Fantasy Premier League 2021-22

Svar
MadsFantasy

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av MadsFantasy »

Deila skrev: tor nov 25, 2021 7:27 pm Så eeeeh, da blir dillemaet Alonso vs Reguilon da. Egentlig en fin aneledning til å få inn noe fra Spurs til det fine programmet når man allerede sitter med James.
Sitter med samme vanskelige dilemmaet. Alonso er jo en fryktelig god fantasyspiller, samtidig som han spiller for et defensivt bunnsolid lag. En liten fare for rotasjon, men et godt valg. Reguilon er også en god fantasyspiller, har hakket bedre kampprogram og rotasjonsfaren er tilnærmet lik null. Problemet med Reguilon er mer laget han spiller for.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Kommer til å gjøre Chillwel -> Alonso/Reguilon, men kjenner også at det er på kanten til galskap å ikke ha Jota inne. Da må det i så fall gå på bekostning av Gallagher/Raphina for en minus 4 og det er jeg usikker på om det er verdt

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Jeg tror jeg er den første i tråden som nå grubler over om jeg skal hente Alonso eller Reguilon. Si ifra hva dere tenker a, guttær!

Expekt

Legg inn av Expekt »

Chilwell må ut, ja.
Kun jeg som vurderer å doble med City igjen? Jeg vurderer Dias inn, men Reguilon og Alonso er også med i vurderingen.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Sodajr skrev: tor nov 25, 2021 7:00 pm Spent på om Arteta gjør noen endringer etter smellen sist.
Tavares ut og inn med Tierney håper jeg på siden jeg sitter med sistnevnte.

Blir vel også muligens Laca ut og inn med Ødegaard.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Expekt skrev: tor nov 25, 2021 8:05 pm Chilwell må ut, ja.
Kun jeg som vurderer å doble med City igjen? Jeg vurderer Dias inn, men Reguilon og Alonso er også med i vurderingen.
Dias skal hvertfall ikke inn.

Dier og Saka
eller
Cancelo og Høibjerg

Må si at Cancelo er altfor dyr, og Højbjerg er nærmest en død spiller. Dier og Saka er mye mer spennende der begge kan levere.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Sodajr skrev: tor nov 25, 2021 7:18 pm
Lew_Ashby skrev: tor nov 25, 2021 6:57 pm Kane starter for Spurs borte mot storlaget Mura Murska Sobota. Ligger selvsagt under allerede.
Og der ble Sessegnon utvist!
Mura Murska Sobota folkens

Conte-effekten vil ta tid virker det som, og selvom de skulle vinne her, er de slow starters og kan slippe inn mot hvem som helst, slik som Leeds hjemme som kjørte dem hardt første 45.

Så nok et dilemma til om Dier bør inn.

1-1 Moura assist

Kanskje jeg går for Moura/reguilon eller dier istedet.

Robin

Legg inn av Robin »

Gitt at Alonso får de minuttene man tror, så er Alonso vs Reg strengt talt ikke en diskusjon. Knock out fordel Alonso.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Har spilt med 4 premium-spillere i forsvar så langt, men jeg tror jeg skal avstå fra fristelsen for å ersatte Chilwell med Alonso og heller få inn en budsjettspiller (Lamptey?) og bruke pengene jeg sparer på å få inn Jota og sette av cash for å kunne bytte Vardy til Kane eller Ronaldo dersom jeg skulle ønske det.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Robin skrev: tor nov 25, 2021 8:35 pm Gitt at Alonso får de minuttene man tror, så er Alonso vs Reg strengt talt ikke en diskusjon. Knock out fordel Alonso.
Er det egentlig det? Og hvorfor?

Exes

Legg inn av Exes »

Tottenham ser virkelig død ut, så det er kanskje ikke galskap å gjøre Son til Jota?

Robin

Legg inn av Robin »

MadsFantasy skrev: tor nov 25, 2021 8:55 pm
Robin skrev: tor nov 25, 2021 8:35 pm Gitt at Alonso får de minuttene man tror, så er Alonso vs Reg strengt talt ikke en diskusjon. Knock out fordel Alonso.
Er det egentlig det? Og hvorfor?
Fordi vi ikke trenger å bli historieløse på hvor ekstrem Alonso er på fpl.



