukte for harde livet.
Til slutt kom han med svaret. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg trodd det var en tømt utedass på en reketråler.

Investor

Legg inn av Investor »

seriemester2013 skrev: fre jun 17, 2022 10:44 pm Huff, har dessverre flere av dem.

Ene var en gang naboen hadde femtiårslag, dattera og jeg var på en annen fest og gikk sammen hjem.
Da dro hun meg inn på laget til faren, så gikk vi på rommet hennes, hadde lyset av, og hadde god sex der hun sugde meg av på slutten.
Gikk på do etterpå og så jeg var full av blod..
Fy faene, jeg kom meg hjem og dusjet, kastet klærne så ikke noen så dem og snakket ikke til henne på flere år etterpå.

En annen gang våknet jeg av at ei ropte om jeg ville ha egg og bacon også, så meg rundt, ante ikke hvor jeg var, og den feiteste dama jeg noe sinne hadde sett stod smilende i åpningen til soverommet.
Sa jeg måtte hjem løp gjennom noen hager, kom meg til en veie, og der kom det en buss.
Etter litt kjøring fant jeg ut at jeg var på Tranby.
Håper fortsatt at jeg ikke var i stand til å få til no den natten, at jeg må ha blitt dopet av noe på byen.
Så ja, finnes jenter også som utnytter folk som ikke kan ta vare på seg
Tror de tjukke har en litt for stor tro på hva vi menn tenner på, men noen få unntak.

https://www.kk.no/livet/hvem-som-helst- ... /76423117

Harduetforslag

Legg inn av Harduetforslag »

Ikke en one night stand, men i en alder av 20 så overnattet jeg hos bestemora mi når jeg var på besøk i nordnorge, etter en fuktig kveld på byen var jeg så bortkommen at jeg våknet opp av en ganske så jævlig drøm om at jeg hadde tisset i skuffen med strømper. Drømmen føltes så virkelig at jeg nesten var nødt til å sjekke, hvor det så viste seg at det var alt annet enn en drøm. Verst av alt var at hun også oppbevarte noen såpestykker i den skuffa, som nå var dynket i urin.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Harduetforslag skrev: tir jul 19, 2022 1:08 pm Ikke en one night stand, men i en alder av 20 så overnattet jeg hos bestemora mi når jeg var på besøk i nordnorge, etter en fuktig kveld på byen var jeg så bortkommen at jeg våknet opp av en ganske så jævlig drøm om at jeg hadde tisset i skuffen med strømper. Drømmen føltes så virkelig at jeg nesten var nødt til å sjekke, hvor det så viste seg at det var alt annet enn en drøm. Verst av alt var at hun også oppbevarte noen såpestykker i den skuffa, som nå var dynket i urin.
One night stand med bestemora di!! Helt utrolig at du frivillig legger ut om din eneste seksuelle opplevelse her i denne tråden og at det i tillegg var med din egen bestemor.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Det er sikkert ikke den verste opplevelsen, men jeg glemmer den heller ikke.

Etter en real bygdefest i nærheten av Brumunddal for en del år siden (skal aldri tilbake dit, for øvrig), klarte jeg - i rimelig dritings tilstand - å bli med en lokal frøken hjem. Etter en liten stund sitter jeg der med buksa godt nedenfor knærne, mens hun holder på. Plutselig tar hun en helt uventet pause, titter meg i øynene og sier: Var'e gøtt, el?

Bred hedmarksdialekt er så utrolig lite vakkert. I de sekundene følte jeg vel egentlig at det var en kvinnelig utgave av Eldar Vågan som satt foran meg. Skikkelig turn off.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

LeSorcier skrev: ons jul 20, 2022 12:17 pm Det er sikkert ikke den verste opplevelsen, men jeg glemmer den heller ikke.

Etter en real bygdefest i nærheten av Brumunddal for en del år siden (skal aldri tilbake dit, for øvrig), klarte jeg - i rimelig dritings tilstand - å bli med en lokal frøken hjem. Etter en liten stund sitter jeg der med buksa godt nedenfor knærne, mens hun holder på. Plutselig tar hun en helt uventet pause, titter meg i øynene og sier: Var'e gøtt, el?

Bred hedmarksdialekt er så utrolig lite vakkert. I de sekundene følte jeg vel egentlig at det var en kvinnelig utgave av Eldar Vågan som satt foran meg. Skikkelig turn off.
Jeg håper det var mørkt i rommet, for den ekstra feelingen ;).

Queenie

Legg inn av Queenie »

LeSorcier skrev: ons jul 20, 2022 12:17 pm Det er sikkert ikke den verste opplevelsen, men jeg glemmer den heller ikke.

Etter en real bygdefest i nærheten av Brumunddal for en del år siden (skal aldri tilbake dit, for øvrig), klarte jeg - i rimelig dritings tilstand - å bli med en lokal frøken hjem. Etter en liten stund sitter jeg der med buksa godt nedenfor knærne, mens hun holder på. Plutselig tar hun en helt uventet pause, titter meg i øynene og sier: Var'e gøtt, el?

Bred hedmarksdialekt er så utrolig lite vakkert. I de sekundene følte jeg vel egentlig at det var en kvinnelig utgave av Eldar Vågan som satt foran meg. Skikkelig turn off.
:lol:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

Det må være med ei 60-år gammel kjærring da jeg var 14 år. Det var bare grusomt. Mistet all interesse.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

izzet2015 skrev: man jul 24, 2023 11:23 am Det må være med ei 60-år gammel kjærring da jeg var 14 år. Det var bare grusomt. Mistet all interesse.
Hva var anledningen til dette?

bennetcerf

Legg inn av bennetcerf »

LeSorcier skrev: ons jul 20, 2022 12:17 pm Det er sikkert ikke den verste opplevelsen, men jeg glemmer den heller ikke.

Etter en real bygdefest i nærheten av Brumunddal for en del år siden (skal aldri tilbake dit, for øvrig), klarte jeg - i rimelig dritings tilstand - å bli med en lokal frøken hjem. Etter en liten stund sitter jeg der med buksa godt nedenfor knærne, mens hun holder på. Plutselig tar hun en helt uventet pause, titter meg i øynene og sier: Var'e gøtt, el?

Bred hedmarksdialekt er så utrolig lite vakkert. I de sekundene følte jeg vel egentlig at det var en kvinnelig utgave av Eldar Vågan som satt foran meg. Skikkelig turn off.
Takk for en god latter. :lol:

Brukeravatar
izzet2015
Innlegg: 1308

Legg inn av izzet2015 »

GiPazzini_85 skrev: man jul 24, 2023 1:16 pm
izzet2015 skrev: man jul 24, 2023 11:23 am Det må være med ei 60-år gammel kjærring da jeg var 14 år. Det var bare grusomt. Mistet all interesse.
Hva var anledningen til dette?
Det var en date, gikk ikke bra. Hun var tørr som knekkebrød.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»