Huddersfield Town

Svar
Brukeravatar
mikemodano
Innlegg: 886
Sted: Oslo

Re: Huddersfield Town

Legg inn av mikemodano »

Neil Warnock og Ronnie Jepson knytter seg til Huddersfield T også for 2023/24. Det kan media fortelle oss i dag. Jeg tropper opp på veitvetkroa innen få minutter, og forventer å se en TommyC som smetter inn bakdøra for å slippe å gi kommentar.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

mikemodano skrev: ons jun 14, 2023 12:38 pm Neil Warnock og Ronnie Jepson knytter seg til Huddersfield T også for 2023/24. Det kan media fortelle oss i dag. Jeg tropper opp på veitvetkroa innen få minutter, og forventer å se en TommyC som smetter inn bakdøra for å slippe å gi kommentar.
Det begynner så smått å røre på seg i HD1.
Warnock og Jepson har også med seg tidligere Hudds-keeper Ian Bennett og Carl Serrant (Oldham og Bradford) i trenerteamet. Den populære keepertreneren Paul Clements ble løst fra sin kontrakt dagen før.

"Head of Football Operations" Leigh Bromby er også ferdig i klubben og ny sportssjef er ventet inn dørene straks.
Mannen som skal drive klubbens daglige drift er Jake Edwards.
Edwards sa opp jobben som president for USL (ligaen under MLS) tidligere i våres etter 8 år med fremganger. Før han begynte å gå med dress daglig var Edwards en spiss i lavere divisjoner, bl.a Exeter og Yeovil.

Med Warnock inn igjen var det heller ingen overraskelse at klubben skal på en miniturne til Cornwall i sommer, og møter Tavistock, Bodmin Town og Liskeard i løpet av få dager.
Vel hjemme igjen, kommer Heerenveen og Ousame Saraoui på besøk i sommerens siste treningskamp.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Lezah skrev: lør mai 20, 2023 10:50 am
TommyCowan2 skrev: lør mai 20, 2023 9:36 am Sesongens "retained list" er klar. Danny Ward og Josh Koroma er tilbudt nye kontrakter, men det er de og andre steder.
Tomas Vaclik, Josh Ruffles, Romoney Chrichlow, Matty Daly, Florian Kamberi, Rolando Arons, Ryan Schofield, Danny Grant og 10 unggutter er fristilt.
Unge Charles Ondo, som fikk ett innhopp i årets sesong blir minst ett år til i klubben.
Vil du ha dem med videre?

Av de fristilte, er noen et tap i dine øyne?

Mvh
En som har ganske sterke meninger om hvem som bør ut av egen klubb (eiere inkl)
Både Koroma og Ward har nå signert 2-års kontrakter, i tillegg til at Warnock hentet tilbake Ruffels, forhåpentligvis som billig backup.

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TommyCowan2 skrev: tor jun 15, 2023 8:24 am
mikemodano skrev: ons jun 14, 2023 12:38 pm Neil Warnock og Ronnie Jepson knytter seg til Huddersfield T også for 2023/24. Det kan media fortelle oss i dag. Jeg tropper opp på veitvetkroa innen få minutter, og forventer å se en TommyC som smetter inn bakdøra for å slippe å gi kommentar.

Med Warnock inn igjen var det heller ingen overraskelse at klubben skal på en miniturne til Cornwall i sommer, og møter Tavistock, Bodmin Town og Liskeard i løpet av få dager.
Vel hjemme igjen, kommer Heerenveen og Ousame Saraoui på besøk i sommerens siste treningskamp.
Voldsomt kvalitetshopp på tampen der. Selvsagt to måneder for tidlig å spørre, men har du troen på en sesong uten å kjempe mot nedrykk?

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: tor jul 06, 2023 1:27 pm
TommyCowan2 skrev: tor jun 15, 2023 8:24 am
mikemodano skrev: ons jun 14, 2023 12:38 pm Neil Warnock og Ronnie Jepson knytter seg til Huddersfield T også for 2023/24. Det kan media fortelle oss i dag. Jeg tropper opp på veitvetkroa innen få minutter, og forventer å se en TommyC som smetter inn bakdøra for å slippe å gi kommentar.

Med Warnock inn igjen var det heller ingen overraskelse at klubben skal på en miniturne til Cornwall i sommer, og møter Tavistock, Bodmin Town og Liskeard i løpet av få dager.
Vel hjemme igjen, kommer Heerenveen og Ousame Saraoui på besøk i sommerens siste treningskamp.
Voldsomt kvalitetshopp på tampen der. Selvsagt to måneder for tidlig å spørre, men har du troen på en sesong uten å kjempe mot nedrykk?
Det tror jeg skal mye til for å unngå. Nye eierne kan heller ikke satse for mye pga noen 3 års regler for FFP, så det handler om konsolidering i år. Derav et nytt år med Warnock f eks.
Legger man til at det er veldig få svake lag i årets utgave, så tror jeg ikke Hudds kommer til å havne over f eks 18.plass, nei. Har en veldig tøff start på sesongen og, som nok vil gjøre at man henger etter.

