FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Utnyttet promokrasjet ganske bra i dag. Tradet som en villmann og står nå igjen med dette. Måtte selge Mendy for å finansiere Vini i kampens hete. Står nå med cirka 15-20k og dette laget. Noe svake backer, men alt kan vel ikke være perfekt heller.

https://gyazo.com/2932cbeed12a194be7dbb286edf1ecc6

Jompa

Legg inn av Jompa »

Et utvalg fra TOTW som kommer i dag:
- Salah 🇪🇬
- Modric 🇭🇷
- Marquinhos 🇧🇷
- Havertz 🇩🇪
- Lozano 🇲🇽
- Akanji 🇨🇭
- Szczesny 🇵🇱
- Eriksen 🇩🇰
- Giroud 🇫🇷
- Fofana 🇨🇮
- Dalot 🇵🇹

Jompa

Legg inn av Jompa »

Rashford POTM

Alpha

Legg inn av Alpha »

Er jo promopakker hver dag, haha.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Valverde POTM. Det kortet blir vanvittig bra så tidlig.

Klang

Legg inn av Klang »

Solgte Maignan og Carrasco pga kraftig prisvekst. Da er det greit å hente inn Sz for mindre enn jeg solgte Maignan for.

251k transfer profit nå. Har investert i ukas TOTW.

Bilde

Hodor

Legg inn av Hodor »

Har brukt alle Fifa-points fra Ultimate edition på Promo-pakker, og tømt klubben. Har klart å sette sammen dette laget:

------------------------------Mendy
----------Mukiele - Klostermann - Can
Cancelo-----------------Tonali -----------Davies
------------Bellingham----------Bruno F
-------------------------Leao-----Jesus

Chemistry er på 20/33. Morsomt å spille nå :) 6000 coins ITB.

Foreløpig plan er Haaland inn for Jesus. Men er et stykke frem dit, så planen blir sikkert endret :)

Jompa

Legg inn av Jompa »

Spilte meg opp til 8 wins i rivals i går. Bør kanskje ikke være overrasket over at jeg allerede møter spillere med lagverdi godt over millionen? 8 wins og 2 tap, så ender opp med premier fra 8. div.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Har ca 250k å handle for totalt. Fylte opp klubben med noen discard IFs fra totw1. Greit å bare ha i klubben for fremtidig gevinst.

Laget er veldig budsjett, der Zakaria og Akanji er untradeable
Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Synd jeg satt i møte under rewards. Fikk snap av en kompis hvor han blant annet hentet inn Vini for 200k. Var enormt med coins å hente for de som hadde muligheten.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kan være verdt å følge med på IF-prisen til Valverde om han kommer nå kl 19.

Ser ut til at vi i dagene fremover kan vente oss følgende spiller SBCs:
🇰🇷 POTM Kim Min Jae
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 POTM Rashford
🇺🇾 POTM Valverde
🇳🇱 POTM Gakpo
🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 OTW Sterling
🇨🇮 OTW Kessie

Jompa

Legg inn av Jompa »

Som følge av at Gakpo får POTM har IF-kortet hans falt mye i verdi. Henter et kort

Klang

Legg inn av Klang »

Ble en Gakpo på meg også, men folk har jo overhodet ikke is i magen og byr 18k eller deromkring med over 1 min igjen 😑 var heldig og betalte "bare" 16.750. Dette har vært et irritasjonsmoment i årevis.

Har noen Eredivisie-spillere som jeg prøver å bygge et lag rundt.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

https://gyazo.com/eca43e17e8266b54ecfd829eebc32574

Nå er jeg klar for å ta min første FIFA 23-kamp, hehe.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Fyflate hvor mange gode deals det var idag :) Nå er jeg endelig på 1 mil transfer profitt, og har bare fått dritt i pakkene

Alpha

Legg inn av Alpha »

Kukost skrev: fre sep 30, 2022 11:34 pm Fyflate hvor mange gode deals det var idag :) Nå er jeg endelig på 1 mil transfer profitt, og har bare fått dritt i pakkene
Ja, var nok mye å hente for de som hadde coins. Kjøpte selv Cancelo for 72k og solgte for 100k nå da jeg packet Walker untradeable fra Advanced SBC 100k-pakke.

