Newcastle og Manchester City

Svar
markantovertak

Newcastle og Manchester City

Legg inn av markantovertak »

Vi bør vel ha en tråd hvor vi kan løfte fram hva eierne av disse klubbene står for?
Hvorfor disse eierne bedriver utstrakt sportsvasking?

Her er et godt eksempel:

Mehell

Legg inn av Mehell »

Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:05 pm Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.
Uff en 14 åring er dømt til døden, men la oss for guds skyld ikke lese om det i klubbtråden til klubben regimet som står for udåden eier. Herlig vinkling.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:07 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:05 pm Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.
Uff en 14 åring er dømt til døden, men la oss for guds skyld ikke lese om det i klubbtråden til klubben regimet som står for udåden eier. Herlig vinkling.
Det skjer ufattelig mye dritt rundt om i verden. Noen spesiell grunn til at akkurat denne saken opptar deg mer enn noe av det andre?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:13 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:07 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:05 pm Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.
Uff en 14 åring er dømt til døden, men la oss for guds skyld ikke lese om det i klubbtråden til klubben regimet som står for udåden eier. Herlig vinkling.
Det skjer ufattelig mye dritt rundt om i verden. Noen spesiell grunn til at akkurat denne saken opptar deg mer enn noe av det andre?
Noen grunn til at klubbtrådene til City og Newcastle opptar deg mer enn dødstraff for barn?

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:18 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:13 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:07 pm
Uff en 14 åring er dømt til døden, men la oss for guds skyld ikke lese om det i klubbtråden til klubben regimet som står for udåden eier. Herlig vinkling.
Det skjer ufattelig mye dritt rundt om i verden. Noen spesiell grunn til at akkurat denne saken opptar deg mer enn noe av det andre?
Noen grunn til at klubbtrådene til City og Newcastle opptar deg mer enn dødstraff for barn?
Det sies at det er uhøflig å svare på et spørsmål med et spørsmål.
Jeg er strengt tatt ikke veldig opptatt av hverken denne gutten eller av andres klubbtråder. Selv om en dødsdom på en 14-åring er tragisk så er dette en sak som jeg aldri hadde hørt om med mindre du linket til den, og jeg vet ikke mer enn overskriften sier.

Mitt syn på disse klubbenes eiere er for øvrig godt kjent, og jeg er selvfølgelig ikke uenig i fordømmelsen av dem. Forhåpentligvis kommer det en dag da verdenssamfunnet tar affære, og det som skjer der borte er faktisk veldig mye viktigere og mer bekymringsfullt enn det faktum at de eier og pengedoper noen fotballklubber.

Et spørsmål til deg: Hadde du brydd deg om denne 14-åringen hvis Man.City og Liverpool hadde hatt britiske eiere?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:32 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:18 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:13 pm

Det skjer ufattelig mye dritt rundt om i verden. Noen spesiell grunn til at akkurat denne saken opptar deg mer enn noe av det andre?
Noen grunn til at klubbtrådene til City og Newcastle opptar deg mer enn dødstraff for barn?
Det sies at det er uhøflig å svare på et spørsmål med et spørsmål.
Jeg er strengt tatt ikke veldig opptatt av hverken denne gutten eller av andres klubbtråder. Selv om en dødsdom på en 14-åring er tragisk så er dette en sak som jeg aldri hadde hørt om med mindre du linket til den, og jeg vet ikke mer enn overskriften sier.

Mitt syn på disse klubbenes eiere er for øvrig godt kjent, og jeg er selvfølgelig ikke uenig i fordømmelsen av dem. Forhåpentligvis kommer det en dag da verdenssamfunnet tar affære, og det som skjer der borte er faktisk veldig mye viktigere og mer bekymringsfullt enn det faktum at de eier og pengedoper noen fotballklubber.

Et spørsmål til deg: Hadde du brydd deg om denne 14-åringen hvis Man.City og Liverpool hadde hatt britiske eiere?
Æh ja. Hadde ikke du?

