Ikke kall meg fin!

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Re: Ikke kall meg fin!

Legg inn av 4pLaY »

Hetfield skrev: ons jun 22, 2022 2:48 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:44 pm Stemmer bra det. Så en test gjort av dating sider for noen år siden, der fant de fleste damene et stort antall av mennene, noe så høyt om 70/80% av dem som lite attraktive og uaktuelle for dem.
Og fascinerende at de klager over at ingen vil ha dem (Som egentlig betyr, høy-status menn som har langt mer å velge i), mens tilsvarende menn får null oppmerksomhet.
Problemet er at enkelte høy status menn gir dem oppmerksomhet i blant og noen ganger renner over dem en kveld de ikke får noe bedre. Da tror de at de kan få slike menn, noe de såklart ikke kan.

Samme greia når de klager over at alle menn er utro assholes osv. De går etter menn som kan vasse i damer om de vil og tror de kan få disse og ha dem for seg selv.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 2:49 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:48 pm
KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 2:45 pm
Mener jeg leste at på Tinder sveiper mennene på 10 ganger så mange damer som omvendt. Ganske sykt egentlig.
Det en grunn til det heter menn tar det de kan få og kvinner tar den de vil ha.
Mange menn er fuckboyz frem til de møter ei de virkelig liker.
True, men disse er sjeldent trofaste i lengden.

Var selv slik i 20 åra, hadde kommet ut av et ræva forhold med ei dame som jeg fant ut var notorisk utro. Mistet hele lysten på forhold, så jeg hadde konstant 3/4 faste jeg traff, hvor jeg også hele tiden fant erstatninger til dem som "falt av", altså de som ble lei av å vente på et forhold det ikke ble noe av f eks.

Queenie

Legg inn av Queenie »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 3:00 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 2:49 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:48 pm

Det en grunn til det heter menn tar det de kan få og kvinner tar den de vil ha.
Mange menn er fuckboyz frem til de møter ei de virkelig liker.
True, men disse er sjeldent trofaste i lengden.

Var selv slik i 20 åra, hadde kommet ut av et ræva forhold med ei dame som jeg fant ut var notorisk utro. Mistet hele lysten på forhold, så jeg hadde konstant 3/4 faste jeg traff, hvor jeg også hele tiden fant erstatninger til dem som "falt av", altså de som ble lei av å vente på et forhold det ikke ble noe av f eks.
Hel ved er det eneste som er verdt noe, kan ikke gjentas nok. Det sagt så er den eneste personen man kan stole 100% på seg selv, men etterhvert som man blir trygg i seg selv så er det bare å sette standarden: en mann skal være en bonus i livet og vi kan gå når som helst. Drittoppførsel kommer jeg aldri til å tolerere noen gang igjen (sier ikke at du har vært der). Lett å se om en mann er skikkelig interessert, det er bare å la det gå måneder før man blir skikkelig intime og bygge et vennskap først.

Texas_John

Legg inn av Texas_John »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:44 pm Stemmer bra det. Så en test gjort av dating sider for noen år siden, der fant de fleste damene et stort antall av mennene, noe så høyt om 70/80% av dem som lite attraktive og uaktuelle for dem.
Det ser ut til å følge det universelle paretoprinsippet, 80% av damer er tilbøyelige til å velge 20% av menn. Det gir mening i et evolusjonsperspektiv, hvor menn kan få nærmest en utallig mengde barn mens kvinner kun kan få noen få og må være langt mer selektive. Naturen har ikke tenkt at det skal finnes én mann for hver kvinne og at disse skal få barn sammen, tvert imot er vel det et eventyr igangsatt av religion og videreført av Hollywood.

