MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

Topuria så jeg første gang skikkelig da han holdt på å drepe Ryan Hall. For en beist den mannen er. Hadde betalt for å se ham gå i ringen mot Paddy, hadde fullstendig slaktet ham.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Paddy blir enkelt truffet av ansiktslag mot halvparten så skilla boksere som denne fyren. Han ville nok tatt Paddy rimelig greit. Det rørelsemønstret og den timingen i slagene tror jeg nesten aldri å ha sett maken til i MMA. Holly Holm muligens.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Eddie skrev: lør feb 11, 2023 9:59 pm Islam VS Volk idag, hva tror folket? Hadde vært jævlig kult med Volk sier, men jeg føler meg ganske sikker på at Islam tar dette.
Klarer ikke å se annet utfall enn at Islam kontroller Volk og vinner uten særlige problemer. Håper jeg tar feil

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Mye jevnere enn jeg fryktet. Volk har kroppen til å kunne klare seg bra i 155, men hadde trodd at Makhachev skulle være mer dominerende med brytingen sin.

Spennede å se Islam i runde 4 og 5 nå. Han har vel aldri vært der i karrieren?

For en fight. Har det 3-2 Makhachev, men klikker ikke om Volk tar det. Tviler dog.

Machachev tar det 48-47, 48-47, 49-46. Ville ikke gitt ham alle de 4 første rundene, 48-47 er riktig emm.

Fantastisk fight! Vil se det igjen, Makhachev var tydelig sliten i runde 5.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Ble riktig vinner til slutt. Sollid fight fra begge. Også jævlig imponert over Yair Rodríguez, artig fighter.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Greit med seier til Islam, men for et monster av en mann Volk er! Tilbake til FW for å mishandle Yair nå da.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Machine_Head skrev: søn feb 12, 2023 1:56 pm Greit med seier til Islam, men for et monster av en mann Volk er! Tilbake til FW for å mishandle Yair nå da.
Volk er min P4P nr 1 i UFC. I motsetning til Izzy sitt tap mot Jan B så går aksjene til Volk opp etter tapet mot en tyngre motstander - Jan er selvsagt kvalitet, men Makhachev ble ansett som tilnærmet uslåelig og at ingen i 155 hadde en sjanse. Så går Volkanovski like gjerne opp en vektklasse og leverer en prestasjon hvor det går an å argumentere for at han faktisk vant. Helt fantastisk prestasjon fra Volkanovski.

Man kan si mye om Holloway vs Volk 1.0 og 2.0, men realiteten er at Volk er eneste som har slått Holloway i 145 siden 2013, og han har gjort det 3 ganger. Et monster.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

Volk hadde alt å vinne i en kamp som den i natt , motstanderen det motsatte. Må ikke glemme det. Synes tross alt at Makachev vant fortjent og tror det blir enda klarere i en ev retur når han nå vet hva han møter for noe, etter å ha fått "kjent" på det på nært hold. Makachev har mere å hente i et par ting han kan bli bedre på (bla boksingen) enn Volk.

Volk ble reddet et par ganger av å ikke ha en hals. Så til synes klin umulig å trykke inn et grep der.

TrueTopRed

Legg inn av TrueTopRed »

UFC 285 til natten. Det går noen kamper å se frem imot, bla comeback av Jon Jones. Du Plessis, Garbrandt og Schevchenko er andre spennende navn som skal i ilden.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»