Martin Ødegaard - en rød tråd?

Svar
thewaterfall

Re: Martin Ødegaard - en rød tråd?

Legg inn av thewaterfall »

Matsska er Matsska tenker jeg og han har nå sine meninger som han står hardt på uansett hvor teit det ser ut. Men vi trenger ikke spekulere eller komme med det jeg vil tro er ukvalifiserte gjettinger om "helsemessige ting" eller si at noen åpenbart trenger hjelp her inne når man egentlig har dårlige til ingen forutsetninger for å vite noe om slikt. Man kan godt la han være uansett tenker nå jeg.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


startelver

Legg inn av startelver »

Fint om dere sluttet å sitere en helt uinteressant person på twitter , han defineres som mentalt syk eller et troll.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Assist på 3-2!

Haugzu

Legg inn av Haugzu »

Zanick skrev: søn jan 22, 2023 7:19 pm Assist på 3-2!
Eminent av Martin!

benib

Legg inn av benib »

Haugzu skrev: søn jan 22, 2023 7:25 pm
Zanick skrev: søn jan 22, 2023 7:19 pm Assist på 3-2!
Eminent av Martin!
Får virkelig følelsen av at Arsenal kommer til å klare dette når de drar i land denne typen seire. Likevel, City er City og har en egen evne til å gå på 20 kampers seiersrekke og dra det i land.

HarryH

Legg inn av HarryH »

FranciscoM skrev: tir jan 17, 2023 12:03 am
Jeg tør også påstå at av spillerne på denne lista så er det Martin Ødegaard som legger ned den beste defensive jobben.

Sulfat

Legg inn av Sulfat »

Kakebart skrev: man jan 16, 2023 8:39 am

Fagermo er god å ha for å påpeke hvem de største talentene er.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/e37BK ... thorstvedt

https://www.vg.no/sport/fotball/i/E7oj5 ... -oedegaard
Jeg har en til:
https://www.vg.no/sport/fotball/i/yaxqJ ... -solskjaer

thomassim

Legg inn av thomassim »

JAR og Fagermo, elsker å skape blest rundt egen person.

De driter seg som regel alltid ut.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan vel trygt si at Martin kanskje sørget for ligagullet med den assisten på slutten, mot United som ikke kommer til å tape mange kamper til denne sesongen, hvis noen.

b0lle

Legg inn av b0lle »

startelver skrev: søn jan 22, 2023 9:54 pm Kan vel trygt si at Martin kanskje sørget for ligagullet med den assisten på slutten, mot United som ikke kommer til å tape mange kamper til denne sesongen, hvis noen.
Norske Braut blir tidenes toppskårer i Premier League men utrolig nok holder det ikke til ligagull. Det sørger landsmannen Martin (24) for.

Champis

Legg inn av Champis »

startelver skrev: søn jan 22, 2023 9:54 pm Kan vel trygt si at Martin kanskje sørget for ligagullet med den assisten på slutten, mot United som ikke kommer til å tape mange kamper til denne sesongen, hvis noen.

United går nok på noen tap til, det er langt fra like solide som City og Arsenal.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Champis skrev: man jan 23, 2023 12:18 am
startelver skrev: søn jan 22, 2023 9:54 pm Kan vel trygt si at Martin kanskje sørget for ligagullet med den assisten på slutten, mot United som ikke kommer til å tape mange kamper til denne sesongen, hvis noen.

United går nok på noen tap til, det er langt fra like solide som City og Arsenal.
De mangler utrolig mye fremover. Er meget svake mot etablert forsvar og er helt avhengige av enkeltmannsprestasjoner. Er ikke noe fremskritt fra hvordan de fremsto under Solskjær.

rommegrot

Legg inn av rommegrot »

Bare å ta av seg hatten for Ødegaard. Så stabilt god har han vel aldri vært.

startelver

Legg inn av startelver »

FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 12:53 am
Champis skrev: man jan 23, 2023 12:18 am
startelver skrev: søn jan 22, 2023 9:54 pm Kan vel trygt si at Martin kanskje sørget for ligagullet med den assisten på slutten, mot United som ikke kommer til å tape mange kamper til denne sesongen, hvis noen.

United går nok på noen tap til, det er langt fra like solide som City og Arsenal.
De mangler utrolig mye fremover. Er meget svake mot etablert forsvar og er helt avhengige av tenkeltmannsprestasjoner. Er ikke noe fremskritt fra hvordan de fremsto under Solskjær.
Dette er jo bare tull. United under ETH er bedre enn på veldig mange år.

Nå har jeg sett alle kamper og selv om troppen ikke er komplett har ETH hevet standarden kraftig siden OGS sine dager.

Alpha

Legg inn av Alpha »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

startelver skrev: man jan 23, 2023 10:56 am
FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 12:53 am
Champis skrev: man jan 23, 2023 12:18 am


United går nok på noen tap til, det er langt fra like solide som City og Arsenal.
De mangler utrolig mye fremover. Er meget svake mot etablert forsvar og er helt avhengige av tenkeltmannsprestasjoner. Er ikke noe fremskritt fra hvordan de fremsto under Solskjær.
Dette er jo bare tull. United under ETH er bedre enn på veldig mange år.