Ser man på Djengis Khan er det anslått at 1 av 200 menn i dag er hans etterfølgere, noe som er en stor overrepresentasjon med tanke på klodens befolkning på 1200-tallet. Uten at jeg har sjekka vil jeg tro 80% av de som lever i dag kan spores tilbake til 20% av de samme mannfolkene på et gitt tidspunkt i historien.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1464

Legg inn av 4pLaY »

Texas_John skrev: ons jun 22, 2022 3:15 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:44 pm Stemmer bra det. Så en test gjort av dating sider for noen år siden, der fant de fleste damene et stort antall av mennene, noe så høyt om 70/80% av dem som lite attraktive og uaktuelle for dem.
Det ser ut til å følge det universelle paretoprinsippet, 80% av damer er tilbøyelige til å velge 20% av menn. Det gir mening i et evolusjonsperspektiv, hvor menn kan få nærmest en utallig mengde barn mens kvinner kun kan få noen få og må være langt mer selektive. Naturen har ikke tenkt at det skal finnes én mann for hver kvinne og at disse skal få barn sammen, tvert imot er vel det et eventyr igangsatt av religion og videreført av Hollywood.

Ser man på Djengis Khan er det anslått at 1 av 200 menn i dag er hans etterfølgere, noe som er en stor overrepresentasjon med tanke på klodens befolkning på 1200-tallet. Uten at jeg har sjekka vil jeg tro 80% av de som lever i dag kan spores tilbake til 20% av de samme mannfolkene på et gitt tidspunkt i historien.
Det stemmer bra med det jeg har lest meg opp på tidligere.

Religion og ønsket om mer stabile sammfunn er hvorfor vi har de forholdene vi har i dag og ser på som normen.

Det passer damer ganske bra da, de liker å forholde seg til en flott mann, for oss menn, not so much, vel å merke for de av oss som klarer å anskaffe oss damer, vi kunne ofte tenkt oss så mange som mulig.

Derimot gir det jo mindre attraktive menn sjansen på noe og det blir et mer stabilt sammfunn.

Men nå har vi sporet helt av hva tråden egentlig handlet om her.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Når en del nordmenn som aldri har vært hyggelige før plutselig begynner å gi komplimenter for vektnedgang (eller hva det enn måtte være) så er det faktisk en ganske skremmende opplevelse. Har opplevd det selv. Skjønner reaksjonen hennes godt jeg, føles veldig unaturlig å plutselig skulle opprette en ny relasjon med noen fordi du plutselig har "blitt bra nok" for dem.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ka9nen skrev: ons jun 22, 2022 3:51 pm Når en del nordmenn som aldri har vært hyggelige før plutselig begynner å gi komplimenter for vektnedgang (eller hva det enn måtte være) så er det faktisk en ganske skremmende opplevelse. Har opplevd det selv. Skjønner reaksjonen hennes godt jeg, føles veldig unaturlig å plutselig skulle opprette en ny relasjon med noen fordi du plutselig har "blitt bra nok" for dem.
Si takk og gå videre da. Er det ikke så enkelt? Trenger ikke begynne å sutre over at folk gir deg komplimenter.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Så bare overskriften før jeg så tråden her - hadde ikke tenkt å klikke meg inn i utgangspunktet. Men når det er en debatt - hvis man ser på de før-bildene, nei - hun var ikke fin. Fin som menneske, sikkert - men hun er langfra fin med det som ser ut som en ekstrem overvekt. Det er estetisk ikke fint, og det burde jo hun selv også forstå. Og det å si at hun er blitt fin nå, bør hun ta som et komplient, ikke noe mer.

Solvgutt1

Legg inn av Solvgutt1 »

Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!

Mehell

Legg inn av Mehell »

Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
Hehe. Ja, kan tenke meg at dette er en problemfyllt hverdag :lol:

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Mehell skrev: ons jun 22, 2022 4:00 pm
Si takk og gå videre da. Er det ikke så enkelt? Trenger ikke begynne å sutre over at folk gir deg komplimenter.
Tja, det kan man jo gjøre. Jeg personlig nektet å innfinne meg i at jeg plutselig var blitt "bra nok" for enkelte folk, så virket nok utakknemlig for gesten jeg også i sin tid. Er kjekkere med kompliment fra folk som har vært trivelige og hyggelige hele tiden synes nå jeg 8-)

