Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lumanza »

Cancelo Cs røk mens Jesus kom inn siste 15 min og ødelegger Antonio 5 poeng.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: lør des 04, 2021 8:12 pm Cancelo Cs røk mens Jesus kom inn siste 15 min og ødelegger Antonio 5 poeng.
Og ut med skade?

Nei, fullfører.

panserjohan

Legg inn av panserjohan »

Tenker at Bilva virker som en glimrende FPL asset, men hvordan påvirkes han av at KdB virker å være tilbake?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Jeg hadde Mount litt i forkant av når han ble syk. Tok inn Foden litt før han ble skadet.

Mulig jeg må må inn litt derfra igjen. Mount og BSilva inn. Ut med Son og Raph.Er i hvert fall en billigere løsning.
Regner med at det skjer prisendringer der i gården etter dagens kamper. Så spørs om jeg klarer å være tolmodig her

Silva bør vel være ett rimelig sikkert kort på midten nå selv med KdV tilbake igjen? Samme med Mount. Han bør vel være ett av de første navnene Tuchel skulle sette opp på laget ville jeg tro?

beroys

Legg inn av beroys »

Noen som har innspill på hvem jeg bør droppe av Benrahma og Gallagher?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

ESR tvilsom til mandag. Det kan være livbøyen som gjør at jeg får inn Antonio med 5 poeng.

Havertz skadd igjen til de som sitter med han

Nevi

Legg inn av Nevi »

Lumanza skrev: lør des 04, 2021 8:46 pm ESR tvilsom til mandag. Det kan være livbøyen som gjør at jeg får inn Antonio med 5 poeng.

Havertz skadd igjen til de som sitter med han
Håper ESR blir klar. Trenger to mål fra han.

Dejan_Stankovic89

Legg inn av Dejan_Stankovic89 »

39 med bare Son og Ramsdale er ikke mer enn helt OK. Er avhengig av mye blanker (Toney, Mbeumo, Raphinha, Ronaldo og Vardy) og mye poeng fra Son for å klatre, så forventer en rød pil.
Bedre lag de kommende ukene

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Ronaldo må stå frem i morgen og, for å redde inn denne katastroferunden, men er også tvilsom, så kanskje Antonio kommer inn her istedet?

Dier regner jeg med gjør jobben, mens Saka/ESR(Antonio) og Gray mandag blir ren bonus om det skjer noe.

Hvis både Ronaldo og ESR ikke spiller, får jeg inn både Antonio og Gallagher. Sistnevnte kan jo fort finne på å slå til med målpoeng nå som jeg har benket han.

Skal vel litt for mye til om Henry på 3.benk også kommer inn, selvom han forsåvidt har en ok kamp.

Denne runden som på papiret så så fin ut, ser ut til å bli veldig dårlig.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Sissoko en grei billigspiller å ha på benken? Bedre alternativ enn Allan og D. Luiz?

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

chelsea8 skrev: lør des 04, 2021 9:42 pm Sissoko en grei billigspiller å ha på benken? Bedre alternativ enn Allan og D. Luiz?
Skjønner ikke hvorfor man vil ha en billigspiller fra midtbanen som skal være kun benk. Mer verdi å kjøre 3-5-2 eller 4-5-1 denne sesongen.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lumanza skrev: lør des 04, 2021 8:46 pm ESR tvilsom til mandag. Det kan være livbøyen som gjør at jeg får inn Antonio med 5 poeng.

Havertz skadd igjen til de som sitter med han
Livbøyen som gir deg hele 2-3 poeng mer enn ESR dersom han blanker?

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Knaxern skrev: lør des 04, 2021 9:44 pm Skjønner ikke hvorfor man vil ha en billigspiller fra midtbanen som skal være kun benk. Mer verdi å kjøre 3-5-2 eller 4-5-1 denne sesongen.
Forsåvidt enig med deg, men har tittet litt på 4-3-3 også. Er fornøyd med de fire i forsvar og de tre i angrepet.

Fabianski, Arnold, James, Cancelo, Reguilon, Salah, Bernardo, Foden, Antonio, Dennis, C.Ronaldo.

Benk: Livramento, Sissoko, Gilmour

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Yesil skrev: lør des 04, 2021 9:50 pm
Lumanza skrev: lør des 04, 2021 8:46 pm ESR tvilsom til mandag. Det kan være livbøyen som gjør at jeg får inn Antonio med 5 poeng.

