Bislett Games 2022

Svar
janesaj

Re: Bislett Games 2022

Legg inn av janesaj »

23.32 og pers for Slettum.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Norsk rekord er bra, men det ser ikke ut som Grøvdal har det internasjonale nivået helt inne.

Brukeravatar
Xpoolman
Innlegg: 1252

Legg inn av Xpoolman »

Håndkletabbe :lol:

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Ville det blitt omhopp om seieren mellom Sondre og Mondo, hvis svensken hadde revet nå, eller hadde det blott delt seier?

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Blir det kun 1500 meter som blir aktuelt for Filip i mesterskapene nå som han måtte bryte løpet han måtte klare kravet i, eller er han innenfor EM kravet fra før?

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Ingebrigtsens sliter uten Gjert!

janesaj

Legg inn av janesaj »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 8:53 pm Norsk rekord er bra, men det ser ikke ut som Grøvdal har det internasjonale nivået helt inne.
Mye dumt man skal lese.

startelver

Legg inn av startelver »

Er nok bare Jakob som kan gjøre noe i toppen av internasjonal løping fremover på herresiden.
Sist redigert av startelver den tor jun 16, 2022 9:10 pm, redigert 1 gang totalt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Haugzu skrev: tor jun 16, 2022 9:05 pm Ingebrigtsens sliter uten Gjert!
Gjereleven klart beste nordmann. Tror han hadde klart VM-kravet om han hadde presset seg bedre hele veien.

janesaj

Legg inn av janesaj »

13:15.82 og pers på Nordås. Et par sekunder bak VM-kravet, men bør vel avansere på ranking.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Haugzu skrev: tor jun 16, 2022 9:05 pm Ingebrigtsens sliter uten Gjert!
Ja, var ikke smart å kutte ut fatter`n...

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

sertono skrev: tor jun 16, 2022 9:10 pm
Haugzu skrev: tor jun 16, 2022 9:05 pm Ingebrigtsens sliter uten Gjert!
Ja, var ikke smart å kutte ut fatter`n...
Men det skulle jo gå så fint. Gjert gjorde bare litt administrative oppgaver 🙄

CliffC

Legg inn av CliffC »

Haugzu skrev: tor jun 16, 2022 9:05 pm Ingebrigtsens sliter uten Gjert!
Han har vel lenge slitt, med eller uten Gjert.

janesaj

Legg inn av janesaj »

netrebske skrev: tor jun 16, 2022 9:09 pm Tror han hadde klart VM-kravet om han hadde presset seg bedre hele veien.
Tror han presset seg greit som det var. Han hang jo og slang på halen av tetgruppa i flere runder før han slapp.

CliffC

Legg inn av CliffC »

janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:08 pm Mye dumt man skal lese.
Det kan du gjerne gjøre for meg. Poenget mitt var at hun er 32 år, og jeg ville i utgangspunktet tro at hennes mål var å være litt lenger framme enn hun er. Jeg vet dog ikke hvor lista hennes ligger.

startelver

Legg inn av startelver »

sertono skrev: tor jun 16, 2022 9:10 pm
Haugzu skrev: tor jun 16, 2022 9:05 pm Ingebrigtsens sliter uten Gjert!
Ja, var ikke smart å kutte ut fatter`n...
Tror Jakob har god kontroll, det beste er vel at en av brødrene tar over trenerrollen.

janesaj

Legg inn av janesaj »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:18 pm
janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:08 pm Mye dumt man skal lese.
Det kan du gjerne gjøre for meg. Poenget mitt var at hun er 32 år, og jeg ville i utgangspunktet tro at hennes mål var å være litt lenger framme enn hun er. Jeg vet dog ikke hvor lista hennes ligger.
Hun har vært topp ti i OL. Hvis ikke det er å «holde internasjonalt nivå» vet jeg ikke hva som er det. 14:31 er en tid av høy, høy internasjonal klasse.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:10 pm 13:15.82 og pers på Nordås. Et par sekunder bak VM-kravet, men bør vel avansere på ranking.
Veldig uoffisielt er han inne på den siste rankingplassen (av 2) til VM.

Edit: Er visst 2 til som har klart kravet og dermed er det ingen rankingplasser igjen å kjempe om.
Sist redigert av tartaglia2 den tor jun 16, 2022 9:37 pm, redigert 1 gang totalt.

CliffC

Legg inn av CliffC »

janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:21 pm -Hun har vært topp ti i OL. Hvis ikke det er å «holde internasjonalt nivå» vet jeg ikke hva som er det. 14:31 er en tid av høy, høy internasjonal klasse.
Jeg korrigerer meg til at hun virker sjanseløs til å kjempe om medaljer hvilket jeg vet er et naturlig mål for mange som er 32, og ikke 22 år.

janesaj

Legg inn av janesaj »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:26 pm
janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:21 pm -Hun har vært topp ti i OL. Hvis ikke det er å «holde internasjonalt nivå» vet jeg ikke hva som er det. 14:31 er en tid av høy, høy internasjonal klasse.
Jeg korrigerer meg til at hun virker sjanseløs til å kjempe om medaljer hvilket jeg vet er et naturlig mål for mange som er 32, og ikke 22 år.
Det er forskjell på det og å ikke holde internasjonal klasse. Dessuten har hun absolutt mulighet på EM-medalje.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:26 pm
janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:21 pm -Hun har vært topp ti i OL. Hvis ikke det er å «holde internasjonalt nivå» vet jeg ikke hva som er det. 14:31 er en tid av høy, høy internasjonal klasse.
Jeg korrigerer meg til at hun virker sjanseløs til å kjempe om medaljer hvilket jeg vet er et naturlig mål for mange som er 32, og ikke 22 år.
"– Det er den beste dagen i mitt liv, sier Grøvdal med et bredt glis til TV 2.

– Jeg er så lettet over å få ut et godt løp. Det er fantastisk, fortsetter hun."

Du får fortelle henne at det kun er gull som er godt nok. Har man ikke mulighet på det, er det bare å legge opp.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Zanick skrev: tor jun 16, 2022 9:30 pm Du får fortelle henne at det kun er gull som er godt nok. Har man ikke mulighet på det, er det bare å legge opp.
Jeg har ikke tenkt å fortelle henne noe som helst, all den tid jeg kun kommenterte ut i fra hvordan JEG så det. Hvis hun selv er fornøyd så er det bra for henne.

startelver

Legg inn av startelver »

Da gjør vi klar for en av Norges største kjendiser.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Stang ut for Perkovic i diskos.

startelver

Legg inn av startelver »

GO GO GO JAKOB!!!!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Dette ser bra ut for Jakob!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Blinkende lys og harer, skal ikke stå på hjelpa

janesaj

Legg inn av janesaj »

3:46.46!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Røk med 14 hundredeler!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Wow, nære :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Friidrett»