Ikke kall meg fin!

Svar
Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Re: Ikke kall meg fin!

Legg inn av 4pLaY »

Fordomsfull skrev: tor jun 23, 2022 7:30 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:00 pm Så kutter vi ut tullet i denne tråden, nå er jeg lei av å slette poster her.
------
Lurer; hvordan så du ut - før du slanket deg?
Hvis du håpet at jeg har vært feit noengang, så er det svaret nei. Legger på seg litt med alderen, spesielt om en blir litt slakk.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:02 pm Alt er feil i dagens samfunn. Enhver greie er kritikkverdig. Gir man ros er det feil, gir man ikke ros er det feil. Vi har fått en gruppe mennesker i dette landet som konstant leter etter noe å klage på. Og finner de det ikke så konstruerer de et problem fra løse lufta.

Slik jeg ser det er det ikke fatshaming å gi mennesker som har tatt livvstilsgrep honnør for innsatsen.

Hadde de sagt hun var fæl når hun gikk opp i vekt hadde hun hatt en case. Nå bør hun eie komplimentene og nyte sommeren med en lettere kropp.

Jeg har ikke noe problem med tjukke folk. Jeg syns det er trist at de skal oppleve at kroppsfasongen definerer dem som mennesker, men jeg syns jo folk som er slanke ser penere og freshere ut. Og jeg kommer til å fortsette å heie på og skryte av dem som tar grep mot overvekt. For de aller fleste tror jeg den oppmuntringen sees på som en hyggelig og motiverende gest.


Jeg leste hele kronikken hennes, og er enig i det hun skriver. Dessverre oppdaget jeg etter å ha skummet gjennom tråden at ingen av de tingene hun tok tak i blir diskutert her, og det er synd for det var interessante vinklinger.

Å gå ned i vekt handler ikke alltid om bevisst slanking. Men det kan hende at noen opplever dårlig matlyst og vektnedgang på grunn av sterk sorg. Da blir det litt upassende at bekjente du ikke omgåes med kaller deg fin fordi du har gått ned i vekt.
Vektnedgang kan skyldes sykdom, f eks kreft. Trenger man egentlig si mer om folk som kaller alvorlig syke mennesker for fine? Kan ikke folk passe sine egne saker?
Vektnedgang kan også skyldes mange andre ting som bekjente ikke har noe med som i mitt tilfelle svangerskap og fødsler som gjorde meg svært mager. Det ble da rimelig meningsløst å bli kalt fin når jeg måtte finne krefter i en utmagret kropp.

Det var essensen i saken, ikke selvopptatthet Det kunne vært en interessant debatt dersom folk her kunne ha debatterte hva saken handler om, i stedet for å debattere egne fordommer om kvinner, overvektige eller ei.

Strider

Legg inn av Strider »

Menn kan ikke gjøre noe med høyden sin og stadig blir høyden nevnt ang hva kvinner foretrekker. Men sier menn at de vil ha en slank dame så er det gale.
Litt lettere å endre vekten enn høyden.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.

Mehell

Legg inn av Mehell »

vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.
Helt enig. Og hvis slankingen skyldes sykdom, depresjon eller lignende så er det vel ikke verre enn at hun bare sier takk og går, eller at hun forklarer litt mer rundt situasjonen.
Selv om vi er midt i woke-perioden så kan man ikke begynne å lete så mye etter ting å bli fornærmet over at man begynner å gå etter ting som kun er ment positivt.

LANISTA

Legg inn av LANISTA »

Tjaaah skrev: ons jun 22, 2022 1:53 pm Jeg synes 4play var fin før vektnedgangen også.
Før penisforlengelsen også

Fordomsfull

Legg inn av Fordomsfull »

