Tour Manager 2022

Svar
Kane

Re: Tour Manager 2022

Legg inn av Kane »

6 igjen og det er ok, tenker jeg

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Truls skrev: ons jul 20, 2022 5:32 pm Hvor mange bytter har folk igjen
7. De skal brukes foran etappe 19. Da skal nok Pinot, Geschke, Verona, Lutsenko, Simmons, Cattaneo og muligens Pidcock ut.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Truls skrev: ons jul 20, 2022 5:32 pm Hvor mange bytter har folk igjen
10

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sier meg fornøyd med i overkant av 1500 poeng i dag. 10 bytter igjen der de fleste brukes før etappe 19.

gjrk

Legg inn av gjrk »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 7:32 pm Sier meg fornøyd med i overkant av 1500 poeng i dag. 10 bytter igjen der de fleste brukes før etappe 19.
Gratulerer med det...siden du var i "dytten" m å si hvor mange poeng du fikk i dag...så si gjerne hvor mange du har totalt :lol:.og hiv gjerne på hvilket lag du har før di 10 byttene

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:00 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 7:32 pm Sier meg fornøyd med i overkant av 1500 poeng i dag. 10 bytter igjen der de fleste brukes før etappe 19.
Gratulerer med det...siden du var i "dytten" m å si hvor mange poeng du fikk i dag...så si gjerne hvor mange du har totalt :lol:.og hiv gjerne på hvilket lag du har før di 10 byttene
12139 poeng totalt.. mener det er 5 året jeg er med på tourmanager og aldri lagt så langt bak på dette stadiet. Har et lite håp om å komme innenfor 1000 ovr, i det minste 2000 ovr. Får uansett trøste meg med at at det går bedre på Eliteserien fantasy og Fotball EM Kvinner fantasy ;)

Pogacar Pinot
VwA Lecroc
Konrad Vingegaard
Pidcock Jorgenson
Lutsenko Geschke Verona
Jungels
Jumbo

Hvordan går det med deg og hvordan ser laget ditt ut nett nå?

gjrk

Legg inn av gjrk »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:15 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:00 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 7:32 pm Sier meg fornøyd med i overkant av 1500 poeng i dag. 10 bytter igjen der de fleste brukes før etappe 19.
Gratulerer med det...siden du var i "dytten" m å si hvor mange poeng du fikk i dag...så si gjerne hvor mange du har totalt :lol:.og hiv gjerne på hvilket lag du har før di 10 byttene
12139 poeng totalt.. mener det er 5 året jeg er med på tourmanager og aldri lagt så langt bak på dette stadiet. Har et lite håp om å komme innenfor 1000 ovr, i det minste 2000 ovr. Får uansett trøste meg med at at det går bedre på Eliteserien fantasy og Fotball EM Kvinner fantasy ;)

Pogacar Pinot
VwA Lecroc
Konrad Vingegaard
Pidcock Jorgenson
Lutsenko Geschke Verona
Jungels
Jumbo

Hvordan går det med deg og hvordan ser laget ditt ut nett nå?
Pogacar Latour
VwA Pedersen
Woods Vingegaard
Pidcock Kron
Teuns Geschke Mohoric
Jungels
Bahrain

12377 poeng...3 bytter igjen..første gang jeg er med...har panikk for ikke å slå de på jobben..noen råd på di 3 siste byttene ;-)?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:45 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:15 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:00 pm

Gratulerer med det...siden du var i "dytten" m å si hvor mange poeng du fikk i dag...så si gjerne hvor mange du har totalt :lol:.og hiv gjerne på hvilket lag du har før di 10 byttene
12139 poeng totalt.. mener det er 5 året jeg er med på tourmanager og aldri lagt så langt bak på dette stadiet. Har et lite håp om å komme innenfor 1000 ovr, i det minste 2000 ovr. Får uansett trøste meg med at at det går bedre på Eliteserien fantasy og Fotball EM Kvinner fantasy ;)

