Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Knaxern

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Knaxern »

silkyglenjohnson skrev: man jan 17, 2022 10:36 pm Burnley - Watford utsatt. Kondolerer knaxy.
Faens fjas. Udugelige PL som ikke kjører en hard linje.

Nå håper jeg bare på at Leicester - Tottenham blir utsatt, da er det ikke sikkert jeg taper så mye til de rundt meg.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Dette betyr jo at Burnley garantert får en trippel DGW etterhvert. Muligens Cornet og Pope inn i såfall når den tid kommer.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Knaxern skrev: man jan 17, 2022 10:57 pm
silkyglenjohnson skrev: man jan 17, 2022 10:36 pm Burnley - Watford utsatt. Kondolerer knaxy.
Faens fjas. Udugelige PL som ikke kjører en hard linje.

Nå håper jeg bare på at Leicester - Tottenham blir utsatt, da er det ikke sikkert jeg taper så mye til de rundt meg.
Enig - det kan redde runden for min del.

Deila

Legg inn av Deila »

Knaxern skrev: man jan 17, 2022 10:59 pm Dette betyr jo at Burnley garantert får en trippel DGW etterhvert. Muligens Cornet og Pope inn i såfall når den tid kommer.
Vi styrer vel unna spillere fra Burnley uavhengig av det håper jeg?

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Bare å kjøre på med Burnley spillere i GW39.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Knaxern skrev: man jan 17, 2022 10:57 pm
silkyglenjohnson skrev: man jan 17, 2022 10:36 pm Burnley - Watford utsatt. Kondolerer knaxy.
Faens fjas. Udugelige PL som ikke kjører en hard linje.

Nå håper jeg bare på at Leicester - Tottenham blir utsatt, da er det ikke sikkert jeg taper så mye til de rundt meg.
Hvor sterke rykter er det om dette? Leicester som ikke ønsker at kampen skal spilles>?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Deila skrev: man jan 17, 2022 11:06 pm
Vi styrer vel unna spillere fra Burnley uavhengig av det håper jeg?
Joda, mest sannsynlig. Men vet jo aldri innen den tid.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Nevi skrev: man jan 17, 2022 11:25 pm
Hvor sterke rykter er det om dette? Leicester som ikke ønsker at kampen skal spilles>?
Tiltatt styrke utover kvelden. Det stemmer, visstnok mangel på spillere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Knaxern skrev: man jan 17, 2022 11:56 pm
Nevi skrev: man jan 17, 2022 11:25 pm
Hvor sterke rykter er det om dette? Leicester som ikke ønsker at kampen skal spilles>?
Tiltatt styrke utover kvelden. Det stemmer, visstnok mangel på spillere.
Det var vel kun Leicester-kjenner Sam Martin som meldte om rykter for 3-4 timer siden, og bekreftet for ikke lenge siden at det kun er rykter pr nå. Veldig lite som tilsier at Leicester forsøker å utsette.

De er jo helt i grenseland mtp antall spillere tilgjengelig, så om de ønsker å fikse utsettelse så er det bare å si at 1-2 spillere har fått seg en skade.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Kapteinhivoghoi skrev: man jan 17, 2022 10:53 pm [Sist uke var der 33 positive i alt av de som testet, så det gir ikke grunn til utsettelser i seg selv. Men presedens er satt med at ligaens Styre også inkluderer andre grunner.
De "andre grunner" du refererer til har alltid gitt grunnlag for avlysninger, om man ikke kan stille lag. Det er Covid som er ny på den lista.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: man jan 17, 2022 8:15 pm Arsenal er usikre om de kan stille lag mot Pool.

Med Burnley og Arsenal usikre i midtuken, er det vel en liten fare for at Arsenal-Burnley også ryker søndag? Men det blir nok ikke bestemt før etter fristen fredag, da alle har gått mann av huset for å få inn Burnley på DGW eller TGW: ) ) )
Ikke rart det, når de låner ut spillere etter at de får utsatt kamp fordi at de har for få spillere. Kjeltring-klubb.

bj1

Legg inn av bj1 »

Sir-Alex skrev: man jan 17, 2022 11:13 pm Bare å kjøre på med Burnley spillere i GW39.
Blir ei hektisk helg si :)

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leicester mangler sannsynligvis alle de følgende spillerne imorgen mot Spurs:

Soumare
Castagne
Mendy
Ndidi
Iheanacho
Vardy
Bertrand
Amartey
Pereira
Evans
Fofana