Heldigvis finnes det mange av dem også i Norge

Mehell

Legg inn av Mehell »

Ka9nen skrev: ons jun 22, 2022 4:26 pm
Mehell skrev: ons jun 22, 2022 4:00 pm
Si takk og gå videre da. Er det ikke så enkelt? Trenger ikke begynne å sutre over at folk gir deg komplimenter.
Tja, det kan man jo gjøre. Jeg personlig nektet å innfinne meg i at jeg plutselig var blitt "bra nok" for enkelte folk, så virket nok utakknemlig for gesten jeg også i sin tid. Er kjekkere med kompliment fra folk som har vært trivelige og hyggelige hele tiden synes nå jeg 8-)
Det siste kan jeg helt sikkert si meg enig i.
Men hva med nye bekjentskaper?

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på, men de andre tingene har du vel valgt selv? Du kunne gjort det dårligere i senga, du kunne sløst bort formuen din, du hadde ikke trengt å bli medlem av Mensa, og du hadde absolutt ikke trengt å redde kattunger. At folk kaller deg pen er kanskje på kanten, men her er du muligens også selv noe skyld i det.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Mehell skrev: ons jun 22, 2022 4:30 pm
Men hva med nye bekjentskaper?
Det må jo så klart være lov 8-)

Folk_flesk

Legg inn av Folk_flesk »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 12:54 pm "Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Les mer hos Tv2
"Du er feit på en fin måte", ville jeg ha prøvd meg på. Ingen grunn til at hun ikke ville ha falt fullstendig pladask for den.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:20 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 2:17 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:04 pm

Huff, ja. Det beste er nok om du låser deg inn på soverommet ditt og drar ut nettkabelen. Da er du KANSKJE trygg for alt det skumle.
Tvert imot tenker jeg det er deg og sine som burde logge av internett og komme dere ut i frisk luft og solskinn.
Nå var det vitterlig du selv som syntes alt var så skummelt. Så da må du jo ta konsekvensen av det og gå å gjemme deg.
Man må kaste lys over troll, ikke gjemme seg for dem.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Folk_flesk skrev: ons jun 22, 2022 4:52 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 12:54 pm "Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Les mer hos Tv2
"Du er feit på en fin måte", ville jeg ha prøvd meg på. Ingen grunn til at hun ikke ville ha falt fullstendig pladask for den.
er det fortsatt innafor hvis du snur litt på den? Du er fin på en feit måte. Eller vil det være å pushe grenser?

Queenie

Legg inn av Queenie »

sexxes skrev: ons jun 22, 2022 4:37 pm
Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på
Det er først og fremst menn som måler sin manndom i penisstørrelsen, ikke like viktig for kvinner ;)

Kongemannen

Legg inn av Kongemannen »

Hun var pen langt i fra ,men langt fra pen

Corvus

Legg inn av Corvus »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:08 pm Hun er ikke fin verken før eller etter vektnedgangen. Dessuten burde hun gå ned minst 20 kg til. Hun er langt fra i mål for å si det sånn.
Har litt å gå på både på den ene og andre måten ja. Greit nok det, nå har hun fått sine 15 minutter i rampelyset og er sikkert fornøyd, sutrekjerringa.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Anekdote.

I bøkene om kristin Lavransdatter, så sier Lavrans til kona si, Ragnihild,
"Du må ikke lete så grundig etter noe å krenkes av, når noen sier deg noe fint"

Dette altså skrevet for over 100 år siden

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 5:42 pm
sexxes skrev: ons jun 22, 2022 4:37 pm
Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på
Det er først og fremst menn som måler sin manndom i penisstørrelsen, ikke like viktig for kvinner ;)
Tja, ifølge han er det jo kvinnene som tydeligvis har vært mest opptatt av det, men selv har jeg egentlig også inntrykk av at kvinner er mer opptatt av det enn menn.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Apropos fin og eventuelt sexy. Tror det ikke er alle typer damer som liker en slik type oppmerksomhet. Hva med å overse de eventuelt og se hvor desperat hun blir etter oppmerksomhet etter hvert?