Pogacar Pinot
VwA Lecroc
Konrad Vingegaard
Pidcock Jorgenson
Lutsenko Geschke Verona
Jungels
Jumbo

Hvordan går det med deg og hvordan ser laget ditt ut nett nå?
Pogacar Latour
VwA Pedersen
Woods Vingegaard
Pidcock Kron
Teuns Geschke Mohoric
Jungels
Bahrain

12377 poeng...3 bytter igjen..første gang jeg er med...har panikk for ikke å slå de på jobben..noen råd på di 3 siste byttene ;-)?
Solid debut på deg! :)
Leknessund inn i morgen firster for min del! Kanskje du også burde vurdere det?
Mohoric har ikke vist noe som helst i årets tour, så Lutsenko inn der til i morgen ville jeg vurdert sterkt.
Men alt i alt ser jo laget bra ut og det kan være lurt å spare byttene til fredags spurtetappe?

gjrk

Legg inn av gjrk »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:51 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:45 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:15 pm

12139 poeng totalt.. mener det er 5 året jeg er med på tourmanager og aldri lagt så langt bak på dette stadiet. Har et lite håp om å komme innenfor 1000 ovr, i det minste 2000 ovr. Får uansett trøste meg med at at det går bedre på Eliteserien fantasy og Fotball EM Kvinner fantasy ;)

Pogacar Pinot
VwA Lecroc
Konrad Vingegaard
Pidcock Jorgenson
Lutsenko Geschke Verona
Jungels
Jumbo

Hvordan går det med deg og hvordan ser laget ditt ut nett nå?
Pogacar Latour
VwA Pedersen
Woods Vingegaard
Pidcock Kron
Teuns Geschke Mohoric
Jungels
Bahrain

12377 poeng...3 bytter igjen..første gang jeg er med...har panikk for ikke å slå de på jobben..noen råd på di 3 siste byttene ;-)?
Solid debut på deg! :)
Leknessund inn i morgen firster for min del! Kanskje du også burde vurdere det?
Mohoric har ikke vist noe som helst i årets tour, så Lutsenko inn der til i morgen ville jeg vurdert sterkt.
Men alt i alt ser jo laget bra ut og det kan være lurt å spare byttene til fredags spurtetappe?
Takk for svar ;-) Leknessund på bekostning av Pidcock eller Kron..den er lei...våger ikke gjøre noe her(selv om jeg som nordmann burde gjøre det)Mohoric ar jeg hatt fra etappe 1...må bare ha han i morgen...hadde d vært lurt å byttet ut Geschke(å med hvem)?Lutsenko brente jo mye krutt i dag?)?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:02 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:51 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 8:45 pm

Pogacar Latour
VwA Pedersen
Woods Vingegaard
Pidcock Kron
Teuns Geschke Mohoric
Jungels
Bahrain

12377 poeng...3 bytter igjen..første gang jeg er med...har panikk for ikke å slå de på jobben..noen råd på di 3 siste byttene ;-)?
Solid debut på deg! :)
Leknessund inn i morgen firster for min del! Kanskje du også burde vurdere det?
Mohoric har ikke vist noe som helst i årets tour, så Lutsenko inn der til i morgen ville jeg vurdert sterkt.
Men alt i alt ser jo laget bra ut og det kan være lurt å spare byttene til fredags spurtetappe?
Takk for svar ;-) Leknessund på bekostning av Pidcock eller Kron..den er lei...våger ikke gjøre noe her(selv om jeg som nordmann burde gjøre det)Mohoric ar jeg harr fra etappe 1...må bare ha han i morgen...hadde d vært lurt å byttet ut Geschke(å med hvem?Lutsenko brente jo mye krutt i dag?)?
Kjenner for lite til Kron. Kan han gå i brudd i morgen?
Tror Lutsenko vil prøve igjen - tror både Lutsenko og Astana vil ha en etappeseier.
Hadde jeg vært deg og skulle hatt inn Lutsenko hadde jeg ofret Mohoric fremfor Geschke. Men du kan jo alltids gjøre geschke til Lutsenko om du ønsker?

julenissen

Legg inn av julenissen »

Dere som sier at dere fikk rundt 1500 poeng og er helt greit fornøyd, jeg tipper dere var de som sa at eksamen gikk dritt, men fikk en 6'er likevel.