Null overgangsrykter så langt denne sommeren og, selv om troppen skriker etter en spiss og en ballfordeler på midten. Kunne godt tenkt meg en høyreback og backup keeper og.
Ellers vil jeg vi vi har topp3 keeper, stoppere av god standard i divisjonen, og nå også Yuta tilbake etter skaden. Koroma og Thomas på hver sin ving er dynamitt hvis de er i slag, og unge midtbanespillere som Rudoni, Camara, Diarra og Kasumu som bare venter på å slå ordentlig til (selv om Rudoni vel spilte alle kampene i fjor, så forventer jeg mange flere målpoeng fra den kanten i år).

GiPazzini_85
Innlegg: 12998

Legg inn av GiPazzini_85 »

TommyCowan2 skrev: fre jul 07, 2023 10:54 am
GiPazzini_85 skrev: tor jul 06, 2023 1:27 pm
TommyCowan2 skrev: tor jun 15, 2023 8:24 am


Med Warnock inn igjen var det heller ingen overraskelse at klubben skal på en miniturne til Cornwall i sommer, og møter Tavistock, Bodmin Town og Liskeard i løpet av få dager.
Vel hjemme igjen, kommer Heerenveen og Ousame Saraoui på besøk i sommerens siste treningskamp.
Voldsomt kvalitetshopp på tampen der. Selvsagt to måneder for tidlig å spørre, men har du troen på en sesong uten å kjempe mot nedrykk?
Det tror jeg skal mye til for å unngå. Nye eierne kan heller ikke satse for mye pga noen 3 års regler for FFP, så det handler om konsolidering i år. Derav et nytt år med Warnock f eks.
Legger man til at det er veldig få svake lag i årets utgave, så tror jeg ikke Hudds kommer til å havne over f eks 18.plass, nei. Har en veldig tøff start på sesongen og, som nok vil gjøre at man henger etter.

Null overgangsrykter så langt denne sommeren og, selv om troppen skriker etter en spiss og en ballfordeler på midten. Kunne godt tenkt meg en høyreback og backup keeper og.
Ellers vil jeg vi vi har topp3 keeper, stoppere av god standard i divisjonen, og nå også Yuta tilbake etter skaden. Koroma og Thomas på hver sin ving er dynamitt hvis de er i slag, og unge midtbanespillere som Rudoni, Camara, Diarra og Kasumu som bare venter på å slå ordentlig til (selv om Rudoni vel spilte alle kampene i fjor, så forventer jeg mange flere målpoeng fra den kanten i år).
Ikke mye fremtidsrettet, men det er nå mange Championshipspillere uten kontrakt om dagen. Billy Sharp, Luke Daniels, Lansbury, Shane Long, Scott Dann, Cathcart, Livermore, Deeney, Malone, Lowton, Flint, Afobe, Harlee Dean.... Mye skader og diverse her, men også bra nivå på sitt beste og erfaring. Men noen av disse spillerne ser kanskje for seg en større klubb eller teller på knappene.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

GiPazzini_85 skrev: fre jul 07, 2023 12:11 pm
TommyCowan2 skrev: fre jul 07, 2023 10:54 am
GiPazzini_85 skrev: tor jul 06, 2023 1:27 pm

Voldsomt kvalitetshopp på tampen der. Selvsagt to måneder for tidlig å spørre, men har du troen på en sesong uten å kjempe mot nedrykk?
Det tror jeg skal mye til for å unngå. Nye eierne kan heller ikke satse for mye pga noen 3 års regler for FFP, så det handler om konsolidering i år. Derav et nytt år med Warnock f eks.
Legger man til at det er veldig få svake lag i årets utgave, så tror jeg ikke Hudds kommer til å havne over f eks 18.plass, nei. Har en veldig tøff start på sesongen og, som nok vil gjøre at man henger etter.

Null overgangsrykter så langt denne sommeren og, selv om troppen skriker etter en spiss og en ballfordeler på midten. Kunne godt tenkt meg en høyreback og backup keeper og.
Ellers vil jeg vi vi har topp3 keeper, stoppere av god standard i divisjonen, og nå også Yuta tilbake etter skaden. Koroma og Thomas på hver sin ving er dynamitt hvis de er i slag, og unge midtbanespillere som Rudoni, Camara, Diarra og Kasumu som bare venter på å slå ordentlig til (selv om Rudoni vel spilte alle kampene i fjor, så forventer jeg mange flere målpoeng fra den kanten i år).
Ikke mye fremtidsrettet, men det er nå mange Championshipspillere uten kontrakt om dagen. Billy Sharp, Luke Daniels, Lansbury, Shane Long, Scott Dann, Cathcart, Livermore, Deeney, Malone, Lowton, Flint, Afobe, Harlee Dean.... Mye skader og diverse her, men også bra nivå på sitt beste og erfaring. Men noen av disse spillerne ser kanskje for seg en større klubb eller teller på knappene.
Får vel ikke vann i munnen av noen av de der, da, men....Lowton prøvde vi i vinter. Han bør bare legge opp.
Ellers er Duane Holmes på vei ut portene, til PNE.

TommyCowan2

Legg inn av TommyCowan2 »

Ble en kontraktsfri spiller fra Championship inn. Chris Maxwell, ex-Blackpool, kommer inn som backup på keeperplassen. Nick Bilokapic blir samtidig solgt til Posh, hvor han skal kjempe om plassen i målet med en annen unggutt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Britisk Øvrig»