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm
KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med. Din forumhelt som du adresserer her er nok ikke verken psykisk eller fysisk helt i orden og er sannsynligvis ikke overlevelsesdyktig på egen hånd og derfor ikke representativ for de menn han likevel utgir seg for å snakke på vegne av.
Kvinnfolk som er omtrent like små som barn altså. Da har vi fastslått dine preferanser.
Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
Prix (prlx), det er unge gutter du beskriver. Å det har du drevet med lenge.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:00 pm Så kutter vi ut tullet i denne tråden, nå er jeg lei av å slette poster her.
Du har med en årelang gjenganger av et troll fra VGD å gjøre. Da han ble kastet ut gikk det få dager før et nytt nick ble opprettet.

Og vi snakker opp mot 15 - 20 nick som hadde ett formål. Å lage kvalm. Du vil spare deg for masse arbeid hvis du kvitter deg med denne brukeren.

Queenie

Legg inn av Queenie »

sexxes skrev: ons jun 22, 2022 10:44 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 5:42 pm
sexxes skrev: ons jun 22, 2022 4:37 pm

At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på
Det er først og fremst menn som måler sin manndom i penisstørrelsen, ikke like viktig for kvinner ;)
Tja, ifølge han er det jo kvinnene som tydeligvis har vært mest opptatt av det, men selv har jeg egentlig også inntrykk av at kvinner er mer opptatt av det enn menn.
Så lenge det er innenfor normalen og mannen kan bruke det han har så er det topp. Det viktigste er at han ikke bare er opptatt av egen nytelse

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

sexxes skrev: ons jun 22, 2022 4:37 pm
Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på, men de andre tingene har du vel valgt selv? Du kunne gjort det dårligere i senga, du kunne sløst bort formuen din, du hadde ikke trengt å bli medlem av Mensa, og du hadde absolutt ikke trengt å redde kattunger. At folk kaller deg pen er kanskje på kanten, men her er du muligens også selv noe skyld i det.
Det er ironi. :lol:

Han har liten penis, har ikke penger og er dum som et brød.

Mehell

Legg inn av Mehell »

B.E. skrev: tor jun 23, 2022 9:19 am
sexxes skrev: ons jun 22, 2022 4:37 pm
Solvgutt1 skrev: ons jun 22, 2022 4:11 pm Selv er jeg lei av at alle mine intime partnere skal kommentere at jeg har så stor penis og er så god i senga. Syns også det er en uting at nettbanken bare slenger i trynet mitt at jeg er veldig rik og at Mensa hele tiden skal minne meg på at jeg er et geni.

Får stadig brev fra alle barn og eiere av kattunger jeg har reddet. Slutt med det!

Og ja, slutt å kall meg pen!
At du har stor penis kan du sannsynligvis ikke noe for selv, så det kan jeg skjønne du reagerer på, men de andre tingene har du vel valgt selv? Du kunne gjort det dårligere i senga, du kunne sløst bort formuen din, du hadde ikke trengt å bli medlem av Mensa, og du hadde absolutt ikke trengt å redde kattunger. At folk kaller deg pen er kanskje på kanten, men her er du muligens også selv noe skyld i det.
Det er ironi. :lol:

Han har liten penis, har ikke penger og er dum som et brød.
Det kalles humor. Og sexxes er med på leken :roll: :lol:

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Texas_John skrev: ons jun 22, 2022 2:36 pm Fete kvinner er helt supert når det gjelder å dekke primalbehov, men for eksklusive forhold er de utelukket.
Ville jo vært kjipt dersom du hadde et forhold med en slank dame i mange år, og hun sakte men sikkert ble like bred som hun er høy. Da er det vel tid for den store (tunge) praten.

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:00 pm Så kutter vi ut tullet i denne tråden, nå er jeg lei av å slette poster her.
------
Lurer; hvordan så du ut - før du slanket deg?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»