MMA

Svar
Lew_Ashby

Re: MMA

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 6:34 pm Har selv aldri sett han, er han fra russland kanskje?
Russer ja, får kampansvar fordi det er Abu Dhabi. Ifølge Cormier sitter Goddard og observerer ringside, han er visstnok IKKE fornøyd.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Spent på score cardet nå. ZDS tar vel dette med god margin selv med point reduction.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Dana hadde nok klikket selv. Håper de har en del av sine faste dommere med til main cardet.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Er nok bare jeg som husker runde 1 litt for godt for det var bare den runden som ble 10-8 virker det som.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Aldri vært mer glad for å se Jason Herzog <3

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Nate Kopylov! Ny favoritt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 7:05 pm Nate Kopylov! Ny favoritt.
Det voldeligste kortet jeg kan huske i 2021 hittil, fighterne legger alt igjen i ringen og det er nydelig å se på. Eller, Saint Denis var imponerende men mer ekkelt enn gøy.

Helt topp å høre fra John Gooden på et UFC-event igjen forresten. Han burde brukes mye mer.

Anik sa at Goddard hadde tatt over dommeransvaret for første kamp på hovedkortet - det er vel russiske dommeren som skulle ha den? Ble vel lempet ut av hallen av Dana.

Haha. Tukhugov-Ramos er jo også ellevill. Blir sliten av dette.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Enda ingen dårlige fights. Og denne er vel til nå den mest intense. Sykt nivå på gutta her.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 7:26 pm Enda ingen dårlige fights. Og denne er vel til nå den mest intense. Sykt nivå på gutta her.
Og nå kanskje den kampen jeg ser mest fram til på dette kortet - The Leech vs. Chimaev. Får se om sistnevnte er tilbake til nærheten av 100% av nivået han var på før COVID-sykdommen.

Kjør!

Rimelig sykt at Chimaev er så stor favoritt. Noen kamper i UFC og vært ute i lang tid med karrieretruende sykdom.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chimaev er et forbanna beist. Det tok noen minutter, svensk-russeren fikk Leech til å se ut som en amatør.

Tar absolutt null skade, ett slag imot ila 4 kamper i UFC. Det er nesten uvirkelig overlegent.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Helt sykt av Chimaev. Han beviser nå at han ikke kun er hype. Fyren er legit og det kommer 170 divisjonen til å merke nå. Synd han ikke tilba seg å være backup for tittel matchen neste helg i stede for å call ut "everyone".

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er sykt å si det, men ser kun Usman og kanskje Colby som jeg hadde holdt som favoritt i et møte med Chimaev i 170. Kan ikke se at Edwards, Burns, Luque, Wonderboy hadde vært i nærheten av å stå imot det presset der.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Wonderboy hadde slitt mest tror jeg. Usman er eneste jeg ser over han akkurat nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 9:02 pm Wonderboy hadde slitt mest tror jeg. Usman er eneste jeg ser over han akkurat nå.
Ja, WB hadde ikke vært i nærheten etter å ha sett hvor mye han slet mot Burns i brytingen sist. Usman hadde vært en ganske grei favoritt, Colby hadde vært 50/50 i mine øyne. Vi ser ikke veldig ofte brytingen til Colby, men vi vet jo at den er legit. Chimaev kan fort dominere ala Khabib vs. Gaethje, men tror det ikke før jeg får se det.

Først må jo Usman komme seg gjennom Colby neste helg. Var ikke langt unna å ha CC som vinner av første match før han røk mot slutten av siste runde. Tror at Usman tar det, men så jevnt som det var sist så klarer jeg ikke å være helt sikker.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Colby selv tror nok også han tar det neste helg. Er mulig, men Usmans største motstander nå tror jeg blir Father Time.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Men Chandler vs Gaethje! Hva har vi gjort for å fortjene den fighten? Kommer til å bli helt syk.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 9:20 pm Men Chandler vs Gaethje! Hva har vi gjort for å fortjene den fighten? Kommer til å bli helt syk.
Blir helt vilt. De tre siste kampene på neste helgs kort synes jeg er bedre enn de tre hovedkampene her på 267, men totalt sett er dette kortet bedre på papiret. Og det har levd opp til hypen, kun denne fighten mellom Tybura og Volkvov som har vært kjip.

dobbelknockout

Legg inn av dobbelknockout »

Islam Makhachev med en maktdemonstrasjon!

