Fantasy Premier League 2021-22

Svar
chelsea8

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av chelsea8 »

Knallsterkt borteseier av Chelsea. Brentford kjemper hardt.

Ligaens beste keeper vipper det i vår favør.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Selv med tidenes bom i City-kampen så ender dagen med62 poeng med Antonio, Gray og ESR igjen. Runden blir bra!

bj1

Legg inn av bj1 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Om det var onside på Toney så beklager jeg. Forholdvis full her. Synes fortsatt han faller helt fette lett på den der.

Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Detter som en sekk.
Usikker på on-/offside. Måtte nok inn med både tykke og tynne streker for å avgjøre den.

14-1 i avslutninger på mål sa Kasper. Syk kamp av Mendy. Bare å legge opp, dette gjør han ikke igjen

Jorge86

Legg inn av Jorge86 »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Hvis det er ufortjent, mener du nødvendigvis at Mendy hadde fortjent å slippe inn. Det synes jeg ikke.

15p på Chilwell som jeg valgte å vente med å hente. Fordi jeg heller hitta inn Cancelo og Grealish. Det flyter dårlig denne sesongen. Werner må inn i miksen. Det gikk ganske greit i fjor. Jeg antar at det er fordi de 10 andre på laget mitt innså at de måtte steppe opp gamet sitt for å veie opp for Werner.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Jorge86 skrev: lør okt 16, 2021 8:41 pm
Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:18 pm Ellers er det teit at Chelsea holder nullen her. Helt ufortjent.
Hvis det er ufortjent, mener du nødvendigvis at Mendy hadde fortjent å slippe inn. Det synes jeg ikke.

15p på Chilwell som jeg valgte å vente med å hente. Fordi jeg heller hitta inn Cancelo og Grealish. Det flyter dårlig denne sesongen. Werner må inn i miksen. Det gikk ganske greit i fjor. Jeg antar at det er fordi de 10 andre på laget mitt innså at de måtte steppe opp gamet sitt for å veie opp for Werner.
Lew og Jorge på Timo-toget? Høstens vakreste eventyr!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

73 poeng etter subs og kun Antonio igjen. Hvem er den største trusselen for ranken min? Hvis vi ser bort fra Benrahma så er det Ramsdale, som fint sitter på benken min etter feilen jeg gjorde. Forvent en CS, strafferedning og 3 bonuspoeng på mandag folkens.

ThisIsSeven

Legg inn av ThisIsSeven »

76 poeng med kun Antonio igjen.. Rimelig fornøyd. Foreløpig GW rank på 6200 sånn ca. Digg med en god runde etter WC!

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Helt uvirkelig at jeg må vente to døgn før jeg finner ut hvor hardt tabben min straffer seg.

TLee

Legg inn av TLee »

Ronaldo ut, Vardy inn ga noen poeng 😃
Trent inn for Shaw endte med 2p. Synd skuddet til Trent snek seg på utsiden før han ble byttet ut.
56(-4) før Gray/Antonio/Tierny skal i aksjon.

Kunne klatret greit i dag om Lukaku hadde levert, men igjen skuffer han. Kjedelige greier ass, må nesten beholde han i neste med Norwich hjemme.

Fristende å få på Chilwell nå for Semedo, men mangler litt cash dessverre. Kan ta ut Greenwood for Mbeumo for å få råd.

Skulle også fått på Livramento, mye verdi der 😃
Mulig jeg gjør Semedo ut, Livra inn.

Skåredalen

Legg inn av Skåredalen »

64 poeng og 4 spillere igjen i morgen søndag 💪

urbeka

Legg inn av urbeka »

Blir Chillwell å finne i ellveren fremover altså?

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
38 selvsagt. Salah bærer laget mitt på sine skuldre nå. Bør jeg cappe han mot Utd borte eller Lukaku hjemme mot Norwich?

Pontus Jansson 3 assist som midtstopper og 3 CS. Inn for Cresswell om han ikke leverer imorgen?

TLee

Legg inn av TLee »

Tuchel skrøt no veldig av Chilwell etter kampen iallfall.

