Tour Manager 2022

Svar
K-Torget

Re: Tour Manager 2022

Legg inn av K-Torget »

En begredelig tourmanager-sesong er over, klarer så vidt å karre meg innenfor topp 1500.

Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Elendig siste runde, men hold meg innen topp 25, som er min beste sesong. Vant privat liga med penger også, så good times. Sees neste år.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Joggesko_Kalle skrev: søn jul 24, 2022 9:12 pm Elendig siste runde, men hold meg innen topp 25, som er min beste sesong. Vant privat liga med penger også, så good times. Sees neste år.
Gratulerer med en solid sesong! :D

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Joggesko_Kalle skrev: søn jul 24, 2022 9:12 pm Elendig siste runde, men hold meg innen topp 25, som er min beste sesong. Vant privat liga med penger også, så good times. Sees neste år.
Gratulerer! :-)

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Ble en begredelig sesong. Var på det høyeste på 260 plass og etter det gikk det nedover. 1523 plass totalt. En serie katastrofale bytter i år. Verste var ut med Cort før etappen han vant. Høydepunktet var vel etappe 14 med 163 plass på den. Takk til alle som har kommet med analyser. Mange med god peiling på spillet og sykkel generelt. Håper å se mange på forumet til neste år :-)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasyBoms skrev: søn jul 24, 2022 10:40 pm Ble en begredelig sesong. Var på det høyeste på 260 plass og etter det gikk det nedover. 1523 plass totalt. En serie katastrofale bytter i år. Verste var ut med Cort før etappen han vant. Høydepunktet var vel etappe 14 med 163 plass på den. Takk til alle som har kommet med analyser. Mange med god peiling på spillet og sykkel generelt. Håper å se mange på forumet til neste år :-)
Støtter denne :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Vueltaen kommer jo om ikke lenge i august og vet at en (sikkert flere) utenlandske sider har vuelta-manager. Noen som er giret på å være med? :D

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

K-Torget skrev: man jul 25, 2022 12:04 am Vueltaen kommer jo om ikke lenge i august og vet at en (sikkert flere) utenlandske sider har vuelta-manager. Noen som er giret på å være med? :D
Hvis du gjør grovarbeidet med trådlaging og linking til vuelta-manager, sure.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Endte til slutt opp med 16 304 poeng og 1260. plass totalt, noe som er veldig fint etter å ha ligget rundt 11 000 etter 8-10 runder.

1682 poeng på etappe 17 (394. plass totalt),
2127 poeng på etappe 18 (175. plass totalt), og
1250 poeng på etappe 20 (43. plass totalt)

hjalp godt på for å klatre. Merker godt at lag går tom for bytter mot slutten.

Hadde jeg gått for Lampaert fra start på bekostning av Van Baarle, Magnus Cort istedenfor Küng, fått inn Vingegaard til 6. etappe når det ble klart at han sannsynligvis ble kapteinen til Jumbo (grunnet velten til Roglic) så hadde jeg hatt 18 051 poeng og endt på 41. plass.
Hvis jeg i tillegg hadde gjort det jeg også har pekt på som en av mine åpenbare tabber, nemlig å ikke hente Geschke inn etter at han tok klatretrøyen på etappe 9 på bekostning av Bonnamour, så hadde det blitt 316 poeng ekstra, og totalt 18 367 poeng som ville vært 22. plass.

Martinho

Legg inn av Martinho »

Endte på 17652 og en 109. plass. Litt surt og ikke entre topp 100, men det har vært 3 bra uker åkkesom!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: man jul 25, 2022 1:02 am
K-Torget skrev: man jul 25, 2022 12:04 am Vueltaen kommer jo om ikke lenge i august og vet at en (sikkert flere) utenlandske sider har vuelta-manager. Noen som er giret på å være med? :D
Hvis du gjør grovarbeidet med trådlaging og linking til vuelta-manager, sure.
Det skal vi prøve å få ordnet :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: man jul 25, 2022 7:21 am Endte til slutt opp med 16 304 poeng og 1260. plass totalt, noe som er veldig fint etter å ha ligget rundt 11 000 etter 8-10 runder.

1682 poeng på etappe 17 (394. plass totalt),
2127 poeng på etappe 18 (175. plass totalt), og
1250 poeng på etappe 20 (43. plass totalt)

hjalp godt på for å klatre. Merker godt at lag går tom for bytter mot slutten.

