Hvilken skuespiller er dette?

Svar
Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Re: Hvilken skuespiller er dette?

Legg inn av Frank.N.Steen »

Nå begynner å bli lett mer gjenkjennelig, hvert fall bilde nummer 2, for her snakker vi vel ei ganske så popoulær rett-på-video horror franchise med masse kjentfolk innen skrekkgenren der dukker opp, spesielt i førstefilm.
Wishmaster ville nok vært mitt forslag, til film eller filmserie, for jo en drøss av dem utover sen 90 og tidlig 00-tallet, men hvilken og skuespiller, der sliter jeg nok mer, for er vel en som kanskje ikke er blant de mer kjente navna.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Ja, siden ingen nye innlegg har forsøkt seg, så prøver jeg på Wishmaster (1997) og Andrew Divoff som skurken/ånden i flaska.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: ons okt 19, 2022 2:32 pm Ja, siden ingen nye innlegg har forsøkt seg, så prøver jeg på Wishmaster (1997) og Andrew Divoff som skurken/ånden i flaska.
Yes, din tur!

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Tror jeg kom meg til de 3 første, av Wishmaster serien, og ikke umulig en vil sjekke ut noen senere denne måneden.

Vel, nok om de filmene, over til neste oppgave, og en fyr der maktet å skape seg et solid navn som karakterskuespiller, både inn film og tv på 80 og 90-tallet.

Om blikk kunne drepe...
Bilde
Mest sannsynlig hans mest kjente rolle/film, da som en alt annet enn "hyggelig" fyr, der du helst ikke vil dele heis med, spesielt om den skulle stanse.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Legger ved et nytt bildehint, samme skuespiller men fra en litt tidligere og kanskje enda mer kjent film.

"Hey! What's wrong with this picture?"
Bilde
Denne gang har han ikke lange tiden på skjermen, men ja, nå medlem av ei heller fargerik punkergjeng (klassisk for 70 og 80-tallet), som kødder med feil kar, og hvor han vi skal frem til, ender til slutt med å få hjertet sitt bokstavelig talt stjålet, fra en da ikke fullt så kjent østerisk muskelbunt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 11:30 am Legger ved et nytt bildehint, samme skuespiller men fra en litt tidligere og kanskje enda mer kjent film.

"Hey! What's wrong with this picture?"
Bilde
Denne gang har han ikke lange tiden på skjermen, men ja, nå medlem av ei heller fargerik punkergjeng (klassisk for 70 og 80-tallet), som kødder med feil kar, og hvor han vi skal frem til, ender til slutt med å få hjertet sitt bokstavelig talt stjålet, fra en da ikke fullt så kjent østerisk muskelbunt.
Brian Thompson, den første er vel fra Cobra og nr 2 er fra Terminator.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Ja, Brian Thompson og Cobra er korrekt. Ble kanskje litt knot med å slenge inn bilde fra The Terminator, men er vel kanskje hans mest kjente film, selv om filmrolle mulig er i Cobra, 2 år senere.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 8:22 am Tror jeg kom meg til de 3 første, av Wishmaster serien, og ikke umulig en vil sjekke ut noen senere denne måneden.
Er vel kun den første som er brukendes og den eneste som har Andrew Divoff. Husker dårlig hur de andre var lengre, men jeg har ikke likt dem noe særlig siden de ikke er i mitt hus.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

Regner med at de fleste kjenner godt til han punkeren i midten, med blå piggsveis og bilhjulavtrykk i halve ansiktet, og usikker på om Bill Paxton faktisk deler samme skjebne som Lance Henriksen, ved å ha blitt drept av en Alien, Terminator og en Predator, for alt vi vet er jo at Thompson hvert fall ikke overlevde møtet med Arnie, og tror ikke de to andre punkerne heller kom uskadet fra oppgjøret. Hvert fall i originalen, for dæven om de ikke greide å kødde det til, med den bedritne Terminator Genisys.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:35 am Er vel kun den første som er brukendes og den eneste som har Andrew Divoff. Husker dårlig hur de andre var lengre, men jeg har ikke likt dem noe særlig siden de ikke er i mitt hus.
I en av oppfølgerne, er den onde ånden eller Djinnen på besøk i fengsel, blir noe småkomisk, men ja, tror den andre foregår på et studenthus og litt Animal House aktig opplegg, men usikker på om en faktisk så gjennom hele, eller kun deler av den, og ga opp.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Dette er fra en film jeg ikke liker med en skuespiller som er godt kjent i sin sjanger =).

