Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Nevi

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Nevi »

Ingen priser hos Liverpool-spillerne enda?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Nevi skrev: fre jul 01, 2022 11:00 pm Ingen priser hos Liverpool-spillerne enda?
Dersom de kjører hvert 4.lag i morgen også, kommer Liverpool, Man Utd, Aston Villa og et av de nyopprykkede. Fulham tror jeg.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Yesil skrev: fre jul 01, 2022 11:27 pm
Nevi skrev: fre jul 01, 2022 11:00 pm Ingen priser hos Liverpool-spillerne enda?
Dersom de kjører hvert 4.lag i morgen også, kommer Liverpool, Man Utd, Aston Villa og et av de nyopprykkede. Fulham tror jeg.
Rettelse: Liverpool, Man Utd, Wolves, Aston Villa og Fulham.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Arsène Wenger skrev: fre jul 01, 2022 6:39 pm
guru skrev: fre jul 01, 2022 3:41 pm Om Sterling drar, er Grealish til 7M meeeget fristende. Tror han blir mye bedre med Haaland på laget.
Mahrez til 8M er enda mer fristende om Sterling drar.
Den plassen til høyre fremme tar vel gjerne Foden?

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2490

Legg inn av BrannLFC »

[quote=Yesil post_id=763242

Cucurella til 5,0 kan bli meget pent i Man City.


[/quote]

Cucurella blir mindre fast i city enn Brighton?

Yesil

Legg inn av Yesil »


Yesil

Legg inn av Yesil »

Darwin blir klink her. Ingen diskusjon. Hadde trodd at han kostet rundt 10,5-11,0.

TAA, Diaz og Nunez kan fort bli fasit her.

Alisson til 5,5 er også verdt å merke seg.

Synes generelt prisene er for lave denne sesongen.
Sist redigert av Yesil den lør jul 02, 2022 11:06 am, redigert 2 ganger totalt.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Kan ikke påstå at prisen på Diaz er avskrekkende.

Robin

Legg inn av Robin »

Robertson £7>Nunez £9. Ikke noe mesterskap på Robbo. Ufattelig tett med kamper før VM. Minutter blir veldig viktig.

Ser forresten ut til at de prøver å gjøre premium keepere relevant igjen.
Sist redigert av Robin den lør jul 02, 2022 11:11 am, redigert 1 gang totalt.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 11:01 am Darwin blir klink her. Ingen diskusjon. Hadde trodd at han kostet rundt 10,5-11,0.

TAA, Diaz og Nunez kan fort bli fasit her.

Alisson til 5,5 er også verdt å merke seg.

Synes generelt prisene er for lave denne sesongen.
Taa, Dias og Nunez frister veldig til de prisene ja.
Spørsmålet er hvor mange som tørr å gå uten Salah når han koster 13.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Robin skrev: lør jul 02, 2022 11:10 am Robertson £7>Nunez £9. Ikke noe mesterskap på Robbo. Ufattelig tett med kamper før VM. Minutter blir veldig viktig.

Ser forresten ut til at de prøver å gjøre premium keepere relevant igjen.
Litt for enkelt lagt frem. Jeg tror f.eks forskjellen på Robbo og Cancelo/James blir såpass liten at jeg velger en av de to sistnevnte. Og Nunez.

Isolert sett vil Trent/Robbo til den prisen være bedre valg enn alle på midtbanen/angrep.

Robbo 7,0 > Haaland 11,5
Robbo 7,0 > KdB 12,0
Robbo 7,0 > Son 12,0

Sannsynligheten er stor for at det ikke skiller mer enn 50 poeng til slutt.

petterpan

Legg inn av petterpan »

Enig med enkelte her at prisene generelt sett er alt for lave i år, og har personlig 3 teorier til hvorfor det kan være tilfelle:

1: FPL har sett en nedgang i antall spillere som spiller hele sesongen, og legger prisene lavere for å appellere til «casual-spillerene», som selvfølgelig syntes det er gøy å ha Haaland+Salah+Ronaldo på samme lag.

2: De kommer med en tvist av noe slag, enten i form av at troppen skal være 16 spillere, eller kanskje ved å legge til en manager?

3: De prøver å prise i forhold til at det er 5 bytter denne sesongen, noe som vil føre til mer rotasjon. De prøver da å unngå den klagestormen som ville ha kommet hvis de priset spillerene som «vanlig», men at de sjelden spiller fulle 90 min.

Robin

Legg inn av Robin »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 11:44 am
Robin skrev: lør jul 02, 2022 11:10 am Robertson £7>Nunez £9. Ikke noe mesterskap på Robbo. Ufattelig tett med kamper før VM. Minutter blir veldig viktig.

Ser forresten ut til at de prøver å gjøre premium keepere relevant igjen.
Litt for enkelt lagt frem. Jeg tror f.eks forskjellen på Robbo og Cancelo/James blir såpass liten at jeg velger en av de to sistnevnte. Og Nunez.

