FIFA 23 Ultimate Team

Svar
Alpha

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av Alpha »

Hallow skrev: man jan 23, 2023 7:11 pm
Alpha skrev: man jan 23, 2023 6:11 pm
Hallow skrev: man jan 23, 2023 5:26 pm Noen som har noen formening når Mbappe POTM kommer ut som SBC?
Egentlig ikke. Håper bare ikke sleipingene fra Canada dropper han for å tjene mest mulig penger under TOTY. Krysser fingrene for slutten av denne uken eller starten av neste.
Hvis de dropper han kan de like gjerne droppe alle POTM fremover.
EA twitter Frankrike har meldt om at han kommer "soon ;)". Det er gode nyheter. Tipper denne uken da.

Mangler 89, 88 og 87 på Zidane. Begynner på Mbappe etter det. Har (3)83x25, (2)83x10, WL rewards fra 3 uker, div random pakker, en del 82-84+ x1/2 og gjort 20 stk premium Ligue 1, La Liga og PL. Det skal nok være nok til å hale i land Zidane + litt rester til Mbappe. Blir nok å spamme 75+ og disse ligaspesifikke pakkene fra fredag av.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Lurer på hvor enkelt det er å resirkulere i år kontra tidligere. Premium krever 11 sjeldne gull, men gir bare 8 spillere (3 sjeldne). Vanlig upgrade gir 3 spillere (1 sjelden). Kanskje mer lønnsomt å gjøre 75+ playerpick (1 av 3) for 6 gullspillere?

Klang

Legg inn av Klang »

Gjør det sånn inntil videre. 31 chemistry, 1 på Bale. Bytter inn Verratti.

Venter på en LB fra La Liga som er egnet til å spille LCB. Da ryker Valverde (sentinel siden han har spenst som en sekk med poteter). Gjerne en ny CB for Pau Torres også, en hodesterk en med bra pace og dribbling.

Nok en undervurdert Robertone. Ypperlig som wingback.

Bilde

Edit: en CM/CDM egnet som LCB går også. Da er det Robertone som ryker og Valverde flyttes ut som wingback.
Edit2: jeg prøver Merino LCB. Ønsker meg egentlig en som er raskere.

Klang

Legg inn av Klang »

Folk er rett og slett stokk dumme. Dette er noe av årsaken til at jeg aldri gir bort seire i fut champs lenger, men heller stikker på 0-0 om jeg ikke trenger seieren. Pill råttent community, ser det også i Facebook-grupper, på EA forums osv, hvordan folk svarer hverandre osv. I forrige uke var det fem stykker som stakk på 0-0 i forbindelse med fut champs, så det er nok dette som er fremtiden.

Bilde

Tapte denne 1-16. Holdt på å stikke på 0-0 fordi han kløna så fælt med å gi meg målet jeg trengte.

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Alpha skrev: tir jan 24, 2023 11:53 am
Hallow skrev: man jan 23, 2023 7:11 pm
Alpha skrev: man jan 23, 2023 6:11 pm

Egentlig ikke. Håper bare ikke sleipingene fra Canada dropper han for å tjene mest mulig penger under TOTY. Krysser fingrene for slutten av denne uken eller starten av neste.
Hvis de dropper han kan de like gjerne droppe alle POTM fremover.
EA twitter Frankrike har meldt om at han kommer "soon ;)". Det er gode nyheter. Tipper denne uken da.

Mangler 89, 88 og 87 på Zidane. Begynner på Mbappe etter det. Har (3)83x25, (2)83x10, WL rewards fra 3 uker, div random pakker, en del 82-84+ x1/2 og gjort 20 stk premium Ligue 1, La Liga og PL. Det skal nok være nok til å hale i land Zidane + litt rester til Mbappe. Blir nok å spamme 75+ og disse ligaspesifikke pakkene fra fredag av.
Mbappe POTM 92 ovrl. Trodde han skulle bli 93 ovrl. Litt skuffa egentlig.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Det er TOTY-helg og ingen innlegg siden 25. januar.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

lok1 skrev: søn jan 29, 2023 9:10 pm Det er TOTY-helg og ingen innlegg siden 25. januar.

Bilde
Javisst. Packweighten er så skrekkelig at det ikke har vært noe å melde.