Bilde

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 11:36 am Regner med at de fleste kjenner godt til han punkeren i midten, med blå piggsveis og bilhjulavtrykk i halve ansiktet, og usikker på om Bill Paxton faktisk deler samme skjebne som Lance Henriksen, ved å ha blitt drept av en Alien, Terminator og en Predator, for alt vi vet er jo at Thompson hvert fall ikke overlevde møtet med Arnie, og tror ikke de to andre punkerne heller kom uskadet fra oppgjøret. Hvert fall i originalen, for dæven om de ikke greide å kødde det til, med den bedritne Terminator Genisys.
Husker godt den secenen der. La bedre merke til den senere når jeg ble bedre "kjent" med Bill Paxton =).

De ødelegger alt, det er rett før jeg kutter ut alt som kommer ut nå (fra Hoollyweird). Kan ikke huske sist jeg så noe derfra som jeg virkelig satte pris på.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:44 am Dette er fra en film jeg ikke liker med en skuespiller som er godt kjent i sin sjanger =).
Får litt Conan 80-talls stemning av det bildet der. Var liksom ei egen greie med at actionheltene skulle henges opp til "tørk" og lide gjennom sol, tortur og ulike elektroniske "hjelpemidler", som straff av skurkene. Tipper dette er enten sword and sorcery eller post-apokalytpisk b-film underholdning, siden han på bildet minner litt om en ung Van Damme, må en nesten prøve seg på Cyborg (1989), for han ble vel hengt på korset i en scene, men ingen hodebiting av sultne gribber, ala Conan (1982).

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 11:52 am
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:44 am Dette er fra en film jeg ikke liker med en skuespiller som er godt kjent i sin sjanger =).
Får litt Conan 80-talls stemning av det bildet der. Var liksom ei egen greie med at actionheltene skulle henges opp til "tørk" og lide gjennom sol, tortur og ulike elektroniske "hjelpemidler", som straff av skurkene. Tipper dette er enten sword and sorcery eller post-apokalytpisk b-film underholdning, siden han på bildet minner litt om en ung Van Damme, må en nesten prøve seg på Cyborg (1989), for han ble vel hengt på korset i en scene, men ingen hodebiting av gribber ala Conan (1982).
Du har såklart helt rett som vanlig. Tenkte denne nok ble litt i enkleste laget ;).

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:47 am Husker godt den secenen der. La bedre merke til den senere når jeg ble bedre "kjent" med Bill Paxton =).

De ødelegger alt, det er rett før jeg kutter ut alt som kommer ut nå (fra Hoollyweird). Kan ikke huske sist jeg så noe derfra som jeg virkelig satte pris på.
Nå snakkes det jo om ei mulig True Lies 2, pluss tv-serie, visstnok Jamie Lee Curtis som er motivert, tross av at dama for snart to tiår siden, ment det var altfor sent å gjøre en oppfølger, fordi hun og Arnie var for gamle.
Nei, gi fansen heller en verdig Blu-ray utgave, fremfor noe kjip DTV/VOD crap, med minimalt av Lee Curtis og Arnie i cameos, mens resten av galleriet består av folk fansen ikke kunne gi mer beng i.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 11:56 am
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:47 am Husker godt den secenen der. La bedre merke til den senere når jeg ble bedre "kjent" med Bill Paxton =).

De ødelegger alt, det er rett før jeg kutter ut alt som kommer ut nå (fra Hoollyweird). Kan ikke huske sist jeg så noe derfra som jeg virkelig satte pris på.
Nå snakkes det jo om ei mulig True Lies 2, pluss tv-serie, visstnok Jamie Lee Curtis som er motivert, tross av at dama for snart to tiår siden, ment det var altfor sent å gjøre en oppfølger, fordi hun og Arnie var for gamle.
Nei, gi fansen heller en verdig Blu-ray utgave, fremfor noe kjip DTV/VOD crap, med minimalt av Lee Curtis og Arnie i cameos, mens resten av galleriet består av folk fansen ikke kunne gi mer beng i.
Har ingen tro på at det er noen god ide. TL1 er laget på en helt annen tid også, nå vil den bli så politisk korrekt at det aldri kan fungere for å ikke snakke om at jeg ikke vil se 2 besteforeldre fyre løs i en action film av det kaliberet.

