FK Haugesund (Klubbtråd)

Svar
heborres

Re: FK Haugesund (Klubbtråd)

Legg inn av heborres »

Krusnell på vei!


Bakaroyna

Legg inn av Bakaroyna »

Det har i hvertfall vært et spennende overgangsvindu for vår del. Forhåpentligvis er spillerne bedre kjent med hverandre og akklimatisert enn ved seriestart ifjor. Tror det kan bli et spennende år på godt og vondt :)

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7869

Legg inn av Big George »

Ser at den lovende midtstopperen Jonas Valland født 2004 er tilbake i Haugesund etter utlån til Vard.
Noen tanker om den skadeutsatte unggutten som var fremtredende på yngre landslag ?

Sjakalen80

Legg inn av Sjakalen80 »

Nå skjer det virkelig ting her.
Pajaziti er klar
Diarra er klar
Krusnell virker å straks vera klar
Otusanya og Diop- på prøvespel, i jakta på uslepne diamantar (spanande marknad å hente frå)

No saknar eg berre ein god spelar på høgre kant, så ser dette veldig bra ut.

Større og meir spanande stall har vi vel aldri hatt? Her blir det kamp om plassen i år. Mange lokale, mange unge krydra med eit par etablerte kvalitetsspelarar. Vågar ikkje å begynne å snakke om topp 4-5 plassering, for då går det i dass. Men særleg betre har det vel ikkje sett ut på lenge. Og tydleg at vi no har starta å henta spelarar på ei hylle me aldri før har kunna henta frå.

Håpar på ein god start, der me raskt kan legge nedrykk bak oss, slik at vi berre kan sjå oppover på tabellen. Satsar på at vi i år får ein spelar som minst noterer seg for 10 mål. Det er alt for lenge sidan.

Positiv og forsiktig optimist. Gler meg til sesongstart

heborres

Legg inn av heborres »

Krusnell klar! Kontrakt ut 2026.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Oscar Aga linkes fra Sverige. Smart business fra en smart klubb

Sekse

Legg inn av Sekse »

Stallen begynner virkelig å sette seg nå. Blir spennende å se om og hvor fort Diarra er klar for en startplass på topp. Er dessverre ikke fullt så optimistisk om vi kun har Samuelsen og Søder som alternativ på topp, de er alt for lite mål-farlige begge to.

heborres

Legg inn av heborres »

Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Står mellom Tromsø, Ålesund eller Haugesund for Aga. Prislapp 2-3 millioner kroner.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

EspenLie skrev: man feb 27, 2023 7:22 pm Står mellom Tromsø, Ålesund eller Haugesund for Aga. Prislapp 2-3 millioner kroner.
Kan nok stryke AaFK

Deepdiver

Legg inn av Deepdiver »


https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

Har administrasjonen tatt en overdose Møllers Tran? Morsomt med et gjensyn med gode gamle Derrick.

Får en in Oscar Aga i tillegg må dette vel være et av de beste overgangsvinduene i nyere tid...

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

heborres skrev: man feb 27, 2023 7:19 pm Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!
Thorvaldsen forlenget kontrakten sin til 2025 i dag.

Mehell

Legg inn av Mehell »

JackBlack skrev: man feb 27, 2023 10:07 pm
heborres skrev: man feb 27, 2023 7:19 pm Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!
Thorvaldsen forlenget kontrakten sin til 2025 i dag.
Men dere kan fortsatt selge. Hva hvis vi lar dere få Krygård for 10 mill, mot at dere sender Thorvaldsen i retur i tillegg?

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Mehell skrev: man feb 27, 2023 10:11 pm
JackBlack skrev: man feb 27, 2023 10:07 pm
heborres skrev: man feb 27, 2023 7:19 pm Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!
Thorvaldsen forlenget kontrakten sin til 2025 i dag.
Men dere kan fortsatt selge. Hva hvis vi lar dere få Krygård for 10 mill, mot at dere sender Thorvaldsen i retur i tillegg?
Nå er det vel hverken du eller jeg som avgjør disse transaksjonene, men jeg tviler scenarioet du foreslår er særlig aktuelt.

Brukeravatar
Nishy
Innlegg: 315

Legg inn av Nishy »

Haugesund har gjort ting riktig i veldig mange år, ser dog ut til å gå under radaren for mange.

