MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

Haha. Chimaev forsøkte seg på en DC og lettet vekten sin ved å holde i håndkleet etter å ha misset med 0.5 første forsøk (171.5). Geniene med ansvaret for veiingen skjønte at noe var gale da han gikk ned 5.5 pounds på under en time (166), og heldigvis klarte han vekten med begge hendene over hodet (171).

Sykt at en stor organisasjon som UFC ikke har problematisert den åpenbare juksingen med håndkleholdingen tidligere. For Cormier skjønner jeg det litt mtp at det var en sinnsvak stor kamp for UFC, men han burde aldri fått gått den kampen.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skjønner marginene men 171.5 og 171 forskjellen spiller liten rolle når han sikkert veier 190 i morgen uansett.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

It doesnt matta bratha. Gonna smesh him.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det tviler jeg ikke på kommer til å skje, men er nok Khamzats heftigste motstander hittil.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Noen som kommer til å se 267 live? Jeg selv kommer nok til å se deler av showet live. Mange russere og mange solide matchups, kan ikke gå gale.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 4:14 pm Noen som kommer til å se 267 live? Jeg selv kommer nok til å se deler av showet live. Mange russere og mange solide matchups, kan ikke gå gale.
Jeg ser litt halvveis nå ved siden av Chelsea. Grei førstekamp, men synes faktisk Nascimento var så aktiv fra rygg at han kunne tatt den. Taper splittet avgjørelse.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Skal følge med på hele greia nå. Stacked event!

Mye godbiter på prelims også.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sinnsyk kok i Petroski-Hu! Liker starten på dette eventet.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Holder denne koken utover prelims ser jeg nok hele eventet. Digget første match, mye "false finishes" i for av submissions for å bruke et pro wrestling begrep.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hu er en fighter! Fy faen han tåler bank i ground and pound.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

267 har vært helt ufattelig bra hittil. 4 av 4 kamper vært helt konge.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

"Bare" 10 fights igen. Utrolig nivå til nå, og fy så jeg gleder meg til main card. Også godt å se en polsk seier ettersom cardet sikkert blir sett på av utrolig mange polakker.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ekkelt å se på dette, denne kampen skulle vært stanset for mer enn et minutt siden. Saint Denis er ferdig.

Eller... Ka faen skjer her. Selv om han skulle gjøre et sinnsykt comeback er dette en kamp som barberer flere år av karrieren hans.

Haha. Hjørnet kjører fin coaching: ''You got to stop getting hit.''
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 30, 2021 6:29 pm, redigert 1 gang totalt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hvorfor i helvete er ikke denne fighten stoppet? Benoit klarte jo til og med å snu det litt mot slutten. Uansett sykt å sende han ut nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 6:29 pm Hvorfor i helvete er ikke denne fighten stoppet? Benoit klarte jo til og med å snu det litt mot slutten. Uansett sykt å sende han ut nå.
Emm burde de ikke sendt ham tilbake ut der. Forsøker å ikke bli for farget av Cormier og Felder her, men helt objektivt er ikke dette godt for sporten. Saint Denis skulle ikke vært der ute nå. Men ZDS er jo sliiiten nå, kan det snu?

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er Benoit Saint Denis smart nå, utnytter han all tid han kan få.... neida, ut igjen nå... syke folk, stopp dette.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Har ikke sett denne dommeren før, men Caposa ser MMA fra hele verden:

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Saint Denis kan når som helst få inn en hail mary, men ser heller ut som denne faktisk går alle rundene og dommeren mister jobben sin.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Lew_Ashby skrev: lør okt 30, 2021 6:32 pm Har ikke sett denne dommeren før, men Caposa ser MMA fra hele verden:
Har selv aldri sett han, er han fra russland kanskje?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 6:30 pm Er Benoit Saint Denis smart nå, utnytter han all tid han kan få.... neida, ut igjen nå... syke folk, stopp dette.
Ansiktet ser ikke ok ut i det hele tatt. Deformert.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 6:34 pm Har selv aldri sett han, er han fra russland kanskje?
Russer ja, får kampansvar fordi det er Abu Dhabi. Ifølge Cormier sitter Goddard og observerer ringside, han er visstnok IKKE fornøyd.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Spent på score cardet nå. ZDS tar vel dette med god margin selv med point reduction.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dana hadde nok klikket selv. Håper de har en del av sine faste dommere med til main cardet.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er nok bare jeg som husker runde 1 litt for godt for det var bare den runden som ble 10-8 virker det som.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Aldri vært mer glad for å se Jason Herzog <3

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nate Kopylov! Ny favoritt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 7:05 pm Nate Kopylov! Ny favoritt.
Det voldeligste kortet jeg kan huske i 2021 hittil, fighterne legger alt igjen i ringen og det er nydelig å se på. Eller, Saint Denis var imponerende men mer ekkelt enn gøy.

Helt topp å høre fra John Gooden på et UFC-event igjen forresten. Han burde brukes mye mer.

Anik sa at Goddard hadde tatt over dommeransvaret for første kamp på hovedkortet - det er vel russiske dommeren som skulle ha den? Ble vel lempet ut av hallen av Dana.

Haha. Tukhugov-Ramos er jo også ellevill. Blir sliten av dette.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Enda ingen dårlige fights. Og denne er vel til nå den mest intense. Sykt nivå på gutta her.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 7:26 pm Enda ingen dårlige fights. Og denne er vel til nå den mest intense. Sykt nivå på gutta her.
Og nå kanskje den kampen jeg ser mest fram til på dette kortet - The Leech vs. Chimaev. Får se om sistnevnte er tilbake til nærheten av 100% av nivået han var på før COVID-sykdommen.

Kjør!

Rimelig sykt at Chimaev er så stor favoritt. Noen kamper i UFC og vært ute i lang tid med karrieretruende sykdom.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chimaev er et forbanna beist. Det tok noen minutter, svensk-russeren fikk Leech til å se ut som en amatør.

Tar absolutt null skade, ett slag imot ila 4 kamper i UFC. Det er nesten uvirkelig overlegent.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»