Tv serie må de bare kjøre på med, but i wont be watching it. Blir vel like "bra" som Magnum remaken og en haug andre.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:54 am Du har såklart helt rett som vanlig. Tenkte denne nok ble litt i enkleste laget ;).
Ikke sett på veldig lenge, men blant de tidligste Van Damme martial arts filmene man gjøv løs på som ung, og huskes kanskje best grunnet hun deilige berta (Nady) med de svære muggene, og ikke minst nakenscenen i sakte film på stranda. Van Damme derimot, var ikke imponert, og når hun nærmest kasta seg over ham, endte det vel opp med at han dytta på henne et svært pledd.

Hovedskurken var jo latterlig, skrek mer enn han pusta, og sluttfighten ble nærmest en skrike konkurranse mellom de to kamphanene.
Cyborg 2 er også komisk, med Jack Pallance som "spøkelse" i computeren, filmdebuten til ei grisedeilig ung (knapt 17-18 år) Angelina Jolie som viser frem godsakene, samt den alltids likandes Elias Koteas som hennes partner in crime.
Bilde
Vel, nok om den filmen, nok ei tøffing, litt eldre enn Van Damme, men for mange sikkert best kjent som musiker, for min del, kjenner en han kun for film, og synes han gjorde rollen meget bra.
Ei remake er vel sikkert i gang snart, men originalen var knall, og fortjente langt bedre oppfølgere.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:03 pm Vel, nok om den filmen, nok ei tøffing, litt eldre enn Van Damme, men for mange sikkert best kjent som musiker, for min del, kjenner en han kun for film, og synes han gjorde rollen meget bra.
Ei remake er vel sikkert i gang snart, men originalen var knall, og fortjente langt bedre oppfølgere.
Det er nødt til å være Kris Kristofferson i Blade.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:59 am Har ingen tro på at det er noen god ide. TL1 er laget på en helt annen tid også, nå vil den bli så politisk korrekt at det aldri kan fungere for å ikke snakke om at jeg ikke vil se 2 besteforeldre fyre løs i en action film av det kaliberet.

Tv serie må de bare kjøre på med, but i wont be watching it. Blir vel like "bra" som Magnum remaken og en haug andre.
Ja, True Lies i dagens filmverden, ville nok funka dårlig, hvert fall om de skulle fortsatt som før, med stereotypiske midt-østen bad guys, og nei, tipper vi i stedet ender med Melissa McCarthy i mannen (Arnold rollen), og Thor (Hemsworth) i kona (Lee Curtis rollen), og slenger på noen generiske bad guys, som ikke ville gjort ei flue fortred.
Pluss at datteren nå er den egentlig helten, og må redde far og mor, hele tiden.

Magnum remaken har jeg heldigvis ikke sett, knapt hørt om, men er vel snart ikke flere klassiske tv-show å remake lenger, så blir interessant når noen må makte å komme opp med noe nytt og "originalt" for en gangs skyld.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:03 pm
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:54 am Du har såklart helt rett som vanlig. Tenkte denne nok ble litt i enkleste laget ;).
Ikke sett på veldig lenge, men blant de tidligste Van Damme martial arts filmene man gjøv løs på som ung, og huskes kanskje best grunnet hun deilige berta (Nady) med de svære muggene, og ikke minst nakenscenen i sakte film på stranda. Van Damme derimot, var ikke imponert, og når hun nærmest kasta seg over ham, endte det vel opp med at han dytta på henne et svært pledd.

Hovedskurken var jo latterlig, skrek mer enn han pusta, og sluttfighten ble nærmest en skrike konkurranse mellom de to kamphanene.
Cyborg 2 er også komisk, med Jack Pallance som "spøkelse" i computeren, filmdebuten til ei grisedeilig ung (knapt 17-18 år) Angelina Jolie som viser frem godsakene, samt den alltids likandes Elias Koteas som hennes partner in crime.
"Jean-Claude Van Damme accidentally wounded Jackson 'Rock' Pinckney's eye during a swordfight scene, permanently blinding him in that eye. He took Van Damme to court, and eventually won a settlement."

Jeg liker ikke martial arts filmer, men jeg elsker post apok filmer. Så jeg har jo prøvd å se den noen ganger, men jeg kommer ikke langt uti før det blir for dårlig for min del.

Hjelper neppe på at jeg ikke så filmen for første gang før langt utpå 2000 talket. Tror jeg drøyer 2ern selv om Jolie var hot når hun var yngre (synes ikke hun er nå lengre).

