Tour Manager 2022

Svar
Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Re: Tour Manager 2022

Legg inn av Sportslig »

K-Torget skrev: tor aug 18, 2022 6:51 pm
FantasySwede skrev: tor aug 18, 2022 5:16 pm Skal få prøve å få ordnet en liga. Hvor mange har lyst til å være med?
Når er frist for å sette opp lag?
Om 18 timer og 52 minutter.

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Jeg hev sammen et raskt lag i velogames:

https://www.velogames.com/spain/2022/entryform.php

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Noen som har opprettet liga på Holdet.dk? Satte opp et lag i løpet 10 minutter :-D

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 1:42 pm Noen som har opprettet liga på Holdet.dk? Satte opp et lag i løpet 10 minutter :-D
Interessen er så lav. Men lager liga hvis 5 stk melder seg her inne ca 1 time før fristen.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
Er med

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Jeg får ikke tid å være med. Har alt for mye å gjøre på jobb for tiden så klarer ikke å følge opp. Har heller ikke hatt tid til å lese meg opp på årets Vuelta. Lykke til til dere som er med😊

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasySwede skrev: fre aug 19, 2022 11:51 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.
Og det gjorde han. 8 topp 13 og trøyebonus på Teunissen og Bennett.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: lør aug 20, 2022 6:24 pm
FantasySwede skrev: fre aug 19, 2022 11:51 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 19, 2022 2:57 pm Mekket en liga hvis folk er interessert:

https://www.holdet.dk/da/games/vuelta-2 ... 2055/share
2 stk fra de 4 øverste lagene var jo ikke dumt. Regner med at Teunissen tar over den røde trøya i morgen.
Og det gjorde han. 8 topp 13 og trøyebonus på Teunissen og Bennett.
Gratulerer med en kjempestart! :-) Top 4% står det respekt av. Fikk ikke sett noe i dag da det var multe og fisketur på fjellet :-)

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Svak etappe i dag. Veldig få plassert inne i topp 15, men berger greit allikevel. Ikke mange som traff planken akkurat. Hadde verken Hayter eller Pacher, men falt ikke noen plasser.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: tir aug 23, 2022 7:09 pm Svak etappe i dag. Veldig få plassert inne i topp 15, men berger greit allikevel. Ikke mange som traff planken akkurat. Hadde verken Hayter eller Pacher, men falt ikke noen plasser.
Hadde en grei etappe men hadde jo litt minus siden jeg byttet hele laget. Gikk opp litt over 100 plasser. Ble et par bytter i dag og så får vi se om det blir gull eller gråstein :-D

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:25 am
FantasySwede skrev: tir aug 23, 2022 7:09 pm Svak etappe i dag. Veldig få plassert inne i topp 15, men berger greit allikevel. Ikke mange som traff planken akkurat. Hadde verken Hayter eller Pacher, men falt ikke noen plasser.
Hadde en grei etappe men hadde jo litt minus siden jeg byttet hele laget. Gikk opp litt over 100 plasser. Ble et par bytter i dag og så får vi se om det blir gull eller gråstein :-D
Jeg kjører safe mtp transfersgebyr i dag. Kommer en tøff etappe i morgen, og der vil jeg gjerne beholde flere av mine klatrere. Bruddet går nok inn i dag.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: ons aug 24, 2022 1:29 pm
FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:25 am
FantasySwede skrev: tir aug 23, 2022 7:09 pm Svak etappe i dag. Veldig få plassert inne i topp 15, men berger greit allikevel. Ikke mange som traff planken akkurat. Hadde verken Hayter eller Pacher, men falt ikke noen plasser.
Hadde en grei etappe men hadde jo litt minus siden jeg byttet hele laget. Gikk opp litt over 100 plasser. Ble et par bytter i dag og så får vi se om det blir gull eller gråstein :-D
Jeg kjører safe mtp transfersgebyr i dag. Kommer en tøff etappe i morgen, og der vil jeg gjerne beholde flere av mine klatrere. Bruddet går nok inn i dag.
Bruddet gikk greit inn i dag. Klatret ca 300 plasser og ca 2500 totalt. Du fortsetter i godt tempo. Utrolig bra med 132 plass så langt :-) Blir nok et par bytter i morgen og men får sove litt på det :-D

