Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Lew_Ashby

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Lew_Ashby »

Tok en sjekk, og det er vel noe sånt som dette nå mtp kamper tilgode?

Burnley: 4 (Tottenham, Villa, Everton, Leicester)
Arsenal: 4 (Chelsea, Liverpool, Tottenham, Wolves)
Leicester: 3 (Everton, Norwich, Burnley)
Everton: 3 (Leicester, Burnley, Newcastle)
Tottenham: 3 (Arsenal, Burnley, Brighton)
Newcastle: 2 (Southampton, Everton)
Wolves: 2 (Watford, Arsenal)
Aston Villa: 2 (Burnley, Leeds)
Watford: 2 (Wolves, Palace)
Liverpool 2 (Leeds, Arsenal)
Leeds: 2 (Liverpool, Aston Villa)
Brighton: 2 (Tottenham, Man United)
Chelsea: 1 (Arsenal)
Man United: 1 (Brighton)
Norwich: 1 (Leicester)
Southampton: 1 (Newcastle)
Palace: 1 (Watford)
Man City: 0
Brentford: 0
West Ham: 0

I tillegg får muligens Watford og Burnley en kamp nr 3 og 5 (!) Som må omberammes nå til uken. Blir kaos.

De tre kampene til Leicester er årets beste kamper, der kan det bli noen fine DGW framover.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

TheOpiate skrev: søn jan 16, 2022 1:39 am
Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 12:17 am
TheOpiate skrev: lør jan 15, 2022 11:22 pm Deilig med Bruno-cap, 47 poeng og innenfor topp 500 OVR :)
Synd du ikke er med i den lokale FD ligaen eller VGD Classic ligaen da, du hadde ledet klart med den rankingen.
Akkurat i år er det synd. Tidligere år så hadde jeg nok ikke vært helt der. Havnet vel 1200 OVR for tre sesonger siden, og ellers rotet rundt mellom 100-400k. Hatt sjukt flyt og truffet med usedvanlig mye denne sesongen. Dog, går nok snarlig til helvete :D
Man skal glede seg over flyten så lenge den varer, man trenger jo den stimulien i bakhånd når de tråere periodene kommer. men la oss håpe flyten varer ei stund til for begge av oss :D

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 10:46 am Tok en sjekk, og det er vel noe sånt som dette nå mtp kamper tilgode?
Og her har en kis forsøkt å lage en oversikt over mulighet for DGW resten av sesongen. GW30 er nesten 100% FH.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kjenner det er veldig greit å sitte igjen med begge FH. I tillegg til WC, BB og forsåvidt TC. Kunne gjerne ha satt TC på Bruno denne runden da.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 10:46 am
De tre kampene til Leicester er årets beste kamper, der kan det bli noen fine DGW framover.
Men Leicester har litt blandet drops i ordiner programmet fremover, hvor det neppe er mye å hente annet enn hos de offensive spillerne etter mitt syn. Da blir det ikke så aktuelt å laste opp flere derfra på forhånd. Everton har jo bra program til GW 26 samt 3 ok utsatte kamper. Men de spiller helt på trynet om dagen, og vet ikke om det forandres så lenge Benitez er ved roret. Holder an ved DCL ei runde til, i håp om noe snur snart, men alt annet er persona non grata inntil videre. AV har 2 ok utsatte kamper, samt godt program til og med GW 28. har kun Watkins per idag, men om ikke noe gjevt kommer opp i form av GW 23 DGW for andre lag, tenker jeg Tsimikas har gjort nytten sin i Robbo sitt avbrekk, og kan bli til AV forsvarer. Sitter også med Bernardo som alltid overlever runde for runde hos meg, kanskje han kan bli til Coutinho ? Vil vel egentlig se litt til av Coutinho sin innvirkning innen jeg beveger meg dit, men kanskje man skal på toget tidlig ? Mount blir inntil etter Spurs, da får han 5 GW hvile fra mitt lag. Mye spennende alternativer fremover iallefall, og det er jo bra da.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Nevi skrev: søn jan 16, 2022 11:14 am Kjenner det er veldig greit å sitte igjen med begge FH. I tillegg til WC, BB og forsåvidt TC. Kunne gjerne ha satt TC på Bruno denne runden da.
Med fasit i hånd, var TC Bruno det man skulle gjort selvsagt. Men det satt i det hele tatt langt inne å velge han over CR7, og cappe han. TC var ikke i tankene mine i det hele tatt forut for runden.