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Alpha skrev: søn jan 29, 2023 10:30 pm Javisst. Packweighten er så skrekkelig at det ikke har vært noe å melde.
Er tålelig fornøyd her. Fikk Cancelo fra en 75+, og i mid-pakken fikk jeg Blanc.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Spillet ble fort kjedelig når det er så mange spesialkort synes jeg, første gang jeg ikke bryr meg nevneverdig over toty

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ikke pakket noe spennende, selv med over 100 pakker spart opp. Dog, endte opp med litt fodder så man fikk gjort noen av spiller SBC'ene. Pogba er forøvrig helvetes god

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »


Klang

Legg inn av Klang »

Eksperimenterer litt. Jeg kunne brukt Griezmann som LM i 3-5-2, og da kan jeg teste ham som LWB også. Med walisisk MLS-manager får startoppstillingen 32 kjemi (2 på Robertone), men må bytte inn Kostic, en av de mest undervurderte spillerne, som "ingen" har. Verratti får vente til ca 75 min, for jeg må ha inn nye wingbacker om seieren ikke er sikret.

Bilde

Forhåndsbestilte PS5 og fikk den i forrige uke 😑 solgte den to dager senere for ni hundre mer enn jeg betalte.

Klang

Legg inn av Klang »

30 chemistry, 0 på Verratti, men han starter i hvert fall.

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Gg

Bilde

Klang

Legg inn av Klang »

Så mye feil med dette spillet. Vet at jeg kan slå av cross play mtp PC-juks. Ser forresten at det er folk på EA forums som også har problemer med CDM og RCM i 5122.

Bilde

Hodor

Legg inn av Hodor »

Hva er det beste med å jobbe i Plantasjen?

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Ok,

Du har spilt mot et relativt middelmådig lag som spiller en formasjon som det er forholdsvis enkelt å spille seg rundt.

Poenget?

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Hehe,

Nå ser jeg jo at laget på bildet er ditt 🤣

Lurer forøvrig fortsatt på poenget?

Klang

Legg inn av Klang »

VGD-nivå på flere innlegg her nå.

Registrerer at enkelte ikke er særlig kompetente på formasjoner og custom tactics. Ser forsåvidt mye av det på Facebook også. Folk skjønner ikke hvordan man kan/bør spille 5122, hvor offensivt det er mulig å spille, hvordan det er å ha Griezmann som wingback (særlig når man takler lite og mtp hvor høyt han ligger offensivt) osv. Vanderson er forresten vingen, synes ikke at backen så særlig interessant ut. Passer som wingback.

Legger til et skjermbilde fra fut champs. En svenske som ledet 3-1 til 88', endte 5-3 til meg. La meg høyt med constant pressure.

Bilde

Brukeravatar
Hallow
Innlegg: 158
Sted: Moss

Legg inn av Hallow »

Må si at EA kreative når det komme til spesialkortene. Mangler bare en Aouar i spesialkort nå med ny nasjon.

Klang

Legg inn av Klang »

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hva er meningen med screenshots som det der uten noe tekst?

Klang

Legg inn av Klang »

Er bare et lag.



Omsider solgt Playstation-kontoen med fut og det hele. Prisen på coins har blitt halvert siden desember, så jeg solgte på annet vis, og hele kontoen, for litt mer enn jeg ville fått hos u7buyut.

Klang

Legg inn av Klang »

Kanskje litt risikabelt med så små stoppere. Har heldigvis et par høye spillere å bytte til på defensive cornere. 33 chemistry, men bytter inn Bale som LWB.

Bilde

Kukost

Legg inn av Kukost »

Mange her som blir å kjøpe EA sport 2024?

Klang

Legg inn av Klang »

Kan ikke huske noen SBC som har vært dårligere verdi for coinsa/fodder enn dette Kanté-kortet siden EA innførte SBCs. Vi har hatt flashback Ronaldo og en svindyr Ox, men dette er på et helt nytt nivå.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor mar 30, 2023 10:30 am Kan ikke huske noen SBC som har vært dårligere verdi for coinsa/fodder enn dette Kanté-kortet siden EA innførte SBCs. Vi har hatt flashback Ronaldo og en svindyr Ox, men dette er på et helt nytt nivå.
HM TOTY Sabitzer til rundt 500k ene året var helt hinsides priset også.

Klang

Legg inn av Klang »

De fleste SBCs er overpriset, noen er fullstendig galskap, men Sabitzer for 500k er i hvert fall langt bedre verdi enn Kanté for nesten 1,8 mill.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Klang skrev: tor mar 30, 2023 2:55 pm De fleste SBCs er overpriset, noen er fullstendig galskap, men Sabitzer for 500k er i hvert fall langt bedre verdi enn Kanté for nesten 1,8 mill.
Brukere av Futbin er fullstendig uenig med deg.

Sabitzer SBC:
1205 upvotes
29271 downvotes

Kante SBC:
1946 upvotes
7806 downvotes


Moments Ox fra FUT21 er også langt verre enn Kanté.

1349 upvotes
15942 downvotes

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»