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:27 pm
FantasySwede skrev: ons aug 24, 2022 1:29 pm
FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:25 am

Hadde en grei etappe men hadde jo litt minus siden jeg byttet hele laget. Gikk opp litt over 100 plasser. Ble et par bytter i dag og så får vi se om det blir gull eller gråstein :-D
Jeg kjører safe mtp transfersgebyr i dag. Kommer en tøff etappe i morgen, og der vil jeg gjerne beholde flere av mine klatrere. Bruddet går nok inn i dag.
Bruddet gikk greit inn i dag. Klatret ca 300 plasser og ca 2500 totalt. Du fortsetter i godt tempo. Utrolig bra med 132 plass så langt :-) Blir nok et par bytter i morgen og men får sove litt på det :-D
Ja, jeg har hatt flytt så langt:) Gratulerer med god etappe i går. Etter transfergebyr er jeg faktisk nummer 69 nå, og jeg valgte å holde meg relativt rolig på bruddryttere. Traff med Bakelants, men ikke sikkert det går inn i dag.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 1:26 pm
FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:27 pm
FantasySwede skrev: ons aug 24, 2022 1:29 pm

Jeg kjører safe mtp transfersgebyr i dag. Kommer en tøff etappe i morgen, og der vil jeg gjerne beholde flere av mine klatrere. Bruddet går nok inn i dag.
Bruddet gikk greit inn i dag. Klatret ca 300 plasser og ca 2500 totalt. Du fortsetter i godt tempo. Utrolig bra med 132 plass så langt :-) Blir nok et par bytter i morgen og men får sove litt på det :-D
Ja, jeg har hatt flytt så langt:) Gratulerer med god etappe i går. Etter transfergebyr er jeg faktisk nummer 69 nå, og jeg valgte å holde meg relativt rolig på bruddryttere. Traff med Bakelants, men ikke sikkert det går inn i dag.
Takk :-) Vi traff ganske greit i dag og ;-) Vi er stadig på vei oppover. Må nok gjøre en del bytter i morgen.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: tor aug 25, 2022 10:10 pm
FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 1:26 pm
FantasyBoms skrev: ons aug 24, 2022 10:27 pm

Bruddet gikk greit inn i dag. Klatret ca 300 plasser og ca 2500 totalt. Du fortsetter i godt tempo. Utrolig bra med 132 plass så langt :-) Blir nok et par bytter i morgen og men får sove litt på det :-D
Ja, jeg har hatt flytt så langt:) Gratulerer med god etappe i går. Etter transfergebyr er jeg faktisk nummer 69 nå, og jeg valgte å holde meg relativt rolig på bruddryttere. Traff med Bakelants, men ikke sikkert det går inn i dag.
Takk :-) Vi traff ganske greit i dag og ;-) Vi er stadig på vei oppover. Må nok gjøre en del bytter i morgen.
Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 10:48 pm Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.
Vanskelig etappe ja. Den kneika litt over halvveis blir tøff for mange :-D Lider litt av fenomenet "Overivrig byttefinger" men skal prøve å holde meg i skinnet :lol: Men blir nok noen endringer.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 26, 2022 8:34 am
FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 10:48 pm Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.
Vanskelig etappe ja. Den kneika litt over halvveis blir tøff for mange :-D Lider litt av fenomenet "Overivrig byttefinger" men skal prøve å holde meg i skinnet :lol: Men blir nok noen endringer.
Haha, gjorde noen bytter jeg også. Men har mye penger i banken, så fikk en deilig rente. Tok inn Wright, Sweeny og Impey, og traff med de to første gutta. Så er spørsmålet om Trek skal prøve å kjøre inn bruddet for Pedersen. De må nok ha noe hjelp for å klare det. Mulig BikeExchange og FDJ har troen på Groves og Stewart. Ikke gitt at det går inn.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: fre aug 26, 2022 1:17 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 26, 2022 8:34 am
FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 10:48 pm Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.
Vanskelig etappe ja. Den kneika litt over halvveis blir tøff for mange :-D Lider litt av fenomenet "Overivrig byttefinger" men skal prøve å holde meg i skinnet :lol: Men blir nok noen endringer.
Haha, gjorde noen bytter jeg også. Men har mye penger i banken, så fikk en deilig rente. Tok inn Wright, Sweeny og Impey, og traff med de to første gutta. Så er spørsmålet om Trek skal prøve å kjøre inn bruddet for Pedersen. De må nok ha noe hjelp for å klare det. Mulig BikeExchange og FDJ har troen på Groves og Stewart. Ikke gitt at det går inn.
Imponerende treff på deg i dag og. Vurderte og Wright som kaptein men feiget ut :lol:

