Ikke kall meg fin!

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Ikke kall meg fin!

Legg inn av 4pLaY »

"Var jeg ikke fin før? Er det vektnedgangen som er grunnen til at du omsider anerkjenner meg og gir meg oppmerksomhet?"

Les mer hos Tv2

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Alt er feil i dagens samfunn. Enhver greie er kritikkverdig. Gir man ros er det feil, gir man ikke ros er det feil. Vi har fått en gruppe mennesker i dette landet som konstant leter etter noe å klage på. Og finner de det ikke så konstruerer de et problem fra løse lufta.

Slik jeg ser det er det ikke fatshaming å gi mennesker som har tatt livvstilsgrep honnør for innsatsen.

Hadde de sagt hun var fæl når hun gikk opp i vekt hadde hun hatt en case. Nå bør hun eie komplimentene og nyte sommeren med en lettere kropp.

Jeg har ikke noe problem med tjukke folk. Jeg syns det er trist at de skal oppleve at kroppsfasongen definerer dem som mennesker, men jeg syns jo folk som er slanke ser penere og freshere ut. Og jeg kommer til å fortsette å heie på og skryte av dem som tar grep mot overvekt. For de aller fleste tror jeg den oppmuntringen sees på som en hyggelig og motiverende gest.

Hetfield

Legg inn av Hetfield »

PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:02 pm Alt er feil i dagens samfunn. Enhver greie er kritikkverdig. Gir man ros er det feil, gir man ikke ros er det feil. Vi har fått en gruppe mennesker i dette landet som konstant leter etter noe å klage på. Og finner de det ikke så konstruerer de et problem fra løse lufta.
Enda en som ikke ville være fin skrev denne kronikken i våres:

https://www.aftenposten.no/meninger/sid ... -vaere-fin
Sist redigert av Hetfield den ons jun 22, 2022 1:08 pm, redigert 1 gang totalt.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Hun er ikke fin verken før eller etter vektnedgangen. Dessuten burde hun gå ned minst 20 kg til. Hun er langt fra i mål for å si det sånn.

Pernille

Legg inn av Pernille »

Den er grei, frk. Kowkabi. Jeg har aldri hørt om deg før og om ca. ti minutter fra nå kommer du til være et glemt kapittel.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Noen bør fortelle henne at hun fortsatt ser ut som et regelrett troll og at hun burde gjemme seg. Æsj for et menneske!

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

For å snu dette på hodet så sier hun at alle ser fine ut uansett hvordan de ser ut. Og at det aldri er rom for forbedringer. Hverken med tanke på utseende eller helsa.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Hetfield skrev: ons jun 22, 2022 1:07 pm
PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:02 pm Alt er feil i dagens samfunn. Enhver greie er kritikkverdig. Gir man ros er det feil, gir man ikke ros er det feil. Vi har fått en gruppe mennesker i dette landet som konstant leter etter noe å klage på. Og finner de det ikke så konstruerer de et problem fra løse lufta.
Enda en som ikke ville være fin skrev denne kronikken i våres:

https://www.aftenposten.no/meninger/sid ... -vaere-fin
Dummeste jeg har lest. Når jeg gir kvinnelige kolleger, nieser eller dattera mi for den saks skyld komplimenter så er det med 0% seksuell undertone. Det er en hyggelig gest, intet mindre.

Når jeg gir komplimenter til kona så hender det seg jo at det ligger noe mer bak, men da gir jeg jo også komplimenter på en helt annen måte slik at det ikke hersker noen tvil om at det ikke bare en en undertone, men en overtone bak det jeg sier.

Det er jo helt sprøtt at folk tror et helt nøytralt kompliment er objektifisering. Da må de søke hjelp.

Queenie

Legg inn av Queenie »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:19 pm
PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:16 pm
Hetfield skrev: ons jun 22, 2022 1:07 pm

Enda en som ikke ville være fin skrev denne kronikken i våres:

https://www.aftenposten.no/meninger/sid ... -vaere-fin
DNår jeg gir kvinnelige kolleger, nieser eller dattera mi for den saks skyld komplimenter så er det med 0% seksuell undertone.
Tull! Selvfølgelig er det med en seksuell undertone. Og det er ikke noe galt i det, men du må slutte å lyve for deg selv og for andre for å forsøksvis fremstå som mest mulig politisk(feministisk) korrekt.
Det finnes menn som er hel ved, selv om det sikkert er vanskelig for deg å fatte.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Det første hun bør gjøre er å lære seg å ta imot komplimenter, det er en selvfølge at kvinner må kunne. For det andre bør hun komme seg tilbake til mølla og slutte å søke oppmerksomhet, denne ekstreme trangen for å bli sett gjør meg kvalm.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:20 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:19 pm
PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:16 pm

