MMA

Svar
dobbelknockout

Re: MMA

Legg inn av dobbelknockout »

Dan Hooker stepper inn for UFC 267 og skal møte Islam Makhachev.

Ikke annet enn tøft og imponerende av Hooker å steppe inn til denne kampen så kort tid etter sin forrige fight, og det mot en av UFC's aller beste. UFC 267 er 30 oktober.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Syntes vi må slippe opp hypen her før Islam faktsik vinner over noen som putter han i kategorien UFC's beste.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Joda det blir spennende når han møter enda bedre motstand, men føler han er helt der oppe allerede med en rekke imponerende fights.

Han er også ranket som den femte beste lettvekter i UFC.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: fre okt 01, 2021 5:21 pm Syntes vi må slippe opp hypen her før Islam faktsik vinner over noen som putter han i kategorien UFC's beste.
Enig. Emm har han slått en topp 10 i divisjonen hittil i Tsarukyan.

Ellers har han jo ikke akkurat hatt flust av fightere som har ville møte ham. Marerittmatchup for nesten samtlige i divisjonen. Hooker er en villmann som tar den kampen så kort tid etter forrige kamp. Hørte Schmo-podden hvor han avviste helt at han ville møte Machachev, så sier han ja 24 timer seinere. Maskin.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

For å leke litt booker her, så kan Islam dersom han vinner, fighte taperen av Gaethje vs Chandler. Vinner Islam så den eventuelle matchen i tillegg, har han fortjent å være i samtalen om UFCs beste.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Jeg synes Makhachev burde få vinneren av Gaethje-Chandler om han kommer igjennom Dan Hooker, også får vinneren av den fighten tittelkamp.

Dan Hooker sa selv følgende om kommende fight;
"I feel like this is a title eliminator. I feel like with a dominant showing here, you’d definitely line yourself up for the belt"

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

dobbelknockout skrev: lør okt 02, 2021 12:28 pm Jeg synes Makhachev burde få vinneren av Gaethje-Chandler om han kommer igjennom Dan Hooker, også får vinneren av den kampen tittelkamp.

Dan Hooker sa selv følgende om kommende kamp;
"I feel like this is a title eliminator. I feel like with a dominant showing here, you’d definitely line yourself up for the belt"
Helt uenig. Det er ingen tvil om at Chandler vs Gaethje er for nr1 contender. Og blir LW tittelen forsvart mot Porier på 269 er timingen perfekt for å ha Chandler eller Gaethje mot Porier eller Olivera på samme card som Hooker eller Islam mot Gaethje eller Chandler.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Noen som følger med på Bellator også her inne da? Michael "Venom" Page vant over Douglas Lima i omkampen på fredag.

Skikkelig Deja Vu når MVP nesten ble KO'd på samme måte som i den første kampen, men denne gangen slapp han unna.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nei ser ikke aktivt på UFC men får med meg når det er slike kamper med nok hype til at journalister gidder å skrive om de.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Spennende kamp til helga mellom Vettori og Costa.

En ekstra godbit på lørdag er Fedor Emelianenko mot Tim Johnson i Bellator sitt event i Russland.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vi trenger en solid main event nå etter helgens drit kjedelige fight.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Hahaha. Paulo Costa gir så ufattelig faen i at han sannsynligvis ikke klarer å nå 185 innen lørdag. "Kampen skjer om han har lyst til å fighte"?! Sinnsykt utsagn. Costa, du er ikke Nick Diaz.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

De endte opp med å signere 205 lbs fight... Denne fighten bør Costa vinne, ellers tror jeg han havner på cut listen.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: fre okt 22, 2021 3:41 pm De endte opp med å signere 205 lbs fight... Denne fighten bør Costa vinne, ellers tror jeg han havner på cut listen.
Uforståelig om ikke Vettori får litt av pursen til Costa også.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

20% får han. Så den er grei. Utrolig gangster av Vettori om han veier inn 185 lbs i dag då.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jesus, Conor tar det til et mørkt sted med Ferguson her... Balanserer heeelt på linjen av hva som er innenfor. Putt de to i et oktagon når foten til CMG er 100%, Ferguson fortjener en pay day.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Husker du hva som stod i tweeten? Den er da altså fjernet som de fleste Conor tweetene. Nå har Ferguson callet ut McGregor hver eneste mandag over veldig lang tid. Endelig funket det?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 23, 2021 11:34 am Husker du hva som stod i tweeten? Den er da altså fjernet som de fleste Conor tweetene. Nå har Ferguson callet ut McGregor hver eneste mandag over veldig lang tid. Endelig funket det?
Det var noe om at konen til Ferguson hadde sendt vidoer ut av ham ifm klikkeepisodene han hadde for noen år siden. At hun var livredd ol. Vent da, skal finne.

Her:

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg er faktisk ikke overrasket om det stemmer. Ferguson er bare annerledes, ikke at det unnskylder noe da. Conor skal visstnok drepe han da.... vet ikke om det er så mye bedre.
Om vi får El Cucuy fra 2017-2019 perioden, er Conor i trøbbel. Får vi 2021 versjonen, har Conor en sjans med mindre foten gir etter.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Paulo Costa må bare holde seg til 205, fy faen så bra han gjorde det, selv om Vettori vant fighten. Vettori sin stock har også økt drastisk i mine øyne.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Haha. Chimaev forsøkte seg på en DC og lettet vekten sin ved å holde i håndkleet etter å ha misset med 0.5 første forsøk (171.5). Geniene med ansvaret for veiingen skjønte at noe var gale da han gikk ned 5.5 pounds på under en time (166), og heldigvis klarte han vekten med begge hendene over hodet (171).

Sykt at en stor organisasjon som UFC ikke har problematisert den åpenbare juksingen med håndkleholdingen tidligere. For Cormier skjønner jeg det litt mtp at det var en sinnsvak stor kamp for UFC, men han burde aldri fått gått den kampen.


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Skjønner marginene men 171.5 og 171 forskjellen spiller liten rolle når han sikkert veier 190 i morgen uansett.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

It doesnt matta bratha. Gonna smesh him.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Det tviler jeg ikke på kommer til å skje, men er nok Khamzats heftigste motstander hittil.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Noen som kommer til å se 267 live? Jeg selv kommer nok til å se deler av showet live. Mange russere og mange solide matchups, kan ikke gå gale.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 4:14 pm Noen som kommer til å se 267 live? Jeg selv kommer nok til å se deler av showet live. Mange russere og mange solide matchups, kan ikke gå gale.
Jeg ser litt halvveis nå ved siden av Chelsea. Grei førstekamp, men synes faktisk Nascimento var så aktiv fra rygg at han kunne tatt den. Taper splittet avgjørelse.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Skal følge med på hele greia nå. Stacked event!

Mye godbiter på prelims også.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sinnsyk kok i Petroski-Hu! Liker starten på dette eventet.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Holder denne koken utover prelims ser jeg nok hele eventet. Digget første match, mye "false finishes" i for av submissions for å bruke et pro wrestling begrep.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Hu er en fighter! Fy faen han tåler bank i ground and pound.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»