FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Foreløpig er Leao, Yedder, Werner og Haaland leaked. Meget spennende red picks til helgen.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Ny PR-update for Haaland. 8.500-550.000c, med pris på 397.000c per nå. Jeg holder fortsatt. Kanskje optimistisk, men har et lite håp om å få han opp til 450-500k før jeg selger. Ideelt sett får jeg han i red pick i helgen, for fyren er en maskin in game.

vidar

Legg inn av vidar »

Ser folk har både 2 og 3 mill coins allerede, lol. Det er jo 10x mer enn jeg omsetter for på ett år. I gamle dager fikk man jo spillere, coins og pakker i rewards, nå får man drakter, hjørneflagg og sponsoremblemer.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: ons okt 05, 2022 5:57 pm Ser folk har både 2 og 3 mill coins allerede, lol. Det er jo 10x mer enn jeg omsetter for på ett år. I gamle dager fikk man jo spillere, coins og pakker i rewards, nå får man drakter, hjørneflagg og sponsoremblemer.
...og likevel har folk 2-3 mill ;)

vidar

Legg inn av vidar »

Alpha skrev: ons okt 05, 2022 6:11 pm
vidar skrev: ons okt 05, 2022 5:57 pm Ser folk har både 2 og 3 mill coins allerede, lol. Det er jo 10x mer enn jeg omsetter for på ett år. I gamle dager fikk man jo spillere, coins og pakker i rewards, nå får man drakter, hjørneflagg og sponsoremblemer.
...og likevel har folk 2-3 mill ;)
Helt greit det, jeg respekterer hardcore gamere. Jeg er nok veldig subjektiv når jeg sier at jeg synes det var mer gøy da man kunne gjøre det bra uten å bruke 5 timer daglig på trading eller tusenvis på coins.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: ons okt 05, 2022 6:14 pm
Alpha skrev: ons okt 05, 2022 6:11 pm
vidar skrev: ons okt 05, 2022 5:57 pm Ser folk har både 2 og 3 mill coins allerede, lol. Det er jo 10x mer enn jeg omsetter for på ett år. I gamle dager fikk man jo spillere, coins og pakker i rewards, nå får man drakter, hjørneflagg og sponsoremblemer.
...og likevel har folk 2-3 mill ;)
Helt greit det, jeg respekterer hardcore gamere. Jeg er nok veldig subjektiv når jeg sier at jeg synes det var mer gøy da man kunne gjøre det bra uten å bruke 5 timer daglig på trading eller tusenvis på coins.
Hva legger du i å gjøre det bra? Vinne kamper?

vidar

Legg inn av vidar »

Alpha skrev: ons okt 05, 2022 6:29 pm
vidar skrev: ons okt 05, 2022 6:14 pm
Alpha skrev: ons okt 05, 2022 6:11 pm

...og likevel har folk 2-3 mill ;)
Helt greit det, jeg respekterer hardcore gamere. Jeg er nok veldig subjektiv når jeg sier at jeg synes det var mer gøy da man kunne gjøre det bra uten å bruke 5 timer daglig på trading eller tusenvis på coins.
Hva legger du i å gjøre det bra? Vinne kamper?
Å kunne komme seg opp til div 2-4 uten å ha IF TOTY POTM MOTM TOTW og TOTM på hver eneste plass. Ja, det er vel mange som klarer det, poenget er at man tidligere kunne bygge et bra lag ved å spille en del og få rewards som var verdt noe, i stedet for å få hjørneflagg og drakter i pakkene, som man gjør nå.