DNår jeg gir kvinnelige kolleger, nieser eller dattera mi for den saks skyld komplimenter så er det med 0% seksuell undertone.
Tull! Selvfølgelig er det med en seksuell undertone. Og det er ikke noe galt i det, men du må slutte å lyve for deg selv og for andre for å forsøksvis fremstå som mest mulig politisk(feministisk) korrekt.
Det finnes menn som er hel ved, selv om det sikkert er vanskelig for deg å fatte.
Du og dette "hel ved" snakket ditt, LOL. Prøv å se i hvor mange innlegg du har skrevet akkurat det. Stakkars Gloryh ...
Sist redigert av BigJilm den ons jun 22, 2022 1:25 pm, redigert 1 gang totalt.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg sluttet å lese tidlig, rundt der hun skriver at hun håper man leser hele greia.

Queenie

Legg inn av Queenie »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:24 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:20 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:19 pm

Tull! Selvfølgelig er det med en seksuell undertone. Og det er ikke noe galt i det, men du må slutte å lyve for deg selv og for andre for å forsøksvis fremstå som mest mulig politisk(feministisk) korrekt.
Det finnes menn som er hel ved, selv om det sikkert er vanskelig for deg å fatte.
Du og dette "hel ved" snakket ditt, LOL. Prøv å se i hvor mange innlegg du har skrevet akkurat det. Stakkars.
Har ikke behov for å stalke meg selv, men det har åpenbart du. Hel ved er noe som er viktig for meg, så det er ikke så rart.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:24 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:20 pm

Det finnes menn som er hel ved, selv om det sikkert er vanskelig for deg å fatte.
Du og dette "hel ved" snakket ditt, LOL. Prøv å se i hvor mange innlegg du har skrevet akkurat det. Stakkars.
Har ikke behov for å stalke meg selv, men det har åpenbart du. Hel ved er noe som er viktig for meg, så det er ikke så rart.
Uttrykket "hel ved" er noe du oppdaget for få mnd. siden. Og siden har du benyttet deg av uttrykket ustanselig. Så så veldig viktig kan det ikke være.

Queenie

Legg inn av Queenie »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:27 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:25 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:24 pm

Du og dette "hel ved" snakket ditt, LOL. Prøv å se i hvor mange innlegg du har skrevet akkurat det. Stakkars.
Har ikke behov for å stalke meg selv, men det har åpenbart du. Hel ved er noe som er viktig for meg, så det er ikke så rart.
Uttrykket "hel ved" er noe du oppdaget for få mnd. siden. Og siden har du benyttet deg av uttrykket ustanselig. Så så veldig viktig kan det ikke være.
Jo, så viktig er det :)

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:28 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:27 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:25 pm

Har ikke behov for å stalke meg selv, men det har åpenbart du. Hel ved er noe som er viktig for meg, så det er ikke så rart.
Uttrykket "hel ved" er noe du oppdaget for få mnd. siden. Og siden har du benyttet deg av uttrykket ustanselig. Så så veldig viktig kan det ikke være.
Jo, så viktig er det :)
Det har vært utrolig viktig for deg i mange uker allerede. Dypt. Kult!

Queenie

Legg inn av Queenie »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:32 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:28 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:27 pm

Uttrykket "hel ved" er noe du oppdaget for få mnd. siden. Og siden har du benyttet deg av uttrykket ustanselig. Så så veldig viktig kan det ikke være.
Jo, så viktig er det :)
Det har vært utrolig viktig for deg i mange uker allerede. Dypt. Kult!
Et helt liv, men mer aktuelt de siste 7 mnd. Overgår råtten ved med høye knespark, hver bidige dag.