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Traff bra med Chilwell.
63p med Saka, Ramsdale, White og Antonio er jeg veldig fornøyd med. Grønne piler all around

urbeka

Legg inn av urbeka »

Jeg synes liksom det er litt vanskelig å finne plass til Chillwell med TAA, Cancelo, Dias, Azpi i forsvarsrekka...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

48 poeng med 4 spillere igjen (vet ikke om bonus er med her) - men i det minste grønne piler! :)

urbeka

Legg inn av urbeka »

64p og ferdigspilt, greit nok

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

urbeka skrev: lør okt 16, 2021 10:38 pm Jeg synes liksom det er litt vanskelig å finne plass til Chillwell med TAA, Cancelo, Dias, Azpi i forsvarsrekka...
Den blir tøff ja. Personlig er jeg egentlig fan av å kjøre 2 billige forsvarere i år med Duffy, White og Livramento som alternativer. Så ikke ut til å være noen i nærheten av aktuelle før sesongen startet, men nå er emm alle disse 3 kanonalternativer som faste til under 4,5.

Evertonion
Innlegg: 767

Legg inn av Evertonion »

72 poeng, Townsend og Saka igjen. Traff fint på wildcard med bl.a. Chilwell og Vardy inn. Opp og innenfor 100k akkurat nå!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

K-Torget skrev: lør okt 16, 2021 10:42 pm
Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?
Lett å være etterpåklok, men hadde mer tro på Mings, Tierney/White og Cresswell.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Evertonion skrev: lør okt 16, 2021 11:08 pm 72 poeng, Townsend og Saka igjen. Traff fint på wildcard med bl.a. Chilwell og Vardy inn. Opp og innenfor 100k akkurat nå!
Kanon! Nydelig med treff på WC.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 11:13 pm
K-Torget skrev: lør okt 16, 2021 10:42 pm
Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 8:47 pm 36 poeng før 5 spillere igjen

Seff sitter Livramento ytterst på benken
Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?
Lett å være etterpåklok, men hadde mer tro på Mings, Tierney/White og Cresswell.
Mings og Cresswell foran Livramento blir emm en feilvurdering når Raph pg Bamford er ute. Men FPL er jo som alltid marginer. Kanskje Cresswell herjer imorgen!

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 11:16 pm
Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 11:13 pm
K-Torget skrev: lør okt 16, 2021 10:42 pm

Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?
Lett å være etterpåklok, men hadde mer tro på Mings, Tierney/White og Cresswell.
Mings og Cresswell foran Livramento blir emm en feilvurdering når Raph pg Bamford er ute. Men FPL er jo som alltid marginer. Kanskje Cresswell herjer imorgen!
Ja, mulig det, men Leeds er jo et offensivt lag som kan score uten disse to også, og Soton stod uten seier før idag.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 11:16 pm
Lumanza skrev: lør okt 16, 2021 11:13 pm
K-Torget skrev: lør okt 16, 2021 10:42 pm

Hvorfor spiller du ikke Livramento i en slik fin kamp, i tillegg til alle skadene hos Leeds?
Lett å være etterpåklok, men hadde mer tro på Mings, Tierney/White og Cresswell.
Mings og Cresswell foran Livramento blir emm en feilvurdering når Raph pg Bamford er ute. Men FPL er jo som alltid marginer. Kanskje Cresswell herjer imorgen!
Enig Lew! :D

urbeka

Legg inn av urbeka »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 11:06 pm Personlig er jeg egentlig fan av å kjøre 2 billige forsvarere i år med Duffy, White og Livramento som alternativer. Så ikke ut til å være noen i nærheten av aktuelle før sesongen startet, men nå er emm alle disse 3 kanonalternativer som faste til under 4,5.
Enig i det, men ønsket være tungt inne i forsvar under den gode rekka til city og chelsea. Tenker skalere ned etterhvert. Har Livramento som femtemann, han satt på første benk og kommer inn.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: lør okt 16, 2021 8:32 pm Selv med tidenes bom i City-kampen så ender dagen med62 poeng med Antonio, Gray og ESR igjen. Runden blir bra!
Hadde visst White igjen også. Utsikter for en topp runde mtp at det er få trusler om Son er ute. Benrahma er den klart verste. Ellers er vel Ramsdale, Townsend og Gallagher de so helst bør kule an. Om Reguilon herjer er det også veldig kjedelig mtp at han røk for Dias sitt ene poeng denne runden. Men det blir mest uro for sjelen og ikke plassering.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Gratulerer til Son-eiere!

Brukeravatar
Mr.Meep
Innlegg: 7887
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

51 poeng kun Antonio og Benrahma igjen not bad er over average by a mile

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»