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: fre aug 26, 2022 7:55 pm
FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 10:48 pm Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.
Imponerende treff på deg i dag og. Vurderte og Wright som kaptein men feiget ut :lol:
Ja, nå flyter det faktisk bra. Litt skuffet over at rotet vekk seieren på dårlig taktikk, men tok masse poeng på innlagt spurt underveis også. God utgangsposisjon for å klare målet om 1%, men det er nå det starter for fullt. 2 viktige fjelletapper nå, og en tempo etter hviledagen.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: fre aug 26, 2022 8:04 pm
FantasyBoms skrev: fre aug 26, 2022 7:55 pm
FantasySwede skrev: tor aug 25, 2022 10:48 pm Jeg falt noen få plasser. Men en ok etappe, og nå er man mye klokere på styrkeforholdet mellom klatrerne. Vanskelig etappe å forholde seg til i morgen, for det kommer to fjelletapper på lørdag og søndag som blir viktige. Kan ikke svi av for mye transfergebyr.
Imponerende treff på deg i dag og. Vurderte og Wright som kaptein men feiget ut :lol:
Ja, nå flyter det faktisk bra. Litt skuffet over at rotet vekk seieren på dårlig taktikk, men tok masse poeng på innlagt spurt underveis også. God utgangsposisjon for å klare målet om 1%, men det er nå det starter for fullt. 2 viktige fjelletapper nå, og en tempo etter hviledagen.
Og jeg glemte å bytte kaptein i dag :lol: :( :lol:

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

Dere to suger på å sitere. Jeg skal fikse. :slight_smile:

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Slett
Sist redigert av Sportslig den lør aug 27, 2022 4:58 pm, redigert 2 ganger totalt.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Jolla skrev: lør aug 27, 2022 4:55 pm Dere to suger på å sitere. Jeg skal fikse.
Siteringsfunksjonen på forumet her er i beste fall gammeldags.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Jeg sitter med Jay Vine som kaptein. Det kan jo lønne seg hvis han er først på toppen her.

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Jolla skrev: lør aug 27, 2022 4:55 pm Dere to suger på å sitere. Jeg skal fikse. :slight_smile:
Det er godt mulig :lol: Er ingen kløpper på dette :D

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

FantasySwede skrev: lør aug 27, 2022 4:57 pm Jeg sitter med Jay Vine som kaptein. Det kan jo lønne seg hvis han er først på toppen her.
Det var han jeg og skulle ha :lol: Hadde litt dårlig tid på morran så da gikk det litt på halv åtte. Du fikk jo full klaff med kapteinen :-) Må si meg fornøyd med 5 blandt top 10.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

FantasyBoms skrev: lør aug 27, 2022 5:46 pm
FantasySwede skrev: lør aug 27, 2022 4:57 pm Jeg sitter med Jay Vine som kaptein. Det kan jo lønne seg hvis han er først på toppen her.
Det var han jeg og skulle ha :lol: Hadde litt dårlig tid på morran så da gikk det litt på halv åtte. Du fikk jo full klaff med kapteinen :-) Må si meg fornøyd med 5 blandt top 10.
Du leverer en veldig sterk etappe. Jeg reddes av Vine-kaptein, men bommer stygt på Sivakov. Men er jo mange som sitter i den båten heldigvis. Padun er årsaken til at Sivakov ble valgt over Mas, men ukraineren var veldig fristende før etappen. Er jo ikke synsk heller:)

FantasyBoms

Legg inn av FantasyBoms »

Byttene gikk rett i glemmeboka i dag. Siste dag laksefisket, så springer elvelangs med fiskestanga :-D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»