Alpha

Legg inn av Alpha »

vidar skrev: ons okt 05, 2022 6:42 pm
Alpha skrev: ons okt 05, 2022 6:29 pm
vidar skrev: ons okt 05, 2022 6:14 pm

Helt greit det, jeg respekterer hardcore gamere. Jeg er nok veldig subjektiv når jeg sier at jeg synes det var mer gøy da man kunne gjøre det bra uten å bruke 5 timer daglig på trading eller tusenvis på coins.
Hva legger du i å gjøre det bra? Vinne kamper?
Å kunne komme seg opp til div 2-4 uten å ha IF TOTY POTM MOTM TOTW og TOTM på hver eneste plass. Ja, det er vel mange som klarer det, poenget er at man tidligere kunne bygge et bra lag ved å spille en del og få rewards som var verdt noe, i stedet for å få hjørneflagg og drakter i pakkene, som man gjør nå.
Jeg føler det er mulig i aller høyeste grad nå. De siste årene har det vært veldig lett å spille uten investere i FP. Får man 11 wins i WL, så er mye gjort og det er fint mulig med nærmest hvilket som helst lag etter et par uker.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Se det Sørloth-kortet da!

Bilde

D_Nunez

Legg inn av D_Nunez »

Noen med tips for å få opp kjemien for ikke så alt for mye cash( max 20k ish pr. spiller)?
Neymar, Kanté, Kimmich og Kroos er untradebales så vil helst bygge rundt de.


Klang

Legg inn av Klang »

Tester Sørloth. Mulig at han vil synke ytterligere i morgen, men slo til på 19.250. Bytta inn Hancko, de andre har full kjemi.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Får RTTK i morgen, så Sørloth kan fort bli discard.

Sule, Raphinha, Valverde og Messi er bekreftet.

Klang

Legg inn av Klang »

Lå under med to mål til 82', reduserte med Kostic og da skulle han hale ut tiden... Fungerte mildt sagt dårlig. Jeg kjører en ny taktikk med 80 depth som jeg fant på Facebook og dette spillet er clunky asf, så tok ikke lang tid å vinne ballen og snu til seier.

Selger Sørloth og kjøper tilbake i morgen.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Synes det er enormt svett i 4. div. Sliter virkelig med å komme meg videre. Er én ifra checkpoint og så vipps er det tap og uavgjort som gjelder. WL-kvalik gikk derimot knirkefritt. 6-0, så ga jeg bort to seire og avsluttet kvaliken. Spent på nivået i champs.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tor okt 06, 2022 4:35 pm Synes det er enormt svett i 4. div. Sliter virkelig med å komme meg videre. Er én ifra checkpoint og så vipps er det tap og uavgjort som gjelder. WL-kvalik gikk derimot knirkefritt. 6-0, så ga jeg bort to seire og avsluttet kvaliken. Spent på nivået i champs.
Har ikke spilt så mye rivals ennå, men har karret meg opp til 6. div. Mangler fortsatt endel poeng for å ha nok til et kvalikkforsøk. Men har "fri" i helga, så har planer om å spille nok rivals i løpet av et par dager for å prøve meg på kvalikken. Laget er riktignok full av mangler, så vurderer å selge IFene mine med en liten profit, og kjøpe lag for å spille kvalikk og eventuelt WL.

Laget

Har vel rundt 5-600k i coins om jeg selger det meste for å oppgradere.

Klang

Legg inn av Klang »

Bytter inn en høyreback, for eksempel IF De Marcos.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor okt 06, 2022 4:43 pm
Alpha skrev: tor okt 06, 2022 4:35 pm Synes det er enormt svett i 4. div. Sliter virkelig med å komme meg videre. Er én ifra checkpoint og så vipps er det tap og uavgjort som gjelder. WL-kvalik gikk derimot knirkefritt. 6-0, så ga jeg bort to seire og avsluttet kvaliken. Spent på nivået i champs.
Har ikke spilt så mye rivals ennå, men har karret meg opp til 6. div. Mangler fortsatt endel poeng for å ha nok til et kvalikkforsøk. Men har "fri" i helga, så har planer om å spille nok rivals i løpet av et par dager for å prøve meg på kvalikken. Laget er riktignok full av mangler, så vurderer å selge IFene mine med en liten profit, og kjøpe lag for å spille kvalikk og eventuelt WL.