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:08 pm Det er nødt til å være Kris Kristofferson i Blade.
Det er det. Whistler tror jeg figuren han spilte, ble kalt.
Glemmer aldri den tøffe nattklubb scenen helt i åpningen, satt som limt til tven når filmen ble leid inn.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:10 pm
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 11:59 am Har ingen tro på at det er noen god ide. TL1 er laget på en helt annen tid også, nå vil den bli så politisk korrekt at det aldri kan fungere for å ikke snakke om at jeg ikke vil se 2 besteforeldre fyre løs i en action film av det kaliberet.

Tv serie må de bare kjøre på med, but i wont be watching it. Blir vel like "bra" som Magnum remaken og en haug andre.
Ja, True Lies i dagens filmverden, ville nok funka dårlig, hvert fall om de skulle fortsatt som før, med stereotypiske midt-østen bad guys, og nei, tipper vi i stedet ender med Melissa McCarthy i mannen (Arnold rollen), og Thor (Hemsworth) i kona (Lee Curtis rollen), og slenger på noen generiske bad guys, som ikke ville gjort ei flue fortred.
Pluss at datteren nå er den egentlig helten, og må redde far og mor, hele tiden.

Magnum remaken har jeg heldigvis ikke sett, knapt hørt om, men er vel snart ikke flere klassiske tv-show å remake lenger, så blir interessant når noen må makte å komme opp med noe nytt og "originalt" for en gangs skyld.
Nå er du inne på den nye formelen deres, bare legg til at de fleste hvite mannfolk, om de får lov til å være med er de slemme. Så kan du sikkert legge til at datteren ikke bare er helten, men hun byttet kjønn for 2 år siden og har derfor unaturlige krefter.

Prøvde meg på en episode av Magnum... den gikk fort av, så med en gang hva det gikk i. Higgins er plutselig blitt en babe og karen i hovedrollen bare... funket ikke.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:13 pm "Jean-Claude Van Damme accidentally wounded Jackson 'Rock' Pinckney's eye during a swordfight scene, permanently blinding him in that eye. He took Van Damme to court, and eventually won a settlement."

Jeg liker ikke martial arts filmer, men jeg elsker post apok filmer. Så jeg har jo prøvd å se den noen ganger, men jeg kommer ikke langt uti før det blir for dårlig for min del.

Hjelper neppe på at jeg ikke så filmen for første gang før langt utpå 2000 talket. Tror jeg drøyer 2ern selv om Jolie var hot når hun var yngre (synes ikke hun er nå lengre).
Van Damme hadde visst et litt kjipt ry på den tid, ganske så voldsom mot stuntmenn (sies det), noe han visstnok delte med Seagal, bare at Van Damme muligens lærte av sine feil, og vokste opp, alt mens Steven, tja, er ikke helt sikker der.

Likevel, å skade noen såpass hardt, så ja, godt å se at de hvert fall fikk gjort opp, men likevel et øye mindre.

Martial Arts funker når jeg er i helt rette humør og modus, men ufattelig mye skit i den genren, særlig fra 90-tallet, hvor "alle" skulle være den neste Seagal, Van Damme eller Lundgren, men typer som Marc Dacascos maktet å skille seg positivt ut, men det ble raskt for generisk og gjentagende, og svært få hadde samme sjarm og utstråling som de beste av de tidligere kampsport utøverne der satset på filmens verden.

Post apokalyptiske filmer er jo også en sjanger spekka med skit, mye grunnet at de sikkert er ganske billige i drift, leie inn noen latterlige kostymer, få noen gamle bilvrak til å se litt tøffe ut, bytte ut rådyre lokaler i Hollywood med ørken og sand, og inn med noen puddelrockere og babes med svære pupper, og så legge til rette for ei lavbudsjetts Mad Max b-film, og likevel, det funka for mange.