Havertz skadd igjen til de som sitter med han
Livbøyen som gir deg hele 2-3 poeng mer enn ESR dersom han blanker?
Ja. Hehe. Men det ender nok med at ESR kommer inn som innbytter mot Everton, og stjeler med seg ett poeng. Så hele 4 poeng taper jeg på dette.

TLee

Legg inn av TLee »

Skjer med Chelsea?
Så jo så solide ut, med Chilwell og Kante ute kan det se ut til at det blir tøffere i de kommende kampene.
Lukaku kom inn til 2.omg idag, hjalp ikke akkurat det heller.
Mount ser bra ut, er han noe å satse på mon tro?
Det slippes inn mål, er James/Rudiger verdt pengene?

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

TLee skrev: lør des 04, 2021 11:50 pm Skjer med Chelsea?
Så jo så solide ut, med Chilwell og Kante ute kan det se ut til at det blir tøffere i de kommende kampene.
Lukaku kom inn til 2.omg idag, hjalp ikke akkurat det heller.
Mount ser bra ut, er han noe å satse på mon tro?
Det slippes inn mål, er James/Rudiger verdt pengene?
Ved Chill sin skade gikk jeg bort fra dobbel Chelsea defensiv, og siden der er mye andre alternativer blir det nok ikke mere dobbel forsvar derfra heller.
Blir litt mange egg i ei kurv syns jeg, for CS vil neppe florere fra Chelsea fremover. James beholdes dog, da eierandel er stor samt han kan gi offensive bidrag. Mount har gitt 23 poeng siste 2 rundene etter sykdom, og sitter trygt hos min midtbane. Det er jo ved midtbanen laget mitt sanker mest poeng, og den delen som skaper litt hodebry fremover. Mange alternativer og mye man har lyst på, men kan ikke få alt. Ser an hvordan Son plukker poeng nå, innen en bestemmer neste bytte. Bernardo eller Foden ( heller mot Bernardo ) inn - og da viker enter Jota eller Son. Mest sannsynlig tar jeg bort Jota, siden Salah allerede representerer Pool på midtbanen. En fremtidig 4-5-1 / 3-5-2 er nok det som ligger mest i kortene hos meg fremover.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 2:27 am
TLee skrev: lør des 04, 2021 11:50 pm Skjer med Chelsea?
Så jo så solide ut, med Chilwell og Kante ute kan det se ut til at det blir tøffere i de kommende kampene.
Lukaku kom inn til 2.omg idag, hjalp ikke akkurat det heller.
Mount ser bra ut, er han noe å satse på mon tro?
Det slippes inn mål, er James/Rudiger verdt pengene?
Ved Chill sin skade gikk jeg bort fra dobbel Chelsea defensiv, og siden der er mye andre alternativer blir det nok ikke mere dobbel forsvar derfra heller.
Blir litt mange egg i ei kurv syns jeg, for CS vil neppe florere fra Chelsea fremover. James beholdes dog, da eierandel er stor samt han kan gi offensive bidrag. Mount har gitt 23 poeng siste 2 rundene etter sykdom, og sitter trygt hos min midtbane. Det er jo ved midtbanen laget mitt sanker mest poeng, og den delen som skaper litt hodebry fremover. Mange alternativer og mye man har lyst på, men kan ikke få alt. Ser an hvordan Son plukker poeng nå, innen en bestemmer neste bytte. Bernardo eller Foden ( heller mot Bernardo ) inn - og da viker enter Jota eller Son. Mest sannsynlig tar jeg bort Jota, siden Salah allerede representerer Pool på midtbanen. En fremtidig 4-5-1 / 3-5-2 er nok det som ligger mest i kortene hos meg fremover.
Vurderer selv å ta Jota ut nå for Bernardo / Mount / Gundogan eller Foden siden Firmino er så vidt jeg har lest forventet tilbake kommende helg mot Villa.