4pLaY skrev: tor jun 23, 2022 7:33 pm
Fordomsfull skrev: tor jun 23, 2022 7:30 pm
4pLaY skrev: ons jun 22, 2022 2:00 pm Så kutter vi ut tullet i denne tråden, nå er jeg lei av å slette poster her.
------
Lurer; hvordan så du ut - før du slanket deg?
Hvis du håpet at jeg har vært feit noengang, så er det svaret nei. Legger på seg litt med alderen, spesielt om en blir litt slakk.
------
Jeg aner ikke hvem du er, men skulle være vittig og tekte på avatar-bildet ditt.
De som har vært overvektige og blir slankere om ikke tynne, de får jo et lettere liv - bokstavelig talt - og får ekstra energi og kan gjøre mye mer; komme seg på tur, nyte friluftsliv, bade og få påfyll av D-vitamin osv. Alle undersøkelser viser at overvektige som reduserer vekten, får bedre helse; blodtrykk, reduserer risikoen for diabetes og hjerteinfarkt osv osv. Når de kommer seg mer ut, ser de og sunnere og friskere ut, får bedre hud, osv - og blir slik - finere.
En kan som oftest se forskjell på en som er sunn&sprek og slank, i forhold til en junker, kreftpasient eller med en annen diagnose som spisevegring. Skjønt ikke alltid.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.


Jo det er galt fordi det er invaderende at andre mener noe om kroppen din. Skal man gi komplimenter så gir man det på grunnlag av klær man mener ser fine ut eller hårfrisyre. Ikke kropp eller ansikt.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

LANISTA skrev: fre jun 24, 2022 7:34 am
Tjaaah skrev: ons jun 22, 2022 1:53 pm Jeg synes 4play var fin før vektnedgangen også.
Før penisforlengelsen også
Var du en av legene? takk. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle klare å få 10cm.

Brukeravatar
4pLaY
Sysop
Innlegg: 1463

Legg inn av 4pLaY »

Fordomsfull skrev: fre jun 24, 2022 10:41 am
4pLaY skrev: tor jun 23, 2022 7:33 pm
Fordomsfull skrev: tor jun 23, 2022 7:30 pm
------
Lurer; hvordan så du ut - før du slanket deg?
Hvis du håpet at jeg har vært feit noengang, så er det svaret nei. Legger på seg litt med alderen, spesielt om en blir litt slakk.
------
Jeg aner ikke hvem du er, men skulle være vittig og tekte på avatar-bildet ditt.
De som har vært overvektige og blir slankere om ikke tynne, de får jo et lettere liv - bokstavelig talt - og får ekstra energi og kan gjøre mye mer; komme seg på tur, nyte friluftsliv, bade og få påfyll av D-vitamin osv. Alle undersøkelser viser at overvektige som reduserer vekten, får bedre helse; blodtrykk, reduserer risikoen for diabetes og hjerteinfarkt osv osv. Når de kommer seg mer ut, ser de og sunnere og friskere ut, får bedre hud, osv - og blir slik - finere.
En kan som oftest se forskjell på en som er sunn&sprek og slank, i forhold til en junker, kreftpasient eller med en annen diagnose som spisevegring. Skjønt ikke alltid.
Da er vel fint for meg at jeg alltid har vært slank som en flyndre, til jeg ble eldre vel å merke.

Hjalp nok heller ikke på at jeg sluttet med all mine aktiviteter før jeg ble 30. Pleide sykle mye, spilte fotball og drev litt med boksing/kampsport før den tid.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Mehell skrev: fre jun 24, 2022 5:17 am
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.
Helt enig. Og hvis slankingen skyldes sykdom, depresjon eller lignende så er det vel ikke verre enn at hun bare sier takk og går, eller at hun forklarer litt mer rundt situasjonen.
Selv om vi er midt i woke-perioden så kan man ikke begynne å lete så mye etter ting å bli fornærmet over at man begynner å gå etter ting som kun er ment positivt.


Skal man virkelig være nødt til å si takk til kommentarer om ens egen kropp, og mener du enhver har krav på ens egen personlige historie om negative hendelser? Og så er du frekk nok til å kalle slik sårhet for woke. Du har ikke forstått stort, det skal være sikkert.

Jeg har min intimgrense og den blir krenket når noen kommenterer min kropp. Like mye som når noen jeg ikke kjenner kaster seg rundt halsen på meg til hilsen. Dette handler ikke om woke i det hele tatt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 10:55 pm
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.


