Fantasy Premier League 2021-22

Svar
emin

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av emin »

chelsea8 skrev: tir des 07, 2021 11:07 pm Sitter med disse 15:

De Gea
Cancelo - James - Trent
Bowen - Bernardo - Foden - Salah - Gray
Dennis - C.Ronaldo


Benk: Gunnarsson, White, Broja, Livramento.

Usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde mest lyst å ta inn Reguilon, men det utgår når situasjonen er så uavklart i Spurs. Har ca. £1.0m i banken.
Her er det vel bare å avvente nyheter om Foden sine ankelproblemer. Bra lag. Ville ellers vurdert Broja ut, men markedet er jo lite for opp til 6.0. Broja har scoret mot Leeds, Burnley og Brighton. Av de neste ti kampene er det bare to av de svakere lagene som Southampton møter (Brentford og Newcastle). Che Adams er vel sikker på topp. Broja blir nok rullert med Armstrong i juleprogrammet. Siden du allerede har Dennis vil King utgå. Det åpenbare valget er vel Pukki. Spiller alt og virker å ha funnet formen med 3 mål siste 5. Alternativet er vel billigst mulig død spiller (Locadia 4.4), men det er kanskje dumt i en mulig ny bølge med Covid-spredning. Må vurderes mot ekstra midler på midtbanen.

Expekt

Legg inn av Expekt »

chelsea8 skrev: tir des 07, 2021 11:07 pm Sitter med disse 15:

De Gea
Cancelo - James - Trent
Bowen - Bernardo - Foden - Salah - Gray
Dennis - C.Ronaldo


Benk: Gunnarsson, White, Broja, Livramento.

Usikker på hva jeg skal gjøre. Hadde mest lyst å ta inn Reguilon, men det utgår når situasjonen er så uavklart i Spurs. Har ca. £1.0m i banken.
Og du ligger hvor overall? Det er jo et helt ekstremt bra lag. Skulle tro du nettopp har spilt wc?

emin

Legg inn av emin »

Gjorde et tidlig bytte i kveld. Duffy til Dalot før Duffy går ned i pris. Dalot (4.4) startet to siste. Hvis han holder Wan-Bissaka på benken er Dalot gull til den prisen. Tror faktisk jeg spiller 4 forsvarere denne runden (TAA, James, White og Dalot). Men dette byttet betyr at jeg ikke tar inn Bowen for ESR/Gallagher før denne runden.

AalesundsFK

Legg inn av AalesundsFK »

De Gea
James, Trent, Cancelo, Lamptey
Salah, Jota, Foden, Son, Mbeumo
Antonio
Benk: Steele, Jimenez, Livramento, Obafemi

Son-cap sendte meg inn i topp 10k forrige runde, men uavhengig av C19 så skal han uansett ut denne runden. Har 2FTs og planen har hele tiden vært Lukaku (Jimenez) og Saka (Son) inn. Har begynt å vurdere Ronaldo sterkt, men det gjør at Saka må nedgraderes til en spiller rundt 5.5 i stedet. Det vet jeg ikke om det er verdt siden jeg ikke helt ser de interessante alternativene når jeg allerede har Mbeumo. Hadde regnet med at Lukaku hadde fått en match fra start på dette tidspunktet, men siden han ikke har fått det er jeg litt mer skeptisk enn for 2-3 uker siden. Både Son og Jimenez kan gå ned 0.1 uten at jeg mister salgsverdi så det er ikke noe hastverk. Innspill? Starter Lukaku til helga?

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Afrikamesterskapet flyttet frem 6 dager! På tide med litt kaos her.


Expekt

Legg inn av Expekt »

AalesundsFK skrev: ons des 08, 2021 12:37 am De Gea
James, Trent, Cancelo, Lamptey
Salah, Jota, Foden, Son, Mbeumo
Antonio
Benk: Steele, Jimenez, Livramento, Obafemi

Son-cap sendte meg inn i topp 10k forrige runde, men uavhengig av C19 så skal han uansett ut denne runden. Har 2FTs og planen har hele tiden vært Lukaku (Jimenez) og Saka (Son) inn. Har begynt å vurdere Ronaldo sterkt, men det gjør at Saka må nedgraderes til en spiller rundt 5.5 i stedet. Det vet jeg ikke om det er verdt siden jeg ikke helt ser de interessante alternativene når jeg allerede har Mbeumo. Hadde regnet med at Lukaku hadde fått en match fra start på dette tidspunktet, men siden han ikke har fått det er jeg litt mer skeptisk enn for 2-3 uker siden. Både Son og Jimenez kan gå ned 0.1 uten at jeg mister salgsverdi så det er ikke noe hastverk. Innspill? Starter Lukaku til helga?
Bra lag! Du sitter fint med David de Gea i mål i perioden fremover. Hvor lenge har du hatt han?
Jeg føler du går litt mot strømmen om du velger Lukaku foran Ronaldo nå, men ikke sikkert det kommer til å skille så mange poeng mellom dem når vi teller opp poengene etter juleprogrammet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det skal bli så deilig å vaske hendene sine fra hele Vardy-shitstormen neste runde. Om han får 90 min mot Napoli, hva gjør vi Vardy-eiere egentlig da? Fullstendig 50/50 om han starter søndag, skulle jeg tippet hadde jeg sagt at han ikke starter. Eventuelt at han maks spiller 60 min.