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:39 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:32 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:18 pm
Noen grunn til at klubbtrådene til City og Newcastle opptar deg mer enn dødstraff for barn?
Det sies at det er uhøflig å svare på et spørsmål med et spørsmål.
Jeg er strengt tatt ikke veldig opptatt av hverken denne gutten eller av andres klubbtråder. Selv om en dødsdom på en 14-åring er tragisk så er dette en sak som jeg aldri hadde hørt om med mindre du linket til den, og jeg vet ikke mer enn overskriften sier.

Mitt syn på disse klubbenes eiere er for øvrig godt kjent, og jeg er selvfølgelig ikke uenig i fordømmelsen av dem. Forhåpentligvis kommer det en dag da verdenssamfunnet tar affære, og det som skjer der borte er faktisk veldig mye viktigere og mer bekymringsfullt enn det faktum at de eier og pengedoper noen fotballklubber.

Et spørsmål til deg: Hadde du brydd deg om denne 14-åringen hvis Man.City og Liverpool hadde hatt britiske eiere?
Æh ja. Hadde ikke du?
Som jeg skrev så hadde jeg nok ikke hørt om denne 14-åringen med mindre du hadde opplyst om han. Og jeg har en ørliten mistanke om at din motivasjon for å finne frem til denne saken har mer å gjøre med fotball enn med et brennende engasjement for menneskerettigheter nede i midtøsten.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:43 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:39 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:32 pm

Det sies at det er uhøflig å svare på et spørsmål med et spørsmål.
Jeg er strengt tatt ikke veldig opptatt av hverken denne gutten eller av andres klubbtråder. Selv om en dødsdom på en 14-åring er tragisk så er dette en sak som jeg aldri hadde hørt om med mindre du linket til den, og jeg vet ikke mer enn overskriften sier.

Mitt syn på disse klubbenes eiere er for øvrig godt kjent, og jeg er selvfølgelig ikke uenig i fordømmelsen av dem. Forhåpentligvis kommer det en dag da verdenssamfunnet tar affære, og det som skjer der borte er faktisk veldig mye viktigere og mer bekymringsfullt enn det faktum at de eier og pengedoper noen fotballklubber.

Et spørsmål til deg: Hadde du brydd deg om denne 14-åringen hvis Man.City og Liverpool hadde hatt britiske eiere?
Æh ja. Hadde ikke du?
Som jeg skrev så hadde jeg nok ikke hørt om denne 14-åringen med mindre du hadde opplyst om han. Og jeg har en ørliten mistanke om at din motivasjon for å finne frem til denne saken har mer å gjøre med fotball enn med et brennende engasjement for menneskerettigheter nede i midtøsten.
My point excactly. Det er viktig at folk får vite om dette. Så kan man ta stilling til det. I sin helhet naturligvis, men her inne er det jo naturlig at man ser det i sammenheng med sportsvaskingen klubbene Newcastle og Manchester City brukes til.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:44 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:43 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:39 pm
Æh ja. Hadde ikke du?
Som jeg skrev så hadde jeg nok ikke hørt om denne 14-åringen med mindre du hadde opplyst om han. Og jeg har en ørliten mistanke om at din motivasjon for å finne frem til denne saken har mer å gjøre med fotball enn med et brennende engasjement for menneskerettigheter nede i midtøsten.
My point excactly. Det er viktig at folk får vite om dette. Så kan man ta stilling til det.
Og hva med mitt poeng? Alt jeg skrev som du ikke har markert.
Det lukter litt falsk bekymring fra deg og andre Liverpoolsupportere når det kommer til hele denne sagaen, hvis jeg skal være helt ærlig.
Men for å ta diskusjonen litt videre: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv? Og når dette er noe som du er så opptatt av så må du selvfølgelig ta det mye lengre enn å vise motstand i en fotballdel av et diskusjonsforum?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:54 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:44 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:43 pm