The Road Warrior (1981) er vel kongen på haugen av den type underholdning, fartsfylt og rå action, og nei, få kan vel matche den slags film, og selv George Miller rota det til når han prøvde å omgjøre Mad Max universet til en slags Spielberg/Lucas "barnefilm" i andre halvdel av Beyond Thunder Doome, og verre, ha Tina Turner som skurk.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:13 pm
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:08 pm Det er nødt til å være Kris Kristofferson i Blade.
Det er det. Whistler tror jeg figuren han spilte, ble kalt.
Glemmer aldri den tøffe nattklubb scenen helt i åpningen, satt som limt til tven når filmen ble leid inn.
Det stemmer, har vurdert å se disse om igjen snart.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:17 pm Prøvde meg på en episode av Magnum... den gikk fort av, så med en gang hva det gikk i. Higgins er plutselig blitt en babe og karen i hovedrollen bare... funket ikke.
Måtte bare sjekke opp et par bilder, og tja, første som dukker opp var dette:
Bilde
Random smug douchebag i hop med babe, og fanget i photoshop helvete, der minner om en promo fra ei av utallige Ungkaren sesonger, og sikkert ikke rett å avfeie en hel serie basert på kun det, men vel, fyren ser jo mindre barsk ut enn sin sidekick, og vel, blir vel snart noe lignende når Miami Vice og A-Team blir gjort på ny i serieformat.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:29 pm Det stemmer, har vurdert å se disse om igjen snart.
Synd det ble fengsel på Snipes, mulig han fortjente det, men kjipt for fansen av Blade filmene, da han gikk fra relativt svær filmstjerne på tampen av 90-tallet, inn i mer b-film rett på video lignende titler utover 00-tallet, slik Seagal, Van Damme, Lundgren og andre tidligere helter også gikk hen.

Blade 1 er jo klart best, men hadde litt sans for 3ern, tross av litt vel mye Ryan Reynolds, men Jessica Biel sørget nok for at ting jamna seg ut.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:32 pm
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:17 pm Prøvde meg på en episode av Magnum... den gikk fort av, så med en gang hva det gikk i. Higgins er plutselig blitt en babe og karen i hovedrollen bare... funket ikke.
Måtte bare sjekke opp et par bilder, og tja, første som dukker opp var dette:
► Show Spoiler
Random smug douchebag i hop med babe, og fanget i photoshop helvete, der minner om en promo fra ei av utallige Ungkaren sesonger, og sikkert ikke rett å avfeie en hel serie basert på kun det, men vel, fyren ser jo mindre barsk ut enn sin sidekick, og vel, blir vel snart noe lignende når Miami Vice og A-Team blir gjort på ny i serieformat.
Ser jeg tok litt i når jeg sa babe ;). Kommer ikke til å se remakes av MV aller AT om de kommer ut. Kan alt tenke meg til hvor horrible de seriene blir.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Frank.N.Steen skrev: tor okt 20, 2022 12:37 pm
4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:29 pm Det stemmer, har vurdert å se disse om igjen snart.
Synd det ble fengsel på Snipes, mulig han fortjente det, men kjipt for fansen av Blade filmene, da han gikk fra relativt svær filmstjerne på tampen av 90-tallet, inn i mer b-film rett på video lignende titler utover 00-tallet, slik Seagal, Van Damme, Lundgren og andre tidligere helter også gikk hen.

Blade 1 er jo klart best, men hadde litt sans for 3ern, tross av litt vel mye Ryan Reynolds, men Jessica Biel sørget nok for at ting jamna seg ut.
Myndighetene er nådeløse om du ikke betaler skatten din. Hadde nok sluppet unna billigere om det "bare" var en vanlig crime. Husker dem dårlig selv, det er et godt tegn til å se dem om igjen.

Hadde egentlig tenkt å gyve løs på western filmer/mini serier fremover, som jeg har sett før, men kanskje jeg skal ta Blade først.

Brukeravatar
Frank.N.Steen
Innlegg: 3879
Sted: Oslo

Legg inn av Frank.N.Steen »

4pLaY skrev: tor okt 20, 2022 12:48 pm Myndighetene er nådeløse om du ikke betaler skatten din. Hadde nok sluppet unna billigere om det "bare" var en vanlig crime. Husker dem dårlig selv, det er et godt tegn til å se dem om igjen.

Hadde egentlig tenkt å gyve løs på western filmer/mini serier fremover, som jeg har sett før, men kanskje jeg skal ta Blade først.
Godt mulig det var noe annet enn skattefusk som gjorde at regissør John McTiernan satt inne for, men kjipt for fans av action film, og selv om hans karriere bikka litt nedover mot andre halvdel av 90-tallet, håpet man jo at han ville gjøre ei ny Die Hard med Bruce Willis.

Ron Perlman dukka vel også opp i en av Blade filmene, men nei, begynner å bli lenge siden sist, og disse går jo under action-skrekk, så burde være mulig å få sett igjen noen av dem før måneden er forbi.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1459

Legg inn av 4pLaY »

Denne blir muligens for lett for movie buffene her inne.

Bilde

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Film»