FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

På tide at de gjør OTW litt mer relevant. Et steg i riktig retning.

Over til noe annet. Noen som vet om 120fps støttes? Har gått til innkjøp av ny monitor og det hadde jo vært artig med litt utbytte fra den.

Klang

Legg inn av Klang »

Blir for voldsomt, bedre sånn det var.

Ser forresten at noen mener at det ikke er 10 timer trial på konsoller. Kan umulig stemme.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Man kan begynne å laste ned spillet ser jeg. Kan spille fra midnatt natt til tirsdag. Så 1 d 7 t til.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Klang skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Blir for voldsomt, bedre sånn det var.

Ser forresten at noen mener at det ikke er 10 timer trial på konsoller. Kan umulig stemme.
Trodde man fikk det fra tirsdag av om man er EA play medlem? Har man kjøpt ultimate edition så er det ingen vits da man uansett får full tilgang den dagen.

Aprilsnarr
Innlegg: 235

Legg inn av Aprilsnarr »

Hvordan tjener folk på trading alt? Er jo så lite man starter med av verdier og vanskelig fullføre sbc osv syns jeg foreløpig. Gjorde riktignok ikke disse lagbyggingene på 22 som gav belønninger i 23, men ikke noe verdi i laget nå og har gjort noen sbc men får ikke gjort hele MM f.eks

Jompa

Legg inn av Jompa »

Aprilsnarr skrev: søn sep 25, 2022 6:17 pm Hvordan tjener folk på trading alt? Er jo så lite man starter med av verdier og vanskelig fullføre sbc osv syns jeg foreløpig. Gjorde riktignok ikke disse lagbyggingene på 22 som gav belønninger i 23, men ikke noe verdi i laget nå og har gjort noen sbc men får ikke gjort hele MM f.eks
Kombinasjonen av at vi ikke får spilt kamper, starter SBCene gir uomsettelige spillere, mangel på andre SBCer som gir pakker etc, gjør at det blir lite coins i omløp.

Tidligere år kom web appen typisk dagen før early access. Samt at SBCene ga omsettbare spillere. Så i år er det en tung jobb å trade.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Blir for voldsomt, bedre sånn det var.

Ser forresten at noen mener at det ikke er 10 timer trial på konsoller. Kan umulig stemme.
Hvorfor? Ingen OTW-kort ble brukt i hele fjor. Er jo litt meningsløst.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Den nye SBCen er jo en vits.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn sep 25, 2022 8:09 pm Den nye SBCen er jo en vits.
Helt håpløst.
- Må ha rares
- Rævva formasjon (LW/RW og 3x CBs etc)
- Kan maks bruke tre klubber

Og til slutt: En elendig pakke.

Helt åpenbart at EA ikke vil at man skal sitte med mye coins før spillet er i gang. Blir nok heftig bruk av fifa-poeng for en del på starten i år.

Klang

Legg inn av Klang »

Jompa skrev: søn sep 25, 2022 5:07 pm
Klang skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Blir for voldsomt, bedre sånn det var.

Ser forresten at noen mener at det ikke er 10 timer trial på konsoller. Kan umulig stemme.
Trodde man fikk det fra tirsdag av om man er EA play medlem? Har man kjøpt ultimate edition så er det ingen vits da man uansett får full tilgang den dagen.

Ja, tror/trodde også det. Mulig at folk rører litt, stoler på feil kilder osv. Ville vært veldig rart om det ikke er slik.

Angående TOTW må vi huske på at vi er helt i startgropa og ikke bør få for bra kort nå i høst. Da skal det ikke mye til for at folk begynner å grine om dead game rimelig tidlig. Folk spiller jo i stor grad for rewards og oppgraderinger, dessverre.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: søn sep 25, 2022 11:33 pm
Jompa skrev: søn sep 25, 2022 5:07 pm
Klang skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Blir for voldsomt, bedre sånn det var.

Ser forresten at noen mener at det ikke er 10 timer trial på konsoller. Kan umulig stemme.
Trodde man fikk det fra tirsdag av om man er EA play medlem? Har man kjøpt ultimate edition så er det ingen vits da man uansett får full tilgang den dagen.
Ja, tror/trodde også det. Mulig at folk rører litt, stoler på feil kilder osv. Ville vært veldig rart om det ikke er slik.

Angående TOTW må vi huske på at vi er helt i startgropa og ikke bør få for bra kort nå i høst. Da skal det ikke mye til for at folk begynner å grine om dead game rimelig tidlig. Folk spiller jo i stor grad for rewards og oppgraderinger, dessverre.
TOTW-kort har vel ikke vært et problem de siste årene med tanke på power curve. Er vel helst promokort.