Som jeg skrev så hadde jeg nok ikke hørt om denne 14-åringen med mindre du hadde opplyst om han. Og jeg har en ørliten mistanke om at din motivasjon for å finne frem til denne saken har mer å gjøre med fotball enn med et brennende engasjement for menneskerettigheter nede i midtøsten.
My point excactly. Det er viktig at folk får vite om dette. Så kan man ta stilling til det.
Og hva med mitt poeng? Alt jeg skrev som du ikke har markert.
Det lukter litt falsk bekymring fra deg og andre Liverpoolsupportere når det kommer til hele denne sagaen, hvis jeg skal være helt ærlig.
Men for å ta diskusjonen litt videre: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv?
Jeg løfter fram dette så ofte jeg kan. Lite, men mer enn deg.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:01 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:54 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 3:44 pm
My point excactly. Det er viktig at folk får vite om dette. Så kan man ta stilling til det.
Og hva med mitt poeng? Alt jeg skrev som du ikke har markert.
Det lukter litt falsk bekymring fra deg og andre Liverpoolsupportere når det kommer til hele denne sagaen, hvis jeg skal være helt ærlig.
Men for å ta diskusjonen litt videre: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv?
Jeg løfter fram dette så ofte jeg kan. Lite, men mer enn deg.
Jeg regner med at mitt syn på saken er velkjent, både her på FD og også i det virkelige liv. Ser ikke noe poeng i å gjenta meg selv til det kjedsommelige på dette temaet, slik som enkelte Liverpoolsupportere gjør her på forumet. Skal du gjøre en forskjell så er det kanskje andre ting enn å skrive om det på FD som er mer effektivt.
Så jeg spør igjen: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv? Og når dette er noe som du er så opptatt av så må du selvfølgelig ta det mye lengre enn å vise motstand i en fotballdel av et diskusjonsforum?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 4:03 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:01 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:54 pm

Og hva med mitt poeng? Alt jeg skrev som du ikke har markert.
Det lukter litt falsk bekymring fra deg og andre Liverpoolsupportere når det kommer til hele denne sagaen, hvis jeg skal være helt ærlig.
Men for å ta diskusjonen litt videre: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv?
Jeg løfter fram dette så ofte jeg kan. Lite, men mer enn deg.
Jeg regner med at mitt syn på saken er velkjent, både her på FD og også i det virkelige liv. Ser ikke noe poeng i å gjenta meg selv til det kjedsommelige på dette temaet, slik som enkelte Liverpoolsupportere gjør her på forumet. Skal du gjøre en forskjell så er det kanskje andre ting enn å skrive om det på FD som er mer effektivt.
Så jeg spør igjen: Hvilke grep har du personlig tatt for å vise din avsky mot disse regimene? Og er det andre regimer/nasjoner som bør fordømmes? Kom gjerne med en komplett liste over grep du har tatt og hvilke nasjoner dette gjelder. For det er vel ikke slik at det som skjer i midtøsten er viktigere enn det som skjer i Kina, Afrika osv? Og når dette er noe som du er så opptatt av så må du selvfølgelig ta det mye lengre enn å vise motstand i en fotballdel av et diskusjonsforum?
Selvfølgelig er det andre ting som er mer effektivt, men her inne får dette være mitt bidrag. Jeg er ikke spesielt lei meg over at du mistror meg og mine motiver.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:22 pm [Jeg er ikke spesielt lei meg over at du mistror meg og mine motiver.
Det tror jeg på. Du har i hvert fall ikke gjort noe for å motbevise meg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Jevnt og spennende.

