MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

Mener Goddard må stanse dette. Dillashaw kan jo ikke gjøre noe.

Jepp stanser det 10 sekunder senere. Haha. Sterling får en ny, iffy tittel. Og jubler som faen. Han bør kanskje forsøke å være litt ydmyk her.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 22, 2022 10:18 pm, redigert 1 gang totalt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Lew_Ashby skrev: lør okt 22, 2022 10:09 pm Aljo tar Dillashaw ned med en gang og noe feiler TJ. Skulder ute av ledd? Kan bli kort fight.

Etter å ha sett hva Sterling gjør mot TJ og Yan i siste to kampene, og hva Yan gjorde i brytingen mot O'Malley idag, kan jeg ikke se O'Malley ha en sjanse.

Herrefred, ovelever TJ dette i 4 min med ødelagt skulder blir jeg mektig imponert. Sterling ser i tillegg ut til å være en vektklasse over. Mye større.

Haha. Longo roper "his shoulder is out". Sykt av Dillashaw å overleve dette, kan de poppe den på plass i pausen?

Respekten for Dillashaw opp 100%. For en kriger.
Fytti faen. Vrenger meg litt i sofaen her. Fått den ut av ledd selv, og klarte knapt å stå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reddington skrev: lør okt 22, 2022 10:18 pm Fytti faen. Vrenger meg litt i sofaen her. Fått den ut av ledd selv, og klarte knapt å stå.
Sant, jævlig greier. I tillegg har du altså en av de beste bryterne/BJJ-fighterne i vektklassen oppå og forsøker å ødelegge ansiktet ditt eller brekke armen din.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Lew_Ashby skrev: lør okt 22, 2022 10:17 pm Mener Goddard må stanse dette. Dillashaw kan jo ikke gjøre noe.

Jepp stanser det 10 sekunder senere. Haha. Sterling får en ny, iffy tittel. Og jubler som faen. Han bør kanskje forsøke å være litt ydmyk her.
Haha, oser ikke akkurat ydmykhet av den seiersdansen der😂

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Eddie skrev: lør okt 22, 2022 10:19 pm Ahh, så skuffende med den skuldern. Men tror Sterling hadde vunnet dette uansett, virker utrolig solid.
TJ hadde tydligvis slitt med skulderen under hele oppkjøringen, så han visste nok at dette ble tøft allerede før moroa starta ja.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Håper på Oliveira, men møter vel sin overmann her.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Charles Oliveira er så latterlig fet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Runde 1 klart til Machachev som overrasket alle og fikk inn noen slag mens de var på føttene. Gjør lite skade når Oliveira lar ham ta fighten til gulvet, men Makhachev har jo full kontroll der. Ikke i nærheten av å bli submission.

For enkelt. Gratulerer til Islam. Submitter ham etter å ha fått inn en knockdown. Rett og slett full kontroll. Overraskende hvordan han faktisk dominerte Oliveira med strikingen sin.

Jack

Legg inn av Jack »

Wow!

Herlig fight card. Herlig kveld, til levelig tid for once.
Sist redigert av Jack den lør okt 22, 2022 10:56 pm, redigert 1 gang totalt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Fortjent seier ja, eneste var om Oliveira hadde truffet litt bedre på hodesparket fra liggende i første.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Eddie skrev: lør okt 22, 2022 10:58 pm Disse Dagestarne. Islam kommer til å dominere lenge.
Jepp. Men de er jo jævlig dølle.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kan ikke se Volk ta det, men Islam vs Volkanovski i Australia hadde vært heeelt konge.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reddington skrev: lør okt 22, 2022 11:02 pm
Eddie skrev: lør okt 22, 2022 10:58 pm Disse Dagestarne. Islam kommer til å dominere lenge.
Jepp. Men de er jo jævlig dølle.
Synes Machachev leverte bra idag. Engelsken begynner å bli bra også, tror han kan bli underholdende 155-champ fremover.

