Fantasy Premier League 2021-22

Svar
guru

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av guru »

Son 12M. Riktig priset for første gang på flere år.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Perisic 5,5 skal rett inn i Wingback United.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

The Athletic skriver i dag at Tuchel skal ønske å gå tilbake i en firebackslinje som utgangspunkt denne sesongen. I så fall blir James/Chilwell litt mindre verdt i FPL-sammenheng, selv om de selvsagt fortsatt er meget gode alternativer.

Vi så at en av backene lå svært høyt i banen nesten til enhver tid da Tuchel brukte 4-2-2-2 i vinter.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Igjen så synes jeg prisene er lave. 4.5 på Justin, Fofana og Ricardo kan potensielt være gull med et Leicester som umulig kan være like skadeutsatt den kommende sesongen. KDH til 5.0 er også finfint. Vardy til 9.5 også, men det vil nok være få som har Haaland og Vardy samtidig og da bruker de aller fleste 2.0 mer på Haaland.

guru

Legg inn av guru »

Eriksen på vei til United.

Tror en exit for egoisten Ronaldo vil være 100% positivt for United. Hvis Ronaldo drar, er Rashford til 6.5M helt ellevilt spør du meg. Bruno også interessant da. Tilbake som lages nummer 1 og bænkers på straffer. Men så lenge Ronaldo blir i klubben, styrer jeg nok unna alt sammen fra starten av i allefall.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Fristende å dytte inn 3 premiums i starten. Selv om jeg ser de store hjernene på twitter skal ha TAA, Robbo, Cancelo, James og Perisic bak der. Kanskje det beste set & forget laget, men er gøyere å presse inn Salah, Haaland & KdB på laget.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »

Siste pris-slipp:

Nevi

Legg inn av Nevi »

Nå må de snart komme i gang med FPL.

Har de gjort det på denne måten tidligere? Der de slipper prisene på noen av spillerne på fire lag hver dag.

guru

Legg inn av guru »

Nevi skrev: man jul 04, 2022 8:14 pm Nå må de snart komme i gang med FPL.

Har de gjort det på denne måten tidligere? Der de slipper prisene på noen av spillerne på fire lag hver dag.
Kan ikke huske det nei. Tidligere var det tilfeldige spillere noen dager før lansering. Mye tyder vel på at spillet lanseres i løpet av morgendagen, nøyaktig 1 måned før første kamp.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Nevi skrev: man jul 04, 2022 8:14 pm Nå må de snart komme i gang med FPL.

Har de gjort det på denne måten tidligere? Der de slipper prisene på noen av spillerne på fire lag hver dag.
Niks, har kun vært noen drypp tidligere.

Blir nok etter all sannsynlighet sluppet i morgen, som nevnt.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

FPL blir et annet spill i år. Det blir helt klart et betydelig sterkere lag man stiller fra start av. Bedre for casuals. Det kan kanskje også gi større variasjoner i template ? Prisene synes helt klart lave, men det er mye value å spore nesten overalt. Man får ikke den samme gleden av å finne litt mer "ukjent" gull, men må heller velge de riktige premiumene. Således håper jeg at Chelsea får i stand en forholdsvis solid defensiv, slik at TAA og Cancelo ikke nødvendigvis blir 100% auto-picks. Synd også at KDB og Kane er priset ut av spillet, når det først blir minst en premium ekstra sml med tidligere.

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

KimBlund skrev: tir jul 05, 2022 9:02 am FPL blir et annet spill i år. Det blir helt klart et betydelig sterkere lag man stiller fra start av. Bedre for casuals. Det kan kanskje også gi større variasjoner i template ? Prisene synes helt klart lave, men det er mye value å spore nesten overalt. Man får ikke den samme gleden av å finne litt mer "ukjent" gull, men må heller velge de riktige premiumene. Således håper jeg at Chelsea får i stand en forholdsvis solid defensiv, slik at TAA og Cancelo ikke nødvendigvis blir 100% auto-picks. Synd også at KDB og Kane er priset ut av spillet, når det først blir minst en premium ekstra sml med tidligere.
Synes ikke Kane er priset ut med Son 0.5m dyrere. Vurderer å starte med han, ok fixtures.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Da lanseres nok spillet innen de neste par timene. Oppdateres nå.

Mysterio19

Legg inn av Mysterio19 »

Spillet er oppe.

Robin

Legg inn av Robin »

Oppe og går. Noen som tar ansvar med liga og kode?

Frie bytter under VM-pausen.

guru

Legg inn av guru »

Triple Captain og Bench Boost beholdes. For noe dritt!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Får ikke opp noe tall for Team ID? Var 1028 i fjor, så skuffende å se at det var over 8K lag allerede da jeg fikk ordnet noe.

Robin

Legg inn av Robin »

Trolljegeren skrev: tir jul 05, 2022 5:18 pm Får ikke opp noe tall for Team ID? Var 1028 i fjor, så skuffende å se at det var over 8K lag allerede da jeg fikk ordnet noe.
Gå inn på gameweek history så får du opp

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Robin skrev: tir jul 05, 2022 5:20 pm
Trolljegeren skrev: tir jul 05, 2022 5:18 pm Får ikke opp noe tall for Team ID? Var 1028 i fjor, så skuffende å se at det var over 8K lag allerede da jeg fikk ordnet noe.
Gå inn på gameweek history så får du opp
Oppe på 5-siffra. Kjedelig.

Jaja, har jo ikke noe å si, men var under 30 unna 3-sifra i fjor :P

guru

Legg inn av guru »

Skjønner ikke denne greia med å få lavest mulig ID? Tror jeg begynner å bli gammel :)

Gabriel Jesus er for øvrig 8M. Rett inn på min første draft.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

guru skrev: tir jul 05, 2022 5:27 pm Skjønner ikke denne greia med å få lavest mulig ID? Tror jeg begynner å bli gammel :)

Gabriel Jesus er for øvrig 8M. Rett inn på min første draft.
Er vel at hvis man kommer likt med noen, noe som er relativt sannsynlig når det gjelder «overall» i verden, så er det lavest ID som gjelder.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Ble en femsifret ID. Så nære fire sifre, men fikk ikke helt med meg at spillet var live før kvart over.

Lav team ID er praktisk og enklere å huske når man skal bruke diverse FPL-verktøy, som f.eks. Livefpl.

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2426

Legg inn av BrannLFC »

ElGuaje skrev: tir jul 05, 2022 5:30 pm
guru skrev: tir jul 05, 2022 5:27 pm Skjønner ikke denne greia med å få lavest mulig ID? Tror jeg begynner å bli gammel :)

Gabriel Jesus er for øvrig 8M. Rett inn på min første draft.
Er vel at hvis man kommer likt med noen, noe som er relativt sannsynlig når det gjelder «overall» i verden, så er det lavest ID som gjelder.
Trodde man da delte plassen hvis alt er likt. Er vel andre skillelinjer som f.eks antall scoringer osv.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Raphinha til 7.0 kan bli et kupp hvis han drar til Chelsea eller Arsenal.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Syns på ingen måte det var lett å sette opp et lag innenfor budsjett.

Yesil

Legg inn av Yesil »

eppaen skrev: tir jul 05, 2022 5:49 pm Syns på ingen måte det var lett å sette opp et lag innenfor budsjett.
Alltid samme hysteriet om lave priser, og så viser det seg at det er like vanskelig å sette opp et lag hver gang.

Forøvrig ubegrenset antall bytter under VM.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »



Wildcard nr 3 der altså.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»