"Jeg fikk nr. 1, 2, 3, 4 og 7 på etappen i dag. Helt greit!"
Sist redigert av julenissen den ons jul 20, 2022 9:26 pm, redigert 1 gang totalt.

gjrk

Legg inn av gjrk »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 9:11 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:02 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 8:51 pm

Solid debut på deg! :)
Leknessund inn i morgen firster for min del! Kanskje du også burde vurdere det?
Mohoric har ikke vist noe som helst i årets tour, så Lutsenko inn der til i morgen ville jeg vurdert sterkt.
Men alt i alt ser jo laget bra ut og det kan være lurt å spare byttene til fredags spurtetappe?
Takk for svar ;-) Leknessund på bekostning av Pidcock eller Kron..den er lei...våger ikke gjøre noe her(selv om jeg som nordmann burde gjøre det)Mohoric ar jeg harr fra etappe 1...må bare ha han i morgen...hadde d vært lurt å byttet ut Geschke(å med hvem?Lutsenko brente jo mye krutt i dag?)?
Kjenner for lite til Kron. Kan han gå i brudd i morgen?
Tror Lutsenko vil prøve igjen - tror både Lutsenko og Astana vil ha en etappeseier.
Hadde jeg vært deg og skulle hatt inn Lutsenko hadde jeg ofret Mohoric fremfor Geschke. Men du kan jo alltids gjøre geschke til Lutsenko om du ønsker?
Jeg tror pokker meg Kron prøver i morgen..forferdelig i tvil,men vil ha inn Lutsenko..på bekostning av hvem bestemmer jeg meg rett før tidsfristen..takk skal du ha

gjrk

Legg inn av gjrk »

julenissen skrev: ons jul 20, 2022 9:15 pm Dere som sier at dere fikk rundt 1500 poeng og er helt greit fornøyd, jeg tipper dere var de som sa at eksamen gikk dritt, men fikk en 6'er likevel.

"Jeg fikk nr. 1, 2, 3, 4 og 7 på etappen i dag. Helt greit!
1,2,3,4, og 7 halleluja...snikskryt?må jo være det når du legger til "helt greit" :lol:

julenissen

Legg inn av julenissen »

gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:20 pm
julenissen skrev: ons jul 20, 2022 9:15 pm Dere som sier at dere fikk rundt 1500 poeng og er helt greit fornøyd, jeg tipper dere var de som sa at eksamen gikk dritt, men fikk en 6'er likevel.

"Jeg fikk nr. 1, 2, 3, 4 og 7 på etappen i dag. Helt greit!"
1,2,3,4, og 7 halleluja...snikskryt?må jo være det når du legger til "helt greit" :lol:
Jeg fikk ikke det. Var et eksempel.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:19 pm
K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 9:11 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:02 pm

Takk for svar ;-) Leknessund på bekostning av Pidcock eller Kron..den er lei...våger ikke gjøre noe her(selv om jeg som nordmann burde gjøre det)Mohoric ar jeg harr fra etappe 1...må bare ha han i morgen...hadde d vært lurt å byttet ut Geschke(å med hvem?Lutsenko brente jo mye krutt i dag?)?
Kjenner for lite til Kron. Kan han gå i brudd i morgen?
Tror Lutsenko vil prøve igjen - tror både Lutsenko og Astana vil ha en etappeseier.
Hadde jeg vært deg og skulle hatt inn Lutsenko hadde jeg ofret Mohoric fremfor Geschke. Men du kan jo alltids gjøre geschke til Lutsenko om du ønsker?
Jeg tror pokker meg Kron prøver i morgen..forferdelig i tvil,men vil ha inn Lutsenko..på bekostning av hvem bestemmer jeg meg rett før tidsfristen..takk skal du ha
Du får stole på magefølelsen :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

julenissen skrev: ons jul 20, 2022 9:15 pm Dere som sier at dere fikk rundt 1500 poeng og er helt greit fornøyd, jeg tipper dere var de som sa at eksamen gikk dritt, men fikk en 6'er likevel.