Jeg vet jeg er en klovn nå: jeg vil se McGregor-Machachev for tittelen dersom Islam slår Volkanovski. Driter i at McGregor ikke har en bra seier siden sånn 2016, kjør på med sirkus slik at Machachev kan få pengefighten sin og vi kan underholdes.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Mange fine fighter i natt, men Dustin v Chandler blir noe ekstra, ser frem imot den.

Jack

Legg inn av Jack »

Poirier vs Chandler - wow!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Chandler har alt i sin egen lomme, men bukker under fullstendig i starten av 3e og taper. Irriterende!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

weili kan neppe være helt ren for ulovlige preparater. Må være et prøveprosjekt på noe nytt de har kommet på. Den kroppen er for sterk og tett bygd.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Pereira!

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Jack Hermansson går match i natt. Står som bettingfavoritt 1.50 - 2.60 mot Dolidze fra Georgia som kommer fra 2 preformance of the night seire på rad.

Ellers går bla Wonderboy mot Holland, den kan vel ikke han klare. 39 år nå og kan da umulig være like kjapp lengre. En småaggressiv 9 år yngre Holland blir trolig for meget.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Vakkert av Dolidze, ser ut som en en skikkelig tøffing.. Hermansson har aldri slått med som en smart eller smooth fighter.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Herre som Pavlovich moser Tuivasa med noen bomber av noen slag.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

wow må være årets fight dette.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Tar av meg hatten! Fantastisk fight av begge 2.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Når Paddy Pimplett og Jared Gordon er co-main vet man at det blir et tungt 282. Lawler også ute nå. Har et par bangers (Topuria-Mitchell og Till-Du Plessis) og noen kule fightere på underkortet, men vanskelig å bli hypet.

Blir rimelig sykt av Raul Rosas å bli tidenes yngste UFC-fighter. 18 år. Ellevilt.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Kikket litt på pressekonferansen og det var kjipe saker. Paddy fremstår som en wannabe Conor fra glansdagene, men uten at det blir noe å smile av som i at det er litt gøy. Det føles veldig som minst 4-5 år for sent ute. Han har levert i octagonen hitill, men det toget må vel snart stoppe opp litt.

Håper på Till men basert på hva man så på pressekonferansen så virket han som en helt ny fyr. Om det er han som begynner å bli voksen eller ikke vet man ikke, men så nesten fornøyd ut med å delta der....håper han får det til igjen med en seier.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Raul Rosas JR. 18 år. wow den gutten kan bli noe :)

Man ser jo ellers for seg at en så ung fighter skal være nærvøs på en så svær scene, men fyren gikk kaldblodig til verks å tok fullstendig kontroll over motstander. Virker sterk som en okse og meget teknisk.

Regner med han får fight of the night som en fin start, da jeg regner med at Dana White & co kan tjene endel på han etterhvert.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Topuria ser farlig ut. Rørlig og fin, god bokser. Paddy var veldig på han under pken her om dagen, og det kan se ut som om han har noe å frykte.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

For en merkelig kamp. Till du fortjener ikke mer. Du har en sekk med poteter fremfor deg, og som til synes virker helt utmattet.....og du gjør ikke noe. Veldig veldig fortjent,.

Da mener jeg bestemt at det jeg så på pken stemte helt 100% angående Darren Till. Han ser ut å ha mistet det. Hvor er gløden, ville du i det hele tatt være der osv?

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Må si jeg er overrasket over at Paddy vant denne, men da gjennom øyemål og uten å ha sett på noe stats.
Mener bestemt at Gordon skulle tatt denne, men uten å for den saks skyld si at det var overlegent, for det var det ikke.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Hva var det der for noe? Ankalaev må da ha vunnet den kampen. De 2 siste resultatene må være feil.
Ødelegger mye når det åpenbart sitter kjøpte dommere i panelet. Til og med kroppsspråket til Blachowicz etter kampen tilsa at han ikke kunne se noe annet enn tap.


Det må være lite motiverende for en fighter å vite hvor mye som ligger bak i forbredelser til kampene, også er det der man får i retur.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»