Queenie

Legg inn av Queenie »

PapaSmurf, vi vet at det finnes menn som ikke tenker på å knulle alle kvinner de ser og som er glad i kona si, at andre ikke skjønner dette sier nok aller mest om dem. Det du beskriver er for meg normalen, å nedgradere menn til bavianer er en bjørnetjeneste, i beste fall.
Sist redigert av Queenie den ons jun 22, 2022 1:37 pm, redigert 1 gang totalt.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:33 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:32 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:28 pm

Jo, så viktig er det :)
Det har vært utrolig viktig for deg i mange uker allerede. Dypt. Kult!
Et helt liv, men mer aktuelt de siste 7 mnd. Overgår råtten ved med høye knespark, hver bidige dag.
Ble du dumpa enda en gang? Nordlendingen som du skrøyt sånn av ville absolutt ikke ha noe med deg å gjøre slik du innbilte deg?

Ostemanden

Legg inn av Ostemanden »

Har ikke lest saken, boycotter tv2 siden det er rent søppel alt de publiserer.

ut i fra overskriften virker dette som en krenka faen som har den holdningen at ikke kommenter hvordan jeg ser ut..

Litt på samme måte som hun f**ta som påsto at fletter var rasistisk

Fuck sånne folk

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med. Din forumhelt som du adresserer her er nok ikke verken psykisk eller fysisk helt i orden og er sannsynligvis ikke overlevelsesdyktig på egen hånd og derfor ikke representativ for de menn han likevel utgir seg for å snakke på vegne av.
Kvinnfolk som er omtrent like små som barn altså. Da har vi fastslått dine preferanser.

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm
Queenie skrev: ons jun 22, 2022 1:36 pm PapaSmurf, vi vet at det finnes menn som ikke tenker på å knulle alle kvinner de ser og som er glad i kona si, at andre ikke skjønner dette sier nok aller mest om dem. Det du beskriver er for meg normalen, å nedgradere menn til bavianer er en bjørnetjeneste, i beste fall.
Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med. Din forumhelt som du adresserer her er nok ikke verken psykisk eller fysisk helt i orden og er sannsynligvis ikke overlevelsesdyktig på egen hånd og derfor ikke representativ for de menn han likevel utgir seg for å snakke på vegne av.
Personlig er ikke min preferanse at kvinner er undervektige, som er det du beskriver her.

Det er et fåtall av kvinner hvor vekt under 50 kg faller inn under "idealvekt", om de ikke også er svært lave.

Mehell

Legg inn av Mehell »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm

Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med.
Da er det noe alvorlig galt med meg og. Noen plass jeg må gå for å oppsøke hjelp?

Brukeravatar
Rainmaker
Innlegg: 3443

Legg inn av Rainmaker »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
LD-Johnson skrev: ons jun 22, 2022 1:44 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm

Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med. Din forumhelt som du adresserer her er nok ikke verken psykisk eller fysisk helt i orden og er sannsynligvis ikke overlevelsesdyktig på egen hånd og derfor ikke representativ for de menn han likevel utgir seg for å snakke på vegne av.
Helt greit at du står fram som pedo.
Hvor da?
I snitt er en kvinnejente som veier 50 kg(og er på "normalvekt) ca 14 år...

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Jeg synes 4play var fin før vektnedgangen også.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:41 pm Menn som ikke tenker på å knulle hver eneste unge kvinne på under 50 kilo som ser bra ut, de er det noe alvorlig galt med. Din forumhelt som du adresserer her er nok ikke verken psykisk eller fysisk helt i orden og er sannsynligvis ikke overlevelsesdyktig på egen hånd og derfor ikke representativ for de menn han likevel utgir seg for å snakke på vegne av.
Kvinnfolk som er omtrent like små som barn altså. Da har vi fastslått dine preferanser.
Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm
Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
Jeg har møtt damer på 1.75 som er strøkne, men sikkert veier rundt 65 kg. Men 15 kg for tung i din verden.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Vær litt grei med Jimmy S her, man kan ikke gi noe man ikke har selv og for noen gir det dem en god følelse av å tro at andre føler seg dårlig av det man sier. Det er som det er og ikke noe å gjøre noe med

Queenie

Legg inn av Queenie »

Rainmaker skrev: ons jun 22, 2022 1:49 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
LD-Johnson skrev: ons jun 22, 2022 1:44 pm

Helt greit at du står fram som pedo.
Hvor da?
I snitt er en kvinnejente som veier 50 kg(og er på "normalvekt) ca 14 år...
Mentalitetsmessig er det sikkert en helt utmerket match. Jeg sier go for it.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Så kutter vi ut tullet i denne tråden, nå er jeg lei av å slette poster her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»