"Jeg fikk nr. 1, 2, 3, 4 og 7 på etappen i dag. Helt greit!"
:lol: :lol:

gjrk

Legg inn av gjrk »

julenissen skrev: ons jul 20, 2022 9:26 pm
gjrk skrev: ons jul 20, 2022 9:20 pm
julenissen skrev: ons jul 20, 2022 9:15 pm Dere som sier at dere fikk rundt 1500 poeng og er helt greit fornøyd, jeg tipper dere var de som sa at eksamen gikk dritt, men fikk en 6'er likevel.

"Jeg fikk nr. 1, 2, 3, 4 og 7 på etappen i dag. Helt greit!"
1,2,3,4, og 7 halleluja...snikskryt?må jo være det når du legger til "helt greit" :lol:
Jeg fikk ikke det. Var et eksempel.
beklager..jeg missforstod eksempelet ditt..tror mannen/kvinnen som skrev dette var helt innafor på di 1500 poengene(var veldig godt i dag,men langt i fra best)PS håper han fikk 6 på eksamen ;-)

Kane

Legg inn av Kane »

Her inne kan man vel lire av seg både det ene og andre uten å trenge å bevise noe. Sjokkerende at ikke vinneren hvert år er her inne. Påstander som vært inne fra topp 3 - 100 HVERT ÅR sier vel sitt.

gjrk

Legg inn av gjrk »

Kane skrev: ons jul 20, 2022 9:33 pm Her inne kan man vel lire av seg både det ene og andre uten å trenge å bevise noe. Sjokkerende at ikke vinneren hvert år er her inne. Påstander som vært inne fra topp 3 - 100 HVERT ÅR sier vel sitt.
Er det bare meg , eller hørtes denne kommentaren bare bitter ut :roll:

Kane

Legg inn av Kane »

Det er bare deg

Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Folk poster som oftes bare når det går bra og det er en klassiker i fantasy tråder og si helt greit når man har gjort det bra, bare sjekk fantasy premier league trådene. Er vel en slags bragging right som får dem til å føle seg bra. Uansett ikke noe jeg ville irritert meg veldig mye over.

Håper og tror på verona i morgen, satser på at det ikke var beina men at de skjønte at pog og co ville ta etappen som gjorde at han raskt falt av bruddet. Frykter woods, da nr 2 i liga har ham. Lutsenko er vel sliten etter i dag, eller?

Joggesko_Kalle

Legg inn av Joggesko_Kalle »

Glemte å si, fikk 1682p på runden i dag, helt greit :P

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Joggesko_Kalle skrev: ons jul 20, 2022 10:36 pm Folk poster som oftes bare når det går bra og det er en klassiker i fantasy tråder og si helt greit når man har gjort det bra, bare sjekk fantasy premier league trådene. Er vel en slags bragging right som får dem til å føle seg bra. Uansett ikke noe jeg ville irritert meg veldig mye over.

Håper og tror på verona i morgen, satser på at det ikke var beina men at de skjønte at pog og co ville ta etappen som gjorde at han raskt falt av bruddet. Frykter woods, da nr 2 i liga har ham. Lutsenko er vel sliten etter i dag, eller?
Både håper og tror at Lutsenko bil prøve på nytt i morgen. Tror både han og Astana er veldig giret på en seier.