guru

Legg inn av guru »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: ons des 08, 2021 10:55 am
Det der er jo en problemstilling som gjør at feks Dennis ikke tas inn nå. Skal vi ta Salah ut og måtte ta prisstigningen? Liverpool hadde vel bedt om at Salah og Mane fikk spille mot Chelsea 2.januar, går ut ifra at det er helt utelukket nå. Å ha så dyr spiller på benk i det som kan være 3-4 runder er vel ikke ideelt.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

LOL

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: ons des 08, 2021 11:21 am
guru skrev: ons des 08, 2021 10:55 am
Det der er jo en problemstilling som gjør at feks Dennis ikke tas inn nå. Skal vi ta Salah ut og måtte ta prisstigningen? Liverpool hadde vel bedt om at Salah og Mane fikk spille mot Chelsea 2.januar, går ut ifra at det er helt utelukket nå. Å ha så dyr spiller på benk i det som kan være 3-4 runder er vel ikke ideelt.
Har Dennis inne, og han blir til han evt. drar (Ikke klart om han tas ut). Har vesentlig større problemer nå. Bl.a. Covid-Spurs. Måtte la Ronaldo stige i pris I natt siden jeg både har Kane og Reguilon etter megaflausen jeg gjorde da jeg tok ut Alonso for Reguilon tidlig i uka for å kunne gjøre Raphinha til Foden. Må bare krysse alt jeg har for at Brighton-Spurs spilles. Og ja, har selvsagt Sanchez i mål med død keeper på benk.... Dette blir stygt.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ronaldo opp i pris

AalesundsFK

Legg inn av AalesundsFK »

Expekt skrev: ons des 08, 2021 8:37 am Bra lag! Du sitter fint med David de Gea i mål i perioden fremover. Hvor lenge har du hatt han?
Jeg føler du går litt mot strømmen om du velger Lukaku foran Ronaldo nå, men ikke sikkert det kommer til å skille så mange poeng mellom dem når vi teller opp poengene etter juleprogrammet.
Har hatt Jose Sa siden GW4 eller 5. Hadde 2FTs forrige runde og brukte den ene for å få på DDG. Hadde vært uaktuelt med Ronaldo over Lukaku om Lukaku hadde startet en kamp siden skadeavbrekket og om det ikke hadde skjedd endringer i United. Men akkurat nå er jo det nettopp det ståa, så da må jeg ta en ny vurdering på om det er verdt risikoen.

guru

Legg inn av guru »

Spurs søker om utsettelse.
Ekstremt frustrerende, og veldig ødeleggende for mange. Blir mer eller tvunget til minst -8. Situasjonen er helt håpløs, og man er nødt til å vente på svar fra Premier League før man evt gjør bytter.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Ingen grunn til at den skal utsettes. Er da mange lag som har hatt 7 spillere ute med skade samtidig. Still med reservene.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Hvis de kan stille lag i morgen kan de det søndag og

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: ons des 08, 2021 2:45 pm Spurs søker om utsettelse.
Ekstremt frustrerende, og veldig ødeleggende for mange. Blir mer eller tvunget til minst -8. Situasjonen er helt håpløs, og man er nødt til å vente på svar fra Premier League før man evt gjør bytter.
Terskelen for utsettelse bør være veldig høy. Nå spilte Arsenal mot Brentford med 4-5 COVID-tilfeller, da bør Spurs spille med 7 ute. Det er imidlertid sannsynligvis grunnlag for utsettelse at det foreligger for høy smittefare?

