Fantasy Premier League 2021-22

Svar
chelsea8

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av chelsea8 »

44 poeng med C.Ronaldo (C), Maddison, De Gea, Reguilon og Dennis igjen.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

K-Torget skrev: fre jan 14, 2022 5:11 pm
HeskeyTime skrev: fre jan 14, 2022 2:15 pm Er man så dum at man
A: Fortsatt capper Ronaldo
B: Bytter inn Bruno for Son, og får dobbel United offensivt
Vurderer sterkt dette! Men blir det for mye?
Update: Det ble ikke for mye. Sitter med Bruno som visecap også nå, så Ronaldo trenger virkelig ikke å spille på onsdag heller!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

chelsea8 skrev: søn jan 16, 2022 6:52 pm 44 poeng med C.Ronaldo (C), Maddison, De Gea, Reguilon og Dennis igjen.
Hvem er VC?

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Ræva runde. Kun 75 poeng med DDG, Cucurella, B. Fernandes (C), Kane og King igjen.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

81-4 med Cernandes, Lamptey, Foster og kanskje Dennis igjen. Storfornøyd med det.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 7:01 pm Hvem er VC?
Bowen med sine 7 poeng. Jeg håper at Ronaldo møter opp mot Brentford.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Astonstian skrev: søn jan 16, 2022 7:17 pm Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?
Og yes!

Yesil

Legg inn av Yesil »

Astonstian skrev: søn jan 16, 2022 7:17 pm Noen som har spilt FH1, som kan bekrefte at det er et FH2?
Jeg kan også bekrefte.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Takker Eppaen og Yesil! Da sitter det første FH litt mer løst fremover.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

50 poeng med 6 spillere + C igjen.

MadBum

Legg inn av MadBum »

silkyglenjohnson skrev: søn jan 16, 2022 7:05 pm Ræva runde. Kun 75 poeng med DDG, Cucurella, B. Fernandes (C), Kane og King igjen.
Er du ironisk? Håper det. :D

44 poeng her

clivewarren

Legg inn av clivewarren »

70 poeng med Sanchez, Reguilon, Alonso, Dennis og Fernandes(C) igjen. En solid grønn pil og opp på 400 ovr.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

clivewarren skrev: søn jan 16, 2022 8:33 pm 70 poeng med Sanchez, Reguilon, Alonso, Dennis og Fernandes(C) igjen. En solid grønn pil og opp på 400 ovr.
Ursterkt.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
K-Torget skrev: fre jan 14, 2022 5:11 pm
HeskeyTime skrev: fre jan 14, 2022 2:15 pm Er man så dum at man
A: Fortsatt capper Ronaldo
B: Bytter inn Bruno for Son, og får dobbel United offensivt
Vurderer sterkt dette! Men blir det for mye?
Update: Det ble ikke for mye. Sitter med Bruno som visecap også nå, så Ronaldo trenger virkelig ikke å spille på onsdag heller!
Tenker du sitte med dobbel Man U offensivt frem til og med GW 27 Heskey, eller ryker den ene ut for Salah ved retur ?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 8:54 pm Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.
Jota har ikke helt flyt med marginene.

Misset vel i hvert fall en veldig bra sjanse. Og hadde i tillegg ett klokkeklart skudd rett i stanga der keeper ikke var i nærheten av å kunne stoppe skuddet.

Men når sant skal sies går det ikke like smurt fremover uten Manè og Salah. Selv om de løsnet 27 skudd i dagens kamp.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Nevi skrev: søn jan 16, 2022 9:13 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 8:54 pm Ja da våknet man til 20 nye poeng. TAA og Bowen med fin innsats, Jota ikke helt der jeg skulle hatt han. Tsimikas utspilt sin rolle som forventet med Robbo i sving igjen, Bernardo inn fra benk med 3 poeng. 63 poeng netto ( - 8 ) og såvidt innafor 13 K OR. Cap Bruno, Telles, Mount og Dennis gjenstår. Med at ingen av keeperne mine spilller, blir dette uansett en fin runde tenker jeg. Byttet foran neste er Tsimikas ut ( har 1,5 ITB ) frister å ta inn Digne, men ser an frem mot frist. Seiglivede Bernardo overlever nok en runde som det ser ut.
Jota har ikke helt flyt med marginene.

Misset vel i hvert fall en veldig bra sjanse. Og hadde i tillegg ett klokkeklart skudd rett i stanga der keeper ikke var i nærheten av å kunne stoppe skuddet.

Men når sant skal sies går det ikke like smurt fremover uten Manè og Salah. Selv om de løsnet 27 skudd i dagens kamp.
Hadde marginene hatt bedre flyt, kunne jeg sett på Jota som Cap i neste mot CP, men det våger jeg ikke. Men sant det med at det uten Mane / Salah, mangler noe av skarpheten i laget.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:03 pm Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.
Absolutt spennende å sitte med 3 x Everton nå ja :lol:

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:03 pm Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.
Aldri stol på Everton!
Når det er sagt er det jo ingen som tør å tape med Big Dunc som sjef (om det blir ham da)...

