FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Klang

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Klang »

1 down, 19 to go 😄

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: søn okt 23, 2022 3:50 pm 1 down, 19 to go 😄
Hva endte du på? Her har det vært to FUT-frie helger, og blir neppe noe til helgen heller.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Etter mye frustrasjon prøvde jeg meg på PS4-versjonen. Var
13-0 og endte på 17-3. Ville bare ha Gomez fra picks, men tydeligvis for mye å be om.

Klang

Legg inn av Klang »

Jompa skrev: man okt 24, 2022 8:37 am
Klang skrev: søn okt 23, 2022 3:50 pm 1 down, 19 to go 😄
Hva endte du på? Her har det vært to FUT-frie helger, og blir neppe noe til helgen heller.
Gikk ganske dårlig, i hvert fall dårligere enn jeg håpet på, men fikk Kroos som en av to picks og Maignan pluss discard inform i en av pakkene, så det var ikke helt bortkastet. Gjør nok et nytt forsøk til helga igjen.

Sliter litt med FIFA 23, og så hjelper det ikke at konsollen min ser ut til å være skyld i at jeg "trykker" runding når jeg er i ferd med å komme i skuddposisjon, jeg takler med runding helt ufrivillig i kritiske situasjoner, så forsvarerne mister farta osv. Kjøpte ny kontroller og problemet fortsetter. Tror jeg kommer til å kjøpe PC-versjonen til våren og spille litt for pakker til neste utgave på PC. Men fare for at det ikke er crossplay i pro clubs på neste utgave heller, og det er vrient nok å finne klubb/spillere på PS4. Pro clubs er i elendig forfatning, som bare delvis skyldes at folk er fordelt på ymse plattformer.

Har satt sammen dette laget nå. Som alltid altfor mange lag og spillere. Selger ikke unna for å satse alt på ett lag, eller for å plassere coinsa i investeringer. Hancko er allerede oppe i 120 kamper.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Får prøve å få spilt litt FUT fremover. Gjorde Becker i går, og har bygget meg et nytt lag med litt ymse spillere. Fokus på pace :)

Klang

Legg inn av Klang »

Bestemte meg for å ta den tiende seieren og tjuende kampen med 7+ MLS-spillere i rivals 😆

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Da er det game over for Hancko (177 kamper) og Geertruida inntil videre. Fikk Dumfries i fut champs pakke, Bellingham i TOTW-pakka og Griezmann som beste red pick (kunne tatt De Ligt).

Har planer om å få inn Berardi. 77k omtrent, men var nede i ca 58k før jeg la meg 😐

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:09 pm BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug
Skjedde meg for 4-5 år siden. Spilleren var sånn i 2-3 måneder før han plutselig "løsnet" etter x-antall mailer og lignende til EA. Også da var det ett icon. Håper det går kjappere for deg. Jeg tapte ganske mye på det da han sank med flere hundretusen coins....

Kukost

Legg inn av Kukost »

TheOpiate skrev: man okt 31, 2022 4:31 pm
Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:09 pm BildeJeg har fått en helt latterlig bug. Jeg kjøpte Essien 87 for 308 000 k på open bid. Så når jeg skulle flytte han til transferlist fikk jeg feilmelding (inne på transfer target siden), og ble kastet ut til hovedmenyen på ultimate team. Kan ikke sende han til klubb, ikke sende han til transferlist. Har jeg tapt 300k nå pga en bug? Se bug
Skjedde meg for 4-5 år siden. Spilleren var sånn i 2-3 måneder før han plutselig "løsnet" etter x-antall mailer og lignende til EA. Også da var det ett icon. Håper det går kjappere for deg. Jeg tapte ganske mye på det da han sank med flere hundretusen coins....
Så jeg bør ta kontakt med EA help?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Kukost skrev: man okt 31, 2022 4:46 pm
Så jeg bør ta kontakt med EA help?
Hvis han er stuck, så absolutt. EA gjør sjelden noe før man kontakter dem, og selv da kan det ta tid

Jompa

Legg inn av Jompa »

En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...

