Fantasy Premier League 2021-22

Svar
K-Torget

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av K-Torget »

2 x Villa og 2 x Everton bak, to kamper til hvert lag og ingen CS. FH er oppskrytt :P

Deila

Legg inn av Deila »

K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 9:56 pm 2 x Villa og 2 x Everton bak, to kamper til hvert lag og ingen CS. FH er oppskrytt :P
I hvert fall uten Leicester spillere som i mitt tilfelle :P

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Nå skal Lampard gjør noe han var helt forferdelig til som Chelsea-manager. Angripe noenlunde balansert når man ligger under. Kan like gjerne bli 0-4 som 1-2 på Goodison.

Haha. Akkurat da jeg skrev det. Keane. Assist Holgate.

Har Everton på sideskjermen her, uten å se skikkelig så hadde DCL en takling som var borderline rødt kort. Tror det kun ble frispark til Palace. Keane like etter med en helt hårreisende takling. Det er forskjell på å kjempe for drakten og ha fullstendig overtenning her, Everton.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor mai 19, 2022 10:14 pm, redigert 2 ganger totalt.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Tenk at jeg tok inn Barnes over Maddison fordi jeg tenkte han ville få mer spilletid. Og at jeg kunne tatt inn begge og droppet Zaha om jeg hadde stolt på meg selv, og ikke latt meg overvinne av frykt...

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Gordon bytte ut, berga 60min vertfall

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 9:56 pm 2 x Villa og 2 x Everton bak, to kamper til hvert lag og ingen CS. FH er oppskrytt :P
Det er klart var litt sjanse med 2xVilla og 2XEverton bak. Men ser vi tilbake på runden er det jo kun Newcastle og Spurs som har fått CS denne runden, så taper ikke så mye terreng på det.
Må jo se det positive med det, Digne scoring, Keane scoring osv. så noen Def har jo gjort det greit.

Totalt sett med mitt FH så blir det nok en OK runde, klatrer opp en del plasser. 88 poeng til nå, så lukter grønne piler lang vei.

guru

Legg inn av guru »

Gordon ut.

guru

Legg inn av guru »

Hver gang Reece James spiller, skjønner jeg hvorfor jeg har han på laget. For en spiller han er. Tenk om han kunne holdt seg skadefri og spille mesteparten av kampene neste sesong.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2482

Legg inn av BrannLFC »

Mye stygt i Everton-Palace. Zaha, Ayew, Calvert Lewin har sluppet billig unna idag.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Maddison som cap er et av de klart bedre kapteinsvalgene man har gjort denne sesongen, synd at resten flopper. Kane ga meg 7, ellers er det en 0er (kulusevski), to 1ere(Cancelo, Nketiah), fire 2ere(KdB, Toney, Saka, Raya), og en 3er(Cash) . Trent spilte heller ikke, så White med -2 kommer også inn :lol:

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

BrannLFC skrev: tor mai 19, 2022 10:14 pm Mye stygt i Everton-Palace. Zaha, Ayew, Calvert Lewin har sluppet billig unna idag.
Zaha gult like etter at Michael Keane MEIET ned Olise og fikk sitt gule. Koker greit.

Puli misser en latterlig stor sjanse etter pasning fra Lukaku. Amerikaneren er helt ute av det om dagen...så drar han av to spillere med en deilig detalje like etter.
Sist redigert av Lew_Ashby den tor mai 19, 2022 10:20 pm, redigert 2 ganger totalt.

Deila

Legg inn av Deila »

guru skrev: tor mai 19, 2022 10:13 pm Hver gang Reece James spiller, skjønner jeg hvorfor jeg har han på laget. For en spiller han er. Tenk om han kunne holdt seg skadefri og spille mesteparten av kampene neste sesong.
Reece James, Robertson og TAA fra start neste sesong?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Deila skrev: tor mai 19, 2022 9:57 pm
K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 9:56 pm 2 x Villa og 2 x Everton bak, to kamper til hvert lag og ingen CS. FH er oppskrytt :P
I hvert fall uten Leicester spillere som i mitt tilfelle :P
Har heldigvis klart å putte på Leicester-spillere 8-)

emin

Legg inn av emin »

2-2 Richarlison

guru

Legg inn av guru »

KAPTEIN RICHARLISON!!!!

Deila

Legg inn av Deila »

Deilig med Richarlison(C) da i hvert fall.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Helvete, Richarlison. Det er krise for min del.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: tor mai 19, 2022 10:08 pm
K-Torget skrev: tor mai 19, 2022 9:56 pm 2 x Villa og 2 x Everton bak, to kamper til hvert lag og ingen CS. FH er oppskrytt :P
Det er klart var litt sjanse med 2xVilla og 2XEverton bak. Men ser vi tilbake på runden er det jo kun Newcastle og Spurs som har fått CS denne runden, så taper ikke så mye terreng på det.
Må jo se det positive med det, Digne scoring, Keane scoring osv. så noen Def har jo gjort det greit.

Totalt sett med mitt FH så blir det nok en OK runde, klatrer opp en del plasser. 88 poeng til nå, så lukter grønne piler lang vei.
Gode poeng der og ja jeg klatrer greit denne runden med FH :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Endelig er kapteinen i gang i denne kampen også. Tar gjerne enda mer :D

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Haha! Captain Richarlison kroner kvelden med en gullkorn av en scoring.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Get the fåkk in lads

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Der burde Rüdiger vert utvist

Expekt

Legg inn av Expekt »

Det er så deilig å sitte med Ings som kaptein denne runden..

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Coutinho bytta inn

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Expekt skrev: tor mai 19, 2022 10:26 pm Det er så deilig å sitte med Ings som kaptein denne runden..
Føler med deg. Har han heldigvis ikke som Captain.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Everton 3-2

guru

Legg inn av guru »

Everton har snud kampen. DCL.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Banestorming på Goodison Park

guru

Legg inn av guru »

Ville scener

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Ender vel med at Everton vinner kampen, så blir de trukket 3 poeng pga. banestorming under kampen. Slike scener på banen når det er 5 min igjen skal jo ikke være mulig.

Da hadde de vært maks uheldig!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»