Alle spillere som fort kunne startet for dem. I tillegg er Daka og KDH nettopp tilbake fra skade og muligens ikke 100%. James Justin kan de nok holde utenfor om de ønsker. Da er det såvidt jeg kan se 13 utespillere tilgjengelig. En skade eller COVID-sak til så er det faktisk mulig at de hadde fått en utsettelse. Hvis ikke så er det topp for Spurs, denne bør de vinne.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: man jan 17, 2022 11:13 pm Bare å kjøre på med Burnley spillere i GW39.
:lol: :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Laget et WC-lag på den gamle kontoen min (IKKE feil konto denne gang...), og ser at det er en haug med spillere som jeg ønsker inn til de kommende rundene. Det kan nok være fornuftig å vente til etter landslagspausen mtp at mye kan skje der, men dette laget liker jeg ganske godt:

Sa
TAA-Cancelo-Ait Nouri-Lamptey
Bowen-Kdb(c)-Raphinha-Ramsey
Watkins-Daka

(Foster-Idah-Williams-Salah) 0.1ITB. Tviler som sagt på at det blir WC, men en haug med spillere jeg tror det er fornuftig å hoppe på tidlig her. Også fint å få inn Salah uten hit.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:45 pm Hvorfor greier uke Burnley håndtere covid?!
VS Spurs: Utsatt pga massivt snøfall
VS Aston Villa: Utsatt pga covid-utbrudd i Villa
VS Everton: Utsatt pga covid-utbrudd i Everton
VS Watford: Utsatt pga covid-utbrudd i Watford. Dette gjelder første gang denne kampen ble utsatt.

Så det er egentlig bare denne dobbeltrunden det blir utsatt på grunn av Burnley, med 3 dager i mellom kampene som gjør det vanskelig å få spillere tilbake. Kampen mot Watford var opprinnelig hengekamp etter smitte i Watford, så 4/5 kamper er utsatt pga. motstanderlag. Vil heller kalle det jævlig uflaks med motstandere enn at Burnley ikke klarer å håndtere covid.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

HeskeyTime skrev: tir jan 18, 2022 9:31 am
Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:45 pm Hvorfor greier uke Burnley håndtere covid?!
VS Spurs: Utsatt pga massivt snøfall
VS Aston Villa: Utsatt pga covid-utbrudd i Villa
VS Everton: Utsatt pga covid-utbrudd i Everton
VS Watford: Utsatt pga covid-utbrudd i Watford. Dette gjelder første gang denne kampen ble utsatt.

Så det er egentlig bare denne dobbeltrunden det blir utsatt på grunn av Burnley, med 3 dager i mellom kampene som gjør det vanskelig å få spillere tilbake. Kampen mot Watford var opprinnelig hengekamp etter smitte i Watford, så 4/5 kamper er utsatt pga. motstanderlag. Vil heller kalle det jævlig uflaks med motstandere enn at Burnley ikke klarer å håndtere covid.
Takk for at du opplyser en ignorant sjel. Dette er hva som skjer når man lager seg egne narrativ uten å faktisk sjekke fakta. Metaforisk tommel opp til deg!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: tir jan 18, 2022 9:31 am
Trolljegeren skrev: man jan 17, 2022 10:45 pm Hvorfor greier uke Burnley håndtere covid?!
VS Spurs: Utsatt pga massivt snøfall
VS Aston Villa: Utsatt pga covid-utbrudd i Villa
VS Everton: Utsatt pga covid-utbrudd i Everton
VS Watford: Utsatt pga covid-utbrudd i Watford. Dette gjelder første gang denne kampen ble utsatt.

Så det er egentlig bare denne dobbeltrunden det blir utsatt på grunn av Burnley, med 3 dager i mellom kampene som gjør det vanskelig å få spillere tilbake. Kampen mot Watford var opprinnelig hengekamp etter smitte i Watford, så 4/5 kamper er utsatt pga. motstanderlag. Vil heller kalle det jævlig uflaks med motstandere enn at Burnley ikke klarer å håndtere covid.
Bra innlegg!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 9:21 am Laget et WC-lag på den gamle kontoen min (IKKE feil konto denne gang...), og ser at det er en haug med spillere som jeg ønsker inn til de kommende rundene. Det kan nok være fornuftig å vente til etter landslagspausen mtp at mye kan skje der, men dette laget liker jeg ganske godt:

Sa
TAA-Cancelo-Ait Nouri-Lamptey
Bowen-Kdb(c)-Raphinha-Ramsey
Watkins-Daka

(Foster-Idah-Williams-Salah) 0.1ITB. Tviler som sagt på at det blir WC, men en haug med spillere jeg tror det er fornuftig å hoppe på tidlig her. Også fint å få inn Salah uten hit.
Liker dette WC-laget Lew! Sannsynligvis ett lag som vil ta godt med poeng de neste rundene og mer poeng enn det laget jeg har per nå vil få. Men jeg står samtidig fremdeles inne for at man vil få mer igjen ved å spare chipsene til senere..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:21 am Liker dette WC-laget Lew! Sannsynligvis ett lag som vil ta godt med poeng de neste rundene og mer poeng enn det laget jeg har per nå vil få. Men jeg står samtidig fremdeles inne for at man vil få mer igjen ved å spare chipsene til senere..
Jepp. Tenker WC blir tidligst GW28. Håper det ikke er dobbeltrunde for Villa og Leeds denne runden, da blir det KdB inn med byttet mitt. Avventer Salah en uke til, da blir det nok direkte Bruno->Salah-bytte. Men det er absolutt ikke 100% sikkert at Salah starter kampen i GW24.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: tir jan 18, 2022 8:17 am
Lumanza skrev: man jan 17, 2022 8:15 pm Arsenal er usikre om de kan stille lag mot Pool.