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Lew_Ashby skrev: lør okt 30, 2021 9:30 pm
CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 9:20 pm Men Chandler vs Gaethje! Hva har vi gjort for å fortjene den fighten? Kommer til å bli helt syk.
Blir helt vilt. De tre siste kampene på neste helgs kort synes jeg er bedre enn de tre hovedkampene her på 267, men totalt sett er dette kortet bedre på papiret. Og det har levd opp til hypen, kun denne fighten mellom Tybura og Volkvov som har vært kjip.
Cardet her har jo levert som du sier på alt utenom HW fighten. Islam nå også med overlegen seier over Dan Hooker.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

dobbelknockout skrev: lør okt 30, 2021 9:46 pm Islam Makhachev med en maktdemonstrasjon!
Som ventet. Hooker hadde ikke hatt sjanse med en full leir, men med noen uker var det helt utenkelig at han kunne slå divisjonens beste grappler. Uansett kult at han tok fighten, MMA-fansen fortjener å se Machachev så ofte som mulig, og det hadde vi muligens ikke gjort om ikke Hooker hadde vært cowboy. Det som var greit her er at Hooker ikke risikerte like stor skade ala Barbosa/Poirier-fightene, kanskje litt ground and pound før han ble submittet av russeren.

Er det urimelig om Islam møter taperen av Poirier og Oliveira i mai 2022, og fighter for beltet om han vinner den?

Conor følger med og velger innavl-trashtalken denne gangen:


Haha. Og der var den slettet. MacGregor sin favorittgreie det der - kontroversiell tweet som slettes innen 10-30 min.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 30, 2021 10:01 pm, redigert 1 gang totalt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Lew_Ashby skrev: lør okt 30, 2021 9:54 pm
dobbelknockout skrev: lør okt 30, 2021 9:46 pm Islam Makhachev med en maktdemonstrasjon!
Er det urimelig om Islam møter taperen av Poirier og Oliveira i mai 2022, og fighter for beltet om han vinner den?

Conor følger med og velger innavl-trashtalken denne gangen:
Nei ikke urimelig. Er vel noen som mener han er neste mann i køen allerede, men jeg er mer for 1 kamp til.
Vinneren av Chandler og Gaethje bør få tittel fight.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Ikke noe interim tittel fight her i kveld, nå får vi den ekte mesteren i 135 mot Sandman.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nivået på Sandhagen-Yan er så ufattelig høyt. Jævlig usikker, tror faktisk jeg gir første runde til amerikaneren. Men de beina kommer til å slite om han fortsetter å la Yan sparke. Og Yan kommer jo sikkert som alltid som en tornado fra runde 3 og utover.

Begge går mye mot kroppen, Yan med spark og Sandhagen med slag.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 30, 2021 10:20 pm, redigert 2 ganger totalt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Conor allerede slettet tweeten.

Nivået nå er vel kveldens høyeste. Håper Yan vinner.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 10:17 pm Nivået nå er vel kveldens høyeste. Håper Yan vinner.
Noe av den beste strikingen som er vist i en MMA-kamp emm. Det er så nydelig.

For en fight. Jævlig usikker på andrerunden, lener Yan
Isåfall 2-1 Yan etter tredje runde. Meget mulig dommerne har Sandhagen som vinner av 2.runde.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Om denne ikke går til mesteren vet ikke jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Har det 49-46 til Yan. Mulig dommerne mener det er 48-47, bør være helt utelukket at de har Sandhagen som vinner.

Men for en fight! Yan er latterlig underholdende hver eneste gang han går i ringen. Få det på med Aljo så fort som mulig nå.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Du skoret samme som dommerene da!
Yan er helt utrolig. Håper han spiser Suga Sean snart.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

CPMunk skrev: lør okt 30, 2021 10:44 pm Du skoret samme som dommerene da!
Yan er helt utrolig. Håper han spiser Suga Sean snart.
Ja, nivåforskjellen mellom de to er så stor at jeg ikke engang tror at de to ender i ringen ila karrieren. O'Malley imponerte mot en Almeida på vei ned, ellers har han jo kun fightet middelmådige utøvere foruten Vera.

Gleder meg til Yan skal slakte Sterling.

Skal selvsagt få den med meg, men klarer ikke å bli hypet av Jan vs Glover. To fine veteraner, og Glover er en legende, men på nåværende tidspunkt ikke et toppnivå som gjør dem kjempespennende. Satt og så en Gustafsson over middagshøyden dominere Glover så seint som i 2017. Blachowicz har vært imponerende siden han fant flyten rundt 2017, men blir allikevel ikke heit i toppen av å se ham i ringen.

Vi trenger nytt blod i den divisjonen, forhåpentligvis kan Prochazka lære seg at han ikke holder lenge om han lar hver kamp utvikle seg til et blodbad. Rakic er ganske kjedelig, Smith er middels, Santos ikke den samme etter kneskaden og Reyes når ikke opp. Kanskje Ankalaev-Porchazka burde får fighte for tittelkamp mot vinneren i kveld.
Sist redigert av Lew_Ashby den lør okt 30, 2021 10:58 pm, redigert 1 gang totalt.

CPMunk

Legg inn av CPMunk »

Vet, men de har beef. Eller, O'Malley prøver å få clout er vel hva det egentlig heter.

Yan tar Sterling 10 av 10 ganger, han er den ekte mesteren og dette var den ekte tittelfighten.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Kampsport & Wrestling»