Isolert sett vil Trent/Robbo til den prisen være bedre valg enn alle på midtbanen/angrep.

Robbo 7,0 > Haaland 11,5
Robbo 7,0 > KdB 12,0
Robbo 7,0 > Son 12,0

Sannsynligheten er stor for at det ikke skiller mer enn 50 poeng til slutt.
Selvfølgelig. Men Robbo går ikke på akkord med Cancelo/James, det er feilslutningen. Med prisene som har kommet, stinker det å gå hardt bak. Er heller ikke sånn at minuttene til Nunez er spikret på noen måte. Jota skal spille.

Robbo>Haaland f.eks. så skal det regnes hjem at Haaland nok skal cappes.

Generelt sett enig i at man ikke skal glemme totale poeng, ikke bare verdi.

Yesil

Legg inn av Yesil »


eppaen

Legg inn av eppaen »

Jota til 9.0 blir aldri aktuelt. Altfor høyt priset.

silkyglenjohnson

Legg inn av silkyglenjohnson »

Om EtH får sving på sakene og rashford gjenoppstår fra de døde så er 6.5 spennende.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Kjipe priser. Blir fort ganske template fra og med runde to-tre og ut sesongen.

Diaz, Nunez, Trent fra Liverpool. Cancelo, KdB og Haaland fra Man City. En død keeper og en 4.5 spillende. Reece og Tomiyasu . Død femteforsvarer og død tredjespiss. Saka, Son og Coutinho. Mulig det blir en død/billig spillende femtemann på midten.

Haaland autocap.
Sist redigert av Knaxern den lør jul 02, 2022 5:05 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »


Nevi

Legg inn av Nevi »

Tottenham sine priser er vel enda ikke kommet ut?

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 4:53 pm Kjipe priser. Blir fort ganske template fra og med runde to-tre og ut sesongen.

Diaz, Nunez, Trent fra Liverpool. Cancelo, KdB og Haaland fra Man City. En død keeper og en 4.5 spillende. Reece og Tomiyasu . Død femteforsvarer og død tredjespiss. Saka, Maddison og Coutinho. Mulig det blir en død/billig spillende femtemann på midten.

Haaland autocap.
Salah blir en av de mest populære denne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Sist redigert av Yesil den lør jul 02, 2022 5:06 pm, redigert 1 gang totalt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Nevi skrev: lør jul 02, 2022 5:03 pm Tottenham sine priser er vel enda ikke kommet ut?
Kommer sannsynligvis mandag kl11.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:05 pm Salah blir en av de mest populæredenne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Nå skrev jeg fra runde to-tre. Så det blir fort en del bytter tidlig når folk ser hvor verdien ligger totalt sett.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:06 pm
Nevi skrev: lør jul 02, 2022 5:03 pm Tottenham sine priser er vel enda ikke kommet ut?
Kommer sannsynligvis mandag kl11.
Spent på prisen til Son. Sett ut fra de andre prisene snakker man vel om 11 / 11,5.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Knaxern skrev: lør jul 02, 2022 5:06 pm
Yesil skrev: lør jul 02, 2022 5:05 pm Salah blir en av de mest populæredenne sesongen også. På omtrent alle midlertidige utkast på twitter.
Nå skrev jeg fra runde to-tre. Så det blir fort en del bytter tidlig når folk ser hvor verdien ligger totalt sett.
Ingen grunn til å tro at Salah ikke vil være et fantastisk godt valg også denne sesongen. Kanskje det beste, med sommerferie nå og fri under VM. Ingen forstyrrende kontraktssituasjon eller AFCON med 120 minutter i hver kamp.

Jeg er dog fristet til å gå uten jeg også, men da for å skille meg litt ut fra mengden. Det er stor gambling, og sesongen kan være over etter noen runder. Tviler på at veldig mange joiner meg etter et par kamper mot Fulham og Palace.

Uansett fint at han er såpass mye dyrere enn de andre premium-spillerne som er ute så langt.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Fin pris på Mitrovic.

Yesil

Legg inn av Yesil »

I dag: Chelsea, West Ham, Newcastle, Sourhampton og Bournemouth.

I morgen: Tottenham, Leicester, Palace, Everton og Nottingham. Og/eller lansering av spillet.

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

Darwin med samme pris som Jota er jo latterlig…

guru

Legg inn av guru »

Rashford til 6.5M kan fort bli et av årets scoop hvis TH får sving på United og Rashford blir fast på laget.

Ellers skuffende lave priser for de beste. Cancelo, TAA, Haaland m.fl. er minst 0.5M for billige. Nå mangler det bare at Son prises til 10.5M.....

Yesil

Legg inn av Yesil »


Fristende å gå dobbel Chelsea-def + Mount. Kanskje til og med trippel def.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»