FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Jompa

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Jompa »

Savio SBC kommer.

Glir fint inn her

Klang

Legg inn av Klang »

Dynamic duos virker litt bortkasta.

Begynner å bli lei av at custom tactics ikke fungerer. Jeg får riktig formasjon, men spillerne er i feil posisjon. Har sjekka flere ganger og det er riktig på custom tactics, men feil når jeg sjekker ingame.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:52 am
lok1 skrev: man okt 10, 2022 12:02 pm Noen tanker om Sterling-kortet i SBC nå til 140k?
Tenkte faktisk å gjøre han. Velger untradeable-rewards til torsdag tenkte jeg (SBCen går vel ut torsdag klokken 19), satser på litt utbytte fra de pakkene som kan brukes mot han. Chelsea klarer sikkert nok seire, han kan fint få en IF på veien, og England bør vinne minst en kamp i VM. Så om relativt kort tid kan han allerede ha tre oppgraderinger.
Takk for svar. Jeg trader ikke og spiller middels mye, så det vil i så fall bli alle mine coins som går dit. Tenker litt til.

Alpha

Legg inn av Alpha »

lok1 skrev: tir okt 11, 2022 8:13 pm
Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:52 am
lok1 skrev: man okt 10, 2022 12:02 pm Noen tanker om Sterling-kortet i SBC nå til 140k?
Tenkte faktisk å gjøre han. Velger untradeable-rewards til torsdag tenkte jeg (SBCen går vel ut torsdag klokken 19), satser på litt utbytte fra de pakkene som kan brukes mot han. Chelsea klarer sikkert nok seire, han kan fint få en IF på veien, og England bør vinne minst en kamp i VM. Så om relativt kort tid kan han allerede ha tre oppgraderinger.
Takk for svar. Jeg trader ikke og spiller middels mye, så det vil i så fall bli alle mine coins som går dit. Tenker litt til.
Jeg ville aldri sendt alle mine coins i en SBC så tidlig i spillet.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Er det nødvendig med så mange nye kort hele tiden? Vanlig kort går jo ut av metaen før man rekker å teste de. Back in the days kunne man ha samme lag hele året.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Vurderer å rydde frem til coins til han her


Jompa

Legg inn av Jompa »

lok1 skrev: tir okt 11, 2022 8:13 pm
Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:52 am
lok1 skrev: man okt 10, 2022 12:02 pm Noen tanker om Sterling-kortet i SBC nå til 140k?
Tenkte faktisk å gjøre han. Velger untradeable-rewards til torsdag tenkte jeg (SBCen går vel ut torsdag klokken 19), satser på litt utbytte fra de pakkene som kan brukes mot han. Chelsea klarer sikkert nok seire, han kan fint få en IF på veien, og England bør vinne minst en kamp i VM. Så om relativt kort tid kan han allerede ha tre oppgraderinger.
Takk for svar. Jeg trader ikke og spiller middels mye, så det vil i så fall bli alle mine coins som går dit. Tenker litt til.
Enig med Alpha at man ikke bør bruke alle coins på ett kort.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Eredivise foundation player er på vei. Marques, Wijndal, Bazoer og Geertruida.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: tir okt 11, 2022 11:23 pm Vurderer å rydde frem til coins til han her
► Show Spoiler
Flott kortdesign. Tenkte jeg skulle pakke han istedet for å kjøpe han.

Jompa

Legg inn av Jompa »

TOTW4:
- Cancelo
- Tomori
- Frimpong
- Donnarumma
- Mount
- Martinelli ⭐️

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Jompa skrev: ons okt 12, 2022 8:36 am
lok1 skrev: tir okt 11, 2022 8:13 pm
Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:52 am

Tenkte faktisk å gjøre han. Velger untradeable-rewards til torsdag tenkte jeg (SBCen går vel ut torsdag klokken 19), satser på litt utbytte fra de pakkene som kan brukes mot han. Chelsea klarer sikkert nok seire, han kan fint få en IF på veien, og England bør vinne minst en kamp i VM. Så om relativt kort tid kan han allerede ha tre oppgraderinger.
Takk for svar. Jeg trader ikke og spiller middels mye, så det vil i så fall bli alle mine coins som går dit. Tenker litt til.
Enig med Alpha at man ikke bør bruke alle coins på ett kort.
Ja, det er vel derfor jeg spurte om råd. Så skal det sies at jeg går som regel lei spillet etter jul, så har jo litt lyst til å tenke YOLO også. Og kortet hans med tre boosts ser jo veldig bra ut.

Klang

Legg inn av Klang »

Rart hvordan managermarkedet plutselig kan dø ut over natta. Har handlet med managere hver dag i et par uker, men plutselig går det veldig tregt. Skjedde for et par dager siden. Hjelper ikke å være billigst engang, og jeg har omtrent hatt monopol på den kombinasjonen jeg har satset desidert mest på.

Får bare selge unna de kortene jeg har å selge, og så finne på noe annet. Har forsåvidt tjent litt på spillere med posisjonsendringer også.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir okt 11, 2022 3:45 pm Savio SBC kommer.

Glir fint inn her
Ute nå, men vær raske! Dere har bare 100 dager på dere...