Jo det er galt fordi det er invaderende at andre mener noe om kroppen din. Skal man gi komplimenter så gir man det på grunnlag av klær man mener ser fine ut eller hårfrisyre. Ikke kropp eller ansikt.
Hvorfor skal man ikke kunne reagere på klær eller frisyrer når man først skal ta den helt ut?
Hvis en mann uten hår tar hårtransplantasjon, vil det da ikke være galt hvis folk gir ham komplimenter for fint hår i etterkant av dette? Da vil de jo mer eller mindre implisitt si at han ikke var pen før han fikk håret. Eller hva hvis en person har tupe eller parykk?
Og ingen vet jo hvorfor han tok denne transplantasjonen.
Og klær.... Hvordan kan du vite hvorvidt en person har en dypere mening med hva h*n har på seg eller ikke? Kanskje påkledningen til en person er som følge av kroppslige komplekser for eksempel. Eller kanskje denne personen har traumer fordi h*n ikke hadde råd til å kjøpe de klærne som h*n ønsket seg aller mest.

Kanskje man rett og slett må forby alt av komplimenter?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 11:04 pm
Mehell skrev: fre jun 24, 2022 5:17 am
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.
Helt enig. Og hvis slankingen skyldes sykdom, depresjon eller lignende så er det vel ikke verre enn at hun bare sier takk og går, eller at hun forklarer litt mer rundt situasjonen.
Selv om vi er midt i woke-perioden så kan man ikke begynne å lete så mye etter ting å bli fornærmet over at man begynner å gå etter ting som kun er ment positivt.


Skal man virkelig være nødt til å si takk til kommentarer om ens egen kropp, og mener du enhver har krav på ens egen personlige historie om negative hendelser? Og så er du frekk nok til å kalle slik sårhet for woke. Du har ikke forstått stort, det skal være sikkert.

Jeg har min intimgrense og den blir krenket når noen kommenterer min kropp. Like mye som når noen jeg ikke kjenner kaster seg rundt halsen på meg til hilsen. Dette handler ikke om woke i det hele tatt.
er det ikke mulig å rett og slett bare godta at folk prøver å være hyggelige innimellom.
Hvis noen prøver å gi deg et kompliment så er det vel bare å ta i mot det komplimentet. Hvis du føler det er upassende så kan du bare gi beskjed til vedkommende som gav deg komplimentet, så blir det ikke noe mer ut av det.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Mehell skrev: fre jun 24, 2022 11:12 pm
Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 10:55 pm
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.


Jo det er galt fordi det er invaderende at andre mener noe om kroppen din. Skal man gi komplimenter så gir man det på grunnlag av klær man mener ser fine ut eller hårfrisyre. Ikke kropp eller ansikt.
Hvorfor skal man ikke kunne reagere på klær eller frisyrer når man først skal ta den helt ut?
Hvis en mann uten hår tar hårtransplantasjon, vil det da ikke være galt hvis folk gir ham komplimenter for fint hår i etterkant av dette? Da vil de jo mer eller mindre implisitt si at han ikke var pen før han fikk håret. Eller hva hvis en person har tupe eller parykk?
Og ingen vet jo hvorfor han tok denne transplantasjonen.
Og klær.... Hvordan kan du vite hvorvidt en person har en dypere mening med hva h*n har på seg eller ikke? Kanskje påkledningen til en person er som følge av kroppslige komplekser for eksempel. Eller kanskje denne personen har traumer fordi h*n ikke hadde råd til å kjøpe de klærne som h*n ønsket seg aller mest.

Kanskje man rett og slett må forby alt av komplimenter?


Her konkurrerer du på bunnivå ser jeg. Og der er konkurransen hard, så stå på. Eller vis alminnelig folkeskikk som går på å ikke kommentere private greier som kropp. Det er helt innafor og ønskelig å få komplimenter for god smak innen klesveien eller at frisyren er moteriktig. Kroppen din er noe du ikke har valgt, den er bare sånn som det er. Årsak har andre ikke noe med enten kroppen er slik eller sånn. Så derfor blir en kommentar fra andre om din kropp meningsløs.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 11:23 pm


Her konkurrerer du på bunnivå ser jeg. Og der er konkurransen hard, så stå på. Eller vis alminnelig folkeskikk som går på å ikke kommentere private greier som kropp. Det er helt innafor og ønskelig å få komplimenter for god smak innen klesveien eller at frisyren er moteriktig. Kroppen din er noe du ikke har valgt, den er bare sånn som det er. Årsak har andre ikke noe med enten kroppen er slik eller sånn. Så derfor blir en kommentar fra andre om din kropp meningsløs.
Nå går du på en tynn line her.
Hvordan kan du bestemme hva andre skal kunne bli krenket for eller ikke? Dine preferanser og tanker deles ikke av alle andre vet du. Heldigvis, kan jeg kanskje legge til.
Og kroppen er bare som den er? Man har da alle muligheter til å endre på kroppen i disse dager. Man kan trene, man kan slanke seg, man kan ta operasjoner osv.