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: søn jan 16, 2022 11:14 am Kjenner det er veldig greit å sitte igjen med begge FH. I tillegg til WC, BB og forsåvidt TC. Kunne gjerne ha satt TC på Bruno denne runden da.
Det er nok lite sannsynlig at Ronaldo spiller mot Brentford. Da tror jeg de som har TC på Bruno denne runden kan få tidenes score på TC. Kan lett se for meg at han scorer hat trick mot Brentford. Da blir over 100+ poeng for de som har triplet han.
Sist redigert av guru den søn jan 16, 2022 11:38 am, redigert 2 ganger totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Nevi skrev: søn jan 16, 2022 11:14 am Kjenner det er veldig greit å sitte igjen med begge FH. I tillegg til WC, BB og forsåvidt TC. Kunne gjerne ha satt TC på Bruno denne runden da.
Skulle akkurat til å skrive det samme selv, det vil komme godt til nytte!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Noen som vet når det blir bekreftet om Aston Villa og eventuelle andre lag får DGW i 23?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kapteinhivoghoi skrev: søn jan 16, 2022 11:24 am
Nevi skrev: søn jan 16, 2022 11:14 am Kjenner det er veldig greit å sitte igjen med begge FH. I tillegg til WC, BB og forsåvidt TC. Kunne gjerne ha satt TC på Bruno denne runden da.
Med fasit i hånd, var TC Bruno det man skulle gjort selvsagt. Men det satt i det hele tatt langt inne å velge hanåre over CR7, og cappe han. TC var ikke i tankene mine i det hele tatt forut for runden.
Helt enig. Og det var ikke i mine tanker heller. Så klandrer meg ikke for den. Veldig happy at jeg tok inn Bruno nå og ga han bindet.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Å sitte her i etterkant og snakke om at man burde kjørt TC på Bruno blir litt kunstig. Han hadde 2 mål og 3 assist på de 16 kampene som er spilt etter at Ronaldo kom inn, og har heller ikke vært slik at han har vært nære målpoeng en haug med ganger.

Hadde jeg visst at Ronaldo var ute hadde jeg cappet ham framfor Bowen, men hadde aldri spilt TC på ham denne runden. Skal også sies at han hadde 2 avslutninger igår, begge ble mål, og den ene var en gedigen keepertabbe. Han spilte ganske dypt og vi som eier ham hadde marginer emm.

Gratulerer til alle som cappet ham! Var veldig nære mellom ham og Bowen for min del, men falt altså ned på Bowen. Ingen krise det.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Hvordan så Foden ut i går? Spør for en venn.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 12:16 pm Å sitte her i etterkant og snakke om at man burde kjørt TC på Bruno blir litt kunstig. Han hadde 2 mål og 3 assist på de 16 kampene som er spilt etter at Ronaldo kom inn, og har heller ikke vært slik at han har vært nære målpoeng en haug med ganger.

Hadde jeg visst at Ronaldo var ute hadde jeg cappet ham framfor Bowen, men hadde aldri spilt TC på ham denne runden. Skal også sies at han hadde 2 avslutninger igår, begge ble mål, og den ene var en gedigen keepertabbe. Han spilte ganske dypt og vi som eier ham hadde marginer emm.

Gratulerer til alle som cappet ham! Var veldig nære mellom ham og Bowen for min del, men falt altså ned på Bowen. Ingen krise det.
Cappet ham selv og det satt langt inne. TC var selvfølgelig aldri aktuelt. Vil nesten påstå at man er en idiot om man hadde gjort det mtp. United og Brunos form i tillegg til at det er to småvriene bortekamper.

eppaen

Legg inn av eppaen »

TC på Bruno var ikke en god ide i utgangspunktet nei, så det tror jeg ingen skal gidde å irritere seg over. Det som jeg irriterer meg over er dem sagt at jeg ikke gikk for han i utgangspunktet :p

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

silkyglenjohnson skrev: søn jan 16, 2022 12:33 pm Hvordan så Foden ut i går? Spør for en venn.
Synes han var ganske bleik (tidig?) og kom til få farligheter. Trakk en del ned i oppbygningen, og særlig Sterling var mye farligere fra høyresiden. Tom Grealish synes jeg var mer FPL-fare. Foden har gjort det samme en del kamper, men da har City ikke vært så direkte som igår, og Foden har rukket å være med i boksen. Igår var City så direkte i lengderetning at han ikke rakk å komme i avslutningsposisjoner igjen. Tipper Foden blir mye farligere mot Southampton.