1-1.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 4:26 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:22 pm [Jeg er ikke spesielt lei meg over at du mistror meg og mine motiver.
Det tror jeg på. Du har i hvert fall ikke gjort noe for å motbevise meg.
Poenget mitt er å vise fram hva eierne til Newcastle og Manchester City står for. Mulig det er for lite engasjement for deg. Det får stå sin prøve.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:31 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 4:26 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:22 pm [Jeg er ikke spesielt lei meg over at du mistror meg og mine motiver.
Det tror jeg på. Du har i hvert fall ikke gjort noe for å motbevise meg.
Poenget mitt er å vise fram hva eierne til Newcastle og Manchester City står for. Mulig det er for lite engasjement for deg. Det får stå sin prøve.
Med andre ord så er det viktigste for deg at disse er eiere av klubber i Premier League og driver med økonomisk doping av disse. Helt greit det, men når man skal se på hele bildet så er akkurat den biten tross alt veldig liten og ganske ubetydelig.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 4:39 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:31 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 4:26 pm

Det tror jeg på. Du har i hvert fall ikke gjort noe for å motbevise meg.
Poenget mitt er å vise fram hva eierne til Newcastle og Manchester City står for. Mulig det er for lite engasjement for deg. Det får stå sin prøve.
Med andre ord så er det viktigste for deg at disse er eiere av klubber i Premier League og driver med økonomisk doping av disse. Helt greit det, men når man skal se på hele bildet så er akkurat den biten tross alt veldig liten og ganske ubetydelig.
Det er naturligvis en bit av det. Men det er jævelskapen som ligger i bunn. Uten den hadde de ikke hatt behov for å sportsvaske seg. Og det at de engasjerer seg på den måten de gjør ødelegger fotballen. De jukser, de driver økonomien. De ødelegger for klubber som ikke har de samme midlene. De gjør alt dyrere fordi skal andre klubber henge på må prisene opp, på billetter, på tv-abo, på alt. Det siste nå er la ligas protest fordi jukset gjør at de taper penger, taper profiler og klubbene der gjøres ikke konkurransedyktige. Dette engasjerer meg som fotballmann.

Men som sagt. Det er en grunn til at de må sportsvaske seg. Den må fram. For effektiv sportsvasking er avhengig av blant annet supportere, og vi får ha nok tiltro til mennesker til å håpe at får man vite hva disse regimene står for så faller noen fra. Kanskje.

Vi ser jo hvor opptatt Bernardo Silva, Pep og supporterne er av anerkjennelse. Plutselig sprekker trollet.

taknina

Legg inn av taknina »

Troverdigheten til budbringeren her opp mot egentlige personlige agenda i denne viktige saken som burde belyses på bred front i hele den toppinternasjonale fotballen og hvor pengene kommer fra for å betale disse gigantlønnene til fotballspillere og sircuset rundt det er overmoden for en bred gjenomgang og revurdering på alle fronter.

En løser ikke problemene uten å røske opp hele rota men det er faktisk ikke ønskelig av majoriteten. Ønsket er å ikke ha noe skipling i næringskjeden men holde status quo slik som det var før.

Det skal settes ei grense som de etablerte lagene skal dra om hvor stor kjeltring en kan være og sementere ting som de er noe som supporterne av disse laga også ønsker naturlig nok.

Men det er å innrømme dette som sitter så langt inne for da kommer floksler om avsporing og det som verre er med en gang.

De mindre skal fortsatt høre Marie Antoinettes ord om de ønsker seg opp og fram. Om folk ikke har brød kan de jo spise kake.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

taknina skrev: tir jun 14, 2022 5:00 pm Troverdigheten til budbringeren her opp mot egentlige personlige agenda i denne viktige saken som burde belyses på bred front i hele den toppinternasjonale fotballen og hvor pengene kommer fra for å betale disse gigantlønnene til fotballspillere og sircuset rundt det er overmoden for en bred gjenomgang og revurdering på alle fronter.

En løser ikke problemene uten å røske opp hele rota men det er faktisk ikke ønskelig av majoriteten. Ønsket er å ikke ha noe skipling i næringskjeden men holde status quo slik som det var før.

Det skal settes ei grense som de etablerte lagene skal dra om hvor stor kjeltring en kan være og sementere ting som de er noe som supporterne av disse laga også ønsker naturlig nok.

Men det er å innrømme dette som sitter så langt inne for da kommer floksler om avsporing og det som verre er med en gang.