Eredivise foundation kom også nå

Klang

Legg inn av Klang »

Geert ser ut som et beist. Mulig å få begge høyrebackene i riktig posisjon. Spent på hvor dyr Muriel blir. Har også uzbekeren som et alternativ, men Muriel bør være mulig å få inn.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

Er jo helt håpløst at dem peiser ut nye kort hver uke, gjør jo spillet drittkjedelig! I tillegg så er det jo "livsfarlig" å kjøpe kort, da dem raser ned i verdi hele tiden

Klang

Legg inn av Klang »

Samtidig vil det bli snakk om "dead game" om det ikke er nok promoer og forskjellige spiller-SBCs, så dette er nok et must.

Jeg går for billige kort som ikke kan synke særlig i verdi. Må få inn Geert og Muriel her:

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Tok UT-pakker fra rivals. Theo Hernandez, Cuadrado, Kimmich, Gnabry og litt annet ræl. Backene hadde vært fin, om jeg ikke hadde UT Walker og mendy fra før av... Waste.

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Kjøpte rttk Raphina igår og hadde skikkelig troa på at Barca skulle slå Inter, men det gikk dritt.130k i tap over natta :-( Fikk et lite plaster på såret fra ea i pakka fra silverbeast, Ginola ;-) samt at jeg fikk cr7 fra en 100k pakke. Tippe lotto i helga vel :-)

Alpha

Legg inn av Alpha »

Chainsaw skrev: tor okt 13, 2022 4:30 pm Kjøpte rttk Raphina igår og hadde skikkelig troa på at Barca skulle slå Inter, men det gikk dritt.130k i tap over natta :-( Fikk et lite plaster på såret fra ea i pakka fra silverbeast, Ginola ;-) samt at jeg fikk cr7 fra en 100k pakke. Tippe lotto i helga vel :-)
Føler du packer noe sykt hvert eneste år jeg. Alltid i starten. Grattis!

Jeg kjøpte selv 3x Raphinha under rewards for 140-145. Solgte for 184-192, så jeg tjente litt på brassen.

Jompa

Legg inn av Jompa »

6-0 i kvalikken med det samme laget. Ga bort de 4 siste. Har kun mulighet til å spille sent søndag kveld. Mulig jeg står over WL denne helga. Red picks/TOTW packs blir neppe noen høydare. Den nye promoen blir riktignok full av gode spillere.


Alpha

Legg inn av Alpha »

Gikk 11-2 i WL. Martinelli som beste red pick og TOTW-packen verdt 30k. 84 som beste fra de andre pakkene.

Markedet får virkelig kjørt seg om dagen. Det virker som at det får en liten oppsving tidlig fredag kveld og ellers går det nedover resten av uken. Det skaper litt hodebry for hva jeg vil gjøre med laget.

Chainsaw

Legg inn av Chainsaw »

Martinelli og Pedri fra red picks. Haaland og Allison fra pakka på level 27 i sesongen ;-) Noen som vet om det går an å spille vennskapskamp mot en kompis på ps når jeg er på xbox? Eventuelt hvordan gjør man det?

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Kukost skrev: tor okt 13, 2022 12:04 pm Er jo helt håpløst at dem peiser ut nye kort hver uke, gjør jo spillet drittkjedelig! I tillegg så er det jo "livsfarlig" å kjøpe kort, da dem raser ned i verdi hele tiden
Dreper spillet etter 1-2 måneder som de har gjort de siste 3-4 åra, sykt kjipt, for fifa 23 har potensialet.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Chainsaw skrev: lør okt 15, 2022 9:00 pm Martinelli og Pedri fra red picks. Haaland og Allison fra pakka på level 27 i sesongen ;-) Noen som vet om det går an å spille vennskapskamp mot en kompis på ps når jeg er på xbox? Eventuelt hvordan gjør man det?
Flaksen din fortsetter, ja.

Trykk R2 i hovedmenyen og legg til venn. Så velger du bare vennskapskamp og inviterer.

Klang

Legg inn av Klang »

Helt uenig med Nep her:

Robertone ser meget bra ut som CDM. Skulle gjerne hatt ham som RDM. Wijndal LB.

Sykt bra tilgang på position modifiers. Jeg bruker dem til tradingformål. 1 bronsespiller for 1 modifier.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Jompa skrev: tir okt 11, 2022 9:32 am Må få opp transfer profiten etter en litt treg start. Hadde litt suksess med Szcesny forrige uke, så gikk for Trapp på søndag og hentet ca 30 stykker for 19-20k. Håper å få rundt 28k for de rimelig snart. Hentet også 5 Milinkovic Savic for 23-24k, og håper å få rundt 30k for han.
Trapp på 28k og Milinkovic på 30k. Drøy million i coins nå

Klang

Legg inn av Klang »

Robertone er litt for dyr, og dyrere enn forventet, så da ble det en gratis Bazoer isteden. Har egentlig råd hvis jeg selger noen Giroud-kort.

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Noen som har gjort icons-pack?

Og i så fall. Hva var utfallet?

Må kjøpe spillere for 14k for å få gjort den, men veldig usikker. Så mye dårlig å ende opp med...

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: tir okt 18, 2022 2:15 pm Noen som har gjort icons-pack?

Og i så fall. Hva var utfallet?

Må kjøpe spillere for 14k for å få gjort den, men veldig usikker. Så mye dårlig å ende opp med...
Fikk Veron. Han gå trolig ikke inn på benken.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»