Laget

Har vel rundt 5-600k i coins om jeg selger det meste for å oppgradere.
Laget er nok ikke helt ideelt, nei. Hvilken formasjon kjører du IG? Personlig hadde jeg investert i et litt bedre lag, da det gjerne forhindrer litt frustrasjon i helgen. Koster litt coins, men sparer seg for litt frustrasjon. Må nesten selv vurdere hva som veier tyngst.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Coman fra MM, ellers bare ræl. De 35 lappene er uansett en dråpe i havet sammenlignet med hvor mye laget har droppet siste to dagene. Håper på oppsving fredag kveld og da selger jeg.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Bilde

Ser jeg Ødegaard?

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tor okt 06, 2022 6:31 pm Laget er nok ikke helt ideelt, nei.
Understatement :)

Akkurat nå har jeg bare spilt den formasjonen, ikke gjort noe med player instructions, ikke satt på kjemikort. Så det fungerer der jeg er nå, men om jeg skal spille WL så må jeg ordne på det. Får titte litt i kveld.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: tor okt 06, 2022 8:03 pm
Alpha skrev: tor okt 06, 2022 6:31 pm Laget er nok ikke helt ideelt, nei.
Understatement :)

Akkurat nå har jeg bare spilt den formasjonen, ikke gjort noe med player instructions, ikke satt på kjemikort. Så det fungerer der jeg er nå, men om jeg skal spille WL så må jeg ordne på det. Får titte litt i kveld.
Selv vant jeg 13 kamper i rivals på rad før jeg tapte min første. Nå taper jeg nesten annenhver kamp. Håper WL blir mindre slit enn rivals, men det er vel kanskje litt mye å håpe på ved første WL.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hakimi fra MM + trash. Tar det.

Klang

Legg inn av Klang »

Må nesten være pga Haaland: https://gyazo.com/77aec2fe06b2bcde295ef83692d1d963

Sølvlaget per nu:

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Sørloth, Trapp og en brasilianer med 5/5 fra red picks. Sørloth var i alle picksene. Leao fra TOTW-pakken. Håvet inn cirka 250k fra WL. Kommer godt med, da markedet har stupt mer enn forventet. Håper på oppsving om et par timer slik at jeg kan selge.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: fre okt 07, 2022 8:19 pm Sørloth, Trapp og en brasilianer med 5/5 fra red picks. Sørloth var i alle picksene. Leao fra TOTW-pakken. Håvet inn cirka 250k fra WL. Kommer godt med, da markedet har stupt mer enn forventet. Håper på oppsving om et par timer slik at jeg kan selge.
Hvordan var nivået i WL?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: fre okt 07, 2022 9:30 pm
Alpha skrev: fre okt 07, 2022 8:19 pm Sørloth, Trapp og en brasilianer med 5/5 fra red picks. Sørloth var i alle picksene. Leao fra TOTW-pakken. Håvet inn cirka 250k fra WL. Kommer godt med, da markedet har stupt mer enn forventet. Håper på oppsving om et par timer slik at jeg kan selge.
Hvordan var nivået i WL?
Cirka som tidligere år basert på plassering, men føler jeg har mindre kontroll. Første fem var overraskende vanskelig. Fikk et par tap der. Deretter gikk jeg på en streak frem til 10 wins. Ble veldig svett på slutten. Møtte icons, Ginola, Haaland, CR7 you name it.

Alpha

Legg inn av Alpha »

En ting er i hvert fall sikkert og visst. Sørloth er ikke Haaland. Prøvde førstnevnte i kvalikk nå. Rett ut etter 5 kamper. Søppel sammenlignet med Braut.

Klang

Legg inn av Klang »

Ska'kke være så lett.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Har rotet meg til nok poeng for å spille kvalikk, så vurderer å ta et lodd. Er oppe i 5. div i rivals.

Danjuma SBC kommer. Kanskje jeg må gjøre Gakpo, og bygge noe rundt de to.

Jompa

Legg inn av Jompa »

FUT Hero pakke kom klokka 19 og kunne kjøpes for 25k. Men den ble tatt bort ganske raskt. Hero-markedet fikk seg en skikkelig trøkk! Usikkert om pakka blir gjort tilgjengelig for de som ikke fikk kjøpt den.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»