Mehell

Legg inn av Mehell »

[quote=JackBlack post_id=1327315 t
Nå er det vel hverken du eller jeg som avgjør disse transaksjonene.
[/quote]

Hehe, sant nok. Og jeg tipper begge klubbene et takknemlige for det :)

heborres

Legg inn av heborres »

JackBlack skrev: man feb 27, 2023 10:07 pm
heborres skrev: man feb 27, 2023 7:19 pm Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!
Thorvaldsen forlenget kontrakten sin til 2025 i dag.
Argh. Det var synd...

Sjakalen80

Legg inn av Sjakalen80 »

Flommer over av spisser om dagen... Men spanande med Aga, håpar det kan gå i orden. Me treng nokon som veit kor målet står.
Me fortsatt ja takk til ein høgre kantspelar, me er for puslete der.

Gøy om ein finn gull i ein av dei afrikanske prøvespelarane

heborres

Legg inn av heborres »

Ifølge Opedal er det ikke noe i ryktene med Aga

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

Mehell skrev: tir feb 28, 2023 5:27 am [quote=JackBlack post_id=1327315 t
Nå er det vel hverken du eller jeg som avgjør disse transaksjonene.
Hehe, sant nok. Og jeg tipper begge klubbene et takknemlige for det :)
[/quote]

Helt klart :lol: :lol:

Brukeravatar
JackBlack
Innlegg: 918

Legg inn av JackBlack »

heborres skrev: tir feb 28, 2023 6:17 am
JackBlack skrev: man feb 27, 2023 10:07 pm
heborres skrev: man feb 27, 2023 7:19 pm Aga hadde jo vært ypperlig å fått inn.
Hadde vi fått på plass Thorvaldsen i tillegg så kunne vi hatt en skikkelig spennede angrepsrekke!
Thorvaldsen forlenget kontrakten sin til 2025 i dag.
Argh. Det var synd...
ikke for oss med hjertet i kongeblått :D

Sekse

Legg inn av Sekse »

Krygård og Sande er suspendert til cupkampen mot Brann. Spesielt Krygård vil nok bli savnet i den kampen... Går ut i fra at Grindhaug ønsker å kjøre inn ellveren som skal starte mot Brann i fredagens treningskamp mot LSK.

heborres

Legg inn av heborres »

Blir spennede å se om Pajaziti får sjansen fra start allerede nå.

In other news, Hilary Gong skulle etter sigende videre til Tyrkia etter at oppholdet hans var over hos oss.
Nå ser jeg hos Transfermarkt at han i stedet har signert for den armenske klubben Ararat-Armenia.
Rare greier.

heborres

Legg inn av heborres »

Der var plutselig Rosenborg på Oscar Aga. Da kan vi hvert fall glemme ham.

Sekse

Legg inn av Sekse »

Altså for en elendig start på kampen. Under 2-0 etter 23 min. Klasseforskjell så langt, hadde virkelig forventet mye mer av dette laget.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Sekse skrev: fre mar 03, 2023 4:26 pm Altså for en elendig start på kampen. Under 2-0 etter 23 min. Klasseforskjell så langt, hadde virkelig forventet mye mer av dette laget.
Hvem spiller dere mot? Vi høvlet VIF fullstendig, ser bra ut før cupkampen, hehe.

Sekse

Legg inn av Sekse »

Tjaaah skrev: fre mar 03, 2023 4:27 pm
Sekse skrev: fre mar 03, 2023 4:26 pm Altså for en elendig start på kampen. Under 2-0 etter 23 min. Klasseforskjell så langt, hadde virkelig forventet mye mer av dette laget.
Hvem spiller dere mot? Vi høvlet VIF fullstendig, ser bra ut før cupkampen, hehe.
LSK. Må nok innta store mengder brennevin i Bergen neste søndag for, så en ikke får med seg alle baklengsmåla :roll: :shock: :mrgreen:

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Sekse skrev: fre mar 03, 2023 4:39 pm LSK. Må nok innta store mengder brennevin i Bergen neste søndag for, så en ikke får med seg alle baklengsmåla :roll: :shock: :mrgreen:
Blir jo noe annet i tellende kamp, og vi slipper inn en del også.

Men jeg har jo troen, det har jeg.

Sjakalen80

Legg inn av Sjakalen80 »

Noko av det dårligste eg har sett. Så dødt, og klarer ikkje sende ein enkel pasning, og mange dårlige valg.. skrekk og gru.. ikkje skapt noko som helst. Satsar på ein dårleg generalprøve gir ein god premiere…

1. omgang kan oppsummeres med eit ord: SVAKT

Sekse

Legg inn av Sekse »

Det som er mest overraskende er jo å se hvor dårlig vi henger sammen som lag. Blir jo spilt rett igjennom på midten, og forsvaret fungerer ikke stort bedre i dag.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»