Alonso - Reguilon

Legg til at Alonso tradisjonelt sett lurer til seg noen frispark, er med opp på dødballer og har en empirisk god oppbakking av de underliggende tallene sine. Også har man det faktumet at Chelsea er et mye bedre fotballlag med høyere sannsynlighet for cs enn Spurs.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Kærlighed skrev: tor nov 25, 2021 8:48 pm Har spilt med 4 premium-spillere i forsvar så langt, men jeg tror jeg skal avstå fra fristelsen for å ersatte Chilwell med Alonso og heller få inn en budsjettspiller (Lamptey?) og bruke pengene jeg sparer på å få inn Jota og sette av cash for å kunne bytte Vardy til Kane eller Ronaldo dersom jeg skulle ønske det.
Personlig er jeg der at en ultraoffensiv vingback på det som hittil har vært en av tidenes beste defensive PL-utgaver er et must om han er fast. Jeg ønsker imidlertid å høre hva Tuchel tenker og evt se Alonso i aksjon før jeg tar ham inn. Starter han og ser bra ut mot United blir det ny hit for å få ham inn til Watford neste runde.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Vardy spiller til helga?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Conte erkjenner at Spurs er søppel om dagen. Jeg skal ha inn Kane/Son etterhvert, men i motsetning til alle som ønsker å være i forkant her (og det skjønner jeg godt!) så blir det nok i kampen etter de faktisk har vist ok offensivt spill. Har brent meg nok på Kane hittil i år.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Lumanza skrev: tor nov 25, 2021 9:55 pm Vardy spiller til helga?
Hvorfor skulle han ikke det?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Cancelo eller James for Chilwell (i ett langsiktig perspektiv)?

Expekt

Legg inn av Expekt »

Lumanza skrev: tor nov 25, 2021 9:55 pm Vardy spiller til helga?
Ja, det håper jeg da virkelig. Han har levert nada for meg i 4 kamper på rad, men med Watford, Saints, Villa og Newcastle på de 4 neste bør det kunne bli noen scoringer. Men om han blanker igjen til helga, så må jeg nok vurdere andre alternativer..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Raphinha bekreftet klar til kamp.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

K-Torget skrev: tor nov 25, 2021 10:36 pm Cancelo eller James for Chilwell (i ett langsiktig perspektiv)?
Anså begge som uunnværlige og hittet inn Cancelo selv. Om jeg MÅTTE velge hadde jeg faktisk kjørt James selv med et tøffere program.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 8:32 am Raphinha bekreftet klar til kamp.
Da er det per nå Mbeumo som sitter på første benk. Han må gjerne fortsette å holde seg helt rolig, med mindre noen av front 7 ikke spiller.

Expekt

Legg inn av Expekt »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 8:32 am Raphinha bekreftet klar til kamp.
Helt nydelig. Da slipper jeg -4 denne runden, selv om jeg gjerne skulle kvittet meg med Gray.. men skaden hans var visst ikke så alvorlig som først antatt. Men han leverer jo ikke noe som helst uansett. Kunne tatt inn Gallagher, men føler jeg er sent ute der..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Expekt skrev: fre nov 26, 2021 8:53 am Helt nydelig. Da slipper jeg -4 denne runden, selv om jeg gjerne skulle kvittet meg med Gray.. men skaden hans var visst ikke så alvorlig som først antatt. Men han leverer jo ikke noe som helst uansett. Kunne tatt inn Gallagher, men føler jeg er sent ute der..
Jeg har gjort AKKURAT det du ikke ville gjøre - tok en hit for å få ut Gray for Gallagher. Har lært at i FPL må man ikke være sta, Gallagher har levert veldig bra, men faktisk ikke så mye bedre enn hva de underliggende tallene skulle tilsi. Han måtte inn selv om det er kjipt for en diffefyr som meg å kjøre ham inn først når nærmere 25% har han inne.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Blir en rolig Foden + Chilwell til Jota + James her. Vurderte hit på Gallagher inn for Mbeumo, men har allerede tatt 4 hits denne sesongen så roer det litt ned. Brentford klikket plutselig forrige kamp (vet det er mot Newcastle), så skal være dum og doble dem denne runda. Spare bytte neste og få innpå Ronaldo + Broja/Dennis for Vardy + Toney så er man klink klar for jula.