Alle Spurs-spillerne skulle visst kjøre PCR i går, usikker på resultatene ble der.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Men skjønner ikke helt. Brighton har muligens 9 spillere ute. Spurs har 22 utespillere og 3 keepere i stallen ifølge sine sider. På fantasy har de 24 utespillere som såvidt jeg kan se ikke er leid ut. Da må man jo kunne stille lag? Såfremt det ikke smittefare eller isolering gjør at man ikke har mulighet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser nok ut til at det blir utsettelse i Brighton-Spurs. Da blir spørsmålet om man skal ta en hit for å stille med keeper neste runde. Tipper jeg dropper det.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: ons des 08, 2021 3:41 pm Ser nok ut til at det blir utsettelse i Brighton-Spurs. Da blir spørsmålet om man skal ta en hit for å stille med keeper neste runde. Tipper jeg dropper det.
Sanchez? Vurderer det samme, har ikke kamp i GW24 heller. Føler jeg har så god råd at jeg vurderer 2 spillende keepere, nå som corona-helvete virker å være en faktor man må ta hensyn til.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: ons des 08, 2021 3:55 pm Sanchez? Vurderer det samme, har ikke kamp i GW24 heller. Føler jeg har så god råd at jeg vurderer 2 spillende keepere, nå som corona-helvete virker å være en faktor man må ta hensyn til.
Jepp. Må velge Bernardo framfor Foden og ta en hit for å få Bachmann (må sjekke Foster-skaden), Krul, Dubravka eller Fernandez inn for Steel. Tenker det faktisk er aktuelt.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: ons des 08, 2021 4:06 pm
Yesil skrev: ons des 08, 2021 3:55 pm Sanchez? Vurderer det samme, har ikke kamp i GW24 heller. Føler jeg har så god råd at jeg vurderer 2 spillende keepere, nå som corona-helvete virker å være en faktor man må ta hensyn til.
Jepp. Må velge Bernardo framfor Foden og ta en hit for å få Bachmann (må sjekke ⁸Foster-skaden), Krul, Dubravka eller Fernandez inn for Steel. Tenker det faktisk er aktuelt.
Vurderer DDG om jeg først bytter keeper. Guaita også.

guru

Legg inn av guru »

Kane->Ronaldo er vel no brainer nå i allefall:

https://www.manchestereveningnews.co.uk ... s-22403029

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: ons des 08, 2021 5:13 pm Vurderer DDG om jeg først bytter keeper. Guaita også.
Hadde lett gjort det samme om jeg ikke hadde hatt nøyaktig 4,5 til ny keeper om jeg gjør:

Raph->Bernardo
Gallagher->Gray
Steele->4.5-keeper

Kan selvsagt gjøre Gallagher til en billigere midtbane enn Gray, men liker det ikke helt. Hadde i så fall blitt typer som Ramsey, Roberts (om Bamford er ute en stund nå), Fred(!), Almiron, Fraser, Martinelli - altså 5.alternativ på midtbanen som sjelden spiller fordi jeg kjører 4-4-2.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det ryktes at James spiller sentralt i dag. Dersom han faktisk skulle spille der også til helgen (veldig tvilsomt) så mister han litt verdi emm. Saul skal være venstre vingback, men Alonso er med i tropp. Det betyr 90% sikkert at Alonso starter mot Leeds. Lukaku gjør comeback fra start! Sammen med Werner, som jo er en veldig spennende duo mtp at begge er best med en partner på topp. Tipper enten:

Om rapportene stemmer:
Kepa
Azpi-Christ-Sarr
CHO-James-Barkley-Saul
Mount-Werner
Lukaku

Etter å ha sett offisielle laguttaket tipper jeg imidlertid James er på sin vandte plass på høyresiden:

Kepa
Azpi-Christ-Sarr
James-Mount-Barkley-Saul
CHO-Werner
Lukaku
Sist redigert av Lew_Ashby den ons des 08, 2021 5:47 pm, redigert 1 gang totalt.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

GK: Ramsdale - Steele
DEF: TAA, Alonso, Mitchell, Livramento, Williams
MID: Salah, Mount, Raphinha, ESR, Gray
ATT: Vardy, Jesus, Dennis

3,5ITB og 1FT.

Raphinha har et jævlig kampprogram og bør ut pronto, mens ESR og Jesus er tvilsomme. I tillegg vil jeg ha ut Vardy snart. Har heldigvis ok med funds i bakhånd, men jeg er veldig usikker hvordan jeg skal benytte de. Tar gjerne imot tips.

Merker de rundene fra GW9-14 der jeg ikke fulgte med på fantasy gjør at jeg sliter bigtime nå.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Crynix skrev: ons des 08, 2021 5:45 pm I tillegg vil jeg ha ut Vardy snart. Har heldigvis ok med funds i bakhånd, men jeg er veldig usikker hvordan jeg skal benytte de. Tar gjerne imot tips.
Pass på Vardy. Om han spiller 90 min mot Napoli torsdag er det langt fra sikkert at han starter mot Newcastle.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

Lew_Ashby skrev: ons des 08, 2021 5:48 pm
Crynix skrev: ons des 08, 2021 5:45 pm I tillegg vil jeg ha ut Vardy snart. Har heldigvis ok med funds i bakhånd, men jeg er veldig usikker hvordan jeg skal benytte de. Tar gjerne imot tips.
Pass på Vardy. Om han spiller 90 min mot Napoli torsdag er det langt fra sikkert at han starter mot Newcastle.
Formsvikt og kampprogrammet ut året er det jeg ser på her, ja. Derav at han skal ut så fort som mulig, spørsmålet er bare om jeg ikke må enten hitte han ut eller beholde ham ut en eller to GW lengre enn ønsket.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvor mange flagga sitter dere med a, boys. 4 kukær her etter å ha shippet ut Kein.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»