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: søn des 05, 2021 11:27 am
Kapteinhivoghoi skrev: søn des 05, 2021 2:27 am
TLee skrev: lør des 04, 2021 11:50 pm Skjer med Chelsea?
Så jo så solide ut, med Chilwell og Kante ute kan det se ut til at det blir tøffere i de kommende kampene.
Lukaku kom inn til 2.omg idag, hjalp ikke akkurat det heller.
Mount ser bra ut, er han noe å satse på mon tro?
Det slippes inn mål, er James/Rudiger verdt pengene?
Ved Chill sin skade gikk jeg bort fra dobbel Chelsea defensiv, og siden der er mye andre alternativer blir det nok ikke mere dobbel forsvar derfra heller.
Blir litt mange egg i ei kurv syns jeg, for CS vil neppe florere fra Chelsea fremover. James beholdes dog, da eierandel er stor samt han kan gi offensive bidrag. Mount har gitt 23 poeng siste 2 rundene etter sykdom, og sitter trygt hos min midtbane. Det er jo ved midtbanen laget mitt sanker mest poeng, og den delen som skaper litt hodebry fremover. Mange alternativer og mye man har lyst på, men kan ikke få alt. Ser an hvordan Son plukker poeng nå, innen en bestemmer neste bytte. Bernardo eller Foden ( heller mot Bernardo ) inn - og da viker enter Jota eller Son. Mest sannsynlig tar jeg bort Jota, siden Salah allerede representerer Pool på midtbanen. En fremtidig 4-5-1 / 3-5-2 er nok det som ligger mest i kortene hos meg fremover.
Vurderer selv å ta Jota ut nå for Bernardo / Mount / Gundogan eller Foden siden Firmino er så vidt jeg har lest forventet tilbake kommende helg mot Villa.
Nå er Klopp glad i Firmino, men blir vanskelig å benke Jota igjen slik som han har levert. I tillegg forsvinner Mane og Salah til Afrikamesterskapet i januar, så mulig det er et argument for å holde på Jota?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Plutselig må Foden inn igjen på laget mitt. Raph ut og Foden inn høres fornuftig ut. Spørsmålet er jo hva man gjør med Gundo.

Ellers helt topp å se at Vardy starter idag.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Hvordan har Antonio klart å falle i pris med det kremprogrammet i de neste 10-12 kampene?

Hvilken keeper til ca. 5.0 er det beste valget i jula? Fabianski, De Gea, Ramsdale og Sanchez er vel de som peker seg ut.

Deila

Legg inn av Deila »

chelsea8 skrev: søn des 05, 2021 1:42 pm Hvordan har Antonio klart å falle i pris med det kremprogrammet i de neste 10-12 kampene?
Han leverer ikke, og da går folk lei og selger. Selv beholder jeg pga kampprogrammet hans fremover og satser på det løsner.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: søn des 05, 2021 1:40 pm

Ellers helt topp å se at Vardy starter idag.
Hvorfor skal Gundo ut? Han har jo levert greit i det siste, og assist igår.

Og hvor har du det fra at Vardy starter?

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lumanza skrev: søn des 05, 2021 1:57 pm
Lew_Ashby skrev: søn des 05, 2021 1:40 pm

Ellers helt topp å se at Vardy starter idag.
Hvorfor skal Gundo ut? Han har jo levert greit i det siste, og assist igår.

Og hvor har du det fra at Vardy starter?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

.
Sist redigert av Lew_Ashby den søn des 05, 2021 2:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Toney ute av Brentford sin tropp.

Bamford kan gjøre comeback idag, er på benk.

beroys

Legg inn av beroys »

Lew_Ashby skrev: søn des 05, 2021 2:02 pm Toney ute av Brentford sin tropp.

Bamford kan gjøre comeback idag, er på benk.
Noe info om hvorfor Toney er ute? Har ikke fått med meg at det har vært noe usikkerhet rundt han.

Liverpoolodd94

Legg inn av Liverpoolodd94 »

Toney med covid

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nå får vi om Gallagher fortsatt blir sittende en del igjen med Kouyate mens Schlupp går framover. Det er åpenbart for min del at han er best når han får en litt fri rolle og kjører løp i 90 min.

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

chelsea8 skrev: søn des 05, 2021 1:42 pm Hvordan har Antonio klart å falle i pris med det kremprogrammet i de neste 10-12 kampene?

Hvilken keeper til ca. 5.0 er det beste valget i jula? Fabianski, De Gea, Ramsdale og Sanchez er vel de som peker seg ut.
Vurdert Guaita?

Astonstian

Legg inn av Astonstian »

Crystal Palace og West ham med fire «hjemmekamper» (London) i jula.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»