Ramsdale
James - Rudiger - TAA - Cancelo
Raphinha - Salah - Jota - Mbeumo
Toney - Vardy (Antonio på benk)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 8:33 am
K-Torget skrev: tor nov 25, 2021 10:36 pm Cancelo eller James for Chilwell (i ett langsiktig perspektiv)?
Anså begge som uunnværlige og hittet inn Cancelo selv. Om jeg MÅTTE velge hadde jeg faktisk kjørt James selv med et tøffere program.
Takk for tips, veldig usikker på hva jeg ender opp med. Har Cancelo inne per nå pga lettere program..

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Ser frem til at Pep skal gi tidenes mest uklare svar på spørsmål om Foden-skaden på dagens pressekonferanse.

''Yes, Phil still is not 100% after the issues he got during international break. I like him to be 100% when he plays so he can express himself at the best of his abilities on the pitch. But this is a long journey for Foden, and whether he plays on Sunday or not will just be another step in his long career as a top top player. We would love to be able to use him against West Ham, but lets see. I want to use him, Phil wants to play, but we also got a lot of other great players who wants to play. Maybe bench, maybe 60 min, maybe 90 min. Lets see if he is ready to join the squad first on Sunday.''
Sist redigert av Lew_Ashby den fre nov 26, 2021 12:28 pm, redigert 1 gang totalt.

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 12:26 pm Ser frem til at Pep skal gi tidenes mest uklare svar på spørsmål om Foden-skaden på dagens pressekonferanse.

''Yes, Phil still is not 100% after the issues he got during international break. I like him to be 100% when he plays so he can express himself at the best of his abilities on the pitch. But this is a long journey for Foden, and whether he plays on Sunday or not will just be another step in his long career as a top top player. We would love to be able to use him against West Ham, but lets see. I want to use him, Phil wants to play, but we also got a lot of other great players who wants to play.''
Satan for et provoserende svar fra et fpl-perspektiv.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Robin skrev: fre nov 26, 2021 12:28 pm Satan for et provoserende svar fra et fpl-perspektiv.
Presiserer at jeg konstruerte en Pep Best Of-pressekonferanser her. Tung mann å forholde seg til når man spiller FPL. Skal sies at han har rullert langt mindre i år, en spiller som Cancelo har jo spilt absolutt alt. Har generelt vært litt lettere å spå lagoppstillinger for City i år, litt pga en del skader.

Pressekonferansen er sent idag, 1630 eller 1730 ser det ut til.

Robin

Legg inn av Robin »

Lew_Ashby skrev: fre nov 26, 2021 12:30 pm
Robin skrev: fre nov 26, 2021 12:28 pm Satan for et provoserende svar fra et fpl-perspektiv.
Presiserer at jeg konstruerte en Pep Best Of-pressekonferanser her. Tung mann å forholde seg til når man spiller FPL. Skal sies at han har rullert langt mindre i år, en spiller som Cancelo har jo spilt absolutt alt. Har generelt vært litt lettere å spå lagoppstillinger for City i år, litt pga en del skader.

Pressekonferansen er sent idag, 1630 eller 1730 ser det ut til.
Hehe, leste det så fort at jeg ikke fikk med meg det.

Ja, har vært tålig greiere å lese noen ting i år. Cancelo vært rett frem med det han har levert, Mendy i fengsel, skadet Zinz og en aldrende Walker. Så har man Dias med to ganger benk på den andre siden.

Håper på noen gode Foden-nyheter. Hvis ikke er veien kort til Silva/Gundogan som begge ser ut til å være greie alternativer.

Tar ryggen din på Alonso inn denne runden og Gallagher etter alle solemerker inn for ESR neste.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Fare for avlysning for Liverpool i morgen? Ekstremvær på vei?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»