Sterling til høyre og fast på City er faktisk must have i FPL mener jeg. Men tviler på at det skjer.

Nydelig av deg å kjøre Bruno(c) 🤌

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Bruno kapperne hadde flaks med at Ronaldo ikke spilte. Mot Brentford får vi håpe han er tilbake. Også fordi Brunos visekappere ikke skal flakse til seg tullepoeng

Yesil

Legg inn av Yesil »

silkyglenjohnson skrev: søn jan 16, 2022 12:33 pm Hvordan så Foden ut i går? Spør for en venn.
Som Eminem.

Edit: Hvordan legger man enklest mulig ut bilder her? F.eks screenshot.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

eppaen skrev: søn jan 16, 2022 12:38 pm TC på Bruno var ikke en god ide i utgangspunktet nei, så det tror jeg ingen skal gidde å irritere seg over. Det som jeg irriterer meg over er dem sagt at jeg ikke gikk for han i utgangspunktet :p
Om man havnet Bruno eller Ronaldo denne runden, tror jeg for mange var 50/50. For egen del var det utslagsgivende at Bruno kunne tas inn direkt for Salah, og kontra bytte når Salah er tilbake. Med Ronaldo måtte jeg tatt en hit, og fjernet enten DCL eller Watkins. Watkins har fint program fremover, så egentlig ikke aktuell ut. Ble benk for han. DCL trodde jeg skulle få til noe mot et svakt Norwich, men den gang ei. Da det ryktes Benitez ferdig nå, og Duncan Ferguson in charge til ny permanent Manager ansatt, lar jeg DCL få sjansen ohså GW 23. Ikke depp for my eppaen, det er kun flaksen for de fleste av oss at vi endte med Bruno.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Lumanza skrev: søn jan 16, 2022 12:54 pm Bruno kapperne hadde flaks med at Ronaldo ikke spilte. Mot Brentford får vi håpe han er tilbake. Også fordi Brunos visekappere ikke skal flakse til seg tullepoeng
Jeg ber til Allah, Budda, Jesus Christ og allehånde andre avguder om at Ronaldo kjenner tydelig på at hofta ikke er 20 lengre, forut for Brentford. Vil ha maks poeng ut av Bruno den korte tiden han er innom laget mitt. Da driter jeg i andres eventuelle tullepoeng.

Expekt

Legg inn av Expekt »

guru skrev: søn jan 16, 2022 11:35 am Det er nok lite sannsynlig at Ronaldo spiller mot Brentford. Da tror jeg de som har TC på Bruno denne runden kan få tidenes score på TC. Kan lett se for meg at han scorer hat trick mot Brentford. Da blir over 100+ poeng for de som har triplet han.
Hvorfor er det lite sannsynlig? Rangnick trodde han ble klar til kampen i går, da bør det være gode muligheter for at han blir klar til onsdag. Jeg tror han starter..
og blir overrasket om United scorer mer enn to mål. Noe hattrick tror jeg bare vi kan glemme.

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Expekt skrev: søn jan 16, 2022 1:39 pm
guru skrev: søn jan 16, 2022 11:35 am Det er nok lite sannsynlig at Ronaldo spiller mot Brentford. Da tror jeg de som har TC på Bruno denne runden kan få tidenes score på TC. Kan lett se for meg at han scorer hat trick mot Brentford. Da blir over 100+ poeng for de som har triplet han.
Hvorfor er det lite sannsynlig? Rangnick trodde han ble klar til kampen i går, da bør det være gode muligheter for at han blir klar til onsdag. Jeg tror han starter..
og blir overrasket om United scorer mer enn to mål. Noe hattrick tror jeg bare vi kan glemme.
Jeg gjentar at jeg ber til Allah, Budda, Jesus Christ og allehånde andre avguder om at Ronaldo kjenner tydelig på at hofta ikke er 20 lengre, forut for Brentford kampen. Kan godt mixe litt woodoo dukker med noen nåler i hofta, slik for sikkerhets skyld. Tror Ronaldo våkner til en heller klein Onsdag :lol:

Kapteinhivoghoi

Legg inn av Kapteinhivoghoi »

Da gjentar jeg suksessen fra igår. Legger meg, og regner med at man våkner til masse poeng fra spillerne mine - jeg trenger at de jobber for meg idag.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Antonio og Bowen som ventet med fra start. Dumt av to årsaker - Gallagher kommer ikke inn m 9 poeng fra benk, og VC Bruno forblir VC Bruno.