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg mente OTW, men ble TOTW 😆

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: søn sep 25, 2022 3:21 pm På tide at de gjør OTW litt mer relevant. Et steg i riktig retning.

Over til noe annet. Noen som vet om 120fps støttes? Har gått til innkjøp av ny monitor og det hadde jo vært artig med litt utbytte fra den.
Ser ut som det blir det på xbox series x i hvert fall, men finner ikke noe på PS5. Ville jo tro at det gjelder begge neste generasjon konsoller.

Hvilken monitor har du kjøpt? :) Trenger en skjerm til på hjemmekontoret 8-)

Moist

Legg inn av Moist »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 10:42 am
Alpha skrev: søn sep 25, 2022 3:21 pm På tide at de gjør OTW litt mer relevant. Et steg i riktig retning.

Over til noe annet. Noen som vet om 120fps støttes? Har gått til innkjøp av ny monitor og det hadde jo vært artig med litt utbytte fra den.
Ser ut som det blir det på xbox series x i hvert fall, men finner ikke noe på PS5. Ville jo tro at det gjelder begge neste generasjon konsoller.

Hvilken monitor har du kjøpt? :) Trenger en skjerm til på hjemmekontoret 8-)
PS5 har en 4k 120fps funksjon, og det virker som det skal komme til begge konsollene.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Da har New Zealand hatt tilgang en times tid.

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:00 pm Da har New Zealand hatt tilgang en times tid.
Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:

Jompa

Legg inn av Jompa »

Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:44 pm
Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:00 pm Da har New Zealand hatt tilgang en times tid.
Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:
Hvordan?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Leser at unassigned er capped på 50. Gjør at man ikke kan massekjøpe spillere (eksempelvis stakke fodder når prisen er lav, kjøpe en drøss med spillere for å gjøre player picks etc). Tydelig at de vil gjøre det vanskeligere å trade seg oppover.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:44 pm
Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:00 pm Da har New Zealand hatt tilgang en times tid.
Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:
Kun xbox antar jeg ?

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:45 pm
Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:44 pm
Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:00 pm Da har New Zealand hatt tilgang en times tid.
Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:
Hvordan?
Gikk inn på innstillinger å byttet på sted og språk . Dette er på xbox series x 8-)

Jompa

Legg inn av Jompa »

Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:52 pm
Jompa skrev: man sep 26, 2022 2:45 pm
Chainsaw skrev: man sep 26, 2022 2:44 pm

Det har jeg også. Er jo bare å bytte sted :lol:
Hvordan?
Gikk inn på innstillinger å byttet på sted og språk . Dette er på xbox series x 8-)
Kos deg! Er ikke misunnelig

Klang

Legg inn av Klang »

Har vel ikke vært mulig å endre på PS4 i hvert fall.

Vært litt fram og tilbake med formasjoner og spillere, men starter slik. IF Traoré (13.250) inn som RB.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Trial-nedlasting igang 😁

Jompa

Legg inn av Jompa »

De som har ultimate utgaven kan velge standard utgaven og få trial nå også

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 10:42 am
Alpha skrev: søn sep 25, 2022 3:21 pm På tide at de gjør OTW litt mer relevant. Et steg i riktig retning.

Over til noe annet. Noen som vet om 120fps støttes? Har gått til innkjøp av ny monitor og det hadde jo vært artig med litt utbytte fra den.
Ser ut som det blir det på xbox series x i hvert fall, men finner ikke noe på PS5. Ville jo tro at det gjelder begge neste generasjon konsoller.

Hvilken monitor har du kjøpt? :) Trenger en skjerm til på hjemmekontoret 8-)
https://www.elkjop.no/product/pc-dataut ... ort/182541

Kjøpte denne for 2295,- på tilbud med Elkjøp kundeklubb i helgen. Blir 2k + 120 FPS. 4k + 120FPS blir for dyrt for FIFA.

Jompa

Legg inn av Jompa »

For noen økninger i pris!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: man sep 26, 2022 8:08 pm For noen økninger i pris!
Kom hjem fra trening og alt har gått i taket. Ser det er på vei ned igjen. Holde eller selge? Det er det store spørsmålet.

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Er ganske ny når det kommer til FUT, hva bør jeg gjøre med 4600 fifa points? Åpne pakker med en gang eller vente?

Jompa

Legg inn av Jompa »

knurr84 skrev: man sep 26, 2022 9:15 pm Er ganske ny når det kommer til FUT, hva bør jeg gjøre med 4600 fifa points? Åpne pakker med en gang eller vente?
Greit å gjøre det i starten

Klang

Legg inn av Klang »

Blytungt. Fatter ikke hvorfor spillet må være sirup fra release, men det er det jo stort sett hvert år. Spillet skal i stor grad være ferdig ved release.

Spilte første kampen mot en som brukte hundre år på å angripe, som bare forsterket sirupfølelsen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»