Jeg ser forresten helst at du ikke prøver å rakke ned på meg når du debatterer med meg. Dette er dessverre noe du har prøvd å gjøre også tidligere, og det slår egentlig bare tilbake på deg selv.

Gårdsdattra

Legg inn av Gårdsdattra »

Mehell skrev: fre jun 24, 2022 11:31 pm
Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 11:23 pm


Her konkurrerer du på bunnivå ser jeg. Og der er konkurransen hard, så stå på. Eller vis alminnelig folkeskikk som går på å ikke kommentere private greier som kropp. Det er helt innafor og ønskelig å få komplimenter for god smak innen klesveien eller at frisyren er moteriktig. Kroppen din er noe du ikke har valgt, den er bare sånn som det er. Årsak har andre ikke noe med enten kroppen er slik eller sånn. Så derfor blir en kommentar fra andre om din kropp meningsløs.
Nå går du på en tynn line her.
Hvordan kan du bestemme hva andre skal kunne bli krenket for eller ikke? Dine preferanser og tanker deles ikke av alle andre vet du. Heldigvis, kan jeg kanskje legge til.
Og kroppen er bare som den er? Man har da alle muligheter til å endre på kroppen i disse dager. Man kan trene, man kan slanke seg, man kan ta operasjoner osv.

Jeg ser forresten helst at du ikke prøver å rakke ned på meg når du debatterer med meg. Dette er dessverre noe du har prøvd å gjøre også tidligere, og det slår egentlig bare tilbake på deg selv.

Hvorfor mener du at å si imot dine meninger er å rakke ned på deg?

Mehell

Legg inn av Mehell »

Du er smartere enn som så.
Du ville ikke svare på spørsmålet, forresten?
Hva gjør deg så spesiell at du skal ha lov å bestemme hva andre kan bli krenket over eller ikke?
Hvorfor skal ikke jeg ha rett til å bli krenket hvis noen kommer og gir meg et kompliment over min nye hårsveis? Kanskje jeg går på cellegift og bruker parykk for eksempel. Eller kanskje jeg er i et forhold hvor samboeren slår meg og jeg må bruke håret for å skjule blåveiser eller kutt...

Kanskje skjorten jeg har på meg er valgt ut spesifikt for å skjule noe kroppslig som jeg har komplekser for?

Slikt kan man finne ting som noen kan reagere på, uansett hvilke komplimenter andre prøver å gi. Så det letteste er kanskje å bare forby komplimenter. For noen kan jo bli krenket.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 11:04 pm
Mehell skrev: fre jun 24, 2022 5:17 am
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.
Helt enig. Og hvis slankingen skyldes sykdom, depresjon eller lignende så er det vel ikke verre enn at hun bare sier takk og går, eller at hun forklarer litt mer rundt situasjonen.
Selv om vi er midt i woke-perioden så kan man ikke begynne å lete så mye etter ting å bli fornærmet over at man begynner å gå etter ting som kun er ment positivt.


Skal man virkelig være nødt til å si takk til kommentarer om ens egen kropp, og mener du enhver har krav på ens egen personlige historie om negative hendelser? Og så er du frekk nok til å kalle slik sårhet for woke. Du har ikke forstått stort, det skal være sikkert.

Jeg har min intimgrense og den blir krenket når noen kommenterer min kropp. Like mye som når noen jeg ikke kjenner kaster seg rundt halsen på meg til hilsen. Dette handler ikke om woke i det hele tatt.
Jeg hadde faktisk blitt veldig glad om jeg hadde opplevd dette.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 11:23 pm


Her konkurrerer du på bunnivå ser jeg. Og der er konkurransen hard, så stå på.
Du ville ikke svare på det forrige innlegget jeg skrev til deg i denne tråden?