Nå har jeg sett alle kamper og selv om troppen ikke er komplett har ETH hevet standarden kraftig siden OGS sine dager.
Klarer ikke helt å se det. De har bedre spillere enn under OGS, og da spesielt Casemiro, men spillemessig mangler de fortsatt mye (spesielt offensivt) og ser, i mine øyne, ikke noe bedre ut enn United pre-Ronaldo. De får mye skryt for kampen i går, men personlig synes jeg de var svake. De få sjansene de skapte var etter kontringer og mot etablert forsvar var de sjanseløse.

Alpha

Legg inn av Alpha »

FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 5:41 pm
startelver skrev: man jan 23, 2023 10:56 am
FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 12:53 am

De mangler utrolig mye fremover. Er meget svake mot etablert forsvar og er helt avhengige av tenkeltmannsprestasjoner. Er ikke noe fremskritt fra hvordan de fremsto under Solskjær.
Dette er jo bare tull. United under ETH er bedre enn på veldig mange år.

Nå har jeg sett alle kamper og selv om troppen ikke er komplett har ETH hevet standarden kraftig siden OGS sine dager.
Klarer ikke helt å se det. De har bedre spillere enn under OGS, og da spesielt Casemiro, men spillemessig mangler de fortsatt mye (spesielt offensivt) og ser, i mine øyne, ikke noe bedre ut enn United pre-Ronaldo. De får mye skryt for kampen i går, men personlig synes jeg de var svake. De få sjansene de skapte var etter kontringer og mot etablert forsvar var de sjanseløse.
57% vs. 43% ballbesittelse
3.25 xG vs. 0.36 xG
25 skudd totalt vs. 6 skudd totalt
20 skudd inni boksen vs. 3 skudd inni boksen
3 store sjanser vs. 0 store sjanser
12 corner vs. 4 corner


Trenger jeg å presisere hvem som er hvem? Ganske dominerende forestilling egentlig.

Brukeravatar
JauKaninen
Innlegg: 1655

Legg inn av JauKaninen »

Alpha skrev: man jan 23, 2023 6:06 pm
Trenger jeg å presisere hvem som er hvem? Ganske dominerende forestilling egentlig.
Utrolig bra kamp og utvilsomt en fortjent seier til slutt

startelver

Legg inn av startelver »

FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 5:41 pm
startelver skrev: man jan 23, 2023 10:56 am
FranciscoM skrev: man jan 23, 2023 12:53 am

De mangler utrolig mye fremover. Er meget svake mot etablert forsvar og er helt avhengige av tenkeltmannsprestasjoner. Er ikke noe fremskritt fra hvordan de fremsto under Solskjær.
Dette er jo bare tull. United under ETH er bedre enn på veldig mange år.

Nå har jeg sett alle kamper og selv om troppen ikke er komplett har ETH hevet standarden kraftig siden OGS sine dager.
Klarer ikke helt å se det. De har bedre spillere enn under OGS, og da spesielt Casemiro, men spillemessig mangler de fortsatt mye (spesielt offensivt) og ser, i mine øyne, ikke noe bedre ut enn United pre-Ronaldo. De får mye skryt for kampen i går, men personlig synes jeg de var svake. De få sjansene de skapte var etter kontringer og mot etablert forsvar var de sjanseløse.
De er ikke på Arsenal-nivå, men klart bedre enn under Solskjærs ledelse. Den som lever får se , men blir ikke overrasket om de ender topp 4 allerede første sesongen med ETH .

startelver

Legg inn av startelver »

Ian Wright kårer Martin til "player of the season"


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


startelver

Legg inn av startelver »

I dag er det nøyaktig 2 år siden Ødegaard kom til Arsenal første gangen.


Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

https://www.theplayerstribune.com/posts ... C_nQ1rO7PM

Kronikk fra Ødegaard, om FIFA, Martin (15), Real Madrid og Arsenal.

Edit: Kronikk, ikke intervju.

startelver

Legg inn av startelver »

Interessant intervju , spesielt dette.
I stopped playing with the spark that was typical of my game. I went a bit too safe for a time. I was worrying more about not making mistakes than actually playing my game. And my game was always about making a difference. Playing the difficult pass. I can understand why it happened now. I was still a little kid, but I’ve learned that you have to be ruthless. You have to not give a f***. You have to show the real you on the pitch.

After a couple of years, I just wasn’t progressing.

The press came after me for not immediately living up to the hype. I was an easy target. If you really know me, you know I smile a lot, but I think from the outside sometimes my face looks more grumpy than I actually am! It made it easier for them to write about how I was struggling to adapt.

I remember reading a headline like: “NOW IT’S MAKE OR BREAK TIME FOR MARTIN ØDEGAARD”

And I’m like, make or break? I’m 18 years old!

startelver

Legg inn av startelver »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Ødegaard spiller vs Ajer og Brentford atm.

startelver

Legg inn av startelver »

Martin preger plakaten i dag


startelver

Legg inn av startelver »


FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»