Klang

Legg inn av Klang »

Fikk T. Hernandez i rivals rewards, men passer foreløpig ikke inn. Det løser seg om vi får en Serie A LM som kan spille ST/RF/LF.

Utrolig at jeg har full kjemi på Kane her.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor nov 03, 2022 10:46 am En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...
Usikker, men hvorfor ikke bare hente de via Web App?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tor nov 03, 2022 1:23 pm
Jompa skrev: tor nov 03, 2022 10:46 am En liten runde på FUT i går og clutchet meg opp til 3. div. Noen som vet om jeg mister rewards om jeg ikke henter de ut en uke? Blir lite spilling om dagen...
Usikker, men hvorfor ikke bare hente de via Web App?
Ser nå at folk skriver at det bare vil bli værende unclaimed dersom den ikke hentes.

2POTM Gakpo ute.

Klang

Legg inn av Klang »

Direkte rødt kort. Gg 😑


Kukost

Legg inn av Kukost »

Hva vet vi om WC promoen? Stemmer det at vi får endel kort som man mister etter vm?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Forlan fra nye heropakken. Bedre enn Capdevilla fra forrige runde, men fortsatt ikke tidenes.

Klang

Legg inn av Klang »

84 rated for Kagawa, skal ikke være mulig. Folk har antatt 82 eller 83 rated, mens 84 rated har virket helt utelukket . Hadde tenkt å gjøre ham, men 84 er helt uaktuelt. Nedstemt på Futbin, 77 % ned atm.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Alpha skrev: tir nov 08, 2022 7:35 pm Forlan fra nye heropakken. Bedre enn Capdevilla fra forrige runde, men fortsatt ikke tidenes.
FIkk Cahill i den første og Saudi-spillern i går. En upgrade, men hadde håpet på Okocha eller Joe Cole.

Klang

Legg inn av Klang »

Hovedlaget per nu.

Kane, Son, Hernandez og Maddison (11.750 open bid) drift wide. 70 width offensivt. Hernandez og Maddison get forward og into box for crosses. 7 players in box.

Backene er maks offensive for mer bredde offensivt og er ganske kjørt etter 70-75 min, så da setter jeg inn Frankowski og H. Traoré.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

IF Mbappe var jævlig god

Alpha

Legg inn av Alpha »

POTM Almiron. Ingen Braut.

Klang

Legg inn av Klang »

På nivå med Buchanan, som er gratis og bare krever 10 mål i SB eller rivals, unnagjort på 1-2 kamper. Riktignok PL og langt bedre linker, men 90k+ er 👎

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Hva er oddsen på at serverne til EA kneler rundt 19.00 i dag?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hallow skrev: fre nov 11, 2022 4:05 pm Hva er oddsen på at serverne til EA kneler rundt 19.00 i dag?
Jeg hadde ikke utlevert høyere odds enn 1.15 hvis det var jeg som skulle stå for utbetaling.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Alt gikk som forventet og serverne gikk ned.

Fra mine pakker fikk jeg Ederson, KdB, Kroos, Trent, Eder Militao, WC Campos, WC Ljunberg og en del 85/84. Militao og Campos var tradeable.

Klang

Legg inn av Klang »

Bra valuta for coinsa. 33 chemistry.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Ganske banebrytende patch i sving. Tror lengthy er nerfet og explosive/controlled buffet. Har i hvert fall sett en video av Insigne som løper fra VvD med grei margin. Kom litt sent på banen med Al-Owairan, men han har gått opp ytterlige 60k etter jeg kjøpte han. Stiller nå med dette laget. Greit med fart på topp. Mbappe og Al-O er tradeable, ellers holder jeg det untradeable. Fikk IF Donna etter 10 lodd på 81+ IF-pakke.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Marchisio fra Hero- pre order. Den tar jeg. Da blir det å gjøre Ribery også tenkte jeg.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»