Hadde jeg gått for Lampaert fra start på bekostning av Van Baarle, Magnus Cort istedenfor Küng, fått inn Vingegaard til 6. etappe når det ble klart at han sannsynligvis ble kapteinen til Jumbo (grunnet velten til Roglic) så hadde jeg hatt 18 051 poeng og endt på 41. plass.
Hvis jeg i tillegg hadde gjort det jeg også har pekt på som en av mine åpenbare tabber, nemlig å ikke hente Geschke inn etter at han tok klatretrøyen på etappe 9 på bekostning av Bonnamour, så hadde det blitt 316 poeng ekstra, og totalt 18 367 poeng som ville vært 22. plass.
Gratulerer med en solid sesong! Dette viser det hvor lite noen bytter skiller :)

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

K-Torget skrev: man jul 25, 2022 12:04 am Vueltaen
Pogacar bestemmer seg for å droppe Vueltaen og satser heller på San Sebastian, Québec og Montréal.
Barguil og Alaphilippe blir skremte og dropper San Sebastian! (Eventuelt så er det skade/covid som gjør det.)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: ons jul 27, 2022 5:14 am
K-Torget skrev: man jul 25, 2022 12:04 am Vueltaen
Pogacar bestemmer seg for å droppe Vueltaen og satser heller på San Sebastian, Québec og Montréal.
Barguil og Alaphilippe blir skremte og dropper San Sebastian! (Eventuelt så er det skade/covid som gjør det.)
Leste dette..men vueltaen blir nok spennende uansett.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

K-Torget skrev: man jul 25, 2022 11:29 am
Jolla skrev: man jul 25, 2022 1:02 am
K-Torget skrev: man jul 25, 2022 12:04 am Vueltaen kommer jo om ikke lenge i august og vet at en (sikkert flere) utenlandske sider har vuelta-manager. Noen som er giret på å være med? :D
Hvis du gjør grovarbeidet med trådlaging og linking til vuelta-manager, sure.
Det skal vi prøve å få ordnet :)
Tick - Tock

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jolla skrev: tir aug 16, 2022 9:10 pm
K-Torget skrev: man jul 25, 2022 11:29 am
Jolla skrev: man jul 25, 2022 1:02 am

Hvis du gjør grovarbeidet med trådlaging og linking til vuelta-manager, sure.
Det skal vi prøve å få ordnet :)
Tick - Tock
Er klar over at vueltaen starter på fredag, men har ekstremt mye å gjøre på jobb for tiden. Derfor tror jeg ikke at det blir noe vueltamanager på meg i år. Jeg har hvert fall ikke mulighet til å ta på meg grovarbeidet med trådlaging og diverse annet. Noen andre må gjerne ta på seg det arbeidet😊

Slauren

Legg inn av Slauren »

Det finnes et gøyalt managerspill for Vueltaen på https://www.holdet.dk/da

Det er mange år siden jeg har vært med på dette spillet (sist gang i 2016), men har gode minner fra det i den tiden jeg virkelig fulgte godt med på sykkel. Jeg tenkte å prøve meg igjen i år, så har meldt på et lag. Det koster 79 DKK, uten mulighet for å vinne premier (ettersom det kun er de som er folkeregistret i Danmark som har den muligheten). Har tro på at det kan bli moro uansett.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Slauren skrev: ons aug 17, 2022 9:17 pm Det finnes et gøyalt managerspill for Vueltaen på https://www.holdet.dk/da

Det er mange år siden jeg har vært med på dette spillet (sist gang i 2016), men har gode minner fra det i den tiden jeg virkelig fulgte godt med på sykkel. Jeg tenkte å prøve meg igjen i år, så har meldt på et lag. Det koster 79 DKK, uten mulighet for å vinne premier (ettersom det kun er de som er folkeregistret i Danmark som har den muligheten). Har tro på at det kan bli moro uansett.
Høres moro ut. Skal se om jeg får tid og får satt opp et lag. Har du i såfall mulighet til å opprette tråd/ liga?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Skal få prøve å få ordnet en liga. Hvor mange har lyst til å være med?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

FantasySwede skrev: tor aug 18, 2022 5:16 pm Skal få prøve å få ordnet en liga. Hvor mange har lyst til å være med?
Når er frist for å sette opp lag?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

K-Torget skrev: tor aug 18, 2022 6:51 pm
FantasySwede skrev: tor aug 18, 2022 5:16 pm Skal få prøve å få ordnet en liga. Hvor mange har lyst til å være med?
Når er frist for å sette opp lag?
Om 18 timer og 52 minutter.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg hev sammen et raskt lag i velogames:

https://www.velogames.com/spain/2022/entryform.php

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Noen som har opprettet liga på Holdet.dk? Satte opp et lag i løpet 10 minutter :-D

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 1:42 pm Noen som har opprettet liga på Holdet.dk? Satte opp et lag i løpet 10 minutter :-D
Interessen er så lav. Men lager liga hvis 5 stk melder seg her inne ca 1 time før fristen.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
Er med

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jeg får ikke tid å være med. Har alt for mye å gjøre på jobb for tiden så klarer ikke å følge opp. Har heller ikke hatt tid til å lese meg opp på årets Vuelta. Lykke til til dere som er med😊

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasySwede skrev: fre aug 19, 2022 11:51 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.
Og det gjorde han. 8 topp 13 og trøyebonus på Teunissen og Bennett.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: lør aug 20, 2022 6:24 pm
FantasySwede skrev: fre aug 19, 2022 11:51 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.
Og det gjorde han. 8 topp 13 og trøyebonus på Teunissen og Bennett.
Gratulerer med en kjempestart! :-) Top 4% står det respekt av. Fikk ikke sett noe i dag da det var multe og fisketur på fjellet :-)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»