Nå får WH heller kjøre over Leeds.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Allison, TAA, Jota og Bowen. Nå må dere pinnadø levere.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Leeds får håpe det ikke blir noen skader idag, den benken der bugner ikke av erfaring. Archie Gray er kult, 15 år gammel.

mashadar

Legg inn av mashadar »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 2:04 pm Antonio og Bowen som ventet med fra start. Dumt av to årsaker - Gallagher kommer ikke inn m 9 poeng fra benk, og VC Bruno forblir VC Bruno.
Akkurat samme her. Satt nesten og håpte på en avlysning ;)
Får krysse fingrene for at Bowen opprettholder storformen.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Ok kjære Bowen - jeg har nok overvurdert deg kraftig i hva du kan bidra med, men kaptein er du. Så gjør greia di.

guru

Legg inn av guru »

Man har sine milepæler i FPL. Nå kan jeg notere meg for grisetabbe nr. 2.

Nr. 1. Feiga ut i GW7 når jeg skulle ta inn Chilwell. Valgte Rüdiger, og tok han ikke inn før GW9, og fikk ikke med Chilwells 20+ poeng. Denne feilvurdringen irriterer meg fortsatt ;)

Nr. 2. Denne runden. Presterer altså å gjøre Son+Broja til Trossard+Ronaldo og cappe Ronaldo. Når jeg kunne gjort det enkel byttet Son->Fernandes. Etterpåklokskap vil kanskje noen si? Nei, jeg var nær ved å ta ha han inn, men valget falt på Ronaldo når Rangnick friskmeldte han på pressekonferansen. Hadde han sagt det som det var, hadde jeg hatt Bruno og cappet han. Med mindre R7 spiller mot Brentford og hauler, vil dette fort koste meg 30+ poeng. Jeg ser det på som helt utenkelig at Bruno ikke får målpoeng mot Brentford.

Total hjerneblødning der altså :)
For å gni det inn så har jeg Dennis som VC som trolig mister sin DGW.....

guru

Legg inn av guru »

Expekt skrev: søn jan 16, 2022 1:39 pm
guru skrev: søn jan 16, 2022 11:35 am Det er nok lite sannsynlig at Ronaldo spiller mot Brentford. Da tror jeg de som har TC på Bruno denne runden kan få tidenes score på TC. Kan lett se for meg at han scorer hat trick mot Brentford. Da blir over 100+ poeng for de som har triplet han.
Hvorfor er det lite sannsynlig? Rangnick trodde han ble klar til kampen i går, da bør det være gode muligheter for at han blir klar til onsdag. Jeg tror han starter..
og blir overrasket om United scorer mer enn to mål. Noe hattrick tror jeg bare vi kan glemme.
Han sa NØYAKTIG det samme før kampen mot Villa. Var ikke engang med i tropp. Hvorfor skal vi tro på han denne gangen? Selvsagt mulig at Ronaldo blir klar, men det er vel snakk om en skade som normalt sett tar noen uker å lege.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Lew_Ashby skrev: søn jan 16, 2022 12:39 pm
silkyglenjohnson skrev: søn jan 16, 2022 12:33 pm Hvordan så Foden ut i går? Spør for en venn.
Synes han var ganske bleik (tidig?) og kom til få farligheter. Trakk en del ned i oppbygningen, og særlig Sterling var mye farligere fra høyresiden. Tom Grealish synes jeg var mer FPL-fare. Foden har gjort det samme en del kamper, men da har City ikke vært så direkte som igår, og Foden har rukket å være med i boksen. Igår var City så direkte i lengderetning at han ikke rakk å komme i avslutningsposisjoner igjen. Tipper Foden blir mye farligere mot Southampton.

Sterling til høyre og fast på City er faktisk must have i FPL mener jeg. Men tviler på at det skjer.

Nydelig av deg å kjøre Bruno(c) 🤌
Takk for god oppsummering, pikkegutten min!

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»