Skywalker

Legg inn av Skywalker »

Endelig en god etappe. 1758p. Ferie og langt ned på lista så følger ikke så mye med om dagen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Hvis det var mitt innlegg med hvor mye jeg fikk på dagens etappe som har gjort folk irritert så beklager jeg virkelig det. Var ikke ment sånn og synes heller ikke 1500 poeng+ er særlig å skryte av, men etter flere røde enn grønne piler i det siste var det likevel godt med en solid grønn pil.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Kane skrev: ons jul 20, 2022 9:33 pm Her inne kan man vel lire av seg både det ene og andre uten å trenge å bevise noe. Sjokkerende at ikke vinneren hvert år er her inne. Påstander som vært inne fra topp 3 - 100 HVERT ÅR sier vel sitt.
Jeg er drita dårlig hvert år.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 10:46 pm Hvis det var mitt innlegg med hvor mye jeg fikk på dagens etappe som har gjort folk irritert så beklager jeg virkelig det. Var ikke ment sånn og synes heller ikke 1500 poeng+ er særlig å skryte av, men etter flere røde enn grønne piler i det siste var det likevel godt med en solid grønn pil.
Er nok noen som har hatt en tung Tourmanager-sesong som er litt bitre. Ikke bry deg om det :-) Lov å legge ut uansett. Lykke til på de siste etappene :-)

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

1299 poeng i dag. (Holder vel til 3+). 1293 plass sammenlagt og 4 bytter igjen. Skal holde hardt å komme innenfor målet på topp 1000 men fremdeles muligheter. Utrolig mange bytter som har gått rett til !#%%"! i år. Må kanskje komme med en oppsummering her etter hvert så kanskje noen kan trekke på smilebåndet :-D

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 9:11 pm Tror Lutsenko vil prøve igjen - tror både Lutsenko og Astana vil ha en etappeseier.
Hadde jeg vært deg og skulle hatt inn Lutsenko hadde jeg ofret Mohoric fremfor Geschke. Men du kan jo alltids gjøre geschke til Lutsenko om du ønsker?
Lutsenko har fra etappe 1 i år (egentlig ifjor) gått for å komme høyest mulig i sammendraget. Det at han gikk i brudd idag var det samme som når Bardet/Meintjes gikk/går i brudd. Han prøvde å ikke bruke opp kreftene (slik Pinot var villig til å gjøre) men prøvde å ta tid på andre GC-ryttere. Når det ble klart at Vingegaard kom til å ta dem igjen så brukte han ingen kalorier på å prøve å vise seg frem eller for å ofre alt for å holde ut lengst. Han satte det tempoet som han mente at han kom til å komme i mål raskest med, selv om det innebærte å ikke forsøke å følge Pogi, McNulty og Vingegaard.
Taktikken funket - han tok tid på Gaudu, Vlasov, Meintjes, Yates, Pidcock, Mas, Quintana og til og med Bardet som i motsetning til Lutsenko (som kjørte jevnt) prøvde å utfordre Geraint Thomas og angrep opp siste bakke.

Det er mulig at Lutsenko går i bruddet imorgen, men det er hovedsaklig for å ta tid i sammendraget, ikke for å bruke opp alle kreftene på en etappeseier - han sikter høyere enn som så i år. Etappeseier i TDF er noe han allerede har vist at han klarer - to ganger - de to siste utgavene har satsingen vært å være en sammenlagtrytter. Han er jo i feil kategori i spillet etter min mening (og det er Pinot/Gaudu også). Lutsenko og Gaudu er kapteiner. Pinot er en klatrer.
Karer som Sepp Kuss og Rafal Majka burde vært hjelperyttere ettersom at de er låst til kapteinene sine.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

K-Torget skrev: ons jul 20, 2022 10:46 pm Hvis det var mitt innlegg med hvor mye jeg fikk på dagens etappe som har gjort folk irritert så beklager jeg virkelig det. Var ikke ment sånn og synes heller ikke 1500 poeng+ er særlig å skryte av, men etter flere røde enn grønne piler i det siste var det likevel godt med en solid grønn pil.
Jeg synes absolutt at 1500+ poeng på dagens etappe er imponerende. Jeg har hatt én etappe med 1682 poeng, ellers er to runder med 1200 poeng det eneste jeg skimter med. Ellers har jeg vaket rundt 200 til 900 poeng per etappe.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»