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Stjerten skrev: ons jun 22, 2022 10:59 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm
KongOlav2 skrev: ons jun 22, 2022 1:46 pm
Kvinnfolk som er omtrent like små som barn altså. Da har vi fastslått dine preferanser.
Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
Prix (prlx), det er unge gutter du beskriver. Å det har du drevet med lenge.
Det må være Pride-syken du har pådratt deg som gjør at du ikke forstår forskjellen på gutter og jenter. Det at normale slanke jenter/kvinner får deg til å tenke på gutter er mer enn symptomatisk og et klart symptom på at dere i foreningen FRI, en rekke feministiske grupper og andre Pride-entusiaster er gift for samfunnet.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Gårdsdattra skrev: fre jun 24, 2022 10:55 pm
vadefugl skrev: fre jun 24, 2022 5:04 am Folk flest forbinder en vektnedgang med noe positivt hvis en tidligere har vært overvektig. Dermed er det ikke noe galt å komme med rosende kommentarer hvis en ikke vet hva selve årsaken til nedgangen er.


JSkal man gi komplimenter så gir man det på grunnlag av klær man mener ser fine ut eller hårfrisyre. Ikke kropp eller ansikt.
Du er klar over at kvinner ikke greier å skjule sin kåthet hvis de får komplimenter for kroppen sin av en mann de er seksuelt tiltrukket av, nei? Dette opplever jeg veldig ofte idet jeg er en svært attraktiv mann. Problemet oppstår først når en mindre attraktiv mann gir komplimenter, men dette er altså ikke noe dere ekstrem-feminister skal få lov til å styre. Hvem som helst skal ha lov til å gi hvilke komplimenter de bare vil.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 4:56 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:20 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 2:17 pm

Tvert imot tenker jeg det er deg og sine som burde logge av internett og komme dere ut i frisk luft og solskinn.
Nå var det vitterlig du selv som syntes alt var så skummelt. Så da må du jo ta konsekvensen av det og gå å gjemme deg.
Man må kaste lys over troll, ikke gjemme seg for dem.
Men akkurat det var det du annonserte at du aktet å gjøre...

Stjerten

Legg inn av Stjerten »

BigJilm skrev: ons jun 29, 2022 12:31 pm
Stjerten skrev: ons jun 22, 2022 10:59 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 1:54 pm

Så du har altså aldri møtt en vakker og ikke-overvektig kvinne? Synd for deg da!
Prix (prlx), det er unge gutter du beskriver. Å det har du drevet med lenge.
Det må være Pride-syken du har pådratt deg som gjør at du ikke forstår forskjellen på gutter og jenter. Det at normale slanke jenter/kvinner får deg til å tenke på gutter er mer enn symptomatisk og et klart symptom på at dere i foreningen FRI, en rekke feministiske grupper og andre Pride-entusiaster er gift for samfunnet.
Hehe. Jeg sympatiserer ikke det minste med FRI og deres tredje kjønn og alt det der
Skal sies at bildene du la ut i tråden her, var kvinner med litt former, men dem lå en 4-6 kg over dine uttalte idealmål.
Bilder du la ut på vgd var anorextiske syke damer i size zero. Dem er det bare synd på. Fleste av dem var rundere rundt knærne, enn dem var rundt øvre der av lårene.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

PapaSmurf skrev: ons jun 22, 2022 1:02 pm Alt er feil i dagens samfunn. Enhver greie er kritikkverdig. Gir man ros er det feil, gir man ikke ros er det feil. Vi har fått en gruppe mennesker i dette landet som konstant leter etter noe å klage på. Og finner de det ikke så konstruerer de et problem fra løse lufta.

Slik jeg ser det er det ikke fatshaming å gi mennesker som har tatt livvstilsgrep honnør for innsatsen.

Hadde de sagt hun var fæl når hun gikk opp i vekt hadde hun hatt en case. Nå bør hun eie komplimentene og nyte sommeren med en lettere kropp.

