MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

Eddie skrev: tor jul 29, 2021 1:01 am Tråd hvor vi kan diskutere MMA.
Perfecto! Så det var et helt sinnsyk utestevne i Georgia hvor fighterne sklei rundt på matten i øsende regnvær. Men det er vel ikke sær, øst-europeisk MMA vi kommer til å prate mest om her. Blir vel mest UFC.

Til helgen kommer UFC FIght Night - Hall-Strickland. Sliter veldig med å bli hypet for det etter det flotte kortet sist helg. Får se om jeg gidder å se på i det hele tatt. UFC 265 er like rundt hjørnet også, har ikke rukket å se over alle fightene, men vet at jeg i hvert fall gleder meg til Aldo-Munoz og Luque-Chiesa. Gane-Lewis og Nunes-Slaktoffer nr 55 er litt meh for min del dessverre.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: tor jul 29, 2021 9:51 am
Eddie skrev: tor jul 29, 2021 1:01 am Tråd hvor vi kan diskutere MMA.
Perfecto! Så det var et helt sinnsyk utestevne i Georgia hvor fighterne sklei rundt på matten i øsende regnvær.
Tar for ordens skyld med et par klipp fra nevnte stevne. Fight on skates:




Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hva tenker vi forresten av Connor Mac sin oppførsel, særlig når han er på fylla og/eller cola-tiradene sine? Personlig liker jeg at det blir litt temperatur, og det skal være lov å gå ganske langt i promo for en fight. Alle trenger ikke å være kjedelige idrettsutøvere, og særlig ikke i kampsport. Jeg mener imidlertid at det greiene Connor driver med i tweeten under er forkastelig. Det viser også at han ikke er en bra mann som driver promoer, men rett og slett en fullstendig drittsekk med ekstremt dårlige egenskaper. Han kan få drive med så mye veldedighet han ønsker, framstår som et klassisk eksempel hvor veldedighet er et forsøk på egenpromotering framfor godhet.


dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Hva tenker folket om UFC 266 og Nick Diaz sin retur mot Robbie Lawler? Selv gleder jeg meg veldig da jeg er en stor fan av Diaz brødrene.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Diaz retur etter 6 år blir interessant. Lawler har jo vært aktiv de årene Diaz har vært på sidelinjen. Det kan då både være fordel og ulempe for Nick.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Veldig imponerende av AJ McKee i Bellator som stoppet Patricio "Pitbull" Freire i første runde.

I tillegg fortsetter Khabib sin flotte rekke som MMA trener, 3 av 3 seiere i kveldens Bellator event som tar totalen opp til 7 av 7 seiere i 2021 som trener.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hvem tror dere Jack hermansson får som neste?
Tror Costa for eks blir for tøft. Håper på Till. Stort navn og Jack kan fikse

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Darren Till skal møte Derek Brunson i neste kamp, og rapportene sier at Paulo Costa skal møte Marvin Vettori i oktober. Samt at Cannonier har kommende kamp mot Gastelum.

Så jeg tipper det blir Jack Hermansson mot Sean Strickland.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

dobbelknockout skrev: tir aug 03, 2021 11:54 pm Darren Till skal møte Derek Brunson i neste kamp, og rapportene sier at Paulo Costa skal møte Marvin Vettori i oktober. Samt at Cannonier har kommende kamp mot Gastelum.

Så jeg tipper det blir Jack Hermansson mot Sean Strickland.
Den er fin ja. Taper Jack den er det bare å plassere håpet om å være en utfordrer på hylla.

Håper han får en lang og fin pause til å hente seg inn fra det jeg mistenker er ganske alvorlig covid

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Luke Rockhold har blitt tilbudt kamp mot Sean Strickland i sin UFC retur, så da blir det nok ingen Jack vs Sean med det første.

Jack Hermansson møte vinneren av Darren Till vs Derek Brunson?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hvem tror dere vinner av Paul og Woodley? Har en knapp på Paul. Synes han ser bedre ut på padsa. Både rappere og ikke minst tyngre slag. Dessuten har Woodley den rare måten å bokse på, hvor det ser ut som han stikker huet frem for en take down. Tror han blir tom i tanken og sårbar defensiv.

Ser Tommy Fury skal gå mot Anthony Taylor. Noen som vet om denne fyren er en utpreget bokser? Bellator-fighter på 30 år.... Pardon me, men jeg er så casual at jeg liker disse greiene :D

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Ariel Helwani: Strickland vs. Luke Rochold er ON.

Fett.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

dobbelknockout skrev: ons aug 04, 2021 6:45 pm
Jack Hermansson møte vinneren av Darren Till vs Derek Brunson?
Jepp, tror det.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Vettori vs Costa ON

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Derrick Lewis mot Cyril Gane i helga blir spennende, jeg håper Lewis vinner, men Gane er veldig god, så det kan gå begge veier.

Aldo vs Munhoz og Chiesa vs Luque er to godbiter også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg føler at så lenge Gane ikke tar noen sjanser her, så går fighten 5 runder og han vinner via descision. Men så har vi Lewis da, so gjerne ikke kommer til å la Gane utstrike han fra avstand. Blir uansett spennende å se og Francis får endelig en utfordrer.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Maktdemonstrasjon av Gane, det var imponerende! Herlig med Jose Aldo i storform også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Gane vs Ngannou kommer til å bli bra!

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Det blir en rå kamp!

Lov å håpe på UFC Paris event med Ngannou vs Gane nå?

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »



Utrolig spennende om han kommer til UFC, tok nylig OL gull i Wrestling og tidligere i år ble han mester i tungvektsklassen til NCAA. Både Daniel Cormier og Ben Askren har vært ute med skryt til han.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

dobbelknockout skrev: tir aug 10, 2021 10:55 am

Utrolig spennende om han kommer til UFC, tok nylig OL gull i Wrestling og tidligere i år ble han mester i tungvektsklassen til NCAA. Både Daniel Cormier og Ben Askren har vært ute med skryt til han.
Han går heller til Vince.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Gleder meg så utrolig mye til UFC 266 med Nick Diaz tilbake. Også morsomt med Nick Maximov som gjør sin UFC debut på samme event, han er 6-0-0 i MMA og er endel av Nick Diaz Academy.


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Litt morsomt at Polish Power kjørte sommerferie i Norge. Herjet over hele vestlandet

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Paddy The Baddie Pimblett!

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Herlig med Paddy i UFC.

Molly McCann sin fight var virkelig et høydepunkt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

UFC lastet opp topp 3-fighten gjennom tidende mellom Lawler og MacDonald

Får frysninger bare at å se thumbnailen. Synes også det er litt tungt å se på når man tenker på hvor mye denne kampen sannsynligvis påvirker resten av livet til begge to.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Brandon Moreno møter Deiveson Figueiredo til en tredje kamp mellom dem 11 desember.

Trilogien startet 12 desember 2020, og avsluttes 11 desember 2021, spenstig med tre kamper på så kort tid mot hverandre.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Figeiredo ble slått helt clean av Moreno. Hvorfor får han tittelmatch igjen nå allerede?

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Ja det er litt rart.

Ville tro det var Askar Askarov eller Alexandre Pantoja som var neste i køen.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jaja, kan være det har med tilgjengelighet å gjøre. Kan bli en bra match om Fig ikke blir helt uttørket etter å cutte til 125.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»