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

https://gyazo.com/891ab1e0aa2707346fc05c2d757dd849

Full kjemi på alle utenom Berisha og Juklerød med riktig manager. Stekelenburg still going strong.

Alpha

Legg inn av Alpha »

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... hanism_on/

Det kan være verdt å bite seg merke til de nye akselerasjonstypene. Reddit-posten over gir en grei oversikt. Kort fortalt kan det vise seg at "lengthy" er OP og man kan endre enkelte spillere fra controlled til lengthy, eksempelvis CR7.

Jeg har brukt Haaland med engine i 8 kamper (og da som controlled) og nå med hunter i 6 kamper (og da som lengthy). Sistnevnte versjonen er merkbart bedre. Vini med explosive klarte ikke å løpe fra en sjel, til tross for 95 pace. Solgte han nå og kjøpte han CR7 og endret han til lengthy. Har tro på at det kan bli myyee bedre!

Artig med noe nytt. Kan også nevne at dette ikke gjelder old gen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Så vi fikk et fint objective i går der man fikk både 50k pakke og 100k pakke. Endte opp med blant annet Kante og Varane fra pakkene, så da fikk laget mitt en god oppgradering

vidar

Legg inn av vidar »

Noen tips for oss amatører, for å få litt coins?

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Hvordan vurderer dere kjemipoengene? Når setter dere inn tiltak?

Jompa

Legg inn av Jompa »

vidar skrev: lør okt 01, 2022 11:13 pm Noen tips for oss amatører, for å få litt coins?
Jeg er glad i å hente TOTW-kort. Hentet 20xDalot nå nettopp (SB rewards kom kl 10) for ned mot 16k. Kombinasjonen Premier League, United og Portugal gjør kortet attraktivt nå i starten, så har trua på at han relativt raskt kommer til å stige til godt over 20k frem mot WL. Shomurodov er det mest søkte IF-kortet fra denne uka (Dalot nummer 2), og kan også være grei å hente. Er jo også nesten discard, så liten risiko. I tillegg registrerte jeg at i fjor så steg keepere ofte veldig mye på litt mellomsikt (2 uker). Så har også hentet noen Szcesny. Ingen stor risiko her heller da han er 87 rated, og neppe kan falle noe under 20k.

Jompa

Legg inn av Jompa »

lok1 skrev: søn okt 02, 2022 12:14 am Hvordan vurderer dere kjemipoengene? Når setter dere inn tiltak?
Målet er å få alle på full kjemi inn mot første WL.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg trader i liten skala, men går for sjeldne varianter av kort. Den ene varianten har jeg ofte monopol på (men man kan naturligvis ordne med modifier selv 😆)

406k transfer profit nå. Fortsatt ikke åpnet pakker for coins/points. Ikke åpnet andre tradeable pakker enn de man fikk til å starte med.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Gjorde rett i å selge Vini og kjøpe CR7. Førstnevnte har samme pris som i går. Ronaldo opp 80-90k.

Håper flere av dere har kommet dere på Braut-toget, for han er helt ellevill IG.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Haaland IF må vel være satt i stein nå.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn okt 02, 2022 4:24 pm Haaland IF må vel være satt i stein nå.
Tipper vi får både Haaland og Foden.

Ser også akselerasjon er blitt en ting folk diskuterer. Er veldig ute av loopen om dagen, men det er snakk om tre typer (lenghty, controlled og explosive). Spillerne faller inn i disse kategoriene basert på utvalgte stats. Det betyr også at ved å gi kjemikort til en spiller, så kan han gå over i en annen type kategori. Lenghty er tydeligvis OP, som gjør at toppfarten er stor, men det tar litt tid før de når den.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Futsheriff melder om at Sterling kommer som sbc

Alpha

Legg inn av Alpha »

Haaland extinct til 350k nå. Ellers kom jeg veldig sent på banen med CR7 og ventet egentlig å tape coins. Ser nå at han har økt til 540k, som er 130k mer enn hva jeg betalte på lørdag. I år har det virkelig lønnet seg å komme tidlig på banen med årets meta.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»