Med Burnley og Arsenal usikre i midtuken, er det vel en liten fare for at Arsenal-Burnley også ryker søndag? Men det blir nok ikke bestemt før etter fristen fredag, da alle har gått mann av huset for å få inn Burnley på DGW eller TGW: ) ) )
Ikke rart det, når de låner ut spillere etter at de får utsatt kamp fordi at de har for få spillere. Kjeltring-klubb.
Troll

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 11:28 am
K-Torget skrev: tir jan 18, 2022 11:21 am Liker dette WC-laget Lew! Sannsynligvis ett lag som vil ta godt med poeng de neste rundene og mer poeng enn det laget jeg har per nå vil få. Men jeg står samtidig fremdeles inne for at man vil få mer igjen ved å spare chipsene til senere..
Jepp. Tenker WC blir tidligst GW28. Håper det ikke er dobbeltrunde for Villa og Leeds denne runden, da blir det KdB inn med byttet mitt. Avventer Salah en uke til, da blir det nok direkte Bruno->Salah-bytte. Men det er absolutt ikke 100% sikkert at Salah starter kampen i GW24.
Blir fort en hit eller to her om Aston Villa / Leeds får dobbeltrunde, spesielt førstnevnte. Tror også dette er sannsynlig at hvertfall ett av de lagene får dobbeltrunde.
Tenker man bør ha minst to av Watkins, Buendia, Countinho, Ramsey, Digne, Raphinha om disse får dobbeltrunde.
I tillegg frister KdB veldig som har Sotonhampton (B) og Brentford (H) i de to neste.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: tir jan 18, 2022 11:42 am
Yesil skrev: tir jan 18, 2022 8:17 am
Lumanza skrev: man jan 17, 2022 8:15 pm Arsenal er usikre om de kan stille lag mot Pool.

Med Burnley og Arsenal usikre i midtuken, er det vel en liten fare for at Arsenal-Burnley også ryker søndag? Men det blir nok ikke bestemt før etter fristen fredag, da alle har gått mann av huset for å få inn Burnley på DGW eller TGW: ) ) )
Ikke rart det, når de låner ut spillere etter at de får utsatt kamp fordi at de har for få spillere. Kjeltring-klubb.
Troll
Det vil jeg si er rimelig nydelig trolling fra Arsenal ja. Låne ut spillere fortløpende slik at de hele veien kan klage på for få spillere😂

Forøvrig ferdig med deg nå, og tilbake til ignorering. Det var bare litt gøy å se du svinge kappen etter vinden i denne saken. Beklager til alle andre.

guru

Legg inn av guru »

Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tir jan 18, 2022 1:36 pm Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(
Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.


Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 1:38 pm Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.
Istemmer dette, da det passer veldig godt i de to MLene jeg bryr meg om + denne ukens cupduell. Motstander har (C)ane.

guru

Legg inn av guru »

Lew_Ashby skrev: tir jan 18, 2022 1:38 pm
guru skrev: tir jan 18, 2022 1:36 pm Rangnick sier Ronaldo har trent i to dager, men fortsatt usikker til Brentfordkampen. For en møkkarunde dette blir.

Hei hei kaptein Dennis! :(
Personlig sitter jeg og håper på at Ronaldo er akkurat frisk nok til å komme innpå og jage utligning i det 80. min. Sorry guru.

Fortsatt en ørliten, ørliten sjanse for at Leicester ønsker å utsette morgendagens kamp.

Jeg tar omså ett minutt av Ronaldo, selv om jeg taper 2 poeng på det. Har ganske så mange i flere av mini-ligaer som har cappet Ronaldo slik som jeg, men de har VC på Bruno. Noen har også Cancelo på første benk....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Trolljegeren skrev: tir jan 18, 2022 1:41 pm Istemmer dette, da det passer veldig godt i de to MLene jeg bryr meg om + denne ukens cupduell. Motstander har (C)ane.
Det er kun Sam Martin som har meldt om rykter, og jeg anser sjansen for veldig liten. Hadde jo vært topp for vår del, men kan ikke helt se at Leicester skal ønske kampen utsatt om det ikke har kommet flere skader. Rodgers pressekonferanse senere idag, får endelig bekreftet da.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »


guru

Legg inn av guru »

Mysterio19 skrev: tir jan 18, 2022 1:52 pm
99% sikkert at han ikke spiller med andre ord.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»