*Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Svar
oddvar_kjempebra

Re: *Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: man okt 10, 2022 1:47 am
oddvar_kjempebra skrev: lør okt 08, 2022 9:47 pm
Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:30 pm


Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.
Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.

Nettopp, du kalte de som er uenig med deg for sutrete på forhånd, sånn at du forhåpentligvis skulle unngå at noen kommenterte det - for da ville de jo framstått sutrete, ikke sant?
Jeg spådde at sutrerne ville komme. Og jeg fikk jo rett. På tross av at alt jeg sa var at jeg ikke syntes det var noe spennende å se på City når Haaland ikke spilte.

Selv det klarte altså ikke du å la være å kommentere...
Og hvis du mener dette var en felle lagt ut av meg, hvorfor går du da inn i den med åpne øyne?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Vi er i gang.

Dette blir et rotterace!

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 10, 2022 8:06 am
Champis skrev: man okt 10, 2022 1:47 am
oddvar_kjempebra skrev: lør okt 08, 2022 9:47 pm

Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.

Nettopp, du kalte de som er uenig med deg for sutrete på forhånd, sånn at du forhåpentligvis skulle unngå at noen kommenterte det - for da ville de jo framstått sutrete, ikke sant?
Jeg spådde at sutrerne ville komme. Og jeg fikk jo rett. På tross av at alt jeg sa var at jeg ikke syntes det var noe spennende å se på City når Haaland ikke spilte.

Selv det klarte altså ikke du å la være å kommentere...
Og hvis du mener dette var en felle lagt ut av meg, hvorfor går du da inn i den med åpne øyne?

Selvsagt fortjener den debatteknikken kritikk, derfor var det greit å ta deg på det. Du fikk ikke rett i noe som helst, nei. Jeg har ikke sett noen andre "sutrere" enn deg som suter over at Haaland scorer målene for City i stedet for en annen klubb.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: man okt 10, 2022 12:57 pm
oddvar_kjempebra skrev: man okt 10, 2022 8:06 am
Champis skrev: man okt 10, 2022 1:47 am


Nettopp, du kalte de som er uenig med deg for sutrete på forhånd, sånn at du forhåpentligvis skulle unngå at noen kommenterte det - for da ville de jo framstått sutrete, ikke sant?
Jeg spådde at sutrerne ville komme. Og jeg fikk jo rett. På tross av at alt jeg sa var at jeg ikke syntes det var noe spennende å se på City når Haaland ikke spilte.

Selv det klarte altså ikke du å la være å kommentere...
Og hvis du mener dette var en felle lagt ut av meg, hvorfor går du da inn i den med åpne øyne?

Selvsagt fortjener den debatteknikken kritikk, derfor var det greit å ta deg på det. Du fikk ikke rett i noe som helst, nei. Jeg har ikke sett noen andre "sutrere" enn deg som suter over at Haaland scorer målene for City i stedet for en annen klubb.
Som sagt, at du ikke klarte å la vær å sutre over innlegget mitt (som altså dreide seg om noe så enkelt som at jeg ikke synes Man City er noe morsomme å se på uten Haaland. Burde være ganske enkelt å bare akseptere at noen synes det) spådde jeg i det samme innlegget.

Wellé

Legg inn av Wellé »

@oddvar_kjempebra og @Champis
Kan dere ta denne OT-diskusjonen i kjekletråden. Dette er en tråd for å følge med på antall scoringer og Nunez.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Wellé skrev: man okt 10, 2022 1:04 pm @oddvar_kjempebra og @Champis
Kan dere ta denne OT-diskusjonen i kjekletråden. Dette er en tråd for å følge med på antall scoringer og Nunez.
Jeg har ikke diskutert noe i det hele tatt. Jeg har bare sagt at jeg slår av når Haaland byttes ut. Da er det jo ingen flere Haaland-mål å telle. Burde være helt ukontroversielt. Men av en eller annen grunn måtte noen sutre over det.

Champis

Legg inn av Champis »

Wellé skrev: man okt 10, 2022 1:04 pm @oddvar_kjempebra og @Champis
Kan dere ta denne OT-diskusjonen i kjekletråden. Dette er en tråd for å følge med på antall scoringer og Nunez.

Helt ok, var bare greit å sette på plass oddvar litt når han kommer med sånne spydigheter overfor alle sine meningsmotstandere.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

oddvar_kjempebra skrev: lør okt 08, 2022 9:47 pm
Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:30 pm
oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 10:14 am

Tror du bør lese det jeg skrev. Jeg har aldri sutret over at han spiller i City. Tverimot er det stor underholdning å se han skåre alle disse målene for City. Men det er et faktum at han skårer alle disse målene for diktatorer som bruker City til sportsvasking.

Og alt jeg påpekte var at uten Haaland blir City, for meg, helt uinteressante. Av en eller annen merkelig grunn hadde du behov for å fortelle at du ikke sutret over innlegget mitt. Det hadde du gjort mer overbevisende ved å ikke svare i det hele tatt.
Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.
Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.
Han tåler nok kritikk, 11 000 000 kr i uka gjør at han kan ta seg råd til å drite i hva folk mener og konsentere seg om å gjøre det han kan best, og det kan han best av alle i verden.

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: man okt 10, 2022 1:06 pm
Wellé skrev: man okt 10, 2022 1:04 pm @oddvar_kjempebra og @Champis
Kan dere ta denne OT-diskusjonen i kjekletråden. Dette er en tråd for å følge med på antall scoringer og Nunez.
Jeg har ikke diskutert noe i det hele tatt. Jeg har bare sagt at jeg slår av når Haaland byttes ut. Da er det jo ingen flere Haaland-mål å telle. Burde være helt ukontroversielt. Men av en eller annen grunn måtte noen sutre over det.