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 8:58 pm
HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
K-Torget skrev: fre jan 14, 2022 5:11 pm

Vurderer sterkt dette! Men blir det for mye?
Update: Det ble ikke for mye. Sitter med Bruno som visecap også nå, så Ronaldo trenger virkelig ikke å spille på onsdag heller!
Tenker du sitte med dobbel Man U offensivt frem til og med GW 27 Heskey, eller ryker den ene ut for Salah ved retur ?
Tenker egentlig å få de ut ASAP, såfremt det ikke tar fyr andre steder i laget mitt. Spørs litt på dobbeltrunder hvem som tas inn og om hits er verdt det, men noe ala Ronaldo + Brownhill til Watkins + Foden/Raphinha/Maddison (spørs dobbel) er definitivt i mine tanker neste runde, mens Bruno tas ut når Salah kommer tilbake.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Evertonion skrev: søn jan 16, 2022 10:05 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:03 pm Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.
Aldri stol på Everton!
Når det er sagt er det jo ingen som tør å tape med Big Dunc som sjef (om det blir ham da)...
Big Dunc iallefall sjef inntil de har funnet permanent Manager sier klubben. AV hjemme i neste kan fort bli en scoring for DCL og Gray. Men som du sier, stole på Everton er uaktuelt, så holder med en spiller fra de per idag. Lumanza har vel 3 enda tror jeg, han klamrer seg til håpet om oppsving tenker jeg.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:13 pm
Evertonion skrev: søn jan 16, 2022 10:05 pm
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:03 pm Hva skjer med Everton assets nå som Benitez er sparket ? Duncan Ferguson er vel den som leder de mot AV. Kan man oppleve at de sprudler litt fremover, slik at DCL og Gray kan gi poeng uttelling ? Bra kamper 4 GW fremover, så lar DCL bli litt til. Spent på hvem de ansetter permanent.
Aldri stol på Everton!
Når det er sagt er det jo ingen som tør å tape med Big Dunc som sjef (om det blir ham da)...
Big Dunc iallefall sjef inntil de har funnet permanent Manager sier klubben. AV hjemme i neste kan fort bli en scoring for DCL og Gray. Men som du sier, stole på Everton er uaktuelt, så holder med en spiller fra de per idag. Lumanza har vel 3 enda tror jeg, han klamrer seg til håpet om oppsving tenker jeg.
Har tre ja, men benker to av dem neste runde. De to defensive. De har jo et fint program + tre hengekamper. Så gjør ingenting å sitte med de, med Dunc kan det bare gå oppover.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
Tenker egentlig å få de ut ASAP, såfremt det ikke tar fyr andre steder i laget mitt. Spørs litt på dobbeltrunder hvem som tas inn og om hits er verdt det, men noe ala Ronaldo + Brownhill til Watkins + Foden/Raphinha/Maddison (spørs dobbel) er definitivt i mine tanker neste runde, mens Bruno tas ut når Salah kommer tilbake.
Ser den tankegangen. Litt tricky dette Man U scenarioet syns jeg. De har noen gode kamper fremover, samtidig har ikke spillet deres overbevist meg mye. Bruno blir til Salah igjen her straks han er tilbake. Siden jeg har lyst til å ha på KDB for en Bernardo som har stoppet opp i målpoengene for lengst, blir det ikke penger til noen Ronaldo. Noe offensivt fra Man U skulle jeg gjerne hatt i perioden GW 24 til og med 27, men aner ikke hvem av de utenom Bruno som kan gi avkastning.. Ser etter noen som kan sitte i laget mens Mount er borte, Mount skal inn igjen til GW 28.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 10:27 pm
HeskeyTime skrev: søn jan 16, 2022 7:00 pm
Tenker egentlig å få de ut ASAP, såfremt det ikke tar fyr andre steder i laget mitt. Spørs litt på dobbeltrunder hvem som tas inn og om hits er verdt det, men noe ala Ronaldo + Brownhill til Watkins + Foden/Raphinha/Maddison (spørs dobbel) er definitivt i mine tanker neste runde, mens Bruno tas ut når Salah kommer tilbake.
Ser den tankegangen. Litt tricky dette Man U scenarioet syns jeg. De har noen gode kamper fremover, samtidig har ikke spillet deres overbevist meg mye. Bruno blir til Salah igjen her straks han er tilbake. Siden jeg har lyst til å ha på KDB for en Bernardo som har stoppet opp i målpoengene for lengst, blir det ikke penger til noen Ronaldo. Noe offensivt fra Man U skulle jeg gjerne hatt i perioden GW 24 til og med 27, men aner ikke hvem av de utenom Bruno som kan gi avkastning.. Ser etter noen som kan sitte i laget mens Mount er borte, Mount skal inn igjen til GW 28.
Tror det er noen sneaky kamper der for United med Soton og Leeds, mens lag som Villa, City og West Ham har nydelige kamper i samme periode. Fyll opp resterende plasser med DGW-spillere så er det bedre verdi i disse enn i United offensivt. Når det gjelder Watford-kampen vurderes det sterkt å bruke Free Hit #1 i runde 27, når Liverpool, Arsenal, Chelsea og Leicester sannsynligvis blanker. Dette gjør at jeg kan beholde 3x Pool, Rudiger og Saka til de nydelige kampene fra runde 28, når andre forhåpentligvis har tatt disse ut, og Chelsea/Arsenal har mange doble runder til gode. Hvis jeg går for dette kan jeg også fylle på med en ekstra Arsenal-spiller hjemme mot Brentford i 26.

Når det gjelder Mount-erstatter, bare vent og se hvem som får dobbelrunder. Mange gode alternativer i denne prisklassen, som gjengen jeg nevnte i forrige innlegg + Coutinho.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som vet når det kan komme bekreftelse på nye dobbeltrunder?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Behnrama og Mahrez kan fort komme tidlig hjem fra AFCON.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Ser virkelig ikke for meg at Ronaldo spiller på onsdag. King (C) kan jo bli interessant :p

Nevi

Legg inn av Nevi »

Håper at Ronaldo holder seg borte på onsdag. Siden jeg har cappet Bruno.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»