Jeg har ikke noe problem med tjukke folk. Jeg syns det er trist at de skal oppleve at kroppsfasongen definerer dem som mennesker, men jeg syns jo folk som er slanke ser penere og freshere ut. Og jeg kommer til å fortsette å heie på og skryte av dem som tar grep mot overvekt. For de aller fleste tror jeg den oppmuntringen sees på som en hyggelig og motiverende gest.
Enig og i tillegg så har man det helsemessig aspektet også. Overvektighet er jo ikke spesielt gunstig for helsa (eller utseendet) til folk og derfor oppfattes man nok gjerne som "finere" med mer normal vekt.
Å lage et problem av at man blir kalt fin er ganske spesielt og for min del vitner det om mangel på selvinnsikt. Ser man på bildene hun legger ut så er det vel heller ingen tvil om at hun var finere på bildet til høyre....

Var selv overvektig tidligere og tok av meg en god del kilo. Livet mitt ble utvilsomt bedre på alle mulige måter. Når jeg ser på bildene av meg selv da jeg var overvektig, er det ikke akkurat vanskelig å innrømme at jeg ikke var spesielt attraktiv eller "fin".
Hun skriver jo selv at vektnedgangen var et bevisst valg, så hvorfor klage da på at noen anerkjenner det som positivt?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Synes det bør postes litt flere bilder her inne. Så kan vi bli den nye versjonen av deiligst.no .

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

BigJilm skrev: ons jun 29, 2022 12:37 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 4:56 pm
BigJilm skrev: ons jun 22, 2022 2:20 pm
Nå var det vitterlig du selv som syntes alt var så skummelt. Så da må du jo ta konsekvensen av det og gå å gjemme deg.
Man må kaste lys over troll, ikke gjemme seg for dem.
Men akkurat det var det du annonserte at du aktet å gjøre...
Tok det deg en uke å komme på dette?

Vis meg gjerne hvor jeg annonserte at jeg aktet å hjemme meg for trollene…

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Trolljegeren skrev: ons jun 29, 2022 8:16 pm
BigJilm skrev: ons jun 29, 2022 12:37 pm
Trolljegeren skrev: ons jun 22, 2022 4:56 pm

Man må kaste lys over troll, ikke gjemme seg for dem.
Men akkurat det var det du annonserte at du aktet å gjøre...
Tok det deg en uke å komme på dette?

Vis meg gjerne hvor jeg annonserte at jeg aktet å hjemme meg for trollene…
I motsetning til diverse andre forumbrukere så har jeg et liv og en krevende og innbringende jobb, så å lese ditt mindre oppegående svar til meg ble ikke prioritert.

Det annonserte du i denne tråden, så det er er ikke vanskelig for deg å finne frem til.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

BigJilm skrev: søn jul 03, 2022 7:11 pm I motsetning til diverse andre forumbrukere så har jeg et liv og en krevende og innbringende jobb, så å lese ditt mindre oppegående svar til meg ble ikke prioritert.

Det annonserte du i denne tråden, så det er er ikke vanskelig for deg å finne frem til.
En halv uke til, og dette er hva du kommer opp med?

Nei tjommis, det var du som sa jeg skulle gå og gjemme meg. Jeg sa simpelthen at holdningene her inne var skumle. Intet annet.

Tror du bare skal la være å svare folk etter flere dager når du husker feil.

BigJilm
Innlegg: 310

Legg inn av BigJilm »

Trolljegeren skrev: søn jul 03, 2022 7:42 pm
BigJilm skrev: søn jul 03, 2022 7:11 pm I motsetning til diverse andre forumbrukere så har jeg et liv og en krevende og innbringende jobb, så å lese ditt mindre oppegående svar til meg ble ikke prioritert.

Det annonserte du i denne tråden, så det er er ikke vanskelig for deg å finne frem til.
En halv uke til, og dette er hva du kommer opp med?

Nei tjommis, det var du som sa jeg skulle gå og gjemme meg. Jeg sa simpelthen at holdningene her inne var skumle. Intet annet.

Tror du bare skal la være å svare folk etter flere dager når du husker feil.
Hei. Det er fullt mulig å gå tilbake i trådet og lese når du er usikker på hva du har liret av deg av tøv tidligere.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

BigJilm skrev: man jul 04, 2022 9:27 am
Hei. Det er fullt mulig å gå tilbake i trådet og lese når du er usikker på hva du har liret av deg av tøv tidligere.
Jepp, derfor anbefaler jeg deg å gå tilbake og finne hvor jeg har sagt at jeg skal gjemme meg, i stedet for å kverulere sånn her.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»