MMA

Svar
CPMunk

Re: MMA

Legg inn av CPMunk »

Sykt at Amanda tapte, men faen Charles er virkelig 155 mesteren!!!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: søn des 12, 2021 11:58 am Sykt at Amanda tapte, men faen Charles er virkelig 155 mesteren!!!
Ufattelig gøy MMA-kveld, sett andrerunden Nunes vs Pena tre ganger nå. Gøy med KKF, Cruz viste glimt at gammel storhet, Tuivasa med drap på Sakai etter en dødskjedelig førsterunde. Muniz med ny submission etter han ødelagte armen til Jacare sist. O'Malley med ny overbevisende seier, men ser helst at han møter en ranket motstander snart, mye rart på den listen hans. Paiva er en litt stor 125-er.

Main event var helt nydelig, Oliveira er legit. Begynner å bli sykt - han har 4 avgjørelser på 40 kamper som proff. Han har gått 14 kamper i UFC siden desember 2014, endt med en descision mot Ferguson.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Oliveira er legit, og håper han nå får respekten han selv fortjener. Da han tok fighten mot Ferguson hadde Porier allerede dodget fight mot Ferguson. Skjønner godt at UFC ga han tittelfight i mai.
Og med den statistikken Lew_Ashby kommer med viser det egentlig hvor god han er.
Kanskje jeg bør se fighten en gang til men føler faktisk selv om han ble klippet at Oliveira klart vant fighten før finish.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Så det som helt umulig at Nunes skulle tape, at hun rett og slett er for kraftfull for alle andre, men tok grundig feil. Gøy å se for sportens del.

Det Oliveira gjorde var bare rått. Virker som han stoler enormt på egne styrker når han går opp i trynet på Porier på den måten han gjorde. Han har en sollid verktøykasse med skills.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hva tror dere om Jack - Strickland?


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg tror Strickland tar denne seieren uavhengig om det blir 3 eller 5 runder. Det har potensialet til å bli en heftig fight og hadde vært veldig gøy om Hermannson vinner denne.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Morsom kar da


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

I følge Chael Sonnen er det hele bare en karakter, men Sean Strickland hadde et intervju med Ariel Hellwani der han snakket om å ha lyst å drepe folk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

LFG.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Synd det ikke ble NZ/Aus på dem, men jeg driter i geografi så lenge fighten er bra!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TrueTopRed skrev: fre jan 07, 2022 7:32 pm Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.
Endelig.

Hvordan er match upen for Khamzat, synes dere?

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Litt av poenget her for Dana er vel at W for svensken gir en mulighet for Khamzat- Usman umiddelbart

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

MatsEn89 skrev: fre jan 07, 2022 7:38 pm
TrueTopRed skrev: fre jan 07, 2022 7:32 pm Enighet om kamp: Khamzat Chimaev & Gilbert Burns 9e april.

God test der for Khamzat.
Endelig.

Hvordan er match upen for Khamzat, synes dere?
Jeg vil aldri tro Khamzat kjører lett over Gilbert Burns før 3 dager etter det har skjedd, om det kommer til å skje. Dette er virkelig en god test for å se hvordan nivået på denne mystiske tjetjeneren.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kattar er en av de absolutte krigerne i MMA. For en jævla maskin, og for en fight i natt. Giga og Holloway-matchene må ha barbert 5 år fra livet hans. Fyren er for tøff for sitt eget beste, vi fans får bare takke for at han velger å underholde oss.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kommer ikke over albuene Kattar kjørte i natt. At Giga overlevde de siste 20 minuttene er et mysterium.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Giga fikk Kattar sin hevnaksjon mot Holloway. Årets standard er også bestemt. Nå får vi se om PPVet leverer.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leveranse fra UFC å kjøre 6 av de beste fightene i 2021 på youtube.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hvorfor kan ikke Francis og Jon Jones bare signere en one off kontrakt om å slåss? Da kan de ta pengene rett i lomma som Jake Paul og Tyron Woodley.

Skjønner at det er dumt mtp. Dana. Men hvis gutta bare ønsker èn stor pay day er det easy money.

Heier på Francis i natt pga. Konflikten med UFC. Typisk at han taper, stresser for mye og Gane plukker han. Brendan Schaub har satt penger på Francis...

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Siiiuuuuu. Afrika vant 🙂

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Francis på Unanimous decision hadde jeg aldri bettet på.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Interessante poenger av francis rundt minutt 25, selv om han er "idiot" for å velge prinsippet. Ett eksempel er mangelen på helseforsikring skulle noe skje...

Men å takke nei til 7 millioner dollar da. Sta jævel og blitt veldig veltalende.


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jiri og Jack har faktisk trent mye før fighten. Visste jeg ikke. Førstnevnte var en lang tur i Norge


CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Jeg vil virkelig ikke se Tyson Fury slå ut Francis, så håper ikke vi får den boksekampen. Det jeg håper er at UFC og Francis kommer til en enighet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Denne Colby vs Masvidal-videoen er rett og slett veldig bra laget.


MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

En hel time med en norsk UFC fighter er sjeldent

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg så Strickland vs Hall. Strickland er sneaky god

Klarer å jabbe hardt og presist uten å slippe Hall inn i rangen sin. Nesten feilfritt... og han har visstnok et kruttsterkt takedown defence.

Nei, her får nok Jack bank over 5 runder 😐

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jack har ingen gameplan å by på. Prøver å kickboxe om poeng og ikke gjort det verst, men taper til slutt.
Umulig å få ned Sean Strickland

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Damn, Jack slukte baitet de siste 15 sekundene lol.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Denne gikk som jeg trodde, bare at Jack gjorde det bedre enn jeg forventet. Rart at Jack fikk ene judge scoren da.
Skulle ønske Sean Strickland startet de siste 20 sekundene litt tidligere i runde 5 da vi mest sannsynlig hadde fått en finish.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»