Nå var det jo ikke akkurat påstanden om du synes City var uinteressante som jeg reagerte på, selv om du har veldig behov for å påstå det i etterkant... Det sier vel en del i seg selv...

Men at du liksom skal "ta" dine meningsmotstandere allerede i forkant og "kneble" dem med å kalle dem "sutrete" før de i det hele tatt har skrevet noe, synes jeg er en dårlig debatteknikk. Men det får du stå for selv. Og jeg har nå sagt hva jeg mener om det, og skal la tråden fortsette.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

k9b skrev: man okt 10, 2022 8:41 am Vi er i gang.

Dette blir et rotterace!
Teller du Community Shield?

Stor forskjell på 2 og 3.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: man okt 10, 2022 1:15 pm
oddvar_kjempebra skrev: man okt 10, 2022 1:06 pm
Wellé skrev: man okt 10, 2022 1:04 pm @oddvar_kjempebra og @Champis
Kan dere ta denne OT-diskusjonen i kjekletråden. Dette er en tråd for å følge med på antall scoringer og Nunez.
Jeg har ikke diskutert noe i det hele tatt. Jeg har bare sagt at jeg slår av når Haaland byttes ut. Da er det jo ingen flere Haaland-mål å telle. Burde være helt ukontroversielt. Men av en eller annen grunn måtte noen sutre over det.

Nå var det jo ikke akkurat påstanden om du synes City var uinteressante som jeg reagerte på, selv om du har veldig behov for å påstå det i etterkant... Det sier vel en del i seg selv...

Men at du liksom skal "ta" dine meningsmotstandere allerede i forkant og "kneble" dem med å kalle dem "sutrete" før de i det hele tatt har skrevet noe, synes jeg er en dårlig debatteknikk. Men det får du stå for selv. Og jeg har nå sagt hva jeg mener om det, og skal la tråden fortsette.
Jeg knebler ingen når jeg spår at det vil komme sutrete innlegg. Det går fint an å svare på mine innlegg (og være uenig med meg ) uten å være sutrete.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

kytec skrev: man okt 10, 2022 1:15 pm
oddvar_kjempebra skrev: lør okt 08, 2022 9:47 pm
Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:30 pm
Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.
Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.
Han tåler nok kritikk, 11 000 000 kr i uka gjør at han kan ta seg råd til å drite i hva folk mener og konsentere seg om å gjøre det han kan best, og det kan han best av alle i verden.
Haaland tåler nok det veldig godt ja.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Screenshot_20221010_212720.jpg

guru

Legg inn av guru »

Denne tråden skulle jo ha blitt kalt "Haaland vs Firmino Scoringstråd". Firmino er bare ett mål bak Haaland i oktober :)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

guru skrev: ons okt 12, 2022 10:40 pm Denne tråden skulle jo ha blitt kalt "Haaland vs Firmino Scoringstråd". Firmino er bare ett mål bak Haaland i oktober :)
Foreslår Haaland vs Casper Tengstedt.

startelver

Legg inn av startelver »

Eller kanskje Haaland vs Salah, den egyptiske kongen har våknet.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Da er opphentingen i gang

taknina

Legg inn av taknina »

Folk_flesk skrev: ons okt 12, 2022 10:42 pm
guru skrev: ons okt 12, 2022 10:40 pm Denne tråden skulle jo ha blitt kalt "Haaland vs Firmino Scoringstråd". Firmino er bare ett mål bak Haaland i oktober :)
Foreslår Haaland vs Casper Tengstedt.
Da Mathisen mente der var ett fantastisk forspill av Firmino til i forkant av målet til Nunez der begge to fikk stå dønn aleine da begynnte iallefall jeg å lure.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Vi er i rute til et nervedrama av de sjeldne.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

guru skrev: ons okt 12, 2022 10:40 pm Denne tråden skulle jo ha blitt kalt "Haaland vs Firmino Scoringstråd". Firmino er bare ett mål bak Haaland i oktober :)
Det hadde naturligvis ikke blitt spennende. Bobbys målsnitt er milevis foran Haaland. Gi Haaland et par år, så når han kanskje det nivået.

startelver

Legg inn av startelver »

Nå har Darwin muligheten til å ta inn forspranget, alt kan løse seg i denne kampen mot Pool.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Haaland +1

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Haaland med 2 nå!

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

Var en Liverpool-fan her inne som etter kampen mot West Ham slo fast at Nunez kom til å levere 30 kasser. Han skapte jo en viss spenning som varte omtrent en uke.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Tenk at det ble skadene som stoppet Darwin i stedet for Haaland. Hvem skulle trodd det?

taknina

Legg inn av taknina »

For oss som leser mellom hundre og to hundre sider litteratur bøker hver dag og ofte over det også så er nok moralen i denne histora noe av det første vi lærer oss.

https://www.skoletorget.no/abb/nor/Even ... padden.htm

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Verdens beste spiss putter igjen.

Nå trenger vi en oppsummering med antall spilte minutter inkludert, @k9b!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Faquarl skrev: ons okt 26, 2022 11:29 pm Verdens beste spiss putter igjen.

Nå trenger vi en oppsummering med antall spilte minutter inkludert, @k9b!
Darwin

6 mål, 13 kamper, 636 minutter

Mål per 106 spilte minutter.


Haaland

22 mål, 16 kamper, 1264 minutter.

Mål per 57 spilte minutter.

Deila

Legg inn av Deila »

Nunez har våknet etter skader og karantene. Nå kan tråden starte.

Deila

Legg inn av Deila »

Hva kan Nunez få til HER

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»