De mindre skal fortsatt høre Marie Antoinettes ord om de ønsker seg opp og fram. Om folk ikke har brød kan de jo spise kake.
Hvorfor har du fått for deg at jeg ikke ønsker en bred sanering her? Den kommer automatisk om disse regimene kastes ut av fotballen. Det vil koste hele fotballen enormt med penger. Men jippi!

Forresten. Dødsstraff for 14-åringer?

taknina

Legg inn av taknina »

lsklars skrev: tir jun 14, 2022 4:26 pm Jevnt og spennende.

1-1.
Blir iallefall spennende hva Castle kan få til neste sesong men det er vel utenfor trådens tema???????????

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Kudos til trådstarter, greit å holde dette i en egen tråd og spent på å se hvilken klubb som blir neste medlem...!

P.S. Det er faktisk HELT stille på forumet for golf, for de som er interessert i temaet for denne, og sånn generelt sett.....!
Sist redigert av InsVerderben den tir jun 14, 2022 5:13 pm, redigert 1 gang totalt.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:05 pm Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.
Interessant ryggmarksrefleks.

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:56 pm .
Tommelen betyr at jeg trekker meg ut fra diskusjonen, bare for å gjøre det klart.
Vi er ikke uenige i synet på disse sheikene, selv om jeg ikke like stort behov som enkelte andre for å bruke dem som argument for å rakke ned på supportergrupper.

Hyggelig å diskutere med deg igjen.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Knaxern skrev: tir jun 14, 2022 5:07 pm
Mehell skrev: tir jun 14, 2022 3:05 pm Betyr dette at klubbtrådene til disse klubbene ikke kommer til å bli spammet ned med dette temaet fremover? Vil i så tilfelle tro at denne tråden vil bli motatt med stor takknemlighet fra supportere av disse klubbene.
Interessant ryggmarksrefleks.
ryggmargsrefleks?
Utdyp gjerne.

stikkpillen

Legg inn av stikkpillen »

Blir verden bedre av slike tråder dom dette?
At Man City truer Liverpool og Man U er nok det som teller for flertallet her inne. En haug med hyklere, for en gjeng.

Mehell

Legg inn av Mehell »

InsVerderben skrev: tir jun 14, 2022 5:06 pm Kudos til trådstarter, greit å holde dette i en egen tråd og spent på å se hvilken klubb som blir neste medlem...!
Jeg har en evig frykt for at vi kan bli kjøpt opp av slike folk. Men med tanke på hvor mye penger disse folkene kan kaste rundt seg så er vel ingen lag trygge..

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: tir jun 14, 2022 5:10 pm
markantovertak skrev: tir jun 14, 2022 4:56 pm .
Tommelen betyr at jeg trekker meg ut fra diskusjonen, bare for å gjøre det klart.
Vi er ikke uenige i synet på disse sheikene, selv om jeg ikke like stort behov som enkelte andre for å bruke dem som argument for å rakke ned på supportergrupper.

Hyggelig å diskutere med deg igjen.
Du tapte den også gitt. Takk for tommel den var velfortjent, om jeg må si det sjøl.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

stikkpillen skrev: tir jun 14, 2022 5:12 pm Blir verden bedre av slike tråder dom dette?
At Man City truer Liverpool og Man U er nok det som teller for flertallet her inne. En haug med hyklere, for en gjeng.
Hva synes du om dødsstraff for 14-åringer? Hva synes du om regimer som driver med slikt?

Mehell

Legg inn av Mehell »

stikkpillen skrev: tir jun 14, 2022 5:12 pm Blir verden bedre av slike tråder dom dette?
At Man City truer Liverpool og Man U er nok det som teller for flertallet her inne. En haug med hyklere, for en gjeng.
Eyy. Samme stikkpillen som på VGd? I så fall artig å se deg her inne.
Velkommen skal du være :)

Edit: Ser at du registrerte deg i fjor. Da må du bare begynne å bli litt aktiv her inne.
Sist redigert av Mehell den tir jun 14, 2022 5:21 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»