Bislett Games 2022

Svar
Zanick
Innlegg: 3982

Re: Bislett Games 2022

Legg inn av Zanick »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:26 pm
janesaj skrev: tor jun 16, 2022 9:21 pm -Hun har vært topp ti i OL. Hvis ikke det er å «holde internasjonalt nivå» vet jeg ikke hva som er det. 14:31 er en tid av høy, høy internasjonal klasse.
Jeg korrigerer meg til at hun virker sjanseløs til å kjempe om medaljer hvilket jeg vet er et naturlig mål for mange som er 32, og ikke 22 år.
"– Det er den beste dagen i mitt liv, sier Grøvdal med et bredt glis til TV 2.

– Jeg er så lettet over å få ut et godt løp. Det er fantastisk, fortsetter hun."

Du får fortelle henne at det kun er gull som er godt nok. Har man ikke mulighet på det, er det bare å legge opp.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Zanick skrev: tor jun 16, 2022 9:30 pm Du får fortelle henne at det kun er gull som er godt nok. Har man ikke mulighet på det, er det bare å legge opp.
Jeg har ikke tenkt å fortelle henne noe som helst, all den tid jeg kun kommenterte ut i fra hvordan JEG så det. Hvis hun selv er fornøyd så er det bra for henne.

startelver

Legg inn av startelver »

Da gjør vi klar for en av Norges største kjendiser.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Stang ut for Perkovic i diskos.

startelver

Legg inn av startelver »

GO GO GO JAKOB!!!!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Dette ser bra ut for Jakob!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Blinkende lys og harer, skal ikke stå på hjelpa

janesaj

Legg inn av janesaj »

3:46.46!

Brukeravatar
newsflash
Innlegg: 8141

Legg inn av newsflash »

Røk med 14 hundredeler!

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Wow, nære :)

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Rykker opp fra 10 til 6 på distansen.
Passerer blant annet etioperen som har best tid i nyere tid. Rasket på 21 år. Banerekorden er 3:44.90, som var nest beste tid da den ble satt av EL Guerroj i 1997.
Sist redigert av netrebske den tor jun 16, 2022 10:09 pm, redigert 1 gang totalt.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Nærmere kommer man nesten ikke

CliffC

Legg inn av CliffC »

Til tross for at det ikke ble rekord mener jeg likevel at Jakob er i verdenstoppen som løper.

startelver

Legg inn av startelver »

NEI OG NEI OG NEI , har Steve Cram fortsatt rekorden fra 1985 ??

janesaj

Legg inn av janesaj »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:57 pm Til tross for at det ikke ble rekord mener jeg likevel at Jakob er i verdenstoppen som løper.
DEN vurderingen får du nok ikke så mye motstand på 😂

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

CliffC skrev: tor jun 16, 2022 9:57 pm Til tross for at det ikke ble rekord mener jeg likevel at Jakob er i verdenstoppen som løper.
Drøy påstand.

startelver

Legg inn av startelver »

Hoen har fått i seg noe lystgass virket det som.

janesaj

Legg inn av janesaj »

🇳🇴 rekord!!! 3:28!!

Puttemans
Innlegg: 2460

Legg inn av Puttemans »

Norsk rekord!

janesaj

Legg inn av janesaj »

3:28.58 er den offisielle nye norske rekorden på 4x400 😀
Sist redigert av janesaj den tor jun 16, 2022 10:12 pm, redigert 1 gang totalt.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Bra løp av jentene, bør ha mere inne når de stiller med uthvilte bein. Kan de ha mulighet til medalje i EM?

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

netrebske skrev: tor jun 16, 2022 10:12 pm Bra løp av jentene, bør ha mere inne når de stiller med uthvilte bein. Kan de ha mulighet til medalje i EM?
2-3 sekunder ned kanskje? Kan det holde til medalje?

janesaj

Legg inn av janesaj »

KongOlav2 skrev: tor jun 16, 2022 10:14 pm
netrebske skrev: tor jun 16, 2022 10:12 pm Bra løp av jentene, bør ha mere inne når de stiller med uthvilte bein. Kan de ha mulighet til medalje i EM?
2-3 sekunder ned kanskje? Kan det holde til medalje?
Tipper de må ned til ca 3:25, ja.

jakral

Legg inn av jakral »

Kveldens store positive overraskelse var stafettjentene. Flere av dem med tunge løp i beina før start i kveld og så 3:28.58! Et toppet norsk stafettlag kan krige om medaljer. I de to siste EM har bronsevinnerne løpt på 3:27-og noe.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

jakral skrev: tor jun 16, 2022 10:59 pm Kveldens store positive overraskelse var stafettjentene. Flere av dem med tunge løp i beina før start i kveld og så 3:28.58! Et toppet norsk stafettlag kan krige om medaljer. I de to siste EM har bronsevinnerne løpt på 3:27-og noe.
Men så var 8 europeiske lag under 3.25 i OL i fjor. Tror nok at nivået kanskje ligger en plass mellom dette i årets EM?

jakral

Legg inn av jakral »

KongOlav2 skrev: tor jun 16, 2022 11:00 pm Men så var 8 europeiske lag under 3.25 i OL i fjor. Tror nok at nivået kanskje ligger en plass mellom dette i årets EM?
OL-år er ofte spesielle. Det er tendens til fall i kvalitet i andre år. Når EM i tillegg kommer i samme år som VM, kan det være en mulighet Norge kan utnytte. Vi er i alle fall på gang og har en stadig bedre bredde. Blir spennende å følge utviklingen fremover.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

startelver skrev: tor jun 16, 2022 9:58 pm NEI OG NEI OG NEI , har Steve Cram fortsatt rekorden fra 1985 ??
Snublet han over målstreken og tapte +14 hundredeler på det?

Landsem

Legg inn av Landsem »

KongOlav2 skrev: tor jun 16, 2022 11:00 pm
jakral skrev: tor jun 16, 2022 10:59 pm Kveldens store positive overraskelse var stafettjentene. Flere av dem med tunge løp i beina før start i kveld og så 3:28.58! Et toppet norsk stafettlag kan krige om medaljer. I de to siste EM har bronsevinnerne løpt på 3:27-og noe.
Men så var 8 europeiske lag under 3.25 i OL i fjor. Tror nok at nivået kanskje ligger en plass mellom dette i årets EM?
Banen i Tokyo OL var lynrask

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Landsem skrev: tor jun 16, 2022 11:19 pm Banen i Tokyo OL var lynrask
Nja, den var nok rask ja, men om den var SÅ rask ville det gjenspeilt seg i absolutt alle resultater under OL-et. Var nok like mye at det at det var OL-år og at utøverne hadde hatt veldig mye tid på å trene og optimalisere formen pga covid-19 i halvannet år og intet mesterskap i 2020.

janesaj

Legg inn av janesaj »

Stafettjentene er ikke bare innenfor på EM-ranking, men nå også på VM-ranking (nummer 15 i øyeblikket, mens 16 land får delta i VM). Så dette var fantastisk bra innsats.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Friidrett»