Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Deila

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Trolljegeren skrev: tir nov 23, 2021 9:45 pm
Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?
Enten så ryker CS for Chelsea fremover eller så blir det en voldsom rullering på backene.. 8-)

Deila

Legg inn av Deila »

Trolljegeren skrev: tir nov 23, 2021 9:45 pm
Deila skrev: tir nov 23, 2021 9:43 pm
K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 9:38 pm Kante ut med skade, såg ikke helt bra ut..
En slags synergi-effekt av at jeg hentet inn James. Nå blir det helt slutt på CS for Chelsea samt massiv rullering på backene ;)
Skal vi legge ned veto mot jinxe-kommentarer i denne tråden?
Vedtatt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Reece James er så latterlig. 2 målpoeng og CS til helgen. Driter i jinx.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Virker som Chilwell har sluknet litt

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Uenig. Han har 3-4 avslutninger idag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

James må på…

Deila

Legg inn av Deila »

Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Jinx?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Nå melder CHO seg på, synd det er feil kamp :(

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Deila skrev: tir nov 23, 2021 10:16 pm
Sodajr skrev: tir nov 23, 2021 10:15 pm Virker som Chilwell har sluknet litt
Jinx?
Vertfall i forhold til James.
Siste 4: James 53p, Chilwell 33p!

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Chilwell nede for telling. Hvem jinxet? Ser faktisk ut til at han må ut med en vridning, fort et par uker det.

Helvetes CL, sist var det Werner og Lukaku.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Røk kneet til Chilwell nå da?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Chilwell støttes av banen :(

Deila

Legg inn av Deila »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:24 pm Hvem jinxet?
Sodajr må nok ta den på sin kappe.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Liverpoolodd94 skrev: tir nov 23, 2021 10:26 pm Røk kneet til Chilwell nå da?
Tipper 1-2 uker med en liten vridning. Får se hva man gjør, avhenger av pressekonferanse med Tuchel før helgen

Alonso virkelig i kulden, ser ut til at Azpi går ut til venstre framfor Alonso.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Der ser man hvorfor man avventer bytter til etter midtukekampene.

guru

Legg inn av guru »

Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

guru skrev: tir nov 23, 2021 10:34 pm Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....
Når jeg ser videoen på nytt frykter jeg leddbånd her altså. Tenkte først liten vridning, men synes ikke det ser bra etter noen flere visninger. Nitrist isåfall for en spiller i sitt livs form.
Sist redigert av Lew_Ashby den tir nov 23, 2021 10:52 pm, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:49 pm
guru skrev: tir nov 23, 2021 10:34 pm Nok en påminnelse om å vente med bytter. 65k har hentet inn Chilwell allerede og gikk på en smell.

Nå blir det mer hodebry.....
Når jeg ser videoen på nytt frykter jeg leddbånd her altså. Tenkte først liten vridning, men synes ikke det ser bra etter noen flere visninger. Nitrist isåfall for en spiller i sitt livs form isåfall.
Første jeg tenkte når jeg såg skaden var leddbånd, men håper jeg tar veldig feil og det kun er en liten vridning..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Det bruddet James gjør etterfulgt av halvvolleypasning tvers over banen er jo bare kunst. En spiller som oser av selvtillit, med rette.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Fra start på lørdag?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tir nov 23, 2021 10:57 pm
Lew_Ashby skrev: tir nov 23, 2021 10:52 pm Timo Werner returnerer med mål. Fint innhopp.
Fra start på lørdag?
Veldig usikker. Håper det, men er jo svært mange om beinet der oppe. Skulle jeg tippet hadde jeg sagt følgende lag:

Mendy
Chalo-Silva-Rudi
James-RLC-Jorginho-Alonso
Mount-CHO
Werner

Men veldig mye usikkerhet her. Tipper både Havertz (størst sjanse for å bli klar), Chilwell, Kante og Kovacic er ute til helgen. Lukaku starter muligens på benk.

Hørte forresten intervjuet med Tuchel og skifter Azpi til Alonso på venstresiden. Var visst James som skulle ut fordi han ønsket Azpi utpå der, og da Chilwell ble skadet kastet han utpå Azpi der istedenfor. Var visst litt misforståelser.
Sist redigert av Lew_Ashby den ons nov 24, 2021 12:08 am, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 12:22 am Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:
Ikke den verste skaden fantasy-messig. Alonso står klar til å ta over etter United-kampen dersom det blir langvarig.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: ons nov 24, 2021 12:25 am
Lew_Ashby skrev: ons nov 24, 2021 12:22 am Det er forresten håp om at skaden er mindre alvorlig enn fryktet

Tuchel:
"He was in a lot of pain, now he feels a bit better. We have an examination to be more precise; we hope for the best. Hopefully, we get away, fingers crossed, with not too bad news."

Chilwell på insta:
Ikke den verste skaden fantasy-messig. Alonso står klar til å ta over etter United-kampen dersom det blir langvarig.
Hvis han ikke bruker Azpi der?

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Chilwell ut ja. Jeg som skulle spar byttet mitt. Venter til etter kveldens kamper og så blir det en straight swap med Rino Hamez. Ikke noe vits å overtenke det.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jeg er ganske sikker på at Alonso er den som starter på søndag om Chilwell skulle være ute, jf. Tuchel sitt intervju etter kampen i går. Om Azpi starter er det i så fall for å gi James enda mer frihet til å dundre framover, om det i det hele tatt er mulig å gjøre den rollen hans mer offensiv.

Om jeg skulle estimere ville jeg sagt 75% sannsynlighet for Alonso-start om Chilwell er ute. Azpi er et et annet alternativ, men CHO (i superform) kan også være et reelt alternativ på venstre vingback nå som den offensive buketten Werner, Mount, Ziyech, Pulisic, Lukaku og (kanskje) Havertz alle er klare. Tuchel har nok ikke lyst til å benke CHO slik han leverer om dagen, og da er det ikke sååå utenkelig at han brukes der når vi har en milliard alternativer i de tre posisjonene på topp. At Kante og Kova er ute reduserer nok sjansen for CHO på vingbacken men greit å ha i bakhodet.

Tidenes noldus-gjetting rett ut av ræven: Alonsi 75%, Azpi 15 %, CHO 5 %. Nå kommer det vel nyheter ila dagen om at Chilwell er helt fin og er klar til søndag.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Jeg klarer jo faen meg aldri å kvitte meg med Azpi. Føles liksom så jævlig dumt å